Г 94 Гуманітарний вісник Переяслав-Хмельницького державного педагогічного інституту імені Г. С. Сковороди [Текст] : науково-теоретичний збірник. Педагогіка. Психологія. Філологія. Філософія. В. 1 / гол. ред. В. П. Коцур. - Переяслав-Хмельницький : [б. в.], 2000. - 306 с. - ISBN 966-7053-09-1 : 9.00 грн. Зміст: ПЕДАГОГІКА Горобець, Ю. І. Проблема організації студенської науки / Ю. І. Горобець, С. М. Порев. - С .10-18 Яровий, І. М. Розвиток освіти і педагогічної думки в Західній україні в ХІХ століття / І. М. Яровий. - С .19-30 Калмикова, Л. О. Оволодіння багатозначними прйменниками української мови - основа розвитку граматичної вправності дітей дошкільного віку / Л. О. Калмикова. - С .31-39 Шапран, О. І. Педагогічні інновації в практиці роботи вищих навчальнихз закладів / О. І. Шапран. - С .40-48 Коцур, Н. І. Формування валеологічної свідомості в учнів школи І ступеня / Н. І. Коцур, Л. С. Гармаш. - С .49-56 Куйбіда, В. В. Народне природознавство: його використання в підготовці вчителів початкових класів / В. В. Куйбіда. - С .57-72 Хомич, В. Ф. Інформаційні технології навчання в системі освітніх інновацій / В. Ф. Хомич. - С .72-76 Россоха, А. П. Місце природничих наук у системі освіти України початку ХХ століття / А. П. Россоха. - С .77-81 Лохвицька, Л. В. Пізнавальні інтереси в системі самореалізації особистості дошкільника / Л. В. Лохвицька. - С .82 Химич, Н. Є. Виховання молоді на засадах християнської молоді в процесі духовного відродження України / Н. Є. Химич. - С .90-97 Закопайло, С. А. Мотивація старшокласників до оздоровчих занять / С. А. Закопайло. - С .98-104 ПСИХОЛОГІЯ Побірченко, Н. А. Психологічні основи розвитку особистісної готовності фахвця до педагогічної діяльності в умовах ринкової економіки / Н. А. Побірченко. - С .105-111 Хомич, Г. О. Становлення особистості в умовах дефіциту спілкування / Г. О. Хомич. - С .112-116 Булах, І. С. Нормативне "Я" як структурне утворення моральної самосвідомості особистості підлітка / І. С. Булах. - С .117-126 Виногородський, А. М. Про деякі аспекти використання музикотерапії як засобу виховання "важких" підлітків / А. М. Виногородський. - С .127-133 Дзюбко, Л. В. До питання про виникнення феномена і поняття ранньої шкільної дезадаптації / Л. В. Дзюбко. - С .134-141 Василькевич, Я. З. Дослідження особливостей готовності майбутніх педагогів до професійної діяльності / Я. З. Василькевич. - С .142-147 Холод, І. М. Дослідження проблеми емоційного розвитку молодших школярів / І. М. Холод. - С .148-152 Вінс, В. А. Переживання кризових станів у перехідні періоди як проблема наукового пзнання / В. А. Вінс. - С .163-160 Грейліх, О. О. Розвиток професійних міжособистісних стосунків у майбутніх вчителів / О. О. Грейліх. - С .160-167 Мильнікова, О. М. Системно-діяльнісний підхід до морального виховання молодших школярів / О. М. Мильнікова. - С .168-177 ФІЛОЛОГІЯ Сулима, М. М. Григорій Сковорода в романі Валер’яна Поліщука і симфонії П. Тичини / М. М. Сулима. - С .178-183 Корпанюк, М. П. Теорія хозаризму як міфоіделогема в національному літописанні XVII - XVIII сторіч та її коріння / М. П. Корпанюк. - С .184-194 Довбня, Л. Е. Семантичні особливості лексем на позначенні основних кольорів в українській та російських мовах / Л. Е. Довбня. - С .199-205 Мільошина, П. М. Трагічне в драмі Т. С. Еліота "Вбивство у храмі" / П. М. Мільошина. - С .206-218 Навальна, М. І. Співвідношення багатозначних і однозначних питомих українських дієслів соціально-економічної сфери в засобах масової інформації кінця ХХ ст. / М. І. Навальна. - С .219-229 Саприкін, М. О. Поетична спадщина Я. М. Нахімова в контексті ситановлення української російсько-мовної літератури / М. О. Саприкін. - С .230-237 ФІЛОСОФІЯ Стогній, І. П. Про силу духу і вчення Г. С. Сковороди / І. П. Стогній. - С .238-245 Ярошевець, В. І. Гуманістично-світоглядна парадигма філософії постмодерму / В. І. Ярошевець. - С .246-259 Рик, С. М. Основні інтеграційні фактори української культури / С. М. Рик. - С .260-271 Білобровко, Т. І. Практичний розум як предмет філософського дослідження / Т. І. Білобровко. - С .272-279 Стадник, М. М. Теологічна концепція Рассела В. Маатмана щодо єдності науки і релігії та її невідповідність / М. М. Стадник. - С .280-286 Свириденко, О. П. Істинна людина Григорія Сковороди і сучасність / О. П. Свириденко. - С .287-295
РУБ 378 Рубрики: Дошкільна освіта Вищі навчальні заклади Важковиховуваність Дод.точки доступу: Коцур, В. П. \ред.\; Сковорода, Григорій Савич \о нем\; Еліот, Томас Стернз \о нем\; Нахімов, Яким Миколайович \о нем\; Рассел, В. Маатман \о нем\ Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
> Шифр: РШ/2008/10 Журнал 2008р. N 10 Коцур, В. Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди: з освітніми традиціями минулого - до європейської інтеграції / В. Коцур. - С.3-8 Боголіб, Т. Специфіка управління структурою організації в інноваційному ВНЗ / Т. Боголіб. - С.16-18 Токмань, Г. Методика організації наукового колективного дослідництва у вищих навчальних закладах (на матеріалі держбюджетної теми "Діалогічне прочитання української літератури") / Г. Токмань. - С.19-23 Борисова, О. Науково-дослідна діяльність студентів педагогічних ВНЗ в умовах реалізації завдань Болонської конвенції / О. Борисова, Н. Харченко. - С.33-35 Коцур, Н. Адаптація шестирічної дитини до школи: психолого-педагогічні та медичні критерії / Н. Коцур. - С.38-42 Василькевич, Я. Проблема діагностики творчих здібностей у діяльності психологічної служби ВНЗ / Я. Василькевич. - С.43-45 Ігнатенко, Н. Компетентнісно орієнтований підхід у системі професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи / Н. Ігнатенко. - С.46-48 Яременко, Л. Організаційно-економічний механізм управління вищою освітою / Л. Яременко. - С.49-50 Яценко, Л. Теоретичні засади підготовки молоді до майбутнього сімейного життя / Л. Яценко. - С.51-54 Куйбіда, В. Організація туристсько-краєзнавчаї роботи / В. Куйбіда, Н. Пангелова. - С.55-57 Білоусько, Л. Шляхи формування мовної (математичної) компетенції дошкільників в умовах дошкільного навчального закладу / Л. Білоусько. - С.58-60 Калмикова, Л. Психолінгвістика у ВНЗ України і Болонський процес: проблеми реалізації європейського змісту освіти і компетентнісного підходу / Л. Калмикова. - С.61-63 Розсоха, А. Становлення системи професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів географії в Україні (1888-1917 рр.) / А. Розсоха. - С.64-67 Тарапон, О. Розвиток освіти на Переяславщині в 20-х роках ХХ ст. / О. Тарапон. - С.68-73 Лоха, В. Вольності, соціальне і майнове становище міщанства Перяслава другої половини XVII - першої половини XVIII cn/ / В. Лоха. - С.73-77 Палатна, В. Формування педагогічного світогляду С.Х.Чавдарова у контексті шкільної освіти в Україні / В. Палатна. - С.78-80 Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Василькевич, Я. Проблема діагностики творчих здібностей у діяльності психологічної служби ВНЗ [Текст] / Я. Василькевич> // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2008. - N10. - С. 43-45 . - ISSN 0131-6788 Рубрики: психологія--діагностика творчі здібності студентів психологія вищої школи Психологічна служба системи освіти Кл.слова (ненормовані): тест Торранса Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |