В 19 Василюк, Алла Володимирівна. Сучасні освітні системи [Текст] : посібник з порівняльної педагогіки для самостійної роботи студентів / А. Василюк, Р. Пахоцінський, Н. І. Яковець ; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2002. - 139 с. : іл. - Літ.: с.137-139. - 3.00 грн.
РУБ 371(075.3) Анотація: У книзі розглянуті системи освіти 18 країн світу - екс-соціалістичних, розвинутих и країн третього світу. Ці описи зроблені на основі аналізу багатьох джерел, включаючи Інтернет. Дод.точки доступу: Пахоцінський, Ришард; Яковець, Наталія Іванівна; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 268 фб (1), ав (4), аб (253), Ч.З.№2 (10) Свободны: фб (1), ав (4), аб (253), Ч.З.№2 (10) |
В 19 Василюк, Алла Володимирівна. Нариси з порівняльної педагогіки [Текст] : посібник з порівняльної педагогіки для студентів вищих педагогічних закладів освіти / А. Василюк, К. Корсак, Н. І. Яковець ; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2002. - 119 с. - Бібліогр.: с. 111-119. - 2.50 грн. Зміст: Виникнення порівняльної педагогіки та її початкові теоретико-методологічні концепції . - С .7 Батьки-засновники порівняльної педагогіки . - С .10 Перші наукові досягнення . - С .13 Зародження організацій . - С .18 Порівняльна педагогіка в СРСР та Україні . - С .19 Змужніння порівняльної педагогіки та її сучасні теоретико-методологічні окнцепції . - С .20 Порівняльна педагогіка в незалежній україні . - С .31 Інформаційно-суспільні зміни і тенденції розвитку освіти . - С .32 Стан освіти в Україні . - С .42 Міжнародна взаємодія в освіті: організації та програми . - С .45 ЮНЕСКО та її інституції . - С .47 Європейський Союз . - С .50 Рада Європи . - С .51 Міжнародні освітні програми . - С .52 Дошкільне виховання. Початкова школа . - С .57 Елементи історії розвитку системи жошкільного виховання . - С .57 Основні завдання системи дощкільного виховання . - С .58 Про стан і діяльність початкової школи . - С .61 Тенденції розвитку початкової освіти . - С .64 Середня освіта: Стан і тенденції розвитку . - С .66 Системи професійної освіти: стан і перспективи розвитку . - С .74 З історії профосвіти . - С .74 Цілі і моделі середньої професійної освіти . - С .75 Сучасна система професійних консультацій . - С .82 Стан і перспективи розвитку вищої освіти . - С .83 Педагогічні кадри учора, сьогодні і завтра . - С .92 Підвищення вимог до вчителя ХХІ ст. . - С .92 Педевтологи про підготовку вчителів . - С .95 Організація первинної підготовки вчителів . - С .97 Реформи освіти - досвід і перспективи. Приклад України і Польщі
РУБ 371(075.3) Рубрики: Педагогіка--порівняльна педагогіка Дод.точки доступу: Корсак, Костянтин; Яковець, Наталія Іванівна; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 264 фб (1), ав (4), аб (247), Ч.З.№2 (12) Свободны: фб (1), ав (4), аб (247), Ч.З.№2 (12) |
В 19 Василюк, Алла Володимирівна. Вступ до спеціальності [Текст] : навчальний посібник для студентів-заочників / А. В. Василюк ; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2004. - 70 с. - Бібліогр.: с. 69-70. - 1.90 грн., 2.50 грн.
РУБ 371(075.3) Дод.точки доступу: Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 125 фб (1), ав (1), ІБв (1), аб (111), Ч.З.№2 (11) Свободны: фб (1), ав (1), ІБв (1), аб (111), Ч.З.№2 (11) |
В 19 Василюк, Алла Володимирівна. Педагогічний словник-лексикон. Англо-український. Українсько-англійський [Текст] / А. В. Василюк ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2004. - 154 с. - 3.70 грн., 20.00 грн.
РУБ 37(03) Рубрики: Освіта--словники Міжнародні організації Кл.слова (ненормовані): термінологія міжнародних організацій Анотація: Словник-лексикон містить освітні терміни та поняття, а також назви та описи освітньо-педагогчних міжнародних організацій та інституцій, інформацію про міжнародні освітні документи та програми з окремими адресами в інтернеті. Дод.точки доступу: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 102 Ч.З.№2 (20), аб (79), ав (2), фб (1) Свободны: Ч.З.№2 (20), аб (79), ав (2), фб (1) |
В19 Василюк, Алла Володимирівна. Педагогічний лексикон: Англо - польсько- український [Текст] = Leksykon Pedagogiczny: Angielsko - Polsko - Ukrainski : словник / А. В. Василюк, Т. Мацей. - Warszawa ; Kijow : Oficyna Widawnicza Szkoly Wyzszej im. Pawla Wlodkowica, 2006. - 258 с. - англ., пол. та укр. мовами. - ISBN 83-89416-89-1 : 4.50 грн.
РУБ 37(03) Дод.точки доступу: Мацей, Танась Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
В 19 Василюк, Алла Володимирівна. Реформи шкільної освіти в Польщі: історія й сучасність [Текст] : монографія / А. В. Василюк ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2007. - 340 с. - Бібліогр.: с. 317-337. - 27.80 грн.
РУБ 37И(4Пол) Рубрики: освіта в зарубіжних країнах Польща--освіта Дод.точки доступу: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 2 фб (1), Ч.З.№2 (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1) |
В 19 Василюк, Алла Володимирівна. Тенденції реформування шкільної освіти Польщі (ХХ-початок ХХІ ст.) [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наук.ступеня доктора пед.наук. Спец.13.00.01 - загальна педагогіка та історія педагогіки / А. В. Василюк ; Тернопільський державний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка (Тернопіль). - Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2011. - 40 с. -
РУБ 74 Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Польща--освіта Кл.слова (ненормовані): РЕФОРМУВАННЯ ШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ Дод.точки доступу: Тернопільський державний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка (Тернопіль) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
> Шифр: ВОУ1/2013/2 Журнал 2013р. N 2 Андрущенко, Віктор. Доповідь з нагоди презентації Проекту "Проблеми підготовки нового вчителя для об’єднаної Європи ХХІ століття (Педагогічна Конституція Європи)" / Віктор Андрущенко. - С.5-7 Кремень, Василь. Що робить державу успішною в пору глобалізації? : промова на зібранні представників Дипломатичного корпусу, акредитованого в Україні, 11 берез. 2013 р. / Василь Кремень. - С.8-10 Обговорюємо проекти Закону України "Про вищу освіту" / Леонід Губерський, Євген Суліма, Лілія Гриневич, Володимир Луговий, Віктор Андрущенко, Ростислав Рижков, Єлизавета Шепетильнікова, Володимир Литвин, Віль Бакіров, Петро Таланчук, Михайло Згуровський. - С.11-12 Коцан, Ігор. Професійна підготовка сучасного вчителя: проблеми і орієнтири / Ігор Коцан. - С.13-19. - Бібліогр.: 4 назви. Василюк, Алла. Наукові підходи до аналізу освітніх реформ / Алла Василюк. - С.20-25. - Бібліогр.: 10 назв. : рис. Семенюк, Наталія. Нормативно-правове забезпечення розв’язання суперечностей безперервної освіти / Наталія Семенюк. - С.26-32. - Бібліогр.: 11 назв. Куліненко, Лілія. Освіта як чинник формування громадянських якостей особистості / Лілія Куліненко. - С.33-39. - Бібліогр.: 14 назв. Скиртач, Віолета. Проблема суб’єкта вищої освіти в контексті дисциплінарної влади : (роздуми, навіяні М. Фуко) / Віолета Скиртач, Олександр Періг. - С.40-47. - Бібліогр.: 9 назв. Шугалій, Наталія. Ґенеза та сучасні тенденції розвитку LLL / Наталія Шугалій. - С.48-53. - Бібліогр.: 11 назв. Морозов, Володимир. Упровадження новітніх інформаційних технологій у сучасний педагогічний дискурс / Володимир Морозов. - С.54-58. - Бібліогр.: 12 назв. Олексенко, Роман. Підготовка і перепідготовка кадрів у системі економічної освіти / Роман Олексенко. - С.59-67. - Бібліогр.: 14 назв. Петько, Людмила. Впровадження української національної ідеї в процес іншомовної освіти майбутніх педагогів / Людмила Петько. - С.68-74. - Бібліогр.: 18 назв. : табл. Лук’янченко, Ольга. Краєзнавство як засіб актуалізації навчальних компетентностей студентів на заняттях з етнографії / О. Лук’янченко ; Ольга Лук’янченко. - С.75-78. - Бібліогр.: 6 назв. Кузьмінський, Євген. Освітні аспекти формування єдиного біоенергетичного простору України / Євген Кузьмінський, Катерина Щурська. - С.79-84. - Бібліогр.: 9 назв. : рис., табл. Шаповал, Володимир. Підготовка фахівців у науковій та освітній галузях державного управління як чинник державотворення / Володимир Шаповал. - С.85-88 Поляк, Ольга. Вища освіта ХХІ століття: між науковим плануванням і маркетингом освітніх послуг / Ольга Поляк. - С.89-94. - Бібліогр.: 11 назв. Калашнікова, Світлана. Професійний розвиток керівників вищих навчальних закладів: діяльність Європейської платформи модернізації вищої освіти / Світлана Калашнікова. - С.95-101. - Бібліогр.: 15 назв. Гаращук, Олена. Вдосконалення парадигми розвитку вищої освіти в контексті розбудови інноваційної економіки / Олена Гаращук, Віра Куценко, Ірина Содоль. - С.102-108. - Бібліогр.: 6 назв. : рис., табл. Майборода, Василь. Підготовка наукових і науково-педагогічних кадрів в Інституті вищої освіти Національної академії педагогічних наук України (2001-2012 рр.) / Василь Майборода, Ганна Лесик. - С.109-113. - Бібліогр.: 5 назв. Кравчук, Віра. Використання мистецтвознавчої періодики у навчанні студентів творчих ВНЗ / Віра Кравчук. - С.114-119. - Бібліогр.: 10 назв. Волинка, Григорій. "Велич духовності" : рецензія на наукове видання "Філософія: Історія. Людина. Освіта" академіка НАН України Л. Губерського, академіка НАПН України В. Кременя та доктора філософських наук, професора В. Ільїна / Григорій Волинка. - С.120-121 Бойченко, Михайло. Рецензія на монографію В. Андрущенка "Світанок Європи : проблема формування нового вчителя для об’єднаної Європи ХХІ століття". - К. : Знання України, 2011. - 1099 с. / Михайло Бойченко. - С.121-122 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Василюк, Алла. Наукові підходи до аналізу освітніх реформ / Алла Василюк> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 2. - С. 20-25 : рис. - Бібліогр.: 10 назв. Рубрики: Освіта--реформування Кл.слова (ненормовані): освітня реформа -- модель реформування освіти -- стратегія запровадження реформи -- алгоритм запровадження реформи -- теорія освітніх реформ Анотація: Наукові підходи до аналізу реформ розглядаються крізь методологічний, теоретичний і технологічний концепти та комплекс визначальних орієнтирів. Представлено концептуальну модель реформування цілісної системи освіти - середньої і вищої. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
О-72 Освіта дорослих у перспективі змін: інновації, технології, прогнози [Текст] : колективна монографія / Університет менеджменту освіти НАПН України, Центральний інститут післядипломної педагогічної освіти (Київ), Кафедра університетської освіти і права, Фундація "COCODI" в Познані ; за наук. ред.: А. Василюк, А. Стоговського. - Ніжин : Вид. ПП Лисенко М.М., 2017. - 248 с. - Бібліогр. в кінці ст. - ISBN 978-617-640-346-3 : 55.00 грн. РУБ 373.6 Рубрики: Освіта дорослих (освіта впродовж життя, андрагогіка) Вища освіта--педагогічна освіта Вища освіта--освітні технології Україна--Вища освіта Польща--Освіта. Педагогіка Кл.слова (ненормовані): післядипломна освіта -- педагогічна освіта Дод.точки доступу: Василюк, Алла \ред.\; Стоговський, Анджей \ред.\; Університет менеджменту освіти НАПН України; Центральний інститут післядипломної педагогічної освіти (Київ). Кафедра університетської освіти і праваФундація "COCODI" в Познані Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |