Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 4 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2008. - 216 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 29.00 грн. Зміст: Ростовський, О. Я. Основні напрямки досліджень проблем музичної освіти у Ніжинській вищій школі на початку ХХІ ст. / О. Я. Ростовський. - С .6-11 Ніколаї, Г. Ю. Музично-педагогічна освіта як феномен ХХ століття / Г. Ю. Ніколаї. - С .12-15 Щолокова, О. П. Проблема якості вищої музично-педагогічної освіти в контексті системного аналізу / О. П. Щолокова. - С .16-19 Олексюк, О. М. Сенергетична парадигма і модернізація змісту мистецької освіти / О. М. Олексюк. - С .20-23 Реброва, О. Є. Методологічні та методичні основи формування художньох-ментального досвіду майбутніх учителів мистецьких дисциплін / О. Є. Реброва. - С .24-28 Кайдановська, О. О. Інтеграційні тенденції розвитку вищої мистецької освіти / О. О. Кайдановська. - С .28-30 Бодрова, Т. О. Освітні функції української музично-педагогічної спадщини та їх реалізація у процесі практичної підготовки майбутніх учителів музики / Т. О. Бодрова. - С .31-34 Велінова, Н. Г. Принципи формування інтерпретаційної культури майбутнього вчителя музики / Н. Г. Велінова. - С .35-37 Горбенко, С. С. Цілі та завдання загальної музичної освіти сьогодення у контексті її гуманізації / С. С. Горбенко. - С .38-40 Алексєєва, І. М. Проблема педагогічного розуміння в музичній освіті / І. М. Алексєєва. - С .41-43 Корінець, З. М. Теорія інтонації як методологічна основа функціонування та розуміння музичного мистецтва / З. М. Корінець. - С .44-46 Гончаренко, Л. П. Актуальні проблеми музично-виконавської інтерпретації / Л. П. Гончаренко. - С .47-49 Пірошенко, С. Ю. Інтегративні тенденції у вивченні предметів художньо-естетичного циклу / С. Ю. Пірошенко. - С .50-52 Растригіна, А. Самовираження педагога-музиканта як умова ефективної професійної діяльності / А. Растригіна. - С .53-55 Вергунова, В. С. До сутності поняття "Досвід емоційно-ціннісного ставлення до музичного мистецтва" / В. С. Вергунова. - С .56-58 Поліщук, В. А. Досвід підготовки фахівців соціальної роботи у США / В. А. Поліщук. - С .59-61 Косенко, П. Б. Принцип діалогічної взаємодії як один з оснвоположних факторів особистісного підходу до інструментальної підготовки студента / П. Б. Косенко. - С .62-64 Морозова, О. О. Сутність і зміст педагогічної спрямованості майбутніх учителів музики / О. О. Морозова. - С .65-67 Цяньцянь, Лю. Художньо-перцептивний компонент у структурі художньої компетентності майбутніх учителів музики та хореографії / Лю Цяньцянь. - С .68-70 Михайлюк, О. В. Інтеграція змісту у фахової підготовки вчителів як педагогічна проблема / О. В. Михайлюк. - С .71-73 Спіліоті, О. В. До сутності поняття "музична інтонація" / О. В. Спіліоті. - С .74-76 Щербініна, О. М. Актуальні проблеми музичного навчання у контексті загальної та фортепіанної освіти / О. М. Щербініна. - С .77-79 Ревенчук, В. В. Технологія впровадження методики організації навчальної взаємодії викладача та студента у класі фортепіано / В. В. Ревенчук. - С .80-84 Кожевникова, Л. В. До проблеми організації самостійної роботи судентів у класі основного музичного інструмента / Л. В. Кожевникова, І. А. Малашевська. - С .85-88 Пляченко, Т. М. Робота над штриховою технікою у навчальному оркестрі / Т. М. Пляченко. - С .89-91 Радковська, Л. М. Шляхи впровадження духовної музики в навчально-виховний процес вищої школи / Л. М. Радковська. - С .92-94 Яківчук, Г. В. Траєкторія творчого розвитку майбутнього вчителя музики в процесі вивчення українського музичного фольклору / Г. В. Яківчук. - С .95-98 Бондаренко, О. О. Організація культурно-дозвіллєвої діяльності студентів класичних університетів засобами мистецтва / О. О. Бондаренко. - С .99-102 Михайлюк, В. В. Забезпечення фахового спрямування змісту живопису як навчальної дисципліни / В. В. Михайлюк. - С .103-104 Гуріч, З. В. Значення декоративного мистецтва у процесі виховання творчої особистості студентів художньої спеціальності / З. В. Гуріч. - С .105-107 Мужикова, І. М. Методичне забезпечення процесу вивчення образотворчого мистецтва майбутніми вчителями початкових класів / І. М. Мужикова. - С .108-110 Ростовська, І. О. Стан сформованості мотивації учіння гри на фортепіано у школярів (на матеріалі констатувального дослідження) / І. О. Ростовська. - С .11-116 Ліпська, С. Л. Науково-методичні засади удосконалення процесу музично-виконавської підготовки учнів / С. Л. Ліпська. - С .117-120 Турчин, Т. М. Особистісно орієнтоване естетичне виховання молодших школярів у процесі виконавської діяльності / Т. М. Турчин. - С .121-123 Мартинюк, М. В. Педагогічні умови застосування національних традицій у навчально-виховному процесі / М. В. Мартинюк. - С .124-126 Кривоносова, О. В. Деякі питання формування базису вокального слуху молодших школярів / О. В. Кривоносова. - С .127-130 Дорошенко, Т. В. Роль театрального мистецтва у формування емоційної культури молодших школярів / Т. В. Дорошенко. - С .130-132 Жигінас, Т. В. Естетико-виховна робота концертно-просвітницького спрямування серед учнівської молоді / Т. В. Жигінас. - С .133-136 Плотникова, О. М. Особливості кіноосвіти дітей молодшого шкільного віку / О. М. Плотникова. - С .137-139 Малежик, Ю. М. Програмно-методична діяльність педагогів у галузі викладання образотворчого мистецтва в загальноосвітній школі (друга половина ХХ ст.) / Ю. М. Малежик. - С .140-142 Алексійчук, О. С. Ігрові форми організації навчального процесу в шкільному курсі світової художньої культури / О. С. Алексійчук. - С .143-145 Паньків, Л. І. Педагогічні умови забезпечення творчої самореалізації учнів у мистецькому колективі / Л. І. Паньків. - С .146-148 Садовенко, С. М. Музично-фольклорне середовище як чинник підготовки дітей дошкільного віку до музичної діяльності / С. М. Садовенко. - С .149-153 Зайцева, А. В. Напрями формування здатності майбутніх учителів музики до творчої самореалізації у процесі виконавської діяльності / А. В. Зайцева. - С .154-156 Казарцева, Т. С. Виконавсько-методична компетентність у формуванні основ педагогічної майстерності студентів-піаністів / Т. С. Казарцева. - С .157-159 Михаськова, М. А. Стан сформованострі ціннісних орієнтацій студентів як складової частини фахової компетентності майбутніх учителів музики / М. А. Михаськова. - С .160-162 Тімашева, Т. М. Самостійна робота як складова частина професійної підготовки майбутнього вчителя музики / Т. М. Тімашева. - С .163-165 Чжао, Дянь Юнь. Вокальна підготовка майбутнього вчителя музики у контексті професійної культури / Дянь Юнь Чжао. - С .166-169 Юрчак, В. В. Зміст професійної підготовки майбутнього вчителя музики у класі сольфеджіо / В. В. Юрчак. - С .170-172 Назаренко, М. П. Музично-інструментальна підготовка вчителів музики у першій половині ХХ століття / М. П. Назаренко. - С .173-175 Захарченко, А. Підготовка майбутніх учителів до керівництва музично-театральною діяльністю учнів початкової школи / А. Захарченко. - С .176-178 Хижко, О. В. Естрадно-джасове музикування як засіб розвитку майбутнього викладача музичної школи / О. В. Хижко. - С .179-181 Долматова, М. П. Використання дидактичних функцій іншомовних художніх текстів у формуванні інтеркультурної свідомості студентів / М. П. Долматова. - С .182-184 Пушкар, Л. В. Структура фахових музичних компетенцій майбутніх учителів-гуманітаріїв / Л. В. Пушкар. - С .185-191 Саєнко, Т. В. Живопис на склі у професійній підготовці вчителя образотворчого мистецтва / Т. В. Саєнко. - С .189-191 Ткачов, К. В. Професійна підготовка дизайнерів як об’єкт педагогічних досліджень / К. В. Ткачов. - С .192-193 Фурсикова, Т. В. Комп’ютерна графіка як засіб у професійній підготовці вчителів образотворчого мистецтва / Т. В. Фурсикова. - С .194-196 Грисюк, О. М. Психолого-педагогічні основи особистісно орієнтованого музичного виховання / О. М. Грисюк. - С .197-199 Матвієнко, С. І. Залучення учнівської молоді Чернігівщини до музичної етнографії краю: історичний аспект / С. І. Матвієнко. - С .200-204 Токар, Я. Досвід вітчизняних та зарубіжних волонтерських організацій у формуванні здорового способу життя молоді / Я. Токар. - С .205-209 Самойленко, О. В. Директори юридичного ліцею князя Безбородька як організатори навчально-виховного процесу в Ніжинській класичній гімназії / О. В. Самойленко. - С .210-213
РУБ 15 Рубрики: Вчителі музики--підготовка Вчителі образотворчого мистецтва--підготовка Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 5 фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ПП/2003/4 Журнал 2003р. N 4 Бондаренко, О. Ф. Психологічні особливості сучасної студентської молоді та проблеми професійної підготовки психологів-практиків / О.Ф. Бондаренко. - С.8-11 Коломінський, Н. Л. Методологічні засади професійної підготовки практичного психолога / Н.Л. Коломінський. - С.12-13 Панок, В. Г. Основні напрями професійного становлення особистості практичного психолога у вищій школі / В.Г. Панок. - С.14-17 Радчук, Г. К. Підготовка особистості майбутніх практичних психологів: із досвіду роботи кафедри практичної психології Тернопільського державного педагогічного університету ім.В.Гнатюка / Г.К. Радчук, І.П. Андрійчук. - С.18-20 Титаренко, Т. м. Життєві домогання і професійне становлення особистості практичного психолога / Т.м. Титаренко. - С.21-23 Фурман, А. В. Вітакультурне обгрунтування практичної психології / А.В. Фурман. - С.23-27 Цыбур, Е. Н. Сравнительный анализ феноменов инфантильной и зрелой зависимости в эмоциональных отношениях (в концептуальном пространстве психологии объектных отношений) / Е.Н. Цыбур. - С.28-33 Мізерна, О. О. Корекційна тренінгова програма "самовдосконалення" для подолання агресивних проявів серед підлітків / О.О. Мізерна. - С.37-43 Гольдштейн, А. П. Тренінг контролю гніву / А.П. Гольдштейн. - С.61-76 Сидоров, В. Н. Теория и практика групповой социальной работ. Деятельность социального работника в групповом контексте: учебно-методические материалы для тренинга / В.Н. Сидоров. - С.44-50 Савчук, О. М. Стратегії роботи зі співзалежними жінками, які зазнають насильства в сім’ї / О.М. Савчук. - С.51-60 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Бондаренко, О. Ф. Психологічні особливості сучасної студентської молоді та проблеми професійної підготовки психологів-практиків [Текст] / О.Ф. Бондаренко> // Практична психологія та соціальна робота. - 2003. - N4. - С. 8-11
Рубрики: психологія вищої школи психологія студента підготовка практичного психолога Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПП1/2002/4 Журнал 2002р. N 4 Бондаренко, О. Ф. Метапсихологічний контекст психологічної допомоги / О.Ф. Бондаренко. - С.4-12. Кл.слова: "фармакон" Завгородня, О. В. Психологічні характеристики художньо обдарованої особистості / О.В. Завгородня. - С.89-99. Петрунько, О. В. Фільми жахів у житті сучасної дитини / О.В. Петрунько. - С.116-125. Кл.слова: екранне насильство, дитяча психіка Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Бондаренко, О. Ф. Метапсихологічний контекст психологічної допомоги [Текст] / О.Ф. Бондаренко> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук. - 2002. - N4. - С. 4-12.
Рубрики: психологічна допомога Кл.слова (ненормовані): "фармакон" Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ОД1/2006/7 Журнал 2006р. N 7 Гулько, О. А. Навчання учнів аналогізуванню на уроках української мови / О. А. Гулько. - С.32-39. Поставна, Л. М. Психологічний моніторинг як система інформаційного супроводу навчального процесу / Л. М., Бондаренко О. О. Поставна Л. М. - С.40-49. Третяк, Т. М. Дослідження проявів творчого птенціалу старшокласників / Т. М. Третяк. - С.62-65. Чорна, Л. Г. Художній твір як засіб виявлення творчого потенціалу старшокласника / Л. Г. Чорна ; орна Л. Г. Ч ; орна Л. Г. Ч. - С.50-61. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ОД1/2006/9 Журнал 2006р. N 9 Бондаренко, О. О. Продуктивне навчання - невід’ємна умова виховання людини майбутнього / О. О. Бондаренко. - С.3-8 Вовчик-Блакитна, О. О. Сучасний дошкільник: особливості психологічного супроводу / О. О. Вовчик-Блакитна. - С.13-21 Беленькая, Н. М. Формирование качеств творческой личности у дошкольников / Н. М. Беленькая. - С.22-27 Гулько, Ю. А. Навчання учнів стратегії комбінування на уроках української мови / Ю. А. Гулько. - С.28-35 Артемов, Н. Е. Факторы прогнозирования творческой деятельности учащихся / Н. Е. Артемов. - С.36-40 Юдіна, Н. О. Особливості дослідження мотивації навчання учнів молодшої школи / Н. О. Юдіна. - С.41-61 Бондаренко, О. Практикум з розвитку пам’яті для учнів середнього шкільного віку / О. Бондаренко. - С.61-67 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Бондаренко, О. О. Продуктивне навчання - невід’ємна умова виховання людини майбутнього [Текст] / О. О. Бондаренко> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2006. - N9. - С. 3-8 Рубрики: навчання продуктивне Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Бондаренко, О. Практикум з розвитку пам’яті для учнів середнього шкільного віку [Текст] / О. Бондаренко> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2006. - N9. - С. 61-67 Рубрики: пам’ять психологічний практикум Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: РШ/2007/3 Журнал 2007р. N 3 Добрянський, І. Приватний сектор вищої освіти в Україні: стан і перспективи / І. Добрянський. - С.3-4 Волошина, О. Проблема формування толерантності в сучасних педагогічних дослідженнях / О. Волошина. - С.4-6 Топузов, О. Сутність, основні положення та поняття проблемного навчання географії / О. Топузов. - С.6-9 Совгіра, С. Активізація навчального процесу з екології при використанні навчально-рольових ігор / С. Совгіра. - С.10-12 Гринько, В. Основні критерії передового педагогічного досвіду / В. Гринько. - С.13-15 Яворський, А. Педагогічна практика - одна з найважливіших складових професійної підготовки майбутнього фахівця (соціального педагога) / А. Яворський. - С.15-19 Біляковська, О. Аналіз контролю та оцінювання навчальних досягнень старшокласників у практиці сучасної школи / О. Біляковська. - С.19-20 Басюк, Н. Орієнтири вчителя у моральному вихованні молодших школярів / Н. Басюк. - С.21-22 Вербицький, В. Проектна форма навчання і виховання у загальноосвітніх навчальних закладах та позашкільних закладах освіти еколого-натуралістичного напряму. Проблеми та шляхи їх вирішення / В. Вербицький. - С.35-47 Сипченко, В. Роль педагогічних дисциплін у формуванні професіоналізму майбутнього вчителя / В. Сипченко. - С.48-49 Юник, Д. Підготовленість як основа формування інструментально-виконавської надійності майбутніх учителів музики / Д. Юник. - С.50-52 Никифорова, І. Педагогічна культура як складова фахової комунікативної культури майбутнього вчителя (теоретичний аналіз) / І. Никифорова. - С.52-55 Пуханова, Л. Комп’ютерні технології в процесі навчання студентів теорії ймовірностей та математичної статистики / Л. Пуханова. - С.58-60 Соціалізація студентської молоді в умовах педагогічного коледжу. - С.22-25 Калініна, Л. Методика формування естетичного смаку молодшиш школярів засобами лялькового театру / Л. Калініна. - С.25-28 Шпиталь, І. Ювілейне й неювілейне. Україна без Шевченка - Україна безнаціональна, а отже - бездуховна / І. Шпиталь. - С.29-34 Бондаренко, О. Вимоги до мультимедійних систем навчання та їх класифікація / О. Бондаренко. - С.60-63 Гусак, Т. Робота з автентичними навчальними текстами / Т. Гусак. - С.64-65 Масич, В. Проблема ділового навчання в спадщині античних філософів / В. Масич. - С.69-71 Бадья, Л. Літні земські педагогічні курси для вчителів народної школи в Україні у другій половині XIX - на початку XX століття / Л. Бадья. - С.71-73 Гіпнерс, З. Економічна освіта в Галичині (кінець XIX - перша половина XXст.) / З. Гіпнерс. - С.74-77 М'ясковський, М. Система підвищення кваліфікації педагогічних кадрів Австро-Угорщини в XIX ст. / М. М'ясковський. - С.78-80 Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Бондаренко, О. Вимоги до мультимедійних систем навчання та їх класифікація [Текст] / О. Бондаренко> // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2007. - N3. - С. 60-63 . - ISSN 0131-6788 Рубрики: засоби навчання Кл.слова (ненормовані): Інформаційні навчальні засоби -- демонстративно-моделюючі програмні засаби -- тестові програмні засоби -- репетитори -- педагогічні програмні засоби довідниково-інформаційного призначення Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Б 81 Бондаренко, О. А. Українська мова [Текст] : посібник для вступників до вузів / О. А. Бондаренко. - К. : Вища школа, 1971. - 271 с. - Б. ц. Примірників всього: 8 Ч.З.№3 (2), каф. укр. мови (1), аб (4), ав (1) Свободны: Ч.З.№3 (2), каф. укр. мови (1), аб (4), ав (1) |
Б 81 б-ка Батурського А. Д. / Б 81-Ч.З.№3 Бондаренко, О. А. Українська мова [Текст] : посібник для вступників до вузів / О. А. Бондаренко. - 2-е вид., виправл. і доп. - К. : Вища школа, 1974. - 216 с. - Б. ц. Примірників всього: 2 Ч.З.№3 (2) Свободны: Ч.З.№3 (2) |
Б 81 Бондаренко, О. Б. Краткий определитель ископаемых беспозвоночных [Текст] / О. Б. Бондаренко, И. А. Михайлова; под ред. В. Н. Шиманского. - М. : Недра, 1969. - 480 с. - Б. ц. Дод.точки доступу: Михайлова, И. А.; Шиманский , В. Н. \ред.\ Примірників всього: 2 фб (1), Ч.З.№2 (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1) |
Б 81 Бондаренко, О. Б. Методическое пособие по изучению беспозвоночных: палеонтология в задачах и упражнениях [Текст] / О. Б. Бондаренко, И. А. Михайлова. - М. : Недра, 1986. - 196 с. : ил. - 0.65 руб. РУБ 56 Дод.точки доступу: Михайлова, И. А. Примірників всього: 2 фб (1), Ч.З.№2 (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: РШ/2009/8/9 Журнал 2009р. N 8/9 До IV Міжнародних і XVI Всеукраїнських читань "Сухомлинський В. О. у діалозі з сучасністю: ціннісні виміри в освіті" : добірка статей. - С.3-24. Дем’яненко, Наталія. Інституту вищої освти АПН України - 10 років: витоки, сьогодення, майбуття / Н. Дем’яненко. - С.25-28. Вербицький, В. Прогностичні орієнтири інноваційного розвитку позашкільного закладу еколого-натуралістичного спрямування / В. Вербицький. - С.28-32. Кіян, О. Батьківсько-вчительська взаємодія як педагогічний феномен / О. Кіян. - С.32-35. Стрілько, В. Біопсихологічні засади індивідуального підходу до учнів у навчально-виховному процесі / В. Стрілько. - С.36-38. Лукашова, Ніна. Урок як основна організаційна форма навчання хімії: погляд у минуле і завдання на сучасному етапі / Н. Лукашова. - С.39-44. Пушкарьова, Т. Науково-педагогічний проект "Росток" / Т. Пушкарьова. - С.45-49. Бондаренко, О. Експериментальна перевірка застосування мультимедійних технологій у навчальному процесі з педагогічних дисциплін / О. Бондаренко. - С.50-52. Год, Б. Дитячі ігри в історико-педагогічному дискурсі / Б. Год. - С.63-68. Кравченко, Оксана. Виховні ідеї у творчій спадщині Пантелеймона Куліша / О. Кравченко. - С.68-73. Балацька, Н. Спрямування національної політики Великої Британії в галузі середньої та вищої освіти / Н. Балацька, О. Письменна. - С.74-76. Щербань, І. Особливості освіти сільської Америки (кшнець XX століття) / І. Щербань. - С.77-79. Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ДШ2/2010/січень/2 Газета 2010р. січень N 2 Сбоєва, Л. Інформаційне забезпечення моніторингу / Л. Сбоєва, О. Бондаренко. - С.4-7 Полівода, Н. Взаємини в системі "Вчитель-учень" / Н. Полівода. - С.7-11 Чеховська, Л. Проектне навчання на уроках / Л. Чеховська. - С.11-16 Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
С 23 Сбоєва, Л. Інформаційне забезпечення моніторингу [Текст] / Л. Сбоєва, О. Бондаренко> // Директор школи : Газета для керівників шкіл. - 2010. - Том січень, N 2. - С. 4-7 Рубрики: моніторинг в освіті Інформаційне забезпечення Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Дод.точки доступу: Бондаренко, О. Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
> Шифр: ВУМЛ-1/2010/6 Журнал 2010р. N 6 Бондаренко, О. А. Мовна гра в пізнавальній діяльності школярів / О. А. Бондаренко. - С.2-6. Богданова, І. Є. До витоків формування української художньої мови: поетична спадщина М. Костомарова / І. Є. Богданова. - С.7-8. Хавіна, С. Я. Аудіювання й читання в 7 класі. Тексти / С. Я. Хавіна. - С.9-18. Лупандіна, Л. О. Літературні казки / Л. О. Лупандіна. - С.19-21. Волошинова, О. Я. Тестові завдання для контрольних робіт з мови та риторики в 10 кл. / О. Я. Волошинова. - С.22-27. Домбровська, В. О. Творчість Марії Пригари на уроках позакласного читання / В. О. Домбровська. - С.28-30. Шатохіна, Є. І. Свято Колодія / Є. І. Шатохіна. - С.31-33. Артеменко, С. О. Тарас Шевченко і Лисянщина. Образ Кобзаря у творах земляків / С. О. Артеменко. - С.34-37. Маленко, О. О. Оксана Забужко. Харківські презентації / О. О. Маленко. - С.38-39. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |