> Шифр: П3/2002/3/4 Журнал 2002р. N 3/4 Фурман, А. Теорія освітньої діяльності як метасистема / А. Фурман. - С.20-58 Кл.слова: ПАРАДИГМА, модульно-розвивальна система Гуменюк, О. Психологічний оргвплив у структурі модульно-розвивальних взаємин / О. Гуменюк. - С.59-82 Кл.слова: ПАРАДИГМА, модульно-розвивальна система Комісаров, В. Модель соціально-культурного простору експериментальної школи та її емпіричне обгрунтування / В. Комісаров. - С.83-104 Кл.слова: модульно-розвивальна система, інноваційні моделі, ЗДІБНОСТІ Тімотін, А. Наукове проектування розвивальної комунікації у цілісному освітньому метапроцесі / А. Тімотін. - С.105-123 Кл.слова: ПОВЕДІНКА, НАВЧАННЯ, СПІЛКУВАННЯ Бамбурак, Н. Аналіз інноваційних моделей навчання за параметричними ознаками Я-концепції / Н. Бамбурак. - С.124-141 Кл.слова: психосоціальний розвиток Бугерко, Я. Динаміка різновидів рефлексії у модульно-розвивальному навчальному циклі / Я. Бугерко. - С.142-159 Кл.слова: РЕФЛЕКСІЯ, МИСЛЕННЯ, УЯВЛЕННЯ Ященко, Е. Параметри психологічного впливу в контексті інноваційного навчання / Е. Ященко. - С.160-169 Кл.слова: ПАРАДИГМА Розвиток ціннісно-смислової сфери особи за модульно-розвивального навчання / А. Лазарук. - С.170-186 Кл.слова: ЦІННОСТІ, аксіогенез, емпатія Список наукових праць з теорії , методології та практики модульно-розвивальної освіти. - С.277-284 Бригадир, М. Дослідження умов і чинників ефективної організації модульно-розвивальних занять (багатофакторний аналіз) / М. Бригадир ; Л. Ребуха; А. Гірняк; С. Сівак. - С.187-200 Кл.слова: ІННОВАЦІї, ДІАГНОСТИКА Ребуха, Л. Система експертно-діагностичного забезпечення експерименту з модульно-розвивального навчання / Л. Ребуха ; А. Гірняк; С. Сівак. - С.201-216 Гірняк, А. Зміст, структура та оформлення розвивального підручника / А. Гірняк ; С. Сівак. - С.217-241 Кл.слова: Психодидактика Сівак, С. Історико-еволюційне порівняння моделей організації соціально-психологічної роботи / С. Сівак. - С.242-262 Кл.слова: психопрактика, КОНСУЛЬТУВАННЯ, МОНИТОРИНГ Покажчик статей за 2002 рік. - С.286-290 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Бугерко, Я. Динаміка різновидів рефлексії у модульно-розвивальному навчальному циклі [Текст] / Я. Бугерко> // Психологія і суспільство : Науково-єкономічний та соціально-психологічний часопис. - 2002. - N3/4. - С. 142-159. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 966-654-0
Рубрики: інноваційне навчання Кл.слова (ненормовані): РЕФЛЕКСІЯ -- МИСЛЕННЯ -- УЯВЛЕННЯ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: П3/2003/4 Журнал 2003р. N 4 Гуменюк, О. Духовно-універсумне самотворення - центральна ланка психологічного впливу / О. Гуменюк. - С.10-28 Кл.слова: самореалізація, Я-концепція Мединська, Ю. Чотири виміри міфу / Ю. Мединська. - С.29-36 Кл.слова: міфологія, ритуал, лібідо Лазарук, А. Етико-психологічні контури інноваційної освіти / А. Лазарук. - С.37-45 Бугерко, Я. Процеси розгортання інтелектуальної рефлексії у модульно-розвивальному освітньому циклі / Я. Бугерко. - С.46-53 Буян, І. Взаємодія людини та економіки як суспільна проблема / І. Буян. - С.54-60 Ложкін, Г. Поняття відповідальності в історико-філософському та психологічному дискурсах / Г., Лазорко О. Ложкін Г. - С.61-74 Ребуха, Л. Психолого-педагогічні закономірності цілісного модульно-розвивального процесу / Л. Ребуха. - С.75- 95 Ревасевич, І. Обгрунтування психологічної концепції особистісної адаптованості за модульно-розвивальної оргсистеми / І. Ревасевич, . - С.96- 109 Комар, Т. Особливості розвитку ціннісно-потребової сфери студентів з обмеженими можливостями / Т. Комар. - С.110-118 Павліченко, А. Ціннісні орієнтації як установка на продуктивну пошукову діяльність студентів-психологів / А. Павліченко. - С.119-127 Гірняк, А. Психоекологічний потенціал розвивального підручника / А. Гірняк. - С.128-136 Сагач, Г. Павло Флоренський про магічність слова / Г. Сагач. - С.137-140 Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Бугерко, Я. Процеси розгортання інтелектуальної рефлексії у модульно-розвивальному освітньому циклі [Текст] / Я. Бугерко> // Психологія і суспільство : Науково-економічний та соціально-психологічний часопис. - 2003. - N4. - С. 46-53. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 966-654-0
Рубрики: Модульно-розвивальна система Рефлексія Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
> (Вільних примірників немає) Шифр: П3/2007/1 Журнал 2007р. N 1 Фурман Анатолій Васильович ( до 50-річчя від дня народження). - С.5-8 Фурман, А. Навчальна проблемна ситуація як об’єкт психологічного пізнання / А. Фурман ; О. Гуменюк; І. Ревасевич; Я. Бугерко. - С.9-80 Гуменюк, О. Інноваційно-психологічний клімат як об’єкт теоретико-методологічного аналізу / О. Гуменюк ; І. Ревасевич; Я. Бугерко. - С.86-108 Ревасевич, І. Психологічні інваріанти особистісної адаптованості школярів у системі модульно-розвивального навчання / І. Ревасевич ; Я. Бугерко. - С.109-127 Бугерко, Я. Рефлексивні процеси на нормативно-регуляційному періоді модульно-розвивального навчання / Я. Бугерко. - С.128-135 До 85-річчя Олександра Васильовича Скрипченка. - С.136 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільних прим. немає |
Бугерко, Я. Рефлексивні процеси на нормативно-регуляційному періоді модульно-розвивального навчання [Текст] / Я. Бугерко> // Психологія і суспільство : Науково-економічний та соціально-психологічний часопис. - 2007. - N1. - С. 128-135 . - ISSN 966-654-0 Рубрики: вікова психологія педагогічна психологія навчання модульне Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільних прим. немає Видання є лише у відділах/філіалах |
> Шифр: П3/2008/1 Журнал 2008р. N 1 Фурман, А. Талант проти нігілізму. Пам’яті друзів [Ю.Л.Трофімов, А.Г.Погрібний, Б.Й.Цуканов] / А. Фурман. - С.5-8 : портр Рибалка, В. Микола Грот: теоретичні питання філософії і психології особистості: До 155-річчя від дня народження / В. Рибалка. - С.9-24 Морщакова, О. Самовизначення особистості у системі взаємовідносин "людина - світ" у рамках філософії вітакультури / О. Морщакова. - С.25-34 Карпенко, З. Предмет і метод аксіопсихології особистості / З. Карпенко. - С.35-62 Надвинична, Т. Теоретико-методологічне обгрунтування задачного підходу у психології / Т. Надвинична. - С.63-87 Яценко, Т. Об’єктивність на об’єктність у глибинно-психологічному пізнанні / Т. Яценко. - С.88-92 Бугерко, Я. Категоріальний аналіз рефлексії як явища, процесу, стану, властивості / Я. Бугерко. - С.93-105 Андрух, А. Соціальний механізм сприяння здоров’я'ю в умовах медичного страхування / А. Андрух. - С.106-114 Когутяк, Н. Становлення автентичності особистості в період життєвої кризи: концепуальна модель / Н. Когутяк. - С.115-126 Авдєєва, І. Модель організації особистісно зорієнтованої педагогічної освіти / І. Авдєєва. - С.127-129 Сціборовська, Н. Аналіз факторів формування моральних взаємовідносин у педагогічному колективі / Н. Сціборовська. - С.130-133 Городецька, Н. Феномен педагогічної інноватики як психологічна проблема / Н. Городецька. - С.134-137 Гірняк, А. Система психолого-педагогічної експертизи ефективності модульно-розвивальних підручників / А. Гірняк. - С.151-157 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Бугерко, Я. Категоріальний аналіз рефлексії як явища, процесу, стану, властивості [Текст] / Я. Бугерко> // Психологія і суспільство : Український теоретико-методологічний соціогуманітарний часопис. - 2008. - N1. - С. 93-105 . - ISSN 1810-2131 Рубрики: психологія особистості Анотація: Мета статті - розглянути рефлексію як комплексну внутрішньопсихологічну проблему, конкретизувати наукові уявлення про сутність даного категоріального поняття, показати, що рефлексія є єдиним активним смисловим центром особистості. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: П3/2008/3 Журнал 2008р. N 3 Шинкарюк, А. Модель психомоторно-рівневої структури активності та свободи суб’єкта / А. Шинкарюк. - С.5-18 Фішман, І. Сповідь Нового Праксису / І. Фішман. - С.19-27 Мартинюк, О. Розвиток професійних ціннісних орієнтацій майбутніх учителів / О. Мартинюк. - С.28-40 Надвинична, Т. Психологічне проектування навчальних задач у контексті особистісно зорієнтованого навчання / Т. Надвинична. - С.41-55 Ревасевич, І. Психокультурна взаємодія людини та економіки / І. Ревасевич. - С.56-62 Бугерко, Я. Дослідження психологічних особливостей розвитку рефлексивності освітньої діяльності / Я. Бугерко. - С.67-92 Фройд, А. Техніка дитячого психоаналізу / А. Фройд. - С.93-115 Москаль, Ю. Світові тенденції розвитку заочної та дистанційної вищої освіти / Ю. Москаль Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Бугерко, Я. Дослідження психологічних особливостей розвитку рефлексивності освітньої діяльності [Текст] / Я. Бугерко> // Психологія і суспільство : Український теоретико-методологічний соціогуманітарний часопис. - 2008. - N3. - С. 67-92 . - ISSN 1810-2131 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: П3/2011/3 Журнал 2011р. N 3 Мединська, Ю. Психологічний аналіз кризи ідентичності українського суспільства / Ю. Мединська, Р. Гривул. - С.6-13 Рудакевич, О. Католицьке духовенство у польській моделі суспільної самоорганізації / О. Рудакевич. - С.22-27 Зейналзаде, Ш. Етнокультурні уявлення про сім’ю у буденній свідомості українських та іранських студентів / Ш. Зейналзаде. - С.66-69 Бакаюк, О. Молодь і психоактивні речовини: фактори ризику і захисту / О. Бакаюк, Н. Олійник. - С.70-95 Олексюк, В. Особливості ціннісно-смислової сфери у другій половині дитинства / В. Олексюк. - С.96-103 Лашук, В. Особливості соціальних потреб та оцінок осіб юнацького віку з різним рівнем переживання самотності / В. Лашук. - С.104-109 Успенський, В. Основні смисли портрета як артефакту культури / В. Успенський. - С.110-118 Стеценко, Н. Нераціональне сприйняття вимог як фактор дезадаптації спортсменів / Н. Стеценко. - С.125-127 Бугерко, Я. Рефлексивна сутність лонгітюдного інноваційно-психологічного експерименту з модульно-розвивального навчання / Я. Бугерко. - С.137-153 Москаль, Ю. Класичний вищий навчальний заклад у регіоні: реалії і перспективи розвитку в кризовий період / Ю. Москаль. - С.163-170 Гірняк, Г. Обгрунтування понятійно-категорійного апарату дослідження та структурно-функціональної моделі навчально-книжкового комплексу / Г. Гірняк. - С.171-186 Фурман, А. В. Субкультура / А. В. Фурман, А. Литвин. - С.187-192 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 90 Бугерко, Я. Рефлексивна сутність лонгітюдного інноваційно-психологічного експерименту з модульно-розвивального навчання [Текст] / Я. Бугерко> // Психологія і суспільство : Український теоретико-методологічний соціогуманітарний часопис. - 2011. - N 3. - С. 137-153 . - ISSN 1810-2131 Рубрики: Експериментальна психологія Модульно-розвивальне навчання Кл.слова (ненормовані): лонгітюдний інноваційно-психологічний експеримент Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: П3/2023/2 Журнал 2023р. N 2 Фурман, Анатолій. Категорійна матриця вітакультурної методології: від мислевчинення до канону / А. В. Фурман. - С.6-50. Гайдеггер, Мартін. Лист про гуманізм / М. Гайдеггер. - С.51-74. Дикий, Ярослав. Психосоціальне деталювання як методологічна процедура / Я. Дикий. - С.75-83. Бугерко, Я. Життєві ритми духовної буттєвости у засновках канонічної психології / Я. Бугерко ; Я. Бутерко. - С.84-105. Хайрулін, Олег. Онтологічне моделювання психологічного поля гри / О. Хайрулин ; О. Хайрулін. - С.106-141. Фурман, Оксана. Джерела та засади осягнення позитивно-гармонійної Я-концепції як структурно-функціональної цілісності / О. Фурман. - С.143-168. Болтівець, Сергій. Завдана війною моральна школа особистості та її психологічна експертиза / С. Болтівець. - С.169-181. Москалець, Віктор. Інтелектуальна функція продуктивного соціального характеру / В. Москалець, Ю. Карпюк. - С.182-193. Швед, Мар’яна. Особливості формування ранніх моделей / М. Швед. - С.194-203. Фурман, Анатолій. Особистісні наративи як інтенційно-екзистенційні свідчення / А. Фурман. - С.204-220. Шаюк, Ольга. Безумовне особистісне самоприйняття / О. Шаюк, М. Підгурська, Я. Шаюк Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |