З-12 Заіграєва, Т. Є. Організація роботи з обдарованими дітьми у закладі нового типу [Текст] / Т. Є. Заіграєва> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2011. - N 10. - С. 8-16. Рубрики: Обдаровані діти--спеціалізовані заклади Обдаровані діти--організація роботи Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 38 Синягина, Н. Ю. О некоторых трудностях и перспективах в работе с одаренными детьми [Текст] / Н. Ю. Синягина> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал. - 2013. - N 2. - С. 2-7
Рубрики: Обдаровані діти--організація роботи Вчитель--обдарована дитина--готовність до роботи Кл.слова (ненормовані): обдаровані діти -- психолого-педагогічні труднощі Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
З-17 Заика, Е. В. Школа-интернат для одаренных старшеклассников: принципы и опыт работы [Текст] / Е. В. Заика, Л. Г. Карпова, А. И. Халин> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал. - 2014. - N 9. - С. 11-18. - Бібліогр. у кінці ст. Рубрики: Обдаровані діти--організація роботи Школа-інтернат--обдаровані діти Кл.слова (ненормовані): обдаровані діти -- школа-інтернат -- розвиваюче освітнє середовище -- розвиваючі ігри Анотація: Целью статьи является представить принципы работы школы-интерната по созданию развивающей образовательной среды, проанализировать четырехлетний опыт экспериментальной работы педагогического коллектива в этом направлении. Дод.точки доступу: Карпова, Л.Г.; Халин, А.И. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 11 Бєлінська, С. В. Особливості організації роботи школи з обдарованими дітьми [Текст] / С. В. Бєлінська> // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2020. - № 34/36(658-660). - С. 74–75.
Кл.слова (ненормовані): обдаровані діти -- розвиток обдарованості -- організація роботи -- організаційні методи навчання -- організаційні форми -- заклади загальної середньої освіти Анотація: У статті розглянуто типи дитячої обдарованості й основні акценти в роботі з обдарованими дітьми, зокрема організаційні форми й методи навчання обдарованих, зазначено чинники, які стримують розвиток обдарованості. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |