> Шифр: ЗУдР/2018/17/18 Журнал 2018р. N 17/18 Акімов, О. Б. Особливості управління інноваційною діяльністю в закладах освіти / О. Б. Акімов. - С.7-10. Бакумкіна, А. О. Етична культура керівника як складова його управлінської діяльності / А. О. Бакумкіна. - С.11-13. Грінчук, С. І. Саморозвиток особистості як засіб професійного самовиховання педагога / С. І. Грінчук. - С.14-16. Ельксніт, Т. А. Удосконалення науково-методичної роботи в закладі загальної середньої освіти / Т. А. Ельксніт. - С.17-18. Єльникова, М. П. Управління розвитком педагогічної майстерності вчителів / М. П. Єльникова. - С.19-21. Зелюк, В. В. Обдарована дитина: самореалізація й успіх у дорослому житті / В. В. Зелюк. - С.22-26. Коноваленко, А. Ю. Методи управління розвитком професійної компетентності педагогів / А. Ю. Коноваленко. - С.27-29. Черновол-Ткаченко, Р. І. Нетрадиційні форми навчання в системі післядипломної педагогічної освіти / Р. І. Черновол-Ткаченко. - вкладка “Методист”. - № 74. - С. 28/1-28/6. Гречаник, О. Є. Теоретичні засади та концептуальні підходи до організації виховання в закладі загальної середньої освіти / О. Є. Гречаник. - вкладка “Методист”. - № 74. - С. 28/7-28/11. Хлєбнікова, Т. М. Особливості особистісно зорієнтованого навчання педагогів / Т. М. Хлєбнікова. - вкладка “Методист”. - № 74. - С. 28/12-28/16. Темченко, О. В. Управління якістю освіти за умов реформування освітньої галузі: технологічні засади / О. В. Темченко. - вкладка “Методист”. - № 74. - С. 28/17-28/23. Курман, Л. В. Розвиток педагогічної творчості вчителів у закладі загальної середньої освіти : організаційний аспект / Л. В. Курман. - С.30-32. Кутявіна, А. В. Казкотерапія в роботі з "особливими” дітьми / А. В. Кутявіна. - С.33-37. Макєєв, С. П. Робота закладу освіти з обдарованими учнями / С. П. Макєєв. - С.38-42. Лужинська, В. А. Діяльність керівника закладу освіти з розвитку професіоналізму вчителів / В. А. Лужинська. - С.43-45. Мережка, О. М. Управління самоосвітньою діяльністю вихователя / О. М. Мережка. - С.46-48. Рудіч, Л. Г. Обґрунтування освітнього середовища становлення обдарованої особистості як управлінська проблема / Л. Г. Рудіч. - С.49-50. Субота, А. О. Сутність інформаційно-комунікаційних технологій та їх роль в управлінні закладом загальної середньої освіти / А. О. Субота. - С.51-53. Бєлінська, С. В. Особливості організації роботи школи з обдарованими дітьми / С. В. Бєлінська. - С.54-55. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Бєлінська, С. В. Особливості організації роботи школи з обдарованими дітьми [Текст] / С. В. Бєлінська> // Завуч. Усе для роботи : науково-методичний журнал. - 2018. - N 17/18. - С. 54-55. Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--робота з обдарованими учнями Кл.слова (ненормовані): обдаровані діти -- заклади освіти -- організаційні форми -- методи навчання -- чинники Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: УШ/2020/34/36 Журнал 2020р. N 34/36 (658-660) Мошковська, Г. К. Освіта об’єднаної територіальної громади в умовах децентралізації влади / Г. К. Мошковська. - С.2–16. Гуменюк, Т. І. Кваліметричні вимірювання діяльності закладу загальної середньої освіти / Т. І. Гуменюк. - С.17–31. - Бібліогр.: 7 назв. Гринчук, Ю. Ю. Тайм-менеджмент в управлінській діяльності директора школи / Ю. Ю. Гринчук. - С.32–35. Зінькова, Г. Р. Моніторинг якості освіти в системі управління школою / Г. Р. Зінькова. - С.36–38. Пасічник, О. Б. Центр роботи з обдарованими учнями – вимога часу / О. Б. Пасічник. - С.39–51. Акімов, О. Б. Особливості управління інноваційною діяльністю в закладах освіти / О. Б. Акімов. - С.52–55. - Бібліогр.: 5 назв. Бакумкіна, А. О. Етична культура керівника як складова його управлінської діяльності / А. О. Бакумкіна. - С.56–58. - Бібліогр.: 6 назв. Грінчук, С. І. Саморозвиток особистості як засіб професійного самовиховання педагога / С. І. Грінчук. - С.59–61. - Бібліогр.: 5 назв. Ельксніт, Т. А. Удосконалення науково-методичної роботи в закладі загальної середньої освіти / Т. А. Ельксніт. - С.62–63. - Бібліогр.: 2 назви. Єльникова, М. П. Управління розвитком педагогічної майстерності вчителів / М. П. Єльникова. - С.64–66. - Бібліогр.: 4 назви. Зелюк, В. В. Обдарована дитина: самореалізація й успіх у дорослому житті / В. В. Зелюк. - С.67–71. - Бібліогр.: 5 назв. Рудіч, Л. Г. Обгрунтування освітнього середовища становлення обдарованої особистості як управлінська проблема / Л. Г. Рудіч. - С.72–73. Бєлінська, С. В. Особливості організації роботи школи з обдарованими дітьми / С. В. Бєлінська. - С.74–75. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 11 Бєлінська, С. В. Особливості організації роботи школи з обдарованими дітьми [Текст] / С. В. Бєлінська> // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2020. - № 34/36(658-660). - С. 74–75.
Кл.слова (ненормовані): обдаровані діти -- розвиток обдарованості -- організація роботи -- організаційні методи навчання -- організаційні форми -- заклади загальної середньої освіти Анотація: У статті розглянуто типи дитячої обдарованості й основні акценти в роботі з обдарованими дітьми, зокрема організаційні форми й методи навчання обдарованих, зазначено чинники, які стримують розвиток обдарованості. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |