> Шифр: П3/2002/3/4 Журнал 2002р. N 3/4 Фурман, А. Теорія освітньої діяльності як метасистема / А. Фурман. - С.20-58 Кл.слова: ПАРАДИГМА, модульно-розвивальна система Гуменюк, О. Психологічний оргвплив у структурі модульно-розвивальних взаємин / О. Гуменюк. - С.59-82 Кл.слова: ПАРАДИГМА, модульно-розвивальна система Комісаров, В. Модель соціально-культурного простору експериментальної школи та її емпіричне обгрунтування / В. Комісаров. - С.83-104 Кл.слова: модульно-розвивальна система, інноваційні моделі, ЗДІБНОСТІ Тімотін, А. Наукове проектування розвивальної комунікації у цілісному освітньому метапроцесі / А. Тімотін. - С.105-123 Кл.слова: ПОВЕДІНКА, НАВЧАННЯ, СПІЛКУВАННЯ Бамбурак, Н. Аналіз інноваційних моделей навчання за параметричними ознаками Я-концепції / Н. Бамбурак. - С.124-141 Кл.слова: психосоціальний розвиток Бугерко, Я. Динаміка різновидів рефлексії у модульно-розвивальному навчальному циклі / Я. Бугерко. - С.142-159 Кл.слова: РЕФЛЕКСІЯ, МИСЛЕННЯ, УЯВЛЕННЯ Ященко, Е. Параметри психологічного впливу в контексті інноваційного навчання / Е. Ященко. - С.160-169 Кл.слова: ПАРАДИГМА Розвиток ціннісно-смислової сфери особи за модульно-розвивального навчання / А. Лазарук. - С.170-186 Кл.слова: ЦІННОСТІ, аксіогенез, емпатія Список наукових праць з теорії , методології та практики модульно-розвивальної освіти. - С.277-284 Бригадир, М. Дослідження умов і чинників ефективної організації модульно-розвивальних занять (багатофакторний аналіз) / М. Бригадир ; Л. Ребуха; А. Гірняк; С. Сівак. - С.187-200 Кл.слова: ІННОВАЦІї, ДІАГНОСТИКА Ребуха, Л. Система експертно-діагностичного забезпечення експерименту з модульно-розвивального навчання / Л. Ребуха ; А. Гірняк; С. Сівак. - С.201-216 Гірняк, А. Зміст, структура та оформлення розвивального підручника / А. Гірняк ; С. Сівак. - С.217-241 Кл.слова: Психодидактика Сівак, С. Історико-еволюційне порівняння моделей організації соціально-психологічної роботи / С. Сівак. - С.242-262 Кл.слова: психопрактика, КОНСУЛЬТУВАННЯ, МОНИТОРИНГ Покажчик статей за 2002 рік. - С.286-290 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ященко, Е. Параметри психологічного впливу в контексті інноваційного навчання [Текст] / Е. Ященко> // Психологія і суспільство : Науково-єкономічний та соціально-психологічний часопис. - 2002. - N3/4. - С. 160-169. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 966-654-0
Рубрики: навчання інноваційне психологічний вплив Модульно-розвивальне навчання Кл.слова (ненормовані): ПАРАДИГМА Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВП 2/2007/1 Журнал 2007р. N 1 Юревич, А. В. Поп-психология / А. В. Юревич. - С.3-14 Калина, О. Г. Влияние образа отца на эмоциональное благополучие и полоролевую идентичность подростков / О. Г. Калина, А. Б. Холмогорова. - С.15-26 Смирнова, Е. О. Исследование межличностных отношений в разновозрастных группах дошкольников / Е. О. Смирнова, В. А. Бутенко. - С.27-37 Кузьмишина, Т. Л. Поведение дошкольников в ситуациях детско-родительского конфликта / Т. Л. Кузьмишина. - С.38-45 Особенности выполнения фронтальной задачи A-NOT-B глубоко недоношенными младенцами. - С.46-53 Бадьина, Н. П. Динамика показателей школьной адаптации часто болеющих учащихся начальных классов / Н. П. Бадьина. - С.53-61 Буякас, Т. М. Инициальная терапия как практика феноменологического подхода к человеку / Т. М. Буякас. - С.70-80 Ященко, Е. Ф. Исследование ценностно-смыслового аспекта самоактуализации студентов / Е. Ф. Ященко. - С.80-90 Визгина, А. В. Эмпирическое изучение спонтанных внутренних диалогов / А. В. Визгина. - С.101-110 Дорохов, М. Б. Коррекция детских психоневротических расстройств с помощью игровой интерактивной изотерапии / М. Б. Дорохов. - С.110-116 Стереотипы функционирования психики и тенденции личностного развития воспитанников колонии для несовершеннолетних. - С.117-125 Жильцова, О. А. Реализация принципов психологической теории деятельности А. Н. Леонтьева в естественнонаучном образовании школьников / О. А. Жильцова, Ю. А. Самоненко. - С.136-147 Ениколопов, С. Н. Направления исследования предубежденности в западной психологии межгрупповых отношений / С. Н. Ениколопов, Н. В. Мешкова. - С.148-158 Линде, Н. Д. Работа с внутренним ребенком в эмоционально-образной терапии / Н. Д. Линде. - С.159-169 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ященко, Е. Ф. Исследование ценностно-смыслового аспекта самоактуализации студентов [Текст] / Е. Ф. Ященко> // Вопросы психологии : Научный журнал. - 2007. - N1. - С. 80-90 . - ISSN 0042-8841 Рубрики: психологія студента Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |