Гоголь, Наталія Реалізація культурологічного підходу в шкільних підручниках української літератури (9 клас) [Текст] / Наталія Гоголь> // Українська мова і література в школі. - 2018. - № 6. - С. 20-23. - Бібліогр.: 16 назв. Рубрики: Викладання української літератури в школі--підручники та посібники для школи--дидактика Кл.слова (ненормовані): читацька компетентність -- ключові компетентності -- шкільні підручники з української літератури -- культурологічний підхід -- підручники для 9 класу -- шкільна літературна освіта Анотація: У статті розкрито теоретико-методичні аспекти реалізації компетентнісних засад шкільного літературного навчання у контексті положень українського законодавства. Розглянуто дидактико-методичний потенціал оновленої програми з української літератури (2016) та чинних підручників української літератури для 9 класу щодо вивчення усної народної творчості у мистецькому контексті як одного із чинників реалізації культурологічного підходу у сучасній шкільній літературній освіті. Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2) Вільні: Ч.З.№3 (2) |
> Шифр: Умлш-1/2020/1 Журнал 2020р. N 1 Новосьолова, В. Уроки PISA- 2018: аналіз результатів та методичної поради учителям української мови та літератури / В. Новосьолова. - С.3-8. Горошкіна, Олена. Формування предметної компетентності учнів ліцею на уроках української мови: практичний аспект / О. Горошкіна. - С.9-13. Должикова, Тетяна. Лінгвістичний аналіз тексту як засіб активізації читацької діяльності здобувачів освіти / Т. Должикова. - С.14-16. Гоголь, Наталія. Проблема виразного читання на уроках української літератури у методичній спадщині Н. Й. Волошиної / Н. Гоголь. - С.17-21. Негодяєва, Світлана. До літературної сильветки Луганщини: на допомогу вчителю-словеснику / С. Негодяєва. - С.21-25. Криворотенко, Ольга. Проєкт створення учнівського інтерактивного театру антрепризи "Словограй". Номінація - "Слово рідне, мово рідна" / О. Криворотенко. - С.26-30. Євчук, Олена. Панорама творчих уроків для 9 класу : (повторення вивченого у 8 класі) / О. Євчук. - С.31-34. Інтерв’ю з Пентилюк Марією Іванівною, доктором педагогічних наук, професором Херсонського державного університету, заслуженим діячем науки і техніки України, відмінником освіти України. - С.35-39. Світлій пам’яті видатного науковця Олександра Михайловича Біляєва (27.02.1925 - 27.03.2006). - С.42-43. До 80-річного ювілею та з нагоди вшанування світлої пам’яті Ніли Йосипівни Волошиної. - С.44-45. Адаменко, Вікторія. Повернення / В. Адаменко. - С.46-47. Любашенко, Олеся. Емоційний інтелект в освітніх стратегіях української лінгводидактики / Олеся Любашенко. - С.48-50. Кондратець, Інна. Відлуння: озонівський фестиваль у Червонограді / І. Кондратець. - С.51-54. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: РШ/2019/5/6 Журнал 2019р. N 5/6 Мій університет - моя гордість!” : з нагоди 215-річчя ХНПУ імені Г. С. Сковороди / підгот. А. Пугач. - С.3-15. Ткаченко, Лідія. Адаптація обдарованих учнів у закладах загальної середньої освіти: педагогічний аспект / Л. Ткаченко. - С.19-25. Гоголь, Наталія. Виховний потенціал української народної пісні у творах Олександра Довженка / Н. Гоголь. - С.31-36. Підлужна, Галина. Компетентнісний підхід у розвитку емоційної сфери учнів молодшого шкільного віку на уроках позакласного читання / Г. Підлужна. - С.36-42. Фомічова, Олена. Наукові підходи до трактування поняття "булінг” в історико-педагогічній ретроспективі / О. Фомічова. - С.42-48. Єресько, Олег. Принципи виховання здорового покоління у педагогічній спадщині Пантелеймона Куліша / О. Єресько. - С.48-54. Черепаня, Марія. Становлення інтернатної освіти Закарпаття (початок XX ст.) / М. Черепаня. - С.54-60. Жулковський, Богдан. Володимир-Волинський педагогічний коледж імені А. Ю. Кримського: від минулого до сучасності (з нагоди 80-літнього ювілею закладу) / Б. Жулковський. - С.60-67. Павленко, Тетяна. Персоналія Василя Онищука як складник інформаційно-бібліографічного ресурсу "Видатні педагоги України та світу” / Т. Павленко. - С.67-72. Страйгородська, Людмила. ДНПБ України імені В. О. Сухомлинського як науково-інформаційний простір забезпечення сфери освіти та науки / Л. Страйгородська. - С.72-75. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Гоголь, Наталія. Виховний потенціал української народної пісні у творах Олександра Довженка [Текст] / Н. Гоголь> // Рідна школа. - 2019. - N 5/6. - С. 31-36. Рубрики: Українська література--історія, 20 ст. Кл.слова (ненормовані): українська народна пісня -- пісенний світ О. Довженка Дод.точки доступу: Довженко, Олександр Петрович (укр. письменник, кінорежисер ; 1894-1956) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Гоголь, Наталія. Проблема виразного читання на уроках української літератури у методичній спадщині Н. Й. Волошиної [Текст] / Н. Гоголь> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2020. - N 1. - С. 17-21. Рубрики: Викладання української літератури в школі--уроки Кл.слова (ненормовані): учитель-словесник -- урок української літератури -- мистецтво слова -- виразне читання -- естетичне виховання Дод.точки доступу: Волошина, Ніла Йосипівна (вчений-методист з української літератури, педагог ; 1940-2010) \о ней\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: Умлш-1/2021/1 Журнал 2021р. N 1 Голуб, Ніна. Методи в теорії й практиці навчання української мови у закладах загальної середньої освіти: аналітичний аспект / Н. Голуб. - С.2-8. Мамчур, Лідія. Традиційні та інтерактивні методи формування комунікативної компетентності особистості / Л. Мамчур. - С.8-14. Кучеренко, Ірина. Концептуальна система сучасних уроків розвитку комунікативних умінь / І. Кучеренко. - С.14-20. Гоголь, Наталія. Культурологічний підхід до вивчення літератури як науково-методична проблема: історико-педагогічний дискурс / Н. Гоголь. - С.21-25. Луценко, Валентина. Застосування технології "едьютейнмент” в освітньому середовищі університету / В. Луценко. - С.26-28. Масловська, Людмила. Конспект відкритого уроку з української літератури у 9 класі "Християнські морально-етичні ідеали Г. Сковороди. Ідея "сродної праці” в байці "Бджола і шершень”. Повчальний характер та художні особливості збірки "Байки харківські” / Л. Масловська. - С.29-38. Сиротенко, Н. В. Підсумкові контрольні роботи з української літератури (6-7 класи) / Н. В. Сиротенко, Н. С. Перфілова. - С.39-58. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Гоголь, Наталія. Культурологічний підхід до вивчення літератури як науково-методична проблема: історико-педагогічний дискурс [Текст] / Н. Гоголь> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2021. - N 1. - С. 21-25. Рубрики: Викладання української літератури в школі--культурологічний підхід Кл.слова (ненормовані): уроки української літератури -- мистецтво слова -- суміжні види мистецтва -- культурологічний підхід до навчання літератури Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |