В11 Вітченко, Андрій Олександрович. Удосконалення літературного розвитку школярів 5-7 класів засобами театрального мистецтва [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.02 - теорія і методика навчання (світова література) / А. О. Вітченко ; Інститут педагогіки АПН України (Київ). - К. : ІП АПН України, 2001. - 20 с. -
Рубрики: методи і засоби навчання автореферати дисертацій--зарубіжна література Дод.точки доступу: Інститут педагогіки АПН України (Київ) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
> Шифр: МО-1/2010/4 Журнал 2010р. N 4 Вітченко, Андрій. Проблеми тлумачення світової драматургічної класики у творчій спадщині Макса Рейнхарда / А. Вітченко. - С.4-9. : портр. Комаровська, Оксана. Полімодальність художнього таланту / О. Комаровська. - С.10-14. Деркач, Оксана. Малюємо школу: діагностика шкільної дезадаптації першокласників засобами арт-терапії / О. Деркач. - С.15-18. Лєдяєва, Оксана. Виражальні можливості крапки / О. Лєдяєва. - С.19-20. Кузьменко, Галина. Особливості вивчення анімалістичного жанру / Г. Кузьменко. - С.21-27. : гербы Білинська, Леся. Пісенно-танцювальні традиції німецького народу / Л. Білинська, Т. Медвідь. - С.28-38. Миропольська, Євгенія. Естетика Середньовіччя / Є. Миропольська. - С.48-52. Очеретяна, Наталія. Візуальне мистецтво XX ст. : програма курсу за вибором для загальноосвітніх навчальних закладів / Н. Очеретяна, О. Калініченко. - С.53-55. Масол, Людмила. Мультимедійна художня творчість : програма курсу за вибором для загальноосвітніх навчальних закладів / Л. Масол, О. Базелюк. - С.55-58. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
В 11 Вітченко, Андрій. Проблеми тлумачення світової драматургічної класики у творчій спадщині Макса Рейнхарда [Текст] / А. Вітченко> // Мистецтво та освіта : Науково-методичний журнал. - 2010. - N 4. - С. 4-9. : портр. Рубрики: Викладання зарубіжної літератури в школі--вивчення драматичних творів зарубіжна література--драматургія, 20 ст. Театральне мистецтво в зарубіжних країнах--актори, режисери Німеччина--мистецтво Кл.слова (ненормовані): вивчення драматичних творів Дод.точки доступу: Рейнхардт, Макс (нім. режисер, актор, педагог ; 1873-1943) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: ВЛВСШ/2013/6 Журнал 2013р. N 6 Ковальська, І. Мої педаогічні роздуми щодо творів про мистецтво серед учнів старших класів / І. Ковальська. - С.2-3. Андрієнко, О. "Співати по-новому я про любов прагну..." : Комплексна система завдань за творчістю Франческо Петрарки / О. Андрієнко. - С.8-12. Соколова, Т. Розколотий світ : комплексна система завдань за новелою Ф. Кафки "Перевтілення" / Т. Соколова. - С.12-17. Вітченко, Андрій. Вивчення монографічної теми у школі "Життєвий і творчий шлях О. Уайльда" / А. Вітченко, А. Вітченко. - С.17-26. Мотуз, В. Про роботу за новою навчальною програмою дбають заздалегідь / В. Мотуз. - С.35-38. Матвеїчева, Н. "Здається, байка тільки бреше, а справді - правду ясну чеше..." (Підсумковий урок-гра) / Н. Матвеїчева. - С.41-44. Секіріна, В. Сумніших оповідей не знайдете, ніж про любов Ромео і Джульєтти : вивчення творчості В. Шекспіра у школі / В. Секіріна. - С.45-47. Лупенко, Т. Що в житті людини найцінніше? : Урок за "Різдвяною піснею у прозі" Ч. Діккенса / Т. Лупенко. - С.47-48. Антонова, О. "Срібна доба" російської поезії : Урок позакласного читання / О. Антонова. - С.48-51. Богданова, Н. Проблема формування творчої особистості / Н. Богданова. - С.59-63. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
В 11 Вітченко, Андрій. Вивчення монографічної теми у школі "Життєвий і творчий шлях О. Уайльда" [Текст] / А. Вітченко, А. Вітченко> // Всесвітня література в сучасній школі : науково-методичний журнал. - 2013. - N 6. - С. 17-26. Рубрики: Уроки світової літератури--уроки за творчістю письменників, поетів Кл.слова (ненормовані): монографічне вивчення Дод.точки доступу: Вітченко, Анастасія; Уайльд, Оскар Фингал О'Флаэрти Уиллс (английский писатель ; 1854-1900) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 7 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2012. - 258 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 60.08 грн. Зміст: МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ Грітчина, Анна Іванівна. Теоретичні аспекти формування готовності юнаків шкіл-інтернатів до виконання ролі сім’янина / А. І. Грітчина. - С .7-10 Дмитренко, Катерина Анатоліївна. Сутність професійної комунікації у педагогічній освіті / К. А. Дмитренко. - С .11-14 Зброєва, Наталія Борисівна. Готовність педагога до інклюзивної освіти : (До постановки питання) / Н. Б. Зброєва. - С .15-18 Коваленко, Євгенія Іванівна. Відповідальне ставлення до здоров’я як педагогічна проблема / Є. І. Коваленко. - С .19-23 Коваль, В. В. Постпенітенціарний соціальний супровід неповнолітніх / В. В. Коваль. - С .24-28 Мороз, Лілія Миколаївна. Основні підходи до інтерпретації креативності в зарубіжних дослідженнях / Л. М. Мороз. - С .29-35 Петриченко, Лариса Олексіївна. Проблема якості освіти у вищих педагогічних навчальних закладах України / Л. О. Петриченко. - С .36-40 Притуляк, Людмила Миколаївна. Мотивація дошкільного працівника як основа заохочення до самовдосконалення / Л. М. Притуляк. - С .41-45 Суєтіна, Ольга Євгенівна. Сучасні проблеми у підлітковому середовищі та їх вплив на вживання психоактивних речовин / О. Є. Суєтіна. - С .46-51 Харківська, Алла Анатоліївна. Генезис класичних функцій управління в сучасному педагогічному ВНЗ / А. А. Харківська. - С .52-56 Чаговець, Алла Іванівна. Нормативно-правовий аспект проблеми заохочення дошкільних працівників до самовдосконалення в Україні / А. І. Чаговець. - С .57-60 МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ Білєр, Оксана Славіківна. Аналіз існуючих методик навчання комп’ютерних технічних засобів навчання студентів педагогічних університетів та визначення проблеми дослідження / О. С. Білєр. - С .61-67 Голуб, Алла Володимирівна. Психологічний підхід дослідження усного мовлення у дітей з дизартріями / А. А. В. Голуб. - С .68-71 Нечерда, Валерія Борисівна. Виховання толерантності у підлітків у контексті формування превентивного виховного середовища загальноосвітнього навчального закладу / В. Б. Нечерда. - С .72-77 Толкачова, Анжеліка Сергіївна. Особливості формування комунікативної компетентності молодших школярів шкіл-інтернатів / А. С. Толкачова. - С .78-83 БУГАЙКІВСЬКІ ЧИТАННЯ Бабійчук, Тамара Василівна. Театральні зустрічі як ефективний засіб розвитку ключових компетентностей студентів педагогічних коледжів / Т. В. Бабійчук. - С .84-88 Беценко, Тетяна Петрівна. Філологічний аналіз художнього тексту як необхідний різновид науково-навчальної діяльності у системі шкільної освіти / Т. П. Беценко. - С .89-94 Божко, Олена Петрівна. Реалізація принципу перспективності й наступності у виробленні текстотвірних умінь (говоріння) учнів 5-9 класів на уроках української мови / О. П. Божко. - С .95-102 Бойко, Вікторія Миколаївна. Вивчення перехідних процесів у лексико-граматичних розрядах прикметників / В. М. Бойко, Л. Б. Давиденко. - С .103-107 Бондаренко, Юрій Іванович. Використання біографічної схеми під час вивчення образів-персонажів у школі / Ю. І. Бондаренко. - С .108-113 Братко, Валентина Олександрівна. Культурологічний принцип вивчення української літератури в основній школі / В. О. Братко. - С .114-117 Бутурлим, Тетяна Іванівна. Прихований навчальний план програм із української літератури для старших класів загальноосвітньої школи / Т. І. Бутурлим. - С .118-123 Вертій, Олексій Іванович. Джерела та визначальні спрямування у пошуках змісту нових форм і методів роботи вчителя української літератури / О. І. Вертій. - С .124-130 Вітченко, Андрій Олександрович. Теоретичне обгрунтування методики монографічного вивчення літератури в науковій спадщині Т. Ф. і Ф. Ф. Бугайків / А. О. Вітченко, А. Ю. Вітченко. - С .131-135 Голуб, Наталія Миколаївна. Роль методу проектів у фаховій підготовці майбутніх учителів української мови : (до методики викладання у вищій школі) / Н. М. Голуб, Л. І. Проценко. - С .136-139 Дворецька, Лариса Олексіївна. Формування мовленнєвої компетентності майбутніх вихователів у процесі викладання української мови за професійним спрямуванням / Л. О. Дворецька. - С .140-144 Довіна, Марина Сергіївна. Вивчення літератури соцреалізму в старших класах профільної школи / М. С. Довіна. - С .145-148 Жила, Світлана Олексіївна. Консультації як форма вивчення літератури у виші / С. О. Жила. - С .149-155 Левченко, Тетяна Миколаївна. Збагачення мовлення учнів 5-7 класів лексикою з національно-культурним компонентом / Т. М. Левченко. - С .156-160 Лілік, Ольга Олексанрівна. Прес-конференція як організаційна форма вивчення української літератури у ВНЗ / О. О. Лілік. - С .161-163 Марущак, Олександра Миколаївна. Комунікативні завдання з української мови та літературного читання на сторінках періодичних видань для дітей молодшого шкільного віку / О. М. Марущак. - С .164-168 Міщенко, Оксана Вікторівна. Літературознавча проблема вивчення поняття "позасюжетні елементи" на уроках української літератури в старших класах / О. В. Міщенко. - С .169-175 Покатилова, Олена Олександрівна. Особливості вивчення творчості Ф. Стендаля на засадах культурологічного підходу / О. О. Покатилова. - С .176-181 Чубань, Тетяна Василівна. Вивчення дієслів недоконаного виду у вищих навчальних закладах / Т. В. Чубань. - С .182-185 Чупріна, Олена Вадимівна. Система мультимедійних вправ на уроках української мови в 3-4 класах / О. В. Чупріна. - С .186-189 Шевченко, Зоя Олександрівна. Формування загальнокультурної компетентності учнів на факультативних заняттях в основній школі / З. О. Шевченко. - С .190-192 Шуляр, Василь Іванович. Методична спадщина Т. Ф. та Ф. Ф. Бугайків і сучасний урок літератури / В. І. Шуляр. - С .193-197 ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА Бескорса, Вікторія Миколаївна. Актуальні проблеми професійної підготовки студентів творчих спеціальностей педагогічних ВНЗ: принципи удосконалення освітньо-професійної програми / В. М. Бескорса. - С .198-205 Кочерга, Ольга Миколаївна. Педагогічні умови формування соціальної відповідальності майбутнього вчителя / О. М. Кочерга. - С .206-212 Острянко, Тетяна Сергіївна. Модель комунікації в організаційній діяльності соціального педагога загальноосвітнього навчального закладу / Т. С. Острянко. - С .213-220 Отрошко, Тамара Вячеславівна. Підготовка компетентних фахівців в області інформаційних технологій - соціальне замовлення, обумовлене інформатизацією сучасного суспільства / Т. В. Отрошко. - С .221-224 Саркісова, Алла Володимирівна. Модель формування спеціаліста технічної галузі / А. В. Саркісова. - С .225-228 Ткаченко, Людмила Іванівна. Теоретичні засади технології формування критичного мислення майбутніх учителів початкової школи / Л. І. Ткаченко. - С .229-235 Фролова, Ірина Всеволодівна. Науково-дослідницька діяльність студентів - передумова випереджувального саморозвитку фахівця / І. В. Фролова. - С .236-239 Швецова, Ганна Андріївна. Вплив навчального процесу на рівень підготовки майбутніх учителів фізико-математичних спеціальностей до застосування комп’ютерної графіки / Г. І. Швецова. - С .240-244 ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД Лукашова, Ніна Іванівна. Непересічна постать визначного педагога і вченого-хіміка в історії розвитку кафедри хімії Гоголівського вишу : (до 95-ї річниці з дня народження О. М. Барама) / Н. І. Лукашова. - С .245-249 Яценко, Вікторія Володимирівна. Заохочення кадрів дошкільного профілю в історії вітчизняної педагогічної думки (друга половина XIX- початок XX ст.) - ступінь дослідження проблеми / В. В. Яценко. - С .250-255
РУБ 15 Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Якість освіти Підготовка майбутніх вчителів початкової школи Підготовка майбутніх вчителів української мови та літератури Виховання--школи-інтернати Інклюзивна освіта Управління ВНЗ Соціальний педагог--Професійна діяльність Науково-дослідна діяльність студентів Викладання української літератури в школі Урок української літератури Викладання української мови в школі Кл.слова (ненормовані): українські літературознавці -- вчені-методисти Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Бугайко, Тетяна Федорівна (1898-1972) \о ней\; Бугайко, Федір Федорович \о нем\; Барам, Оскар Мойсейович (вчений-хімік, педагог НДУ ; 1918-1993) \о нем\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 5 фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ВШ-3/2016/9 Журнал 2016р. N 9 Симонова, Марина. Володимир Петренко - фундатор національної системи стандартів вищої освіти / М. Симонова. - С.7-8 Присенко, Михайло. Стандартизація вищої освіти: реформи та їх наслідки / М. Присенко. - С.9-26 Салов, Володимир. Особливості проектування вищої освіти згідно з чинною нормативною базою / В. Салов. - С.27-36 Вітченко, Андрій. Стандартизація вищої освіти в Україні: стан, проблеми, перспективи вдосконалення / А. Вітченко. - С.36-56 Артемов, Володимир. Деонтологічна педагогіка як новий науковий напрям в освітньому процесі / В. Артемов. - С.57-66 Красильникова, Ганна. Стандартизація вищої освіти України як механізм забеспечення ії якості / Г. Красильникова. - С.67-76 Ямковий, В'ячеслав. Апробація моніторингу системи вищої освіти на прикладі Харківської області / В. Ямковий. - С.77-96 Сусь, Богдан. Самостійна навчальна діяльність студентів в умовах комп’ютеризації навчального процесу / Б. Сусь, Б. Сусь. - С.95-102 Камишин, Володимир. Системно-кібернетичні основи організації простору знань у дидактиці в умовах інформаційного буму / В. Камишин, О. Рева, Н. Добровольська. - С.103-116 Зварич, Ірина. Історичні періоди розвитку вищої освіти в Іспанії / І. Зварич. - С.117-127 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
В 11 Вітченко, Андрій. Стандартизація вищої освіти в Україні: стан, проблеми, перспективи вдосконалення [Текст] / А. Вітченко> // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2016. - № 9. - С. 36-56 . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Вища освіта--стандарти вищої освіти Кл.слова (ненормовані): стандартизація -- стандарти вищої освіти -- стейкхолдер -- компетентність -- неперервна освіта -- результати освітньої підготовки Анотація: Стаття присвячена актуальній проблемі розроблення стандартів вищої освіти нового покоління. Аналізується сучасний стан і проблемні питання стандартизації вищої освіти на етапі імплементації Закону України "Про вищу освіту", визначено раціональні шляхи і підходи до проектування освітніх стандартів на новій методологічній основі. Доведено, що державна політика в галузі стандартизації має забеспечувати вироблення мінімальних нормативних вимог до освітньо-виховних цілей, оптимального змісту, максимальний обсяг кредитного навантаження, очікуваних результатів підготовки фахівців з вищою освітою. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВШ-3/2017/8 Журнал 2017р. N 8 XXIX Всесвітня літня Універсіада у Тайбеї. - С.3. Відкриття Центру Митрополита Андрея Шептицького Українського католицького університету. - С.3. Нацрада з питань розвитку науки і технологій формуватиме політику у сфері науки в Україні. - С.5-6. Програма ЄС Еразмус+: Розвиток потенціалу вищої освіти з 2017 року. - С.6. Де професорам ведеться найкраще: скільки платять викладачам. - С.7-57. Вітченко, Андрій. Проектування змісту комплексних освітніх програм як умова системного забезпечення якості вищої освіти майбутніх викладачів / А. Вітченко. - С.68-91. Поліщук, Валерій. Авторитарні механізми знецінення професійного та особистісного статусу громадянина / В. Поліщук. - С.91-102. Благініна, Світлана. Змагання парадигм у вищій освіті Німеччини : до 500-річчя Реформації / С. Благініна. - С.102-112. Гуйтур, Михайло. Як науковим (науково-педагогічним) працівникам перетворити свої знання на пасивний дохід у вигляді роялті / М. Гуйтур, В. Коноваленко, А. Коловський. - С.112-124. Великий, Микола. Біохімія: від витоків до сьогодення / М. Великий. - С.124-127. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Вітченко, Андрій. Проектування змісту комплексних освітніх програм як умова системного забезпечення якості вищої освіти майбутніх викладачів [Текст] / А. Вітченко> // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2017. - N 8. - С. 68-91. . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Вища освіта в Україні--якість освіти Кл.слова (ненормовані): освіта майбутніх викладачів -- комплексні освітні програми -- якість вищої освіти Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВШ-3/2019/4 Журнал 2019р. N 4 Сікорський, П. Якість середньої - освіти основний чинник якісної вищої освіти / П. Сікорський, І. Колодій. - С.7-21 Ружицький, В. Аналіз зарубіжних концепцій реалізації професійного навчання та їхній інноваційний потенціал / В. Ружицький, А. Ратушинська. - С.22-35 Молоді науки про генетичне та еусоціальне в людині та ії боротьбі з двома колапсами. - С.36-51 Вітченко, Андрій. Компетентнісний підхід у сучасній вищій освіті: освітня інновація чи реформаторський симулякр доби постмодерну? / А. Вітченко, А. Вітченко. - С.52-66 Тининика, А. Витоки екологічного дизайну в генезисі соціокультури / А. Тининика. - С.67-78 Пендзей, І. Проблеми викладання і вивчення нової та новітньої історії країн Західної Європи й Америки у вищих закладах освіти України / І. Пендзей. - С.79-82 Тенденції розвитку онлайн-сервісів самодіагностики захворювання. - С.83-90 Возняк, О. Правові аспекти захисту прав пацієнтів у випадку надання неякісної медичної допомоги психіатрами / О. Возняк. - С.91-104 У Ніжинському державному університеті імені Миколи Гоголя відзначили 210-ту річницю з дня народження письменника. - С.3-4. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Вітченко, Андрій. Компетентнісний підхід у сучасній вищій освіті: освітня інновація чи реформаторський симулякр доби постмодерну? [Текст] / А. Вітченко, А. Вітченко> // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2019. - N 4. - С. 52-66 . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Вища освіта в Україні--компетентнісний підхід Кл.слова (ненормовані): сучасна вища школа -- компетентнісний підхід в освіті -- доба постмодерну -- інновації в освіті -- діагностування -- професіографічні вимоги Дод.точки доступу: Вітченко, Анастасія Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВШ-3/2021/3/4 Журнал 2021р. N 3/4 Сенченко, Микола. Від Гетенберга до ери комп’ютерів / М. Сенченко. - С.7-27. Кобржицька, Тетяна. Леся Українка в духовному просторі Білорусі / Т. Кобржицька. - С.28-50. Вітченко, Андрій. Національна стратегія управління якістю вищої освіти в Україні: наслідування чи змагальність? / А. Вітченко, А. Вітченко. - С.51-64. Рагойша, В’ячеслав. Педагог і вчений Іван Денисюк у системі українсько-білоруської національної контактології / В. Рагойша. - С.65-78. Корсак, Костянтин. Аналіз новітніх спроб сформувати стратегію прогресу України / К. Корсак, Ю. Корсак. - С.79-93. Варга, Наталія. Мобільність студентів ЗВО прикордоння : (за результатами соціологічного дослідження) / Н. Варга, Б. Гвоздецька. - С.94-102. Вища освіта і наука : огляд періодичних видань. - С.103-126. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Вітченко, Андрій. Національна стратегія управління якістю вищої освіти в Україні: наслідування чи змагальність? [Текст] / А. Вітченко, А. Вітченко> // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2021. - N 3/4. - С. 51-64. . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Вища освіта в Україні--якість освіти Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- якість вищої освіти Дод.точки доступу: Вітченко, Анастасія Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВШ-3/2021/5 Журнал 2021р. N 5 Харламов, Павло. Зарплатний рейтинг вишів 2021 / П. Харламов. - С.7-22. Шейко, Василь. Культурація особистості - освітній вимір / В. Шейко, Н. Кушнаренко. - С.23-38. Вітченко, Андрій. Суб’єкт-суб’єктна взаємодія чи студентоцентризм? : до проблеми кореляції методологічних принципів та підходів у сучасній вищій освіті / А. Вітченко. - С.39-50. Савченко, Володимир. Знаннєвий пріоритет у розвитку економіки як один із факторів сучасної освіти / В. Савченко, О. Маклюк. - С.51-64. Сенченко, Микола. Від Гутенберга до ери комп’ютерів / М. Сенченко. - С.65-79. Степико, Валентина. Тенета гендеру / В. Степико. - С.80-88. Гавриленко, Олена. Клімат України сьогодні та прогнози на майбутнє / О. Гавриленко. - С.89-107. Іваник, Наталія. Сценічний феномен великого українського співака-актора сучасності Анатолія Кочерги / Н. Іваник. - С.108-120. Про документи про вищу освіту (наукові ступені) : постанова...№ 811 від 9 вересня 2020 року. - С.121-125. Сер Стенлі Девідсон (1894-1981). - С.128. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Вітченко, Андрій. Суб’єкт-суб’єктна взаємодія чи студентоцентризм? [Текст] : до проблеми кореляції методологічних принципів та підходів у сучасній вищій освіті / А. Вітченко> // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2021. - N 5. - С. 39-50. . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Вища освіта--освітня методологія Кл.слова (ненормовані): фундаментальні академічні цінності -- студентоцентризм -- цілісний педагогічний процес -- суб’єкти навчально-виховної взаємодії -- освітня методологія Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |