376
   Л 59


   
    Лінгводидактичні засади вивчення української жестової мови [Текст] : монографія / Н. Б. Адамюк [та ін.]. ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут спеціальної педагогіки. - К. : ФОП Симоненко, 2018. - 260 с. - ISBN 978-966-97877-0-5 : 124.80 грн.
УДК
Рубрики: Інклюзивна освіта--діти з особливими потребами
   Дефектологія--корекційна педагогіка

   Кафедра педагогіки, початкової освіти та освітнього менеджменту

Кл.слова (ненормовані):
жестова мова -- мова жестів (сурдо) -- діти з вадами зору


Дод.точки доступу:
Адамюк, Наталія Борисівна; Дробот, Олена Анатоліївна; Замша, Анна Володимирівна; Зборовська, Наталія Анатоліївна; Кульбіда, Світлана Вікторівна; Національна академія педагогічних наук України; Інститут спеціальної педагогіки
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

Шифр: ОДнв/2019/4
   Журнал

Особлива дитина: навчання і виховання [Текст]/ науковий, навчальний, інформаційний журнал. - Київ : Педагогічна преса ; К. : Інститут спеціальної педагогіки національної академії педагогічних наук України, 1995 . - ISSN 2312-2781. - Виходить кожного кварталу
2019р. N 4
Зміст:
Адамюк, Наталія. Освітній перекладач жестової мови : кадрове забезпечення комунікативних потреб жестомовних збодувачів освіти / Н. Адамюк. - С.7-14.
Шевцов, Андрій. Психологічний механізм соціальної адаптації молоді з обмеженнями життєдіяльності / А. Шевцов, І. Чухрій. - С.15-29.
Литовченко, Світлана. Діяльність ІРЦ у системі підтримки дітей з особливими потребами: актуальні питання / С. Литовченко. - С.30-36.
Ярмола, Наталія. Компетентнісний підхід до соціальної адаптації дітей з інтелектуальними порушеннями в умовах навчального закладу / Н. Ярмола. - С.37-45.
Кобильченко, Вадим. Зорове сприйняття та його порушення в дитячому віці / В. Кобильченко. - С.46-59.
Костенко, Тетяна. Психодіагностичні методики для дітей із порушеннями зору: адаптація та модифікація / Т. Костенко. - С.60-67.
Чеботарьова, Олена. Науково-методичні підходи до реалізації змісту освіти учнів із порушеннями інтелектуального розвитку згідно концепції НУШ / О. Чеботарьова. - С.68-76.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Адамюк, Наталія.
    Освітній перекладач жестової мови [Текст] : кадрове забезпечення комунікативних потреб жестомовних збодувачів освіти / Н. Адамюк // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2019. - N 4. - С. 7-14. . - ISSN 2312-2781
Рубрики: Інклюзивна освіта--освітній перекладач жестової мови
   Інклюзивна освіта--жестомовні здобувачі освіти

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- спеціальна освіта -- жестова мова -- перекладачі жестової мови -- Саламанська декларація
Анотація: Висвітлено значення понять “жестомовні здобувачі освіти” та “освітній перекладач жестової мови”. Акцентовано увагу на хибності застосування застарілих термінів “перекладачдактилолог” і “сурдоперекладач”. Розкрито зміст ст. 21 Саламанської декларації стосовно важливості жестової мови як засобу спілкування та доступу осіб із порушеннями слуху до освіти.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)