88.840
З-12


    Заіграєва, Т. Є.
    Організація роботи з обдарованими дітьми у закладі нового типу [Текст] / Т. Є. Заіграєва // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2011. - N 10. - С. 8-16.
ББК 88.840
Рубрики: Обдаровані діти--спеціалізовані заклади
   Обдаровані діти--організація роботи



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.002.64
С 38


    Синягина, Н. Ю.
    О некоторых трудностях и перспективах в работе с одаренными детьми [Текст] / Н. Ю. Синягина // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал. - 2013. - N 2. - С. 2-7
ДРНТІ
ББК 74.002.64 + 74.202.42
Рубрики: Обдаровані діти--організація роботи
   Вчитель--обдарована дитина--готовність до роботи

Кл.слова (ненормовані):
обдаровані діти -- психолого-педагогічні труднощі


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.202.42
З-17


    Заика, Е. В.
    Школа-интернат для одаренных старшеклассников: принципы и опыт работы [Текст] / Е. В. Заика, Л. Г. Карпова, А. И. Халин // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал. - 2014. - N 9. - С. 11-18. - Бібліогр. у кінці ст.
ББК 74.202.42 + 88.621-724
Рубрики: Обдаровані діти--організація роботи
   Школа-інтернат--обдаровані діти

Кл.слова (ненормовані):
обдаровані діти -- школа-інтернат -- розвиваюче освітнє середовище -- розвиваючі ігри
Анотація: Целью статьи является представить принципы работы школы-интерната по созданию развивающей образовательной среды, проанализировать четырехлетний опыт экспериментальной работы педагогического коллектива в этом направлении.


Дод.точки доступу:
Карпова, Л.Г.; Халин, А.И.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


37.042-056.45](477)
Б 11


    Бєлінська, С. В.
    Особливості організації роботи школи з обдарованими дітьми [Текст] / С. В. Бєлінська // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2020. - № 34/36(658-660). - С. 74–75.
УДК
Рубрики: Обдаровані діти--організація роботи
Кл.слова (ненормовані):
обдаровані діти -- розвиток обдарованості -- організація роботи -- організаційні методи навчання -- організаційні форми -- заклади загальної середньої освіти
Анотація: У статті розглянуто типи дитячої обдарованості й основні акценти в роботі з обдарованими дітьми, зокрема організаційні форми й методи навчання обдарованих, зазначено чинники, які стримують розвиток обдарованості.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)