Н 34 Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Філологічні науки [Текст] : Науковий журнал / Відп. ред. Г. В. Самойленко, Гол. ред. В. П. Яковець ; Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2003. - 126 с. - 8.50 грн. Зміст: Бережняк, В. М. Мова - явище суспільне / В. М. Бережняк. - С .4 Бойко, Н. І. Семантичні типи експресивних прикметників української мови / Н. І. Бойко. - С .12 Обийкіна, С. П. Словотвір дієприкметників в українській актовій мові ХУІІ століття (пасивні форми) / С. П. Обийкіна. - С .20 Топтун, В. М. Зооніми в складі фразеологічних одиниць (на матеріалі роману М. Стельмаха "Дума про тебе") / В. М. Топтун. - С .24 Арват, Н. Н. Речевое пространство комедии Гоголя "Ревизор" / Н. Н. Арват. - С .27 Нещерет, Е. И. Экспрессия страха в повести Н. В. Гоголя "Шинель" / Е. И. Нещерет. - С .32 Синица, И. А. Культурологический потенциал научно-публицистических статей Н. В. Гоголя / И. А. Синица. - С .35 Литвин, И. Н. Изучение мотивации наречий в вузе / И. Н. Литвин. - С .38 Андрєєва, Я. Ф. Структурно-смисловий аналіз твору: психологічний аспект / Я. Ф. Андрєєва. - С .41 Кириленко, Л. О. Відтворення етнічної свідомості в "Наталці-Полтавці" І. Котляревського / Л. О. Кириленко. - С .44 Ісаєнко, К. П. Концепція історії у М. Гоголя і П. Куліша (порівняльно-типологічний аспект) / К. П. Ісаєнко. - С .49 Самойленко, Григорій Васильович. Коцюбинський М. на шляху до європейського визнання / Г. В. Самойленко. - С .53 Хархун, В. П. Хронотоп у романі Володимира Винниченка "Записки Кирпатого Мефістофеля" / В. П. Хархун. - С .57 Михальчук, Н. І. Мала проза В. Винниченка у контексті метафізичного пошуку / Н. І. Михальчук. - С .61 Капленко, О. М. Особливості наративної стратегії у романі Леоніда Скрипника "Інтелігент" / О. М. Капленко. - С .76 Михед, Т. В. Інтертекстуальність як спосіб організації пуританського дискурсу маої прози Н. Готорна / Т. В. Михед. - С .82 Потапенко, С. І. Мовна організація рубрик і заголовків в аспекті перспективи сприйняття (на матеріалі англомовного журнального дискурсу) / С. І. Потапенко. - С .85 Киричок, Г. А. Роль і маска у художньому світі "Вечорів на хуторі біля Диканьки" М. В. Гоголя (до проблеми театральності ранньої прози письменника). Світлої пам’яті Тетяни Петрівної Маєвської / Г. А. Киричок. - С .90 Хоменко, Ю. М. Зміна культурних парадигм на зламі ХІХ - ХХ століть та розвиток теорії художнього перекладу (методологічні уваги) / Ю. М. Хоменко. - С .103 Ролік, А. В. Тенденція до розмовності в засобах масової комунікації / А. В. Ролік. - С .109 Самойленко, Григорій Васильович. Известный ученый-русист Украины (Н. Н. Арват) / Г. В. Самойленко. - С .112
РУБ 40 Дод.точки доступу: Самойленко, Григорій Васильович; Яковець, Василь Павлович; Стельмах, Михайло Панасович (укр. письменник, драматург ; 1912-1983) \о нем\; Гоголь, Николай Васильевич (рос. та укр. прозаїк, драматург ; 1809-1852) \о нем\; Котляревський, Іван Петрович (укр. письменник ; 1769-1838) \о нем\; Куліш, Пантелеймон \о нем\; Винниченко, Володимир \о нем\; Скрипник, Леонід \о нем\; Готорн, Натаніел (1804 - 1964) \о нем\; Арват, Нинель Николаевна \о ней\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 3 фб Гоголіана (1), Ч.З.№3 (2) Свободны: фб Гоголіана (1), Ч.З.№3 (2) |
С 71 Спеціальні курси з психології [Текст] : Для студентів педагогічних спеціальностей / Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2004. - 233 с. - Літ.: с. 232-233. - 7.70 грн. Зміст: СПЕЦІАЛЬНІ КУРСИ ДЛЯ ПОГЛИБЛЕННЯ ТЕОРЕТИЧНИХ ЗНАНЬ З ПСИХОЛОГІЇ Пісоцький, В. П. Психологія особистості / Н. С. Ярослав; М. Д. Бойправ. - С .7 Ярослав, Н. С. Теорії особистості / М. Д. Бойправ; В. П. Пісоцький. - С .15 Бойправ, М. Д. Сучасні проблеми вікової та педагогічної психології / М. Д. Бойправ; В. П. Пісоцький Бойправ, М. Д. Психологія вищої школи / В. П. Пісоцький; Л. О. Ярослав. - С .31 Пісоцький, В. П. Психологія наукової творчості / В. П. Пісоцький; Л. О. Ярослав; В. С. Король. - С .37 Пісоцький, В. П. Психологія статі та сім’ї / Л. О. Ярослав; В. С. Король; Н. Ф. Литовченко. - С .45 Ярослав, Л. О. Основи екологічної психології / В. С. Король; Н. Ф. Литовченко; Я. Ф. Андрєєва. - С .57 Король, В. С. Основи юридичної психології / Н. Ф. Литовченко; Я. Ф. Андрєєва; В. В. Гришко. - С .65 Литовченко, Н. Ф. Основи зоопсихології / Я. Ф. Андрєєва; В. В. Гришко; Н. С. Ярослав. - С .73 Андрєєва, Я. Ф. Основи конфліктології / В. В. Гришко; Н. С. Ярослав. - С .81 Гришко, В. В. Основи психології комп’ютеризації / Н. С. Ярослав; М. В. Папуча. - С .90 Ярослав, Н. С. Соціальна психологія (для спеціальностей, де не передбачено вивчення цієї дисципліни, як обов’язкової) / Н. С. Ярослав; М. В. Папуча; В. С. Король. - С .95 СПЕЦІАЛЬНІ КУРСИ ПРИКЛАДНОГО СПРЯМУВАННЯ Ярослав, Н. С. Розвиток та формування особистості в умовах освітнього процесу школи / М. В. Папуча; В. С. Король; О. П. Щотка. - С .113 Нещерет, О. І. Психологія мовленнєвої діяльності / В. С. Король; О. П. Щотка. - С .119 Папуча, М. В. Психологія індивідуального підходу у навчанні / В. С. Король; О. П. Щотка. - С .129 Король, В. С. Психолого-педагогічне консультування підлітка / О. П. Щотка; А. М. Горянська. - С .137 Король, В. С. Психологія навчально-пізнавальних інтересів учнів / О. П. Щотка. - С .161 Щотка, О. П. Соціальна психологія освітніх організацій / О. П. Щотка; А. М. Горянська. - С .173 ПРОФЕСІЙНО-ОРІЄНТОВАНІ ТРЕНІНГИ Щотка, О. П. Самореабілітація особистості в складних ситуаціях професійної діяльності / О. П. Щотка. - С .187 Щотка, О. П. Тренінг професійної взаємодії з підлітками / А. М. Горянська. - С .195 Щотка, О. П. Тренінг взаємодії з невстигаючим учнем / О. П. Щотка. - С .203 Щотка, О. П. Психологія професійно-управлінського самовизначення / О. П. Щотка. - С .211 Горянська, А. М. Психологія педагогічної толерантності / А. М. Горянська. - С .225
РУБ 15(070.3) Дод.точки доступу: Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 50 НМК ф-т ПСР (5), аб (34), Ч.З.№2 (10), фб (1) Свободны: НМК ф-т ПСР (5), аб (34), Ч.З.№2 (10), фб (1) |
Л 64 Література та культура Полісся [Текст]. Вип. 29. Регіональна історія та культура в українському та східноєвропейському контексті / відп. ред. та упоряд. Г. В. Самойленко ; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2005. - 272 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 5.90 грн., 10.00 грн. Зміст: ФІЛОЛОГІЯ Белая, А. С. Карский Е. Ф. - исследователь славянских языков / А. С. Белая. - С .3-4 Чоботько, А. В. Розанов В. и Н. Гоголь: историография вопроса / А. В. Чоботько. - С .5-13 Николаенко, А. И. Азовские письма Н. Кукольника / А. И. Николаенко. - С .14-22 Самойленко, Г. В. Роман А. С. Новикова-Прибоя "Цусима" / Г. В. Самойленко. - С .23-33 ІСТОРІЯ Блануца, А. В. Обіг шляхетських земельних володінь в Луцькому повіті Волинського воєводства в другій половині XVI ст.: характер, особливості, наслідки / А. В. Блануца. - С .34-37 Пазиніч, Ю. М. Аналіз міжнаціональних конфліктів у XVII-XVIII ст. між Гетьманщиною, Річчю Посполитою та Росією / Ю. М. Пазиніч. - С .38-42 Волерт, Я. Л. Матеріали Генерального слідства про маєтності Чернігівського полку 1729-1731 рр. як джерело з історії аграрних відносин / Я. Л. Волерт. - С .43-48 Баличева, Л. В. Проблема протипожежної безпеки в Україні в основних нормативно-правових актах Російської імперії (1802-1917рр.) / Л. В. Баличева. - С .49-54 Стрижова, І. А. До питання про діяльність Таврійської вченої архівної комісії / І. А. Стрижова. - С .55-59 Кириленко, С. О. Проблема походження Русі в науковій спадщині Михайла Максимовича / С. О. Кириленко. - С .60-63 Доманова, Г. С. Чернігівський магістрат як судова установа / Г. С. Доманова. - С .64-69 Зозуля, С. Ю. Службові переміщення професора Г. А. Максимовича / С. Ю. Зозуля. - С .70-77 Примаченко, Ю. М. Заснування Чернігівського будинка виховання бідних / Ю. М. Примаченко. - С .78-82 Нікітін, Ю. О. Види селянських платежів у Чернігівській губернії в 60-70 рр. ХІХ ст. / Ю. О. Нікітін. - С .83-87 Мельник, В. І. Теофіл Павліков - голова політичного товаривства "Русская Рада" (1870-1879) / В. І. Мельник. - С .88-93 Шевченко, В. М. Рух земельної власності на Чернігівщині у другій половині 70-х - на початку 80-х років ХІХ ст. (За нотаріальними даними Ніжинського окружного суду / В. М. Шевченко. - С .94-101 Страшко, Є. М. Земське та міське самоврядування 2-ї половини ХІХ ст. - 1918 р. у губерніях Центральної Росії та Чернігівщини: порівняльний аналіз / Є. М. Страшко, Н. Кроха. - С .102-109 Тоцька, Ж. В. Історико-краєзнавчі публікації на сторінках "Черниговских губернских ведомостей" (дореформений період) / Ж. В. Тоцька. - С .110-112 Селевич, Ю. Л. Харківська Духовна Консисторія: історіографічний аналіз питання / Ю. Л. Селевич. - С .113-118 Городецька, М. О. Ідеї виробничого кооперування селянства в Україні в загальноєвропейському контексті їх розвитку від середини ХІХ ст. до початку 20-х років ХХ ст. / М. О. Городецька, С. І. Туголуков. - С .119-124 Коваленко, О. Б. "Лівобережна школа" в українській історіографії другої половини ХІХ - початку ХХ ст.: чернігівський сегмент / О. Б. Коваленко. - С .125-128 Скус, О. В. Конфесійні осередки Уманщини на зламі ХІХ - ХХ ст. / О. В. Скус. - С .129-132 Москалюк, М. М. Історіографічний огляд та джерельна база дослідження харчової промисловості на Правобережній Україні в другій половині ХІХ - на початку ХХ ст. / М. М. Москалюк. - С .133-138 Жванко, Л. М. До проблеми евакуації біженців Першої світової війни (на прикладі Харківської губернії) / Л. М. Жванко. - С .139-144 Герасименко, О. В. Аграрний рух на Ніжинщині у 1900 - лютому 1917 рр. ( за матеріалами місцевого архіву) / О. В. Герасименко. - С .145-151 Еткіна, І. І. Земельне питання в Чернігівській губернії за часів Української Держави гетьмана П. Скоропадського (квітень - грудень 1918 р.) / І. І. Еткіна. - С .152-158 Грачевська, Т. О. Соціал-демократ Панас Феденко в революційних подіях 1917 - 1919 років на Катеринославщині / Т. О. Грачевська. - С .159-163 Волкотруб, Г. К. Історик Пилип Клименко: марксист, "попутник" чи націоналіст? / Г. К. Волкотруб. - С .164-169 Голець, В. В. До питання про джерела вивчення кооперативного руху Північного Лівобережжя України в період непу / В. В. Голець. - С .170-175 Боровик, А. М. Українізація загальноосвітніх шкіл та ставлення радянської влади й більшовицької партії до неї за часів української революції / А. М. Боровик. - С .176-178 Давиденко, Ю. М. Військові організації польського Руху опору в період 1939 - 1944 / Ю. М. Давиденко. - С .179-185 Воронко, О. Г. Соціально-демографічні та етнодемографічні процеси в Україні у другій половині ХХ ст.: основні аспекти історіографії проблеми / О. Г. Воронко. - С .186-190 Горло, Н. В. Виплати компенсації переселенцям у період спорудження водосховищ Дніпровського гідрокаскаду як прояв нехтування людським фактором (50-70-і рр. ХХ ст.) / Н. В. Горло. - С .191-196 Михальчук, О. Л. Радянське законодавство та релігійні об’єднання на Волині у 1960-х рр. / О. Л. Михальчук. - С .197-199 Ігнатенко, М. М. Історичне краєзнавство у вищих навчальних закладах Чернігівщини / М. М. Ігнатенко. - С .200-204 Поставнича, М. В. Наукові і громадські форми дослідницько-краєзнавчої роботи в Черкаській області в 90 рр. ХХ ст. / М. В. Поставнича. - С .205-209 Андрєєва, Я. Ф. Соціальний конфлікт: сучасний підхід до проблеми / Я. Ф. Андрєєва. - С .210-215 ТЕОРІЯ ТА ІСТОРІЯ КУЛЬТУРИ Чуткий, А. І. Професорська корпорація університету св. Володимира як окрема мікро-соціальна група / А. І. Чуткий. - С .216-229 Кондрашов, В. Ф. Просвітницька діяльність М. М. Аркаса / В. Ф. Кондрашов. - С .220-222 Синельник, І. С. Чернігівські музеї на сторінках місцевої періодики (кінець ХІХ - початок ХХ століття) / І. С. Синельник. - С .223-229 Будзар, М. Панська сільська садиба ХІХ ст. як культурна форма (на матеріалі Полтавщини та Чернігівщини) / М. Будзар. - С .230-235 Зуляк, І. Освітній конгрес "Просвіти" - завершальний етап святкування 60-літнього ювілею товаривства у міжвоєнний період / І. Зуляк. - С .236-244 Сучкова, О. Ю. Шкільна освіта євреїв Донбасу в умовах реалізації політики коренізації / О. Ю. Сучкова. - С .245-251 АРХІВНІ МАТЕРІАЛИ ТА ЗНАХІДКИ Коваленко, О. О. Архів Чернігівського губернського дворянського депутатського зібрання: історія та сьогодення / О. О. Коваленко. - С .252-255 Кузнець, Т. В. Населення Уманського повіту Київської губернії за даними перепису 1920 року / Т. В. Кузнець. - С .256-262 Рахно, О. Я. З історії статистичних досліджень О. Русова у Ніжинському повіті / О. Я. Рахно. - С .263-269
РУБ 8У Рубрики: Козацтво УНР Дод.точки доступу: Самойленко, Григорій Васильович; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 3 ІБв (1), фб (1), Ч.З.№3 (1) Свободны: ІБв (1), фб (1), Ч.З.№3 (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. Ч. 1 / Гол. ред. В. П. Яковець, Відп. ред. Є. І. Коваленко ; Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 1999. - 216 с. - Літ. в кінці статей. - 7.20 грн. Зміст: Яковець, В. П. Про основні напрями реалізації завдань цільової комплексної програми "Вчитель" / В. П. Яковець. - С .5-6 Ростовський, О. Я. Методологічний аналіз актуальних проблем формування музичного сприймання школярів Стаття друга / О. Я. Ростовський. - С .7-17 Коваленко, Є. І. Методологічні проблеми дослідження педагогіки творчості / Є. І. Коваленко. - С .18-22 Лащенко, В. Ф. Сучасний стан вивчення питання формування екологічної культури майбутніх вчителів / В. Ф. Лащенко. - С .23-26 Володченко, Ж. М. Культурно-просвітницька діяльність С. Петлюри / Ж. М. Володченко. - С .27-38 Таран, О. М. Русова С. про принцип виховуючого навчання / О. М. Таран. - С .39-42 Мішедченко, В. В. Дидактична модель процесу формування музично-педагогічної культури майбутнього вчителя / В. В. Мішедченко. - С .43-46 Хлєбік, С. Р. Теоретичні основи педагогічної соціалізації молодших школярів в процесі художньо-естетичної діяльності / С. Р. Хлєбік. - С .47-50 Коваль, О. В. Проблема розвитку музично-творчих здібностей дітей у працях Е. Батиш, М. Монтессорі, А. Арісменді / О. В. Коваль. - С .51-54 Мартиненко, Л. О. До витоків педагогічних поглядів О. Ф. Музиченка / Л. О. Мартиненко. - С .55-58 Бєлкіна, Н. І. Народні ігри та іграшки як один з елементів духовної культури українського народу / Н. І. Бєлкіна. - С .59-62 Коваленко, В. О. Проблеми демократизації виховання в філософсько-педагогічній концепції Дж. Дьюї / В. О. Коваленко. - С .63-69 Адамів, Г. С. Генеза уявлень про уміння вчитися в теорії та історії педагогіки / Г. С. Адамів. - С .70-72 Заніна, О. М. Педагогічна преса про історію зародження педагогіки співробітництва / О. М. Заніна, Н. М. Баленко. - С .73-75 Головіна, Н. О. Застосування графів до розв’язування прикладних задач стохастики / Н. О. Головіна. - С .76-79 Селюнин, С. М. Дослідження ефективності лижних ходів в залежності від способу виконання елементів сквозного кроку / С. М. Селюнин, Ф. С. Сипченко, В. В. Боровик. - С .80-83 Пихтіна, Ніна Порфиріївна. Інформаційно-методичний центр педагогічної профілактики адиктивної поведінки учнів (актуальність, концептуальні основи, основні завдання, форми роботи) / Н. П. Пихтіна. - С .84-86 Астаф’єва, М. М. Соціальні проблеми Чернігівщини в контексті соціально-педагогічної роботи / М. М. Астаф’єва, А. І. Конончук. - С .87-91 Плющик, Є. В. Орхеїстичність українського фольклору та проблеми музичного виховання молодших школярів / Є. В. Плющик. - С .92-94 Коваленко, С. О. Навчальні завдання - як форма організації навчальної діяльності / С. О. Коваленко. - С .95-98 Євсєєва, Ольга Вадимівна. До проблеми наукової організації підготовки спеціалістів вищої школи / О. В. Євсєєва. - С .99-104 Останіна, Н. О. Становлення і розвиток підліткових клубів як засобу соціалізації учнівської молоді (перша чверть ХХ століття) / Н. О. Останіна. - С .105-110 Бовсунівська, Н. М. До питання вивчення краєзнавчого матеріалу на уроках музики в загальноосвітній школі (на прикладі Житомирської області) / Н. М. Бовсунівська. - С .111-113 Драчук, Л. І. Виховання учнів на традиціях українського народу у творчості І. С. Нечуя-Левицького / Л. І. Драчук. - С .114-117 Буянкіна, О. С. Вивчення "історії Русів" у школі / О. С. Буянкіна. - С .118-121 Солова, В. М. Вивчення проблеми готовності студентів педвузу до роботи в літніх оздоровчих таборах / В. М. Солова. - С .122-128 Ковальчук, О. М. Гра, маска, роль у житті людини та діяльності педагога / О. М. Ковальчук. - С .129-132 Новгородська, Ю. Г. Витоки дитячої творчості (з досвіду спровадження ідей В. О. Сухомлинського в дитячому садку № 12 м. Ніжина) / Ю. Г. Новгородська. - С .133-136 Любчук, О. К. Розвиток здатності до оволодіння самоконтролю - необхідна умоа для формування учбової діяльності у молодшого школяра / О. К. Любчук. - С .137-140 Бойправ, М. Д. Грот М. Я. про науковий аналіз психологічних механізмів сновидінь / М. Д. Бойправ. - С .141-144 Андрєєва, Я. Ф. Про психологічний смисл авторської пунктуації в художньому творі / Я. Ф. Андрєєва. - С .145-149 Литовченко, Н. Ф. Особливості інтерпретації смислової інформації в герменевтично орієнтованій практичній психології / Н. Ф. Литовченко. - С .150-156 Походенко, С. В. Гештальт підхід у тренінгу спостережливої сенситивності / С. В. Походенко. - С .157-169 Каржова, З. Д. Теоретичні основи соціально-правового захисту учнів початкової школи / З. Д. Каржова. - С .170-175 Тертична, Н. А. Теоретико-методологічні аспекти вивчення ініціативи особистості на початкових етапах навчання / Н. А. Тертична. - С .176-179 Блинов, Ю. І. Рівневе та видове розподілення рішень колористичних образотворчих задач відносно їх хроматичних змістовностей / Ю. І. Блинов. - С .180-185 Лисенко, Г. М. Соціально-психологічні аспекти екологічної кризи / Г. М. Лисенко. - С .186-190 Скрипаченко, Т. В. Взаємодія первісних факторів при формуванні іміджу / Т. В. Скрипаченко. - С .191-195 Борисюк, С. О. Методика визначення сформованості у студентів уміння систематично узагальнювати / С. О. Борисюк, О. П. Никоненко. - С .196-198 Шевченко, Н. Ф. Механізм впливу висловлювання психолога у його професійній діяльності / Н. Ф. Шевченко. - С .199-207 Хоменко, З. В. Психолого-педагогічна підготовка студентів музичних факультетів до практикуму роботи з хором / З. В. Хоменко. - С .208-210 Крицький, В. М. Розуміння музичного хору у виконавсько-інтерпретаційному процесі / В. М. Крицький. - С .211-214
РУБ 15 Рубрики: Вчитель--комплексна програма "Вчитель" Педагогіка творчості Екологічна культура--студенти Здібності музичні--розвиток Ігри народні Педагогіка співробітництва Стохастика--розв’язання задач Лижний спорт Адиктивна поведінка--діти--підлітки Підготовка спеціалістів--наукова організація Підліткові клуби уроки музики "Історія Русів"--вивчення у школі Літня педагогічна практика--готовність студентів Творчість дитяча Самоконтроль--учні Сновидіння Гештальт-психологія Початкова школа--навчання Екологічна криза Імідж Психолог--роль Чернігівщина--соціальна робота Кл.слова (ненормовані): педагогічна преса Дод.точки доступу: Яковець, Василь Павлович (д. ф.-м. наук, проф.); Петлюра, С. \о нем\; Русова, Софія Федорівна (педагог, громадський діяч ; 1856-1940) \о ней\; Батиш, Е.; Монтессорі, Марія (італійський педагог, лікар ; 1870-1952) \о ней\; Арісменді, А. \о нем\; Музиченко, О. Ф. \о нем\; Дьюї, Джон \о нем\; Нечуй-Левицький, І. С. \о нем\; Грот, Микола Якович (1852-1899) \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 18 Ч.З.№2 (12), ав (2), аб (3), фб (1) Свободны: Ч.З.№2 (12), ав (2), аб (3), фб (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал / Гол. ред. В. П. Яковець, Відп. ред. Є. І. Коваленко ; Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2000. - 214 с. - Літ. в кінці статей. - 9.10 грн. Зміст: ПЕДАГОГІКА ТА МЕТОДИКА Яковець, В. П. Збереження і розвиток наукових традицій Ніжинської вищої школи / В. П. Яковець. - С .5-7 Яковець, Н. І. Порівняльні дослідження європейських педевтологів первинної підготовки і навчального навантаження вчителів / Н. І. Яковець. - С .8-15 Коваленко, Є. І. Самостійна робота студентів як засіб набуття досвіду творчої діяльності / Є. І. Коваленко. - С .16-22 Золотар, О. М. Активізація пізнавальної діяльності учнів на народознавчому матеріалі під час вивчення курсу "Рідний край" / О. М. Золотар. - С .23-27 Адамів, Г. С. Формування способів мислительних дій як професійних умінь у студентів педучилища / Г. С. Адамів. - С .28-30 Костенко, Л. В. До питання про формування пізнавальної діяльності студентів / Л. В. Костенко. - С .31-33 Кивлюк, О. П. Нові інформаційні технології навчання - фактор підвищення творчої активності молодших школярів / О. П. Кивлюк. - С .34-37 Харабет, В. В. Процес педагогічного проектування як аналогова модель процесу інженерного проектування / В. В. Харабет. - С .38-42 Конончук, А. І. Соціальна ситуація формування особистості в сім’ї / А. І. Конончук, Д. Гутник. - С .43-46 Хлєбік, С. Р. Соціально-педагогічний зміст навчання і виховання музично обдарованої молоді / С. Р. Хлєбік. - С .47-50 Грисюк, О. М. Взаємодія загальноосвітньої і дитячої музичної шкіл як шлях формування музичної культури школярів / О. М. Грисюк. - С .51-54 Лукашова, Н. І. Розвиток творчого мислення учнів при розв’язуванні ускладнених завдань з хімії / Н. І. Лукашова, С. М. Лукашов, О. А. Мусієнко. - С .55-60 Крицький, В. М. Структура виконавсько-інтерпретаційної діяльності у педагогічному процесі / В. М. Крицький. - С .61-63 Щербініна, О. М. До проблеми авторського тексту в процесі формування виконавського стилю музиканта-педагога / О. М. Щербініна. - С .64-67 Кушнір, В. А. Особливості педагогічного процесу (культурологічне бачення) / В. А. Кушнір. - С .68-73 Станіславська, К. Використання ігрових методів у навчальному процесі творчих вузів / К. Станіславська. - С .74-76 Гусейнова, Л. В. Теоретичні основи інструментально-виконавської підготовки вчителя музики / Л. В. Гусейнова. - С .77-80 Шилова, Г. П. Культурні еталони у сприйманні музики (до постановки проблеми) / Г. П. Шилова. - С .81-87 Останіна, Н. С. Формування у студентів педвузу готовності до роботи в клубах учнівської молоді / Н. С. Останіна. - С .88-91 Пихтіна, Ніна Порфиріївна. Феномен чутливості до інформації про наслідки наркотизації як головна позитивна основа профілактики адиктивної поведінки учнів / Н. П. Пихтіна. - С .92-95 Губченко, Т. В. Спілкування як провідний вид діяльності у сфері дозвілля школярів / Т. В. Губченко. - С .96-99 Стрельнікова, Н. М. Теоретичні основи формування культури спілкування майбутніх вчителів з батьками учнів шкіл / Н. М. Стрельнікова. - С .100-105 Шевчук, М. О. З досвіду національного виховання у школах Ніжинського району / М. О. Шевчук, Р. І. Ярешко. - С .106-109 Василюк, А. В. До проблеми соціального статусу вчителя: Порівняння і висновки / А. В. Василюк. - С .110-114 Барило, О. А. Розвиток логічного мислення школярів / О. А. Барило. - С .115-120 ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ Резан, Л. І. Музично-виконавська підготовка в теорії та практиці навчання (історичний аспект) / Л. І. Резан. - С .121-124 Ростовський, О. Я. Музична педагогіка за доби просвітництва / О. Я. Ростовський. - С .125-133 Чувакова, Т. Г. Ціннісні орієнтації професійної підготовки вчителів у США / Ж. М. Володченко; В. М. Вишнева; Н. І. Бєлкіна; Л. О. Мартиненко. - С .134-137 Кузьмич, Л. В. Піднесення методико-математичної думки на рубежі ХІХ - ХХ ст. / Л. В. Кузьмич. - С .138-143 Володченко, Ж. М. Система естетичного виховання в Ніжинських гімназіях (остання чверть ХІХ - початок ХХ ст.) / Ж. М. Володченко. - С .143-149 Кавунник, Олена Анатоліївна. З історії музичної освіти у Ніжинській вищій школі / О. А. Кавунник. - С .150-154 Вишнева, В. М. Педагогічні ідей В. М. Верховинця. Сучасне бачення / В. М. Вишнева. - С .155-159 Семиклят, Н. І. Художнє краєзнавство як засіб естетичного виховання майбутнього вчителя / Н. І. Семиклят. - С .160-163 Бєлкіна, Н. І. Мандрівні дяки як унікальне явище українського освітнього руху / Н. І. Бєлкіна. - С .164-166 Баленко, Н. М. Засади народної педагогіки у спадщині І. Франка / Н. М. Баленко. - С .167-170 Мартиненко, Л. О. Ніжинський період у житті професора О. Ф. Музиченка / Л. О. Мартиненко. - С .171-174 Сурмачевська, О. Визначний педагог М. Ф. Даденков - випускник Ніжинської вищої школи / О. Сурмачевська. - С .175-179 Таран, О. М. Русова С. про вимоги до вчителя оновленої школи / О. М. Таран. - С .180-183 Супруненко, М. І. Розвиток фізико-математичної освіти у Ніжинській вищій школі / М. І. Супруненко. - С .184-187 ПСИХОЛОГІЯ Папуча, М. В. Опосередковуюча дія і генеза структур свідомості / М. В. Папуча. - С .188-191 Любчук, О. К. Здатність до прийняття учбової задачі - необхідний критерій психологічної готовності дитини до оволодіння учбовою діяльністю / О. К. Любчук. - С .192-196 Андрєєва, Я. Ф. Психологічні особливості читання / Я. Ф. Андрєєва. - С .197-200 Щотка, О. П. Психологічна технологія консультування керівників організацій з проблем управлінського спілкування / О. П. Щотка. - С .201-206 Кричковська, Т. Д. Психологічні характеристики потреби у професійній самореалізації майбутніх вчителів / Т. Д. Кричковська. - С .207-210
РУБ 15 Рубрики: Нові інформаційні технології навчання Національне виховання--Ніжин Читання--психологія Студенти--самостійна робота Дод.точки доступу: Яковець, Василь Павлович (д. ф.-м. наук, проф.); Верховинець, В. М. \о нем\; Музиченко, О. Ф. \о нем\; Даденков, М. Ф. \о нем\; Русова, Софія Федорівна (педагог, громадський діяч ; 1856-1940) \о ней\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя; Ніжинська вища школа \о ней\ Примірників всього: 25 Ч.З.№2 (10), аб (13), ав (1), фб (1) Свободны: Ч.З.№2 (10), аб (13), ав (1), фб (1) |
> Шифр: ПГ/2004/24 (грудень) Газета 2004р. N 24 (грудень) Стежинами психічного вдосконалення. - С.3-4 Маценко, В. Ф. Самосвідомість: Психологічні етапи та основні напрямки її розвитку / Ж. М. Маценко; А. І. Конончук; Н. П. Пихтіна; Т. Д. Кричковська; Я. Ф. Андрєєва; Н. Ф. Литовченко. - С.4-6 Маценко, Ж. М. Психічне вдосконалення людини: Психологічна сутність та умови здійснення / Ж. М. Маценко; А. І. Конончук; Н. П. Пихтіна; Т. Д. Кричковська; Я. Ф. Андрєєва; Н. Ф. Литовченко. - С.7-9 Маценко, Ж. М. Потреба у прекрасному: Перша сходинка до психічного вдосконалення / Ж. М. Маценко ; А. І. Конончук; Н. П. Пихтіна; Т. Д. Кричковська; Я. Ф. Андрєєва; Н. Ф. Литовченко ; А. І. Конончук; Н. П. Пихтіна; Т. Д. Кричковська; Я. Ф. Андрєєва; Н. Ф. Литовченко. - С.9-10 Конончук, А. І. На шляху станолення нової спеціальності / А. І. Конончук ; Н. П. Пихтіна; Т. Д. Кричковська; Я. Ф. Андрєєва; Н. Ф. Литовченко ; Н. П. Пихтіна; Т. Д. Кричковська; Я. Ф. Андрєєва; Н. Ф. Литовченко. - С.12-14 Пихтіна, Ніна Порфиріївна. Робота з дітьми з девіантною поведінкою: Підготовка педагогічних кадрів / Н. П. Пихтіна ; Т. Д. Кричковська; Я. Ф. Андрєєва; Н. Ф. Литовченко ; Т. Д. Кричковська; Я. Ф. Андрєєва; Н. Ф. Литовченко. - С.15-19 Кричковська, Т. Д. Особливості адаптації студентів / Т. Д. Кричковська ; Я. Ф. Андрєєва; Н. Ф. Литовченко ; Я. Ф. Андрєєва; Н. Ф. Литовченко. - С.20-23 Андрєєва, Я. Ф. Ф.Достоєвський і читач: шляхи можливого діалогу / Я. Ф. Андрєєва ; Н. Ф. Литовченко ; Н. Ф. Литовченко. - С.24-26 Литовченко, Н. Ф. Розвиток здатності до самопізнання як компонент особистісної підготовки майбутніх практикуючих психологів / Н. Ф. Литовченко. - С.28-31 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Андрєєва, Я. Ф. Ф.Достоєвський і читач: шляхи можливого діалогу [Текст] / Я. Ф. Андрєєва; Н. Ф. Литовченко> // Психологічна газета : ТОВ "Мікрос-СВС" за сприяння Інституту психології ім.Г.С.Костюка. - 2004. - N24 (грудень). - С. 24-26
Рубрики: психологія навчання психологія читання Кл.слова (ненормовані): діалогічне читання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |