> Шифр: ПП/2006/2 Журнал 2006р. N 2 Вірна, Ж. П. Прогнозування життєвих перспектив в умовах психолого-педагогічного супроводу розвитку дітей загальноосвітньої школи / Ж. П. Вірна, Т. К. Вінник, В. О. Ольхович. - С.1-4 Рискаль, Н. М. Про психологічну семантику діалогічного тексту / Н. М. Рискаль. - С.4-7 Калошин, В. Ф. Освітні парадокси традиційної системи навчання / В. Ф. Калошин. - С.8-11 Колісник, О. П. Саморозвиток духовності особистості / О. П. Колісник. - С.12-18 Лушин, П. В. Самостоятельная работа студентов или так ли близка европейская перспектива: "голографические тексти" для проблематизации / П. В. Лушин. - С.19-23 Губенко, О. В. Навчальна програма спецкурсу "Психологія інтуїції" / О. В. Губенко. - С.23-27 Лєпіхова, Л. А. Соціально-психологічна компетентність у цілеспрямованій поведінці особистості / Л. А. Лєпіхова. - С.65-69 Гурлєва, Т. С. Психологічне консультування через періодичну пресу: досвід і перспективи / Т. С. Гурлєва. - С.70-73 Філіппова, І. Ю. Мобінг як психолого-педагогічна проблема / І. Ю. Філіппова, О. С. Матвійчук. - С.74-75 Павлюк, Т. М. Психологія обходження з хворими: діагностика професійного типу медичних сестер / Т. М. Павлюк. - С.75-78 Друга Всеукраїнська науково-практична конференція "Теорія і досвід застосування тренінгових технологій у практичній психології". - С.78-80 Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) Вільні: Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) |
Вірна, Ж. П. Прогнозування життєвих перспектив в умовах психолого-педагогічного супроводу розвитку дітей загальноосвітньої школи [Текст] / Ж. П. Вірна, Т. К. Вінник, В. О. Ольхович> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2006. - N2. - С. 1-4
Рубрики: психологія особистості дитини практична психологія життєві перспективи педагогічна психологія психологічні методики соціальна адаптація Кл.слова (ненормовані): ЛОНГИТЮДНОЕ ИССЛЕДОВАНИЕ -- психолого-педагогічний супровід Дод.точки доступу: Вінник, Т. К.; Ольхович, В. О. Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) Вільні: Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) |
> Шифр: ПП/2007/9 Журнал 2007р. N 9 Пріснякова, Л. М. Інноваційна поведінка учасників освітнього простору / Л. М. Пріснякова. - С.1-6 Ложкін, Г. В. Економічна свіломість особистості як психологічний феномен / Г. В. Ложкін, В. Л. Комаровська. - С.6-12 Миколайчук, М. І. Основи психокорекційної допомоги братам та сестрам дітей з психофізичними вадами / М. І. Миколайчук. - С.18-23 Вінник, Т. К. Консиліум у системі психолого-педагогічного супроводу школярів: Методичні рекомендації / Т. К. Вінник. - С.24-47 Коць, М. О. Мотивації професійного самовизначення першокурсників-майбутніх психологів / М. О. Коць. - С.57-60 Федотова, Т. В. Основні підходи до проблеми розвитку креативності особистості / Т. В. Федотова. - С.60-64 Надзельська, А. С. Інфантильно-психологічні витоки феномену тероризму / А. С. Надзельська. - С.67-69 Шмаргун, В. М. Сенсомоторна дія як індикатор і предиктор рівня функціональної рухливості та сили нервових процесів / В. М. Шмаргун. - С.69-75 Бетина, А. О. Исследование структуры представлений о конфликтах у старших подростков, прошедших программу обучения равноправной медиации / А. О. Бетина. - С.76-79 Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№2 (3) Вільні: Ч.З.№2 (3) Замовлені прим-ки для відділів: НМК ф-т ПСР |
Вінник, Т. К. Консиліум у системі психолого-педагогічного супроводу школярів: Методичні рекомендації [Текст] / Т. К. Вінник> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2007. - N9. - С. 24-47 Рубрики: психолого-педагогічний супровід Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№2 (3) Вільні: Ч.З.№2 (3) Замовлені прим-ки для відділів: НМК ф-т ПСР |
> Шифр: ПШ-2/2017/4 Журнал 2017р. N 4 Пєтухова, Л. Стратегії формування професійних компетентностей майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти / Л. Пєтухова. - С.1–3. Андрієвський, Б. Педагогічні аспекти сучасної початкової школи / Б. Андрієвський. - С.3–4. - Бібліогр.: 5 назв. Горлова, А. Формування професійно-особистісних якостей майбутніх учителів початкової школи / А. Горлова. - С.5–6. Казаннікова, О. Стратегії допомоги молодших школярам з проблемами поведінки / О. Казаннікова. - С.6–8. - Бібліогр.: 6 назв. Вінник, Т. Культурологічна підготовленість майбутніх учителів початкової школи / Т. Вінник. - С.9–10. Кабельнікова, Н. Подолання фонематичних помилок на початкових етапах оволодіння навичками письма / Н. Кабельнікова. - С.11–13. - Бібліогр.: 5 назв. Полєвікова, О. Нова українська школа: відчуваємо, думаєммо, дієво : проект інноваційного уроку, присвяченого письменнику рідного краю та його творчості / О. Полєвікова. - С.13–15. Мельничук, Ю. Народознавчий контекст вивчення української мови у школах з мовами навчання національних меншин / Ю. Мельничук. - С.15–17. - Бібліогр.: 5 назв. Владимирова, А. Перформанс за фольклорними мотивами "Від Явдохи до Свята матері" / А. Владимирова, А. Білоус. - С.18–19. - Бібліогр.: 9 назв. Саган, О. Логіка вивчення теми "Інформація" / О. Саган, С. Микитюк. - С.20–23. - Бібліогр.: 8 назв. Юрчук, Ю. Методична розробка уроку інформатики в 4 класі з теми "Текстовий редактор" / Ю. Юрчук. - С.24–25. - Бібліогр.: 1 назва. Сугейко, Л. Формування комунікативної та природознавчої компетентності учнів у процесі роботи над картинами-загадками / Л. Сугейко, Н. Борисенко. - С.26–28. - Бібліогр.: 4 назви. Резнік, Н. Методика роботи вчителя з організації та проведення свят у початковій школі / Н. Резнік. - С.29–31. Голінська, Т. Формування особистості дітей початкової школи засобами арт-терапевничного впливу / Т. Голінська. - С.31–33. - Бібліогр.: 5 назв. Савченко, О. Літературного читання: інтерактивні методи і прийоми / О. Савченко. - С.34–39. - Бібліогр.: 10 назв. Маліновська, Л. Як пробуджується природа навесні : (виховний захід) / Л. Маліновська. - С.40–41. Ткач, Н. Щасливо жити – з фізкультурою дружити : (спортивно-художній проект з елементами національно-патріотичного виховання) / Н. Ткач, Н. Розсоха. - С.41–43. - Бібліогр.: 6 назв. Пономарьова, К. Засвоєння орфограм на уроках української мови в 3 класі / К. Пономарьова. - С.44–47. Марченко, Н. Світ Дитинства і Книжності: до 50-річчя Національної бібліотеки України для дітей / Н. Марченко. - С.48–49. Губарєва, С. День Матері : (виховний захід) / С. Губарєва. - С.50–51. Терещук, А. Підсумковий урок української мови під час вивчення теми "Речення" у 2 класі / А. Терещук. - С.52–53. Карпенко, Т. Активізація пізнавальної діяльності учнів засобами технології "Перевернутий клас" : (майстер-клас) / Т. Карпенко. - С.54–56. Устименко, Т. Ти течеш через віки, Дніпре.ю серцю милий... / Т. Устименко. - С.59. Пилипенко, Т. Сторінками історії нашого міста / Т. Пилипенко. - С.60–61. Сінна, І. Де лелеки водяться, там щастя родиться! : (реалізація міжпредметних зв’язків у проектній діяльності на уроках трудового навчання, 4 клас) / І. Сінна. - С.61–62. Грицюк, Я. Первоцвіти / Я. Грицюк. - С.62–63. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
В 11 Вінник, Т. Культурологічна підготовленість майбутніх учителів початкової школи / Т. Вінник> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 4. - С. 9–10. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): культурологічна підготовленість -- вчителі початкової школи -- культурна поведінка -- культурна людина -- культурологічна діяльність -- особистісні якості -- культурологічна компетентність -- професійно-педагогічна діяльність -- культурологічні уміння -- молодші школярі Анотація: В умовах модернізації національної системи освіти України неабиякого значення набуває культурологічна підготовка фахівців нової генерації, здатних орієнтуватися в складному соціокультурному просторі, постійно самовдосконадюватися, засвоювати традиції європейської та світової культур, осмислювати проблеми освіти в широкому соціально-культурному контексті. Культурологічну підготовку майбутніх учителів початкової школи слід розглядати у площині чотирьохрівневої структури, стрижень якої - гуманістична спрямованість особистості майбутніх учителів початкової школи та навчально-виховного процесу ВНЗ. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |