74
В11


    Вітченко, Андрій Олександрович.
    Удосконалення літературного розвитку школярів 5-7 класів засобами театрального мистецтва [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.02 - теорія і методика навчання (світова література) / А. О. Вітченко ; Інститут педагогіки АПН України (Київ). - К. : ІП АПН України, 2001. - 20 с. -
УДК
РУБ 74
Рубрики: методи і засоби навчання
   автореферати дисертацій--зарубіжна література



Дод.точки доступу:
Інститут педагогіки АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)

Шифр: МО-1/2010/4
   Журнал

Мистецтво та освіта [Текст] : Науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України. Академія педагогічних наук України. Київська дитяча Академія мистецтв. - К. : "Педагогічна думка", 1995 - . - Виходить кожного кварталу
2010р. N 4
Зміст:
Вітченко, Андрій. Проблеми тлумачення світової драматургічної класики у творчій спадщині Макса Рейнхарда / А. Вітченко. - С.4-9. : портр.
Комаровська, Оксана. Полімодальність художнього таланту / О. Комаровська. - С.10-14.
Деркач, Оксана. Малюємо школу: діагностика шкільної дезадаптації першокласників засобами арт-терапії / О. Деркач. - С.15-18.
Лєдяєва, Оксана. Виражальні можливості крапки / О. Лєдяєва. - С.19-20.
Кузьменко, Галина. Особливості вивчення анімалістичного жанру / Г. Кузьменко. - С.21-27. : гербы
Білинська, Леся. Пісенно-танцювальні традиції німецького народу / Л. Білинська, Т. Медвідь. - С.28-38.
Миропольська, Євгенія. Естетика Середньовіччя / Є. Миропольська. - С.48-52.
Очеретяна, Наталія. Візуальне мистецтво XX ст. : програма курсу за вибором для загальноосвітніх навчальних закладів / Н. Очеретяна, О. Калініченко. - С.53-55.
Масол, Людмила. Мультимедійна художня творчість : програма курсу за вибором для загальноосвітніх навчальних закладів / Л. Масол, О. Базелюк. - С.55-58.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)


83.3(0)р10
В 11


    Вітченко, Андрій.
    Проблеми тлумачення світової драматургічної класики у творчій спадщині Макса Рейнхарда [Текст] / А. Вітченко // Мистецтво та освіта : Науково-методичний журнал. - 2010. - N 4. - С. 4-9. : портр.
ББК 83.3(0)р10
Рубрики: Викладання зарубіжної літератури в школі--вивчення драматичних творів
   зарубіжна література--драматургія, 20 ст.

   Театральне мистецтво в зарубіжних країнах--актори, режисери

   Німеччина--мистецтво
Кл.слова (ненормовані):
вивчення драматичних творів


Дод.точки доступу:
Рейнхардт, Макс (нім. режисер, актор, педагог ; 1873-1943) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)


Шифр: ВЛВСШ/2013/6
   Журнал

Всесвітня література в сучасній школі [Текст] : науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. - К. : "Педагогічна преса", 1976 - . - Виходить щомісячно
2013р. N 6
Зміст:
Ковальська, І. Мої педаогічні роздуми щодо творів про мистецтво серед учнів старших класів / І. Ковальська. - С.2-3.
Андрієнко, О. "Співати по-новому я про любов прагну..." : Комплексна система завдань за творчістю Франческо Петрарки / О. Андрієнко. - С.8-12.
Соколова, Т. Розколотий світ : комплексна система завдань за новелою Ф. Кафки "Перевтілення" / Т. Соколова. - С.12-17.
Вітченко, Андрій. Вивчення монографічної теми у школі "Життєвий і творчий шлях О. Уайльда" / А. Вітченко, А. Вітченко. - С.17-26.
Мотуз, В. Про роботу за новою навчальною програмою дбають заздалегідь / В. Мотуз. - С.35-38.
Матвеїчева, Н. "Здається, байка тільки бреше, а справді - правду ясну чеше..." (Підсумковий урок-гра) / Н. Матвеїчева. - С.41-44.
Секіріна, В. Сумніших оповідей не знайдете, ніж про любов Ромео і Джульєтти : вивчення творчості В. Шекспіра у школі / В. Секіріна. - С.45-47.
Лупенко, Т. Що в житті людини найцінніше? : Урок за "Різдвяною піснею у прозі" Ч. Діккенса / Т. Лупенко. - С.47-48.
Антонова, О. "Срібна доба" російської поезії : Урок позакласного читання / О. Антонова. - С.48-51.
Богданова, Н. Проблема формування творчої особистості / Н. Богданова. - С.59-63.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)


83р10
В 11


    Вітченко, Андрій.
    Вивчення монографічної теми у школі "Життєвий і творчий шлях О. Уайльда" [Текст] / А. Вітченко, А. Вітченко // Всесвітня література в сучасній школі : науково-методичний журнал. - 2013. - N 6. - С. 17-26.
ББК 83р10
Рубрики: Уроки світової літератури--уроки за творчістю письменників, поетів
Кл.слова (ненормовані):
монографічне вивчення


Дод.точки доступу:
Вітченко, Анастасія; Уайльд, Оскар Фингал О'Флаэрти Уиллс (английский писатель ; 1854-1900) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)


15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 7 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2012. - 258 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 60.08 грн.
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Грітчина, Анна Іванівна. Теоретичні аспекти формування готовності юнаків шкіл-інтернатів до виконання ролі сім’янина / А. І. Грітчина. - С .7-10
Дмитренко, Катерина Анатоліївна. Сутність професійної комунікації у педагогічній освіті / К. А. Дмитренко. - С .11-14
Зброєва, Наталія Борисівна. Готовність педагога до інклюзивної освіти : (До постановки питання) / Н. Б. Зброєва. - С .15-18
Коваленко, Євгенія Іванівна. Відповідальне ставлення до здоров’я як педагогічна проблема / Є. І. Коваленко. - С .19-23
Коваль, В. В. Постпенітенціарний соціальний супровід неповнолітніх / В. В. Коваль. - С .24-28
Мороз, Лілія Миколаївна. Основні підходи до інтерпретації креативності в зарубіжних дослідженнях / Л. М. Мороз. - С .29-35
Петриченко, Лариса Олексіївна. Проблема якості освіти у вищих педагогічних навчальних закладах України / Л. О. Петриченко. - С .36-40
Притуляк, Людмила Миколаївна. Мотивація дошкільного працівника як основа заохочення до самовдосконалення / Л. М. Притуляк. - С .41-45
Суєтіна, Ольга Євгенівна. Сучасні проблеми у підлітковому середовищі та їх вплив на вживання психоактивних речовин / О. Є. Суєтіна. - С .46-51
Харківська, Алла Анатоліївна. Генезис класичних функцій управління в сучасному педагогічному ВНЗ / А. А. Харківська. - С .52-56
Чаговець, Алла Іванівна. Нормативно-правовий аспект проблеми заохочення дошкільних працівників до самовдосконалення в Україні / А. І. Чаговець. - С .57-60
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Білєр, Оксана Славіківна. Аналіз існуючих методик навчання комп’ютерних технічних засобів навчання студентів педагогічних університетів та визначення проблеми дослідження / О. С. Білєр. - С .61-67
Голуб, Алла Володимирівна. Психологічний підхід дослідження усного мовлення у дітей з дизартріями / А. А. В. Голуб. - С .68-71
Нечерда, Валерія Борисівна. Виховання толерантності у підлітків у контексті формування превентивного виховного середовища загальноосвітнього навчального закладу / В. Б. Нечерда. - С .72-77
Толкачова, Анжеліка Сергіївна. Особливості формування комунікативної компетентності молодших школярів шкіл-інтернатів / А. С. Толкачова. - С .78-83
БУГАЙКІВСЬКІ ЧИТАННЯ
Бабійчук, Тамара Василівна. Театральні зустрічі як ефективний засіб розвитку ключових компетентностей студентів педагогічних коледжів / Т. В. Бабійчук. - С .84-88
Беценко, Тетяна Петрівна. Філологічний аналіз художнього тексту як необхідний різновид науково-навчальної діяльності у системі шкільної освіти / Т. П. Беценко. - С .89-94
Божко, Олена Петрівна. Реалізація принципу перспективності й наступності у виробленні текстотвірних умінь (говоріння) учнів 5-9 класів на уроках української мови / О. П. Божко. - С .95-102
Бойко, Вікторія Миколаївна. Вивчення перехідних процесів у лексико-граматичних розрядах прикметників / В. М. Бойко, Л. Б. Давиденко. - С .103-107
Бондаренко, Юрій Іванович. Використання біографічної схеми під час вивчення образів-персонажів у школі / Ю. І. Бондаренко. - С .108-113
Братко, Валентина Олександрівна. Культурологічний принцип вивчення української літератури в основній школі / В. О. Братко. - С .114-117
Бутурлим, Тетяна Іванівна. Прихований навчальний план програм із української літератури для старших класів загальноосвітньої школи / Т. І. Бутурлим. - С .118-123
Вертій, Олексій Іванович. Джерела та визначальні спрямування у пошуках змісту нових форм і методів роботи вчителя української літератури / О. І. Вертій. - С .124-130
Вітченко, Андрій Олександрович. Теоретичне обгрунтування методики монографічного вивчення літератури в науковій спадщині Т. Ф. і Ф. Ф. Бугайків / А. О. Вітченко, А. Ю. Вітченко. - С .131-135
Голуб, Наталія Миколаївна. Роль методу проектів у фаховій підготовці майбутніх учителів української мови : (до методики викладання у вищій школі) / Н. М. Голуб, Л. І. Проценко. - С .136-139
Дворецька, Лариса Олексіївна. Формування мовленнєвої компетентності майбутніх вихователів у процесі викладання української мови за професійним спрямуванням / Л. О. Дворецька. - С .140-144
Довіна, Марина Сергіївна. Вивчення літератури соцреалізму в старших класах профільної школи / М. С. Довіна. - С .145-148
Жила, Світлана Олексіївна. Консультації як форма вивчення літератури у виші / С. О. Жила. - С .149-155
Левченко, Тетяна Миколаївна. Збагачення мовлення учнів 5-7 класів лексикою з національно-культурним компонентом / Т. М. Левченко. - С .156-160
Лілік, Ольга Олексанрівна. Прес-конференція як організаційна форма вивчення української літератури у ВНЗ / О. О. Лілік. - С .161-163
Марущак, Олександра Миколаївна. Комунікативні завдання з української мови та літературного читання на сторінках періодичних видань для дітей молодшого шкільного віку / О. М. Марущак. - С .164-168
Міщенко, Оксана Вікторівна. Літературознавча проблема вивчення поняття "позасюжетні елементи" на уроках української літератури в старших класах / О. В. Міщенко. - С .169-175
Покатилова, Олена Олександрівна. Особливості вивчення творчості Ф. Стендаля на засадах культурологічного підходу / О. О. Покатилова. - С .176-181
Чубань, Тетяна Василівна. Вивчення дієслів недоконаного виду у вищих навчальних закладах / Т. В. Чубань. - С .182-185
Чупріна, Олена Вадимівна. Система мультимедійних вправ на уроках української мови в 3-4 класах / О. В. Чупріна. - С .186-189
Шевченко, Зоя Олександрівна. Формування загальнокультурної компетентності учнів на факультативних заняттях в основній школі / З. О. Шевченко. - С .190-192
Шуляр, Василь Іванович. Методична спадщина Т. Ф. та Ф. Ф. Бугайків і сучасний урок літератури / В. І. Шуляр. - С .193-197
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Бескорса, Вікторія Миколаївна. Актуальні проблеми професійної підготовки студентів творчих спеціальностей педагогічних ВНЗ: принципи удосконалення освітньо-професійної програми / В. М. Бескорса. - С .198-205
Кочерга, Ольга Миколаївна. Педагогічні умови формування соціальної відповідальності майбутнього вчителя / О. М. Кочерга. - С .206-212
Острянко, Тетяна Сергіївна. Модель комунікації в організаційній діяльності соціального педагога загальноосвітнього навчального закладу / Т. С. Острянко. - С .213-220
Отрошко, Тамара Вячеславівна. Підготовка компетентних фахівців в області інформаційних технологій - соціальне замовлення, обумовлене інформатизацією сучасного суспільства / Т. В. Отрошко. - С .221-224
Саркісова, Алла Володимирівна. Модель формування спеціаліста технічної галузі / А. В. Саркісова. - С .225-228
Ткаченко, Людмила Іванівна. Теоретичні засади технології формування критичного мислення майбутніх учителів початкової школи / Л. І. Ткаченко. - С .229-235
Фролова, Ірина Всеволодівна. Науково-дослідницька діяльність студентів - передумова випереджувального саморозвитку фахівця / І. В. Фролова. - С .236-239
Швецова, Ганна Андріївна. Вплив навчального процесу на рівень підготовки майбутніх учителів фізико-математичних спеціальностей до застосування комп’ютерної графіки / Г. І. Швецова. - С .240-244
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Лукашова, Ніна Іванівна. Непересічна постать визначного педагога і вченого-хіміка в історії розвитку кафедри хімії Гоголівського вишу : (до 95-ї річниці з дня народження О. М. Барама) / Н. І. Лукашова. - С .245-249
Яценко, Вікторія Володимирівна. Заохочення кадрів дошкільного профілю в історії вітчизняної педагогічної думки (друга половина XIX- початок XX ст.) - ступінь дослідження проблеми / В. В. Яценко. - С .250-255
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   Якість освіти

   Підготовка майбутніх вчителів початкової школи

   Підготовка майбутніх вчителів української мови та літератури

   Виховання--школи-інтернати

   Інклюзивна освіта

   Управління ВНЗ

   Соціальний педагог--Професійна діяльність

   Науково-дослідна діяльність студентів

   Викладання української літератури в школі

   Урок української літератури

   Викладання української мови в школі

Кл.слова (ненормовані):
українські літературознавці -- вчені-методисти


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Бугайко, Тетяна Федорівна (1898-1972) \о ней\; Бугайко, Федір Федорович \о нем\; Барам, Оскар Мойсейович (вчений-хімік, педагог НДУ ; 1918-1993) \о нем\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)

Шифр: ВШ-3/2016/9
   Журнал

Вища школа [Текст] : Науково-практичне видання/ Міністерство освіти і науки України. - К. : Товариство " Знання" України, КОО, 2001 - . - ISSN 1682-2366. - Виходить щомісячно
2016р. N 9
Зміст:
Симонова, Марина. Володимир Петренко - фундатор національної системи стандартів вищої освіти / М. Симонова. - С.7-8
Присенко, Михайло. Стандартизація вищої освіти: реформи та їх наслідки / М. Присенко. - С.9-26
Салов, Володимир. Особливості проектування вищої освіти згідно з чинною нормативною базою / В. Салов. - С.27-36
Вітченко, Андрій. Стандартизація вищої освіти в Україні: стан, проблеми, перспективи вдосконалення / А. Вітченко. - С.36-56
Артемов, Володимир. Деонтологічна педагогіка як новий науковий напрям в освітньому процесі / В. Артемов. - С.57-66
Красильникова, Ганна. Стандартизація вищої освіти України як механізм забеспечення ії якості / Г. Красильникова. - С.67-76
Ямковий, В'ячеслав. Апробація моніторингу системи вищої освіти на прикладі Харківської області / В. Ямковий. - С.77-96
Сусь, Богдан. Самостійна навчальна діяльність студентів в умовах комп’ютеризації навчального процесу / Б. Сусь, Б. Сусь. - С.95-102
Камишин, Володимир. Системно-кібернетичні основи організації простору знань у дидактиці в умовах інформаційного буму / В. Камишин, О. Рева, Н. Добровольська. - С.103-116
Зварич, Ірина. Історичні періоди розвитку вищої освіти в Іспанії / І. Зварич. - С.117-127
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.58ц
В 11


    Вітченко, Андрій.
    Стандартизація вищої освіти в Україні: стан, проблеми, перспективи вдосконалення [Текст] / А. Вітченко // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2016. - № 9. - С. 36-56 . - ISSN 1682-2366
ББК 74.58ц
Рубрики: Вища освіта--стандарти вищої освіти
Кл.слова (ненормовані):
стандартизація -- стандарти вищої освіти -- стейкхолдер -- компетентність -- неперервна освіта -- результати освітньої підготовки
Анотація: Стаття присвячена актуальній проблемі розроблення стандартів вищої освіти нового покоління. Аналізується сучасний стан і проблемні питання стандартизації вищої освіти на етапі імплементації Закону України "Про вищу освіту", визначено раціональні шляхи і підходи до проектування освітніх стандартів на новій методологічній основі. Доведено, що державна політика в галузі стандартизації має забеспечувати вироблення мінімальних нормативних вимог до освітньо-виховних цілей, оптимального змісту, максимальний обсяг кредитного навантаження, очікуваних результатів підготовки фахівців з вищою освітою.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ВШ-3/2017/8
   Журнал

Вища школа [Текст] : Науково-практичне видання/ Міністерство освіти і науки України. - К. : Товариство " Знання" України, КОО, 2001 - . - ISSN 1682-2366. - Виходить щомісячно
2017р. N 8
Зміст:
XXIX Всесвітня літня Універсіада у Тайбеї. - С.3.
Відкриття Центру Митрополита Андрея Шептицького Українського католицького університету. - С.3.
Нацрада з питань розвитку науки і технологій формуватиме політику у сфері науки в Україні. - С.5-6.
Програма ЄС Еразмус+: Розвиток потенціалу вищої освіти з 2017 року. - С.6.
Де професорам ведеться найкраще: скільки платять викладачам. - С.7-57.
Вітченко, Андрій. Проектування змісту комплексних освітніх програм як умова системного забезпечення якості вищої освіти майбутніх викладачів / А. Вітченко. - С.68-91.
Поліщук, Валерій. Авторитарні механізми знецінення професійного та особистісного статусу громадянина / В. Поліщук. - С.91-102.
Благініна, Світлана. Змагання парадигм у вищій освіті Німеччини : до 500-річчя Реформації / С. Благініна. - С.102-112.
Гуйтур, Михайло. Як науковим (науково-педагогічним) працівникам перетворити свої знання на пасивний дохід у вигляді роялті / М. Гуйтур, В. Коноваленко, А. Коловський. - С.112-124.
Великий, Микола. Біохімія: від витоків до сьогодення / М. Великий. - С.124-127.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Вітченко, Андрій.
    Проектування змісту комплексних освітніх програм як умова системного забезпечення якості вищої освіти майбутніх викладачів [Текст] / А. Вітченко // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2017. - N 8. - С. 68-91. . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Вища освіта в Україні--якість освіти
Кл.слова (ненормовані):
освіта майбутніх викладачів -- комплексні освітні програми -- якість вищої освіти


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ВШ-3/2019/4
   Журнал

Вища школа [Текст] : Науково-практичне видання/ Міністерство освіти і науки України. - К. : Товариство " Знання" України, КОО, 2001 - . - ISSN 1682-2366. - Виходить щомісячно
2019р. N 4
Зміст:
Сікорський, П. Якість середньої - освіти основний чинник якісної вищої освіти / П. Сікорський, І. Колодій. - С.7-21
Ружицький, В. Аналіз зарубіжних концепцій реалізації професійного навчання та їхній інноваційний потенціал / В. Ружицький, А. Ратушинська. - С.22-35
Молоді науки про генетичне та еусоціальне в людині та ії боротьбі з двома колапсами. - С.36-51
Вітченко, Андрій. Компетентнісний підхід у сучасній вищій освіті: освітня інновація чи реформаторський симулякр доби постмодерну? / А. Вітченко, А. Вітченко. - С.52-66
Тининика, А. Витоки екологічного дизайну в генезисі соціокультури / А. Тининика. - С.67-78
Пендзей, І. Проблеми викладання і вивчення нової та новітньої історії країн Західної Європи й Америки у вищих закладах освіти України / І. Пендзей. - С.79-82
Тенденції розвитку онлайн-сервісів самодіагностики захворювання. - С.83-90
Возняк, О. Правові аспекти захисту прав пацієнтів у випадку надання неякісної медичної допомоги психіатрами / О. Возняк. - С.91-104
У Ніжинському державному університеті імені Миколи Гоголя відзначили 210-ту річницю з дня народження письменника. - С.3-4.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Вітченко, Андрій.
    Компетентнісний підхід у сучасній вищій освіті: освітня інновація чи реформаторський симулякр доби постмодерну? [Текст] / А. Вітченко, А. Вітченко // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2019. - N 4. - С. 52-66 . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Вища освіта в Україні--компетентнісний підхід
Кл.слова (ненормовані):
сучасна вища школа -- компетентнісний підхід в освіті -- доба постмодерну -- інновації в освіті -- діагностування -- професіографічні вимоги


Дод.точки доступу:
Вітченко, Анастасія

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ВШ-3/2021/3/4
   Журнал

Вища школа [Текст] : Науково-практичне видання/ Міністерство освіти і науки України. - К. : Товариство " Знання" України, КОО, 2001 - . - ISSN 1682-2366. - Виходить щомісячно
2021р. N 3/4
Зміст:
Сенченко, Микола. Від Гетенберга до ери комп’ютерів / М. Сенченко. - С.7-27.
Кобржицька, Тетяна. Леся Українка в духовному просторі Білорусі / Т. Кобржицька. - С.28-50.
Вітченко, Андрій. Національна стратегія управління якістю вищої освіти в Україні: наслідування чи змагальність? / А. Вітченко, А. Вітченко. - С.51-64.
Рагойша, В’ячеслав. Педагог і вчений Іван Денисюк у системі українсько-білоруської національної контактології / В. Рагойша. - С.65-78.
Корсак, Костянтин. Аналіз новітніх спроб сформувати стратегію прогресу України / К. Корсак, Ю. Корсак. - С.79-93.
Варга, Наталія. Мобільність студентів ЗВО прикордоння : (за результатами соціологічного дослідження) / Н. Варга, Б. Гвоздецька. - С.94-102.
Вища освіта і наука : огляд періодичних видань. - С.103-126.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Вітченко, Андрій.
    Національна стратегія управління якістю вищої освіти в Україні: наслідування чи змагальність? [Текст] / А. Вітченко, А. Вітченко // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2021. - N 3/4. - С. 51-64. . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Вища освіта в Україні--якість освіти
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- якість вищої освіти


Дод.точки доступу:
Вітченко, Анастасія

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ВШ-3/2021/5
   Журнал

Вища школа [Текст] : Науково-практичне видання/ Міністерство освіти і науки України. - К. : Товариство " Знання" України, КОО, 2001 - . - ISSN 1682-2366. - Виходить щомісячно
2021р. N 5
Зміст:
Харламов, Павло. Зарплатний рейтинг вишів 2021 / П. Харламов. - С.7-22.
Шейко, Василь. Культурація особистості - освітній вимір / В. Шейко, Н. Кушнаренко. - С.23-38.
Вітченко, Андрій. Суб’єкт-суб’єктна взаємодія чи студентоцентризм? : до проблеми кореляції методологічних принципів та підходів у сучасній вищій освіті / А. Вітченко. - С.39-50.
Савченко, Володимир. Знаннєвий пріоритет у розвитку економіки як один із факторів сучасної освіти / В. Савченко, О. Маклюк. - С.51-64.
Сенченко, Микола. Від Гутенберга до ери комп’ютерів / М. Сенченко. - С.65-79.
Степико, Валентина. Тенета гендеру / В. Степико. - С.80-88.
Гавриленко, Олена. Клімат України сьогодні та прогнози на майбутнє / О. Гавриленко. - С.89-107.
Іваник, Наталія. Сценічний феномен великого українського співака-актора сучасності Анатолія Кочерги / Н. Іваник. - С.108-120.
Про документи про вищу освіту (наукові ступені) : постанова...№ 811 від 9 вересня 2020 року. - С.121-125.
Сер Стенлі Девідсон (1894-1981). - С.128.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Вітченко, Андрій.
    Суб’єкт-суб’єктна взаємодія чи студентоцентризм? [Текст] : до проблеми кореляції методологічних принципів та підходів у сучасній вищій освіті / А. Вітченко // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2021. - N 5. - С. 39-50. . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Вища освіта--освітня методологія
Кл.слова (ненормовані):
фундаментальні академічні цінності -- студентоцентризм -- цілісний педагогічний процес -- суб’єкти навчально-виховної взаємодії -- освітня методологія


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)