> Шифр: РШ/2011/3 Журнал 2011р. N 3 Друга міжнародна виставка "Сучасні навчальні заклади". - 1-2-а с. обкл. Кремень, Василь. Інновація - alter ego глобалызації / В. Кремень. - С.3-9. - Бібліогр.: 8 назв. Події. Заходи. Презентації : Друга Міжнародна виставка "Сучасні навчальні заклади - 2011". - С.9 Бондар, Віталій. Інклюзивне навчання як соціально-педагогічний феномен / В. Бондар. - С.10-14. - Бібліогр.: 5 назв. Радул, Валерій. Соціальна зрілість як вершина акмеологічного розвитку особистості / В. Радул. - С.15-20. - Бібліогр.: 21 назв. Презентація проекту Національної рамки кваліфікацій. - С.20 Отич, Олена. Особистість і діяльність учителя у вимірах педагогічної естетики / О. Отич. - С.21-24. - Бібліогр.: 9 назв. Малихін, Олександр. Аспектний аналіз категорій "пізнавальна активність" у контексті організації самостійної навчальної діяльності студентів / О. Малихін. - С.25-29. - Бібліогр.: 7 назв. Онопрієнко, Володимир. Практико-екологічна складова підготовки і перепідготовки сільськогосподарських кадрів / В. Онопрієнко. - С.30-33. - Бібліогр.: 15 назв. Лошакова, Олена. Ювілей найстарішого університету Донбасу / О. Лошакова. - С.34 Матвеєва, Ганна. Методика вивчення та аналізу стану організації діяльності спеціалізованих шкіл художньо-естетичного профілю / Г. Матвеєва. - С.35-38. - Бібліогр.: 18 назв. Порох, Людмила. Робота зі здібними та обдарованими дітьми : організаційно-управлінський аспект / Л. Порох, Н. Осінна. - С.39-42. - Бібліогр.: 3 назв. Покась, Віталій. Шкільництво в Україні : становлення та історична генеза інтернатної освіти / В. Покась. - С.43-47. - Бібліогр.: 6 назв. Лях, Галина. Позакласна виховна робота у гімназіях східноукраїнського регіону / Г. Лях, С. Фатальчук. - С.48-51. - Бібліогр.: 8 назв. Петрощук, Н. До проблеми профільного навчання : особливості диференціації освіти та підготовки вчителів (кінець ХІХ - початок ХХ ст.) / Н. Петрощук. - С.52-55. - Бібліогр.: 10 назв. Дунаєва, Любов. Безкомпромісний лицар національної ідеї : (до вшанування пам’яті Б. Д. Грінченка) / Л. Дунаєва. - С.55-60. - Бібліогр.: 17 назв. Гавриленко, Тетяна. Україномовна навчальна література для початкової школи : (1905-1914) / Т. Гавриленко. - С.61-65. - Бібліогр.: 26 назв. Кучай, Олександр. Підготовка майбутнього вчителя інформатики в Польщі та Україні : порівняльний аналіз / О. Кучай. - С.66-69. - Бібліогр.: 13 назв. Гарбуза, Тетяна. Основні функції тьютора у процесі дистанційного навчання іноземної мови студентів ВНЗ Великої Британії / Т. Гарбуза. - С.69-72. - Бібліогр.: 11 назв. Берегиня історико-педагогічної науки : до ювілею Нінелі Павлівни Калениченко. - С.73-74 Найда, Юрій. "Горить моє серце" / Ю. Найда, В. Найда. - С.75-76. - Бібліогр.: 8 назв. Доркену, Алла. Перший в Україні біобібліографічний покажчик про Софію Русову / А. Доркену, Т. Лога. - С.77-79 Кирій, Світлана. Відзначення 155-ї річниці від дня народження С. Ф. Русової / С. Кирій. - С.80 Софія Русова : педагог-просвітитель, державний діяч (1856-1940). - 3-а с. обкл. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний) |
Б 81 Бондар, Віталій. Інклюзивне навчання як соціально-педагогічний феномен / В. Бондар> // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 3. - С. 10-14. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: методологія педагогіки навчання інклюзивне Кл.слова (ненормовані): інтегроване навчання -- інклюзивне навчання -- рівні можливості -- навчальні середовища -- родинне середовище -- інклюзивна педагогіка Анотація: У статті аналізується сучасний стан освіти дітей з особливостями психофізичного розвитку. Обгрунтовуються проблеми і причини її невідповідності потребам сьогодення та міжнародним вимогам. Розкриваються напрями й умови модернізації спеціального навчання відповідно до чинного законодавства України. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний) |
> Шифр: РШ/2012/8/9 Журнал 2012р. N 8/9 Освітні заклади готові до нового навчального року. - С.3. Бех, Іван. Особистість: два наукових погляди на виховання та розвиток / І. Бех. - С.4-7. - Бібліогр.: 7 назв. Радул, Валерій. Розвиток та формування якісних характеристик особистості / В. Радул. - С.8-12. - Бібліогр.: 21 назв. Мухін, Михайло. Гуманістична сутність педагогічних переконань і освітньої практики В. О. Сухомлинського / М. Мухін, І. Добрянський. - С.13-19. - Бібліогр.: 12 назв. : фотогр. Бондар, Віталій. Чи приживеться північноамериканська модель інклюзії в Україні / В. Бондар, В. Синьов, В. Тищенко. - С.20-27. - Бібліогр.: 6 назв. Мариновська, Оксана. Науково-методичний супровід упровадження педагогічних інновацій: сутність, специфіка, орієнтири реалізації / О. Мариновська. - С.28-32. - Бібліогр.: 11 назв. : табл. Абсалямова, Яна. Організація процесу професійної самореалізації викладача іноземних мов вищого технічного навчального закладу / Я. Абсалямова. - С.33-36. - Бібліогр.: 9 назв. Доброскок, Ірина. Інформаційне забезпечення освітнього середовища майбутніх соціальних педагогів як засіб активізації й інтенсифікації управління навчальним процесом у ВНЗ / І. Доброскок. - С.37-41. - Бібліогр.: 15 назв. Мисовська, Галина. Зміст і процес інформаційної підготовки обдарованої дитини / Г. Мисовська. - С.42-46. - Бібліогр.: 16 назв. Онаць, Олена. Взаємозв’язок стилю поведінки керівника і ефективності управління на громадсько-державних засадах / О. Онаць. - С.46-51. - Бібліогр.: 22 назв. Юник, Дмитро. Завадостійкість майбутніх учителів музики у процесі інструментально-виконавської діяльності / Д. Юник. - С.52-56. - Бібліогр.: 10 назв. Турчин, Тамара. Забезпечення домінування національного мистецтва у змісті музичної освіти молодших школярів як шлях до її оновлення / Т. Турчин. - С.56-60. - Бібліогр.: 4 назв. Кириленко, Світлана. Всеукраїнський конкурс-захист сучасної моделі навчального закладу "Школа сприяння здоров’ю" у 2012 році / С. Кириленко, Т. Бережна. - С.61-63. Стрілецька, Наталія. Концептуальні засади шкільної математичної освіти в Наддніпрянській Україні : (кінець ХІХ - початок ХХ ст.) / Н. Стрілецька. - С.64-71. - Бібліогр.: 19 назв. Олексін, Юрій. Розвиток ідеї диференціації навчання школярів у радянській педагогічній науці : (30-70-ті роки ХХ ст.) / Ю. Олексін. - С.71-76. - Бібліогр.: 11 назв. Нос, Любов. Система підготовки вчителя початкової школи в університетах Канади / Л. Нос. - С.77-80. - Бібліогр.: 10 назв. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
> Шифр: РШ/2013/8/9 Журнал 2013р. N 8/9 Колегія МОН. - С.3. Кремень, Василь. Проект сучасної освіти: інноваційна людина / В. Кремень. - С.4-8. - Бібліогр.: 5 назв. Бех, Іван. Проблема життєтворчості особистості у наукових пошуках В. О. Сухомлинського / І. Бех. - С.9-11. - Бібліогр.: 2 назви. Богуш, Алла. Взаємозалежність свободи і відповідальності: погляд В. О. Сухомлинського / А. Богуш. - С.12-15. - Бібліогр.: 11 назв. Калініченко, Надія. Василь Сухомлинський та проблема розумового виховання школярів / Н. Калініченко. - С.16-19. - Бібліогр.: 9 назв. Завгородня, Тетяна. Епістолярний жанр як важливий засіб батьківського виховання / Т. Завгородня. - С.20-24. - Бібліогр.: 10 назв. Бондар, Людмила. В. О. Сухомлинський про розвиток творчих здібностей учнів початкової школи / Л. Бондар. - С.25-28. - Бібліогр.: 13 назв. Омельчук, Володимир. Педагогіка В. О. Сухомлинського - педагогіка гуманізму / В. Омельчук. - С.28-30. - Бібліогр.: 6 назв. Пустовіт, Григорій. Проблеми взаємодії людини і природи: генезисно-ментальна характеристика / Г. Пустовіт. - С.31-38. - Бібліогр.: 46 назв. Гавриш, Ірина. Всеукраїнський науково-педагогічний проект "Інтелект України": теоретичні та практичні питання реалізації в початковій школі / І. Гавриш, С. Кириленко, О. Щербаков. - С.39-43. - Бібліогр.: 5 назв. Кравченко, Тамара. Підготовка учнів загальноосвітніх навчальних закладів до сімейного життя / Т. Кравченко. - С.44-49. - Бібліогр.: 9 назв. : табл. Редько, Валерій. Концепція змісту навчання іноземної мови у старшій школі / В. Редько. - С.50-53. Чернишова, Євгенія. Структурно-організаційний аспект формування кадрового потенціалу вищих навчальних закладів / Є. Чернишова. - С.54-59. - Бібліогр.: 14 назв. : табл. Цвєткова, Ганна. Професійне самовдосконалення викладачів гуманітарних спеціальностей: обгрунтування технології / Г. Цвєткова. - С.60-66. - Бібліогр.: 12 назв. : табл. Семінар-практикум "Сімейні цінності". - С.66. Гупан, Нестор. Джерельна база історії педагогіки: пошук підходів до систематизації / Н. Гупан. - С.67-70. - Бібліогр.: 6 назв. Шевченко, Світлана. Організація навчального процесу в школах національних меншин в Україні : (кінець 20-х - 30-ті роки ХХ ст.) / С. Шевченко. - С.71-76. - Бібліогр.: 21 назва. : табл. Семінар "Практична медіаосвіта: методика критичного аналізу аудіовізуальних текстів на уроках та в позакласній роботі". - С.76. Бондар, Віталій. "Філософія сердечності" для особливої дитини : пед. портрети: з нагоди ювілею академіка Віталія Бондаря : [розмова з директором Науково-методичного центру інклюзивної освіти НПУ ім. М. П. Драгоманова Віталієм Івановичем Бондарем / В. Бондар. - С.77-80. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Б 81 Бондар, Віталій. "Філософія сердечності" для особливої дитини : пед. портрети: з нагоди ювілею академіка Віталія Бондаря : [розмова з директором Науково-методичного центру інклюзивної освіти НПУ ім. М. П. Драгоманова Віталієм Івановичем Бондарем / записала Анжеліна Пугач]> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 8/9. - С. 77-80. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: педагоги України Кл.слова (ненормовані): академіки -- ювілеї -- інклюзивна освіта -- корекційні педагоги -- підвищення кваліфікації Дод.точки доступу: Пугач, Анжеліна \записала розмову.\; Бондар, Віталій Іванович (доктор педагогічних наук) \о нем\ Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
П 82 Проскурняк, Олена. Особистість академіка Віталія Бондаря у розбудові теорії та практики спеціальної освіти: з нагоди ювілею / О. Проскурняк> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2019. - № 1. - С. 77-78. . - ISSN 0131-6788
Кл.слова (ненормовані): спеціальна освіта -- Інститут дефектології -- інклюзивна освіта Дод.точки доступу: Бондар, Віталій Іванович (український дефектолог ; 1938 р. н.) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |