> Шифр: ВОУ1/2011/3 Журнал 2011р. N 3 Андрущенко, Віктор Петрович. Державно-громадський характер управління освітою / Віктор Андрущенко. - С.5-8. - Бібліогр.: 3 назв Зубов, Вадим Олексійович. Глобалізована соціальність / Вадим Зубов. - С.9-13. - Бібліогр.: 15 назв Бойчук, Микола Андрійович. Основні форми демократії: український контекст / Микола Бойчук. - С.14-20. - Бібліогр.: 4 назв Шандор, Федір Федорович. Національна ідея як осердя національної свідомості / Федір Шандор. - С.21-26. - Бібліогр.: 7 назв Линовицька, Олеся Вікторівна. Академічні свободи та університетська автономія / Олеся Линовицька. - С.27-31. - Бібліогр.: 12 назв Рябченко, Володимир Іванович. Традиційна педагогічна парадигма як "прокрустове ложе" вітчизняної вищої школи в розвитку особистості студента / Володимир Рябченко. - С.32-38. - Бібліогр.: 9 назв Іваній, Олена Миколаївна. Організаційні засади формування правової компетентності майбутнього вчителя / Олена Іваній. - С.39-44. - Бібліогр.: 8 назв : табл. Бикова, Катерина Іванівна. Методичні рекомендації до вивчення курсу "Основи психології та педагогіки" в економічному ВНЗ (заочне відділення) / Катерина Бикова. - С.45-52 Тарасенкова, Ніна Анатоліївна. Методичні компетентності у системі фахової підготовки майбутнього вчителя математики / Ніна Тарасенкова, Ірина Акуленко. - С.53-66. - Бібліогр.: 12 назв : схема, табл. Акопян, Валерій Григорович. Екологічне самовиховання особистості / Валерій Акопян. - С.67-73. - Бібліогр.: 19 назв Білогур, Влада. Структура світоглядних орієнтацій сучасної студентської молоді / Влада Білогур. - С.74-80. - Бібліогр.: 18 назв Гарбар, Галина Анатоліївна. Технологія дослідження гостинності як соціального явища / Галина Гарбар. - С.82-89. - Бібліогр.: 14 назв Богданова, Наталія Григорівна. Формування культури життєтворчості особистості у вищому навчальному закладі / Наталія Богданова. - С.90-93. - Бібліогр.: 8 назв Сахневич, Інна Андріївна. Культура використання медіазасобів - неодмінна умова запобігання негативному впливу медіаінформації / Інна Сахневич. - С.94-98. - Бібліогр.: 13 назв Костирєв, Андрій Геннадійович. Формування критичного мислення у студентів за допомогою застосування методів медіаосвіти в курсах суспільно-політичних дисциплін / Андрій Костирєв. - С.99-105. - Бібліогр.: 14 назв Боркач, Євгеній Ілліч. Проблеми підготовки вчителів в Угорщині / Євгеній Боркач. - С.106-111. - Бібліогр.: 9 назв Зварич, Ірина Миколаївна. Сутність проблеми педагогічної компетентності викладачів у вищих навчальних закладах США / Ірина Зварич. - С.112-118. - Бібліогр.: 8 назв Шубін, Олександр Олександрович. Реалізація компетентнісного підходу у формуванні майбутніх фахівців як основа конкурентоспроможності сучасного ВНЗ / Олександр Шубін, Інна Сіменко, Ірина Пальцун. - С.119-125. - Бібліогр.: 20 назв : табл. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Боркач, Євгеній Ілліч. Проблеми підготовки вчителів в Угорщині / Євгеній Боркач> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2011. - № 3. - С. 106-111. - Бібліогр.: 9 назв. Рубрики: Підготовка вчителів в зарубіжних країнах освіта педагогічна Угорщина--вища педагогічна освіта Угорщина--вища освіта Кл.слова (ненормовані): реформування освіти -- зарубіжний досвід -- підготовка вчителів -- ступенева підготовка Анотація: У статті аналізуються особливості ступеневої підготовки вчителів в Угорщині та проблеми, що виникли в результаті її впровадження: зменшення інтересу студентів до професії вчителя, незбалансованість підготовки за двома спеціальностями, зниження якості підготовки. Вихід із ситуації, що склалася, угорські фахівці вбачають у поверненні до інтегрованої системи підготовки вчителів, що існувала в Угорщині до Болонського перетворення вищої освіти країни. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |