> Шифр: ОДнв/2021/1 Журнал 2021р. N 1 Кобильченко, Вадим. Завдання і методи спеціальної психології / В. Кобильченко, І. Омельченко. - С.7-18. - Бібліогр.: с. 17-18. Литовченко, Світлана. Діти з порушеннями слуху: організація підтримки та комплексна оцінка в ІРЦ / С. Литовченко. - С.19-29. - Бібліогр.: с. 28-29. Бєсєда, Володимир. Модель корекції фізичного розвитку дітей раннього і дошкільного віку із порушеннями психомоторики / В. Бєсєда. - С.30-43. - Бібліогр.: с. 42-43. Воробель, Галина. Особливості реалізації змісту освіти для дітей із порушеннями слуху: досвід директора школи / Г. Воробель. - С.44-53. - Бібліогр.: с. 52-53. Матківська, Анна. Розвиток дрібної моторики рук для стимуляції мовного розвитку дітей з порушеннями слуху / А. Матківська. - С.54-57. - Бібліогр.: с. 56-57. Іщенко, Руслан. Лідерські якості у осіб з порушеннями зору: контент, аналіз проблеми / Р. Іщенко. - С.58-66. - Бібліогр.: с. 66. Варава, Наталія. Як соціалізувати дітей з особливими освітніми потребами / Н. Варава. - С.67-69. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Воробель, Галина. Особливості реалізації змісту освіти для дітей із порушеннями слуху: досвід директора школи [Текст] / Г. Воробель> // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2021. - N 1. - С. 44-53. - Бібліогр.: с. 52-53. . - ISSN 2312-2781 Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення слуху Кл.слова (ненормовані): зміст освіти -- освітня програма -- навчально-методичне забезпечення -- діти з порушенням слуху -- спеціальна школа Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ОДнв/2022/2 Журнал 2022р. N 2 Омельченко, Марина. Формування комунікативної компетенції у дошкільників з порушеннями інтелектуального розвитку засобами сюжетно-рольової гри / М. Омельченко [и др.]. - С.7-14. Інші автори: Мамічева О., Сильченко В., Кордонець В. Жук, Валентина. Формування слухо-мовленнєвих навичок у дітей з кохлеарними імплантами / В. Жук. - С.15-27. Шевченко, Юлія. Методичні рекомендації щодо формування соціальної компетентності у дітей молодшого шкільного віку із синдромом Дауна / Ю. Шевченко. - С.28-38. Горбатюк, Олена. До проблеми соціалізації та трудової адаптації дітей з порушеннями інтелектуального розвитку / О. Горбатюк. - С.39-48. Бужинецька, Ксенія. До проблеми вивчення гіперактивного розладу із дефіцитом уваги у дітей молодшого шкільного віку / К. Бужинецька. - С.49-58. Рібцун, Юлія. До питання створення універсальних освітніх програм для дітей з особливими мовленнєвими потребами / Ю. Рібцун. - С.59-64. Мартинюк, Зоряна. Рівні підтримки дітей з ринолалією в освітньому процесі / З. Мартинюк. - С.65-72. Воробель, Галина. Ефективна реалізація положень концепції нової української школи для учнів з порушеннями слуху / Г. Воробель. - С.73-81. Рібцун, Юлія. Вітчизняна освіта і наука як основа розвитку потенціалу суспільства / Ю. Рібцун. - С.82-91. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Воробель, Галина. Ефективна реалізація положень концепції нової української школи для учнів з порушеннями слуху [Текст] / Г. Воробель> // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2022. - N 2. - С. 73-81. . - ISSN 2312-2781 Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення слуху Кл.слова (ненормовані): діти з порушенням слуху -- спеціальна школа -- Нова українська школа -- практико-орієнтоване навчання -- білінгвальний підхід Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |