Комісаров, В.
    Модель соціально-культурного простору експериментальної школи та її емпіричне обгрунтування [Текст] / В. Комісаров // Психологія і суспільство : Науково-єкономічний та соціально-психологічний часопис. - 2002. - N3/4. - С. 83-104. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 966-654-0
ДРНТІ
ББК 88.840
Рубрики: Модульно-розвивальне навчання
Кл.слова (ненормовані):
модульно-розвивальна система -- інноваційні моделі -- ЗДІБНОСТІ


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Бамбурак, Н.
    Аналіз інноваційних моделей навчання за параметричними ознаками Я-концепції [Текст] / Н. Бамбурак // Психологія і суспільство : Науково-єкономічний та соціально-психологічний часопис. - 2002. - N3/4. - С. 124-141. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 966-654-0
ДРНТІ
ББК 88.840
Рубрики: освіта інноваційна
   Модульно-розвивальне навчання

   Я-концепція

   навчання особистісно-орієнтоване

Кл.слова (ненормовані):
психосоціальний розвиток


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Ященко, Е.
    Параметри психологічного впливу в контексті інноваційного навчання [Текст] / Е. Ященко // Психологія і суспільство : Науково-єкономічний та соціально-психологічний часопис. - 2002. - N3/4. - С. 160-169. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 966-654-0
ДРНТІ
ББК 88.840
Рубрики: навчання інноваційне
   психологічний вплив

   Модульно-розвивальне навчання

Кл.слова (ненормовані):
ПАРАДИГМА


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Гірняк, А.
    Зміст, структура та оформлення розвивального підручника [Текст] / А. Гірняк; С. Сівак // Психологія і суспільство : Науково-єкономічний та соціально-психологічний часопис. - 2002. - N3/4. - С. 217-241. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 966-654-0
ДРНТІ
ББК 74 + 88.840
Рубрики: освіта інноваційна
   Модульно-розвивальне навчання

   Підручники

Кл.слова (ненормовані):
Психодидактика


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Сівак, С.
    Історико-еволюційне порівняння моделей організації соціально-психологічної роботи [Текст] / С. Сівак // Психологія і суспільство : Науково-єкономічний та соціально-психологічний часопис. - 2002. - N3/4. - С. 242-262. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 966-654-0
ДРНТІ
ББК 88.840
Рубрики: Практичні психологи
   Модульно-розвивальне навчання

   Психологічне консультування

Кл.слова (ненормовані):
психопрактика -- МОНИТОРИНГ


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Варущик, Н.
    Вивчення елементів теорії ймовірностей в умовах модульно-розвивального навчання в математичному ліцеї [Текст] / Н. Варущик, Т. Овчинникова // Математика в школі : Науково-методичний журнал. - 2006. - N4. - С. 29-34
Рубрики: Модульно-розвивальне навчання
   викладання математики



Дод.точки доступу:
Овчинникова, Т.

Є примірники у відділах: всього 2 : мат. (1), Ч.З.№2 (1)
Вільних прим. немає
Видання є лише у відділах/філіалах




    Бригадир, М.
    Особливості створення наукових соціально-психологічних проектів [Текст] / М. Бригадир // Психологія і суспільство : Науково-економічний та соціально-психологічний часопис. - 2007. - N2. - С. 5-15 . - ISSN 966-654-0
Рубрики: Модульно-розвивальне навчання
Кл.слова (ненормовані):
сфера освіти -- наукове проектування -- метаонтологічні пласти


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільних прим. немає




    Ребуха, Л.
    Соціально-психологічна експертиза ефективності фундаментального експерименту з модульно-розвивального навчання [Текст] / Л. Ребуха // Психологія і суспільство : Науково-економічний та соціально-психологічний часопис. - 2007. - N2. - С. 25-36 . - ISSN 966-654-0
Рубрики: Модульно-розвивальне навчання


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільних прим. немає




    Чухно, В.
    Експеримент з модульно-розвивальної системи навчання - це крок у майбутнє української школи [Текст] / В. Чухно, Л. Олійник // Психологія і суспільство : Науково-економічний та соціально-психологічний часопис. - 2007. - N2. - С. 85-90 . - ISSN 966-654-0
Рубрики: Модульно-розвивальне навчання


Дод.точки доступу:
Олійник, Л.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільних прим. немає


88
Б 90


    Бугерко, Я.
    Рефлексивна сутність лонгітюдного інноваційно-психологічного експерименту з модульно-розвивального навчання [Текст] / Я. Бугерко // Психологія і суспільство : Український теоретико-методологічний соціогуманітарний часопис. - 2011. - N 3. - С. 137-153 . - ISSN 1810-2131
ББК 88
Рубрики: Експериментальна психологія
   Модульно-розвивальне навчання

Кл.слова (ненормовані):
лонгітюдний інноваційно-психологічний експеримент


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.202
С 76


    Станчева, І. О.
    Інтеграція сучасних педагогічних методів на основи модульно-розвивальної технології [Текст] / І. О. Станчева, М. М. Степаненко // Біологія : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 8. - С. 2-7
ББК 74.202
Рубрики: Модульно-розвивальне навчання
   інтеграція знань

   Методи інноваційні

   Педагогічні інновації



Дод.точки доступу:
Степаненко, М. М.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)