А 38 Акімова, Ольга Вікторівна. Теоретико-методичні засади формування творчого мислення майбутнього вчителя в умовах університетської освіти [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наук. ступеня доктора педагогічних наук. Спец. 13.00.04 - теорія і методика професійної освіти / О. В. Акімова ; Тернопільський державний педагогічний університет ім. В. Гнатюка. - Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2010. - 43 с. -
РУБ 74 Рубрики: Творче мислення Майбутні вчителі Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності автореферати дисертацій--професійна освіта Дод.точки доступу: Тернопільський державний педагогічний університет ім. В. Гнатюка Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
> Шифр: РШ/2018/9/12 Журнал 2018р. N 9/12 Лазаренко, Наталія. Напрями інтеграції вищої школи України в європейський освітній простір / Н. Лазаренко. - С.3–8. - Бібліогр.: 5 назв. Герувич, Роман. Інформатизація освіти: позитивні здобутки та деякі негативні наслідки / Р. Герувич, Н. Опушко. - С.9–14. - Бібліогр.: 9 назв. Коломієць, Алла. Розвиток іншомовної компетентності майбутніх магістрів педагогічної освіти в контексті євроінтеграційних процесів / А. Коломієць, Є. Громов. - С.15–20. - Бібліогр.: 7 назв. Паламарчук, Ольга. Психологічні особливості формування соціальної компетентності сучасної молоді / О. Паламарчук. - С.21–26. - Бібліогр.: 7 назв. Акімова, Ольга. Педагогічна обдарованість як важлива передумова професійно-педагогічної діяльності / О. Акімова, М. Коваль. - С.27–31. - Бібліогр.: 16 назв. Григорович, Ольга. Формування інноваційної культури педагога як стратегічна мета національної освіти / О. Григорович, О. Демченко, Н. Родюк. - С.32–38. - Бібліогр.: 11 назв. Коломієць, Дмитро. Концептуальні засади суб’єкт-суб’єктної взаємодії викладачів і студентів у педагогічному університеті / Д. Коломієць, Г. Ніщук. - С.39–43. - Бібліогр.: 10 назв. Блажко, Олег. Концептуальні засади методичної підготовки майбутніх учителів хімії профільної школи у закладах вищої освіти / О. Блажко. - С.44–48. - Бібліогр.: 5 назв. Пахальчук, Наталя. Підготовка фахівців дошкільної та початкової освіти до національно-патріотичного виховання дітей / Н. Пахальчук, О. Голюк, Г. Кіт. - С.49–53. - Бібліогр.: 8 назв. Загородній, Сергій. Профільне навчання як ключове питання модернізації системи загальної середньої освіти / С. Загородній. - С.54–58. - Бібліогр.: 15 назв. Кобися, Алла. Змішане навчання в умовах інформаційно-освітнього середовища закладу вищої освіти / А. Кобися, В. Кобися. - С.59–65. - Бібліогр.: 11 назв. Білоус, Валентина. Наукометричні та бібліометричні практики у діяльності бібліотеки закладу вищої освіти / В. Білоус. - С.66–70. - Бібліогр.: 7 назв. Зузяк, Тетяна. Практична професійно-педагогічна підготовка вчителів у вищих педагогічних закладах м. Вінниці (1920–1930 рр.) / Т. Зузяк. - С.71–76. - Бібліогр.: 14 назв. Вишивана, Наталія. Міжнародна навчальна програма "DLL – Вчимося навчати німецької" для підготовки вчителів нової ґенерації у Вінницькому педуніверситеті / Н. Вишивана, К. Поселецька. - С.77–79. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
А 38 Акімова, Ольга. Педагогічна обдарованість як важлива передумова професійно-педагогічної діяльності / О. Акімова, М. Коваль> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2018. - № 9/12. - С. 27–31. - Бібліогр.: 16 назв. . - ISSN 0131-6788
Кл.слова (ненормовані): обдаровані студенти -- педагогічна креативність -- педагогічна діяльність -- педагогічна компетентність -- педагогічна обдарована особистість Анотація: Розглянуто питання взаємозв’язку між здібностями, знаннями, вміннями, навичками як основоположними факторами педагогічної обдарованості. Дод.точки доступу: Коваль, Микита Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |