П 24 Педагогіка і психологія професійної освіти [Текст] : науково-методичний журнал / Гол. ред. Н. Г. Ничкало; Інститут педагогіки і психології професійної освіти, Академія педагогічних наук України, Національний університет "Львівська політехніка", Львівський науково-практичний центр. - Львів : Львівська політехніка, 2003 - . № 1 : Січень-лютий. - 2003. - 224 с. - 13.00 грн. Зміст: Кремень, В. Г. Модернізація системи освіти як важливий чинник інноваційного розвитку держави / В. Г. Кремень. - С .9-14 Кузьмінський, А. Післядипломна освіта як структурний компонент системи неперервної освіти / А. Кузьмінський. - С .15-23 Жидецький, Ю. Ступенева професійна освіта: Методологічні засади поняття / Ю. Жидецький. - С .24-33 Стефаненко, П. Аналіз "фазових переходів" дидактичної системи / П. Стефаненко. - С .34-45 Коляда, М. Діяльнісний підхід у формуванні інформаційної культури майбутніх економістів / М. Коляда. - С .46-58 Внукова, О. Системний підхід до розвитку політичної культури майбутніх педагогів професійної школи / О. Внукова. - С .59-68 Музальов, О. Культурологічна підготовка учнів професійно-технічних навчальних закладів / О. Музальов. - С .69-78 Плотніков, П. Деякі проблеми правової соціалізації молодої особистості та шляхи їх вирішення / П. Плотніков. - С .79-89 Володарська, Н. Методи формування громадянської спрямованості як життєвого вибору особистості / Н. Володарська. - С .90-97 Козей, С. Навчання і підвищення кваліфікації фахівців у системі дистанційного навчання з використанням Інтернету / С. Козей. - С .98-105 Шуневич, Б. Перспективи дистанційного навчання студентів із вадами зору в Україні / Б. Шуневич. - С .106-114 Кл.слова: слабозрячі Кисільова, В. Про підготовку ліцеїстів до майбутньої науково-дослідницької діяльності / В. Кисільова. - С .115-124 Федорченко, В. Транформація досвіду зарубіжних країн у розвиток туристської освіти України / В. Федорченко. - С .125-137 Попик, О. Перспективи підвищення ефективності художньої освіти в Подільському регіоні / О. Попик. - С .138-143 Робак, В. Готовність учнів професійно-технічних училищ харчового профілю до засвоєння системи санітарно-гігієнічних знань: результати емпіричного дослідження / В. Робак. - С .144-151 Поважна, Л. Удосконалення управління виробничою практикою студентів у вищих навчальних закладах на базі офісних технологій / Л. Поважна, М. Скопень, Ю. Земліна. - С .152-164 Михайлишин, Р. Психологічні аспекти вдосконалення професійної підготовки вчителя / Р. Михайлишин. - С .165-172 Князян, М. Формування пізнавальної мотивації дослідницької діяльності студентів / М. Князян. - С .173-181 Шевченко, Н. Дослідження динаміки суб’єктивної семантики майбутніх психологів у процесі професійної підготовки / Н. Шевченко. - С .182-191 Вірна, Ж. Інтернальність та індивідуальний стиль саморегуляції у професійному становленні психолога / Ж. Вірна. - С .192-202 Кендзьор, П. Метод проектів як важливий засіб громадянського виховання учнівської молоді / П. Кендзьор. - С .203 Кл.слова: школярі Жигайло, Н. Духовні основи виховання на засадах християнського світогляду / Н. Жигайло. - С .211-218 Кміт, Я. Перша Міжнародна наукова конференція "Прикладна лінгвістика у ХХІ столітті: лінгводидактичні та культурологічні стратегії / Я. Кміт. - С .219-221
РУБ 37(05) Рубрики: Дидактика Технології навчання Психологія Виховання--проблеми Наукове життя Дод.точки доступу: Ничкало Н. Г. \ред.\; Інститут педагогіки і психології професійної освітиАкадемія педагогічних наук України; Національний університет "Львівська політехніка"; Львівський науково-практичний центр Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
> Шифр: ПП/2004/8 Журнал 2004р. N 8 Моляко, В. О. Психологія творчості - нова парадигма дослідження конструктивної діяльності людини / В. О. Моляко. - С.1-4. Кл.слова: творча діяльність людини Трухін, І. О. Виховна робота з старшокласниками / І. О. Трухін, О. Т. Шпак. - С.5-13. Кл.слова: гуманна поведінка, психологія старшокласника Гіббс, Джон. Тренінг моральних міркувань : Психологія виховання / Джон Гіббс. - С.14-36. Кл.слова: соціоморальний розвиток , асоціальна молодь, моральне виховання Тимощук, И. Г. Диагностический инструментарий исследования некоторых аспектов ответственности у студентов-психологов / И. Г. Тимощук. - С.37-40. Кл.слова: практичний психолог Данилова, Т. Н. Опросник диагностики типа направленности личности практического психолога / Т. Н. Данилова. - С.41-44. Зубченко, В. В. Психологическая методика развития рефлексивных механизмов актуализации индивидуальности / В. В. Зубченко. - С.45-50. Кл.слова: самосознание, психика Зинченко, С. Н. Нервные дети - болезнь или воспитание / С. Н. Зинченко. - С.51-57. Кл.слова: недержание мочи и кала, "важкі діти" Калошин, В. Ф. Як долати стрес у педагогічній діяльності / В. Ф. Калошин. - С.58-67. Ветохов, А. М. Проблема овладения иностранными языками : истоки трудностей и пути их преодоления / А. М. Ветохов. - С.68-73. Вірна, Ж. П. Актуально-потенційні закономірності прояву стилів мотиваційно-смислової регуляції професійної реалізації педагогів / Ж. П. Вірна, О. Є. Іванашко. - С.74-78. Кл.слова: професійна діяльність вчителя, емоційна сфера вчителя Андрієвська, В. В. Нова книга з гуманістичної психології : Про вихід у світ книги "Гуманістичні підходи в західній психології ХХ століття" / В. В. Андрієвська. - С.79-80. Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Вірна, Ж. П. Актуально-потенційні закономірності прояву стилів мотиваційно-смислової регуляції професійної реалізації педагогів [Текст] / Ж. П. Вірна, О. Є. Іванашко> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2004. - N8. - С. 74-78.
Рубрики: Психологія вчителя Педагогічна діяльність вчителя Кл.слова (ненормовані): професійна діяльність вчителя -- емоційна сфера вчителя Дод.точки доступу: Іванашко, О. Є. Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ПП/2005/11 Журнал 2005р. N 11 Смольська, Л. М. Щастя дитини як психолого-педагогічна проблема / Л.М. Смольська. - С.12-14 Мороз, Л. І. Встановлення психологічного контакту працівниками внутрішніх справ при спілкуванні з різними категоріями громадян / Л.І. Мороз, С.І. Яковенко. - С.21-37 Активное обучение: инструментарий и методы. - 42-56.(Продолжение следует) Хомик, В. Д. Навчальна програма з курсу "Психологія морального розвитку особистості" / В. Д. Хомик ; О.П. Колісник; Л.П. Пономаренко; Ж.П. Вірна; І.Ю. Філіппова. - С.63-64 Колісник, О. П. Навчальна програма з курсу "Психологія саморозвитку особистості" / О. П. Колісник ; Л.П. Пономаренко; Ж.П. Вірна; І.Ю. Філіппова. - С.64-66 Пономаренко, Л. П. Роль тренинга родительской эффективности в формировании демократической ментальности / Л. П. Пономаренко ; Ж.П. Вірна; І.Ю. Філіппова. - 66-67. Продолжение следует. Вірна, Ж. П. Освіта як автобіографічний факт особистості / Ж. П. Вірна ; І.Ю. Філіппова. - С.68-71 Філіппова, І. Ю. Стереотип поляка в свідомості українця: чинники йоо еволюції / І.Ю. Філіппова. - С.74-77. Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Вірна, Ж. П. Освіта як автобіографічний фак особистості [Текст] / Ж.П. Вірна; І.Ю. Філіппова> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2005. - N11. - С. 68-71
Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ПП/2006/2 Журнал 2006р. N 2 Вірна, Ж. П. Прогнозування життєвих перспектив в умовах психолого-педагогічного супроводу розвитку дітей загальноосвітньої школи / Ж. П. Вірна, Т. К. Вінник, В. О. Ольхович. - С.1-4 Рискаль, Н. М. Про психологічну семантику діалогічного тексту / Н. М. Рискаль. - С.4-7 Калошин, В. Ф. Освітні парадокси традиційної системи навчання / В. Ф. Калошин. - С.8-11 Колісник, О. П. Саморозвиток духовності особистості / О. П. Колісник. - С.12-18 Лушин, П. В. Самостоятельная работа студентов или так ли близка европейская перспектива: "голографические тексти" для проблематизации / П. В. Лушин. - С.19-23 Губенко, О. В. Навчальна програма спецкурсу "Психологія інтуїції" / О. В. Губенко. - С.23-27 Лєпіхова, Л. А. Соціально-психологічна компетентність у цілеспрямованій поведінці особистості / Л. А. Лєпіхова. - С.65-69 Гурлєва, Т. С. Психологічне консультування через періодичну пресу: досвід і перспективи / Т. С. Гурлєва. - С.70-73 Філіппова, І. Ю. Мобінг як психолого-педагогічна проблема / І. Ю. Філіппова, О. С. Матвійчук. - С.74-75 Павлюк, Т. М. Психологія обходження з хворими: діагностика професійного типу медичних сестер / Т. М. Павлюк. - С.75-78 Друга Всеукраїнська науково-практична конференція "Теорія і досвід застосування тренінгових технологій у практичній психології". - С.78-80 Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) Вільні: Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) |
Вірна, Ж. П. Прогнозування життєвих перспектив в умовах психолого-педагогічного супроводу розвитку дітей загальноосвітньої школи [Текст] / Ж. П. Вірна, Т. К. Вінник, В. О. Ольхович> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2006. - N2. - С. 1-4
Рубрики: психологія особистості дитини практична психологія життєві перспективи педагогічна психологія психологічні методики соціальна адаптація Кл.слова (ненормовані): ЛОНГИТЮДНОЕ ИССЛЕДОВАНИЕ -- психолого-педагогічний супровід Дод.точки доступу: Вінник, Т. К.; Ольхович, В. О. Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) Вільні: Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) |
> Шифр: П3/2009/4 Журнал 2009р. N 4 Гомотюк, О. Злети, падіння й розвій українознавства: Історичні уроки / О. Гомотюк. - С.11-24. Балл, Г. Інтегративно-особистісний підхід у психології: впорядкування головних понять / Г. Балл. - С.25-53. М’ясоїд, П. Метатеоретичний аналіз у психології / П. М’ясоїд. - С.64-82. Титаренко, Т. Постмодерні концептуалізації понять "особистість" та "життєвий шлях" / Т. Титаренко. - С.83-96. Романенко, Ю. Моделі смислоутворення в соціальних системах: психофрактальний аспект / Ю. Романенко. - С.97-106. Слюсаревський, МИ. Політична психологія як наука: порівняльний аналіз шляхів становлення та розвитку за рубежем і в Україні: Історія психології / МИ. Слюсаревський. - С.107-118. Боришевський, М. Самосвідомість як фактор психічного розвитку особистості / М. Боришевський. - С.119-126. Подшивалкіна, В. Соціальні умови та психологічні виміри тенденцій використання потенціалу особистості / В. Подшивалкіна. - С.127-137. Карпенко, З. Аксіопсихологічні джерела методу млделювання у психології особистості / З. Карпенко. - С.138-144. Ямницький, В. Системний аналіз феномена життєтворчості особистості / В. Ямницький. - С.145-152. Пірен, М. Подолання бюрократизму як чинник перевантаження управлінської діяльності політико-владної еліти України в кризовий період / М. Пірен. - С.153-159. Дусавицький, О. Мотиваційна модель уроку у системі розвивального навчання / О. Дусавицький. - С.160-166. Шевченко, Н. Професійна свідомість практичного психолога: структура та специфіка функціонування / Н. Шевченко. - С.167-180. Максименко, Ю. Теоретичні засади пізнання художнього образу / Ю. Максименко, Д. Синенький. - С.181-185. Бурлачук, Л. Міжкультурні відмінності вибірок стандартизації тесту мотиваційних орієнтацій / Л. Бурлачук, Х. Рахубовська. - С.186-190. Вірна, Ж. Життєво-стильовий концепт мотиваційно-смислової регуляції: професійна методологія і практика / Ж. Вірна. - С.191-201. Потапчук, Є. Суб’єкти впливу на психічне здоров’я співробітників установ виконання покарань / Є. Потапчук, М. Ільтяй. - С.202-205. Шинкарюк, А. Психологічні умови формування ритму дій балістичного типу за допомогою смислових завдань / А. Шинкарюк. - С.206-214. Клименко, В. Креативність гештальту: багатошаровість і видова спеціалізація / В. Клименко ; 215-228. ; 215-228. ; 215-228. ; 215-228. ; 215-228. ; 215-228. ; 215-228. ; 215-228. Савчин, М. Методологічні та практичні проблеми психотерапії у контексті духовної парадигми психології / М. Савчин. - С.229-241. Савельєв, В. Вища освіта України перед викликами XXI століття: критичний вимір / В. Савельєв. - С.242-247. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
В 11 Вірна, Ж. Життєво-стильовий концепт мотиваційно-смислової регуляції: професійна методологія і практика [Текст] / Ж. Вірна> // Психологія і суспільство : Український теоретико-методологічний соціогуманітарний часопис. - 2009. - N 4. - С. 191-201. . - ISSN 1810-2131 Рубрики: психологія професій Кафедра загальної та практичної психології Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |