> Шифр: ОДнв/2022/2 Журнал 2022р. N 2 Омельченко, Марина. Формування комунікативної компетенції у дошкільників з порушеннями інтелектуального розвитку засобами сюжетно-рольової гри / М. Омельченко [и др.]. - С.7-14. Інші автори: Мамічева О., Сильченко В., Кордонець В. Жук, Валентина. Формування слухо-мовленнєвих навичок у дітей з кохлеарними імплантами / В. Жук. - С.15-27. Шевченко, Юлія. Методичні рекомендації щодо формування соціальної компетентності у дітей молодшого шкільного віку із синдромом Дауна / Ю. Шевченко. - С.28-38. Горбатюк, Олена. До проблеми соціалізації та трудової адаптації дітей з порушеннями інтелектуального розвитку / О. Горбатюк. - С.39-48. Бужинецька, Ксенія. До проблеми вивчення гіперактивного розладу із дефіцитом уваги у дітей молодшого шкільного віку / К. Бужинецька. - С.49-58. Рібцун, Юлія. До питання створення універсальних освітніх програм для дітей з особливими мовленнєвими потребами / Ю. Рібцун. - С.59-64. Мартинюк, Зоряна. Рівні підтримки дітей з ринолалією в освітньому процесі / З. Мартинюк. - С.65-72. Воробель, Галина. Ефективна реалізація положень концепції нової української школи для учнів з порушеннями слуху / Г. Воробель. - С.73-81. Рібцун, Юлія. Вітчизняна освіта і наука як основа розвитку потенціалу суспільства / Ю. Рібцун. - С.82-91. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ОДнв/2022/3 Журнал 2022р. N 3 Кульбіда, Світлана. Жестовий двомовний підхід у практиці спеціальних закладів України / С. Кульбіда. - С.7-18. Литовченко, Світлана. Методи дослідження проблем освіти осіб з порушеннями слуху : (з досвіду підготовки докторів філософії зі спеціальної освіти) / С. Литовченко. - С.19-31. Кобильченко, Вадим. Українська тифлологія: тридцять років незалежності / В. Кобильченко [и др.]. - С.32-39. Інші автори: Легкий О., Довгопола К., Кондратенко С. Чеботарьова, Олена. Навчання та підтримка дітей з порушеннями інтелектуального розвитку в умовах війни: поради педагогам / О. Чеботарьова. - С.40-51. Ільяна, Валентина. Сучасні погляди на процес читання в структурі писемного мовлення / В. Ільяна. - С.52-62. Бужинецька, Ксенія. Особливості мотиваційної готовності в дітей у психологічній літературі / К. Бужинецька. - С.63-73. Рібцун, Юлія. До питання створення універсальних освітніх програм для дітей з особливими мовленнєвими потребами / Ю. Рібцун. - С.74-83. Шевченко, Юлія. Формування соціальної компетентності як загальний показник розвитку особистості / Ю. Шевченко. - С.84-91. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Бужинецька, Ксенія. До проблеми вивчення гіперактивного розладу із дефіцитом уваги у дітей молодшого шкільного віку [Текст] / К. Бужинецька> // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2022. - N 2. - С. 49-58. . - ISSN 2312-2781 Рубрики: Діти з особливими потребами--гіперактивні діти Кл.слова (ненормовані): діти з особливими потребами -- неуважність -- порушення самоконтролю -- розлади поведінки -- труднощі в навчанні -- гіперактивність -- дефіцит комунікативних навичок Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Бужинецька, Ксенія. Особливості мотиваційної готовності в дітей у психологічній літературі [Текст] / К. Бужинецька> // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2022. - N 3. - С. 63-73. . - ISSN 2312-2781 Рубрики: Діти з особливими потребами--дошкільний вік--мотивація до навчання Кл.слова (ненормовані): мотивація досягнення -- готовність до навчання -- проблемна ситуація -- ситуація успіху -- порушення когнітивного розвитку -- дошкільники Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |