> Шифр: Д199251/2016/1 Журнал 2016р. N 1 Крутій, К. STREAM-освіта дошкільнят: вихвуємо культуру інженерного мислення / К. Крутій, Т. Грицишина. - С.3-7. Стеценко, Ірина. Фрактали: математика, мистецтво, винахідництво: Впроваджуємо STREAM-освіту / І. Стеценко. - С.8-9. Нечитайло, Наталя. Особливий підхід до "особливих" родин : з досвіду роботи / Н. Нечитайло, І. Кваріані. - С.10-13. Грядовкіна, Жанна. Через дію до пізнання: Монтессорі-підхід до організації предметно-маніпулятивної діяльності малюків / Ж. Грядовкіна, О. Решетняк. - С.15-19. Гетьманенко, Ірина. Як Мар’янка речі розгубила, а зима її провчила: Комплексне заняття для старших дошкільнят спеціальної групи з вадами мовлення / І. Гетьманенко. - С.22-24. Стаднійчук, Марія. Такі різні сніговички: Художньо-педагогічне спілкування з молодшими дошкільнятами / М. Стаднійчук. - С.26-27. Дудченко, Рита. Енергія-помічниця : Інтерактивні казки для старших дошкільнят / Р. Дудченко. - С.28-30. Шинкар, Ірина. Йшов сніжок на торжок : Фізкультурна розвага для молодших дошкільнят / І. Шинкар. - С.31-33. Василець, Вікторія. Чарівні мелодії зими : Тематичне музичне заняття для старших дошкільнят / В. Василець. - С.34-35. Гросул, Тетяна. Подарунок для матусі : Свято для молодших дошкільнят та їхніх мам / Т. Гросул. - С.36-39. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 84 Крутій, К. STREAM-освіта дошкільнят: вихвуємо культуру інженерного мислення [Текст] / К. Крутій, Т. Грицишина> // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2016. - N 1. - С. 3-7. . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--інтегровані заняття Кл.слова (ненормовані): інженерне мислення -- інтеграційний підхід до освіти -- критичне мислення дошкільнят Дод.точки доступу: Грицишина, Т. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2018/6 Журнал 2018р. N 6 Терещенко, Л. Комунікативна компетентність педагога: три методики для діагностування / Людмила Терещенко. - С.4–11. Савінова, Н. Як спілкуватися з педагогами корисно і приємно: сім порад вихователю-методисту / Наталія Савінова. - С.12–15. Кіндрат, І. Технологія складання інтелектуальних карт: плануємо освітній процес / Інна Кіндрат. - С.16–24. - Бібліогр.: 2 назви. Бондаренко, А. Зв’язне мовлення засобами наочного моделювання / Анжела Бондаренко, Оксана Сизонова. - С.25–33. Грицишина, Т. Моделюємо навколишній світ / Таїсія Грицишина. - С.34–41. Терещенко, І. Де живе саламандра, або Географія для дошкільників / Ірина Терещенко. - С.42–46. Савінова, Н. Де заховано скарб, або Геокешинг у дитячомку садку / Наталія Савінова. - С.47–51. Бєлєнька, Г. Прогулянка – час яскравих вражень, активності й пізнання / Ганна Бєлєнька, Марина Машовець. - С.52–58. Організовуємо прогулянку для дошкільників. - С.59–60. Настільки добре я виконую свою роботу? : тест для самооцінювання діяльності вихователя-методиста закладу дошк. освіти. - С.61. Як педагогу подолати страх, спілкуючись із керівником. - С.[62–63] Пухнастий друг: як відзначити Міжнародний день кота. - С.64–65. Джемула, Г. Котячі справи : сценарій розваги до Міжнар. дня кота для дітей ст. групи / Галина Джемула. - С.66–71. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Г 85 Грицишина, Т. Моделюємо навколишній світ / Таїсія Грицишина> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 6. - С. 34–41.
Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- методика навчання -- географія -- туристично-краєзнавча робота -- туристично-краєзнавча діяльність -- наочне моделювання -- масштаб -- план -- план-схема -- місцевість Анотація: У статті йдеться про наочне моделювання як метод ознайомлення дітей із навколишнім світом. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2019/7 Журнал 2019р. N 7 Резніченко, І. STEM-освіта для дошкільників / Ірина Резніченко. - С.4–9. Резніченко, І. STEM-педагоги розкривають секрети / Ірина Резніченко. - С.10–15. Лайфаки для STEM-педагога / розробила Ірина Резніченко. - С.16. Коваленко, А. Діяльнісний підхід: учимося, граючи / Алла Коваленко. - С.17–19. Грицишина, Т. Абетка для туриста: як навчити старших дошкільників "читати" мапу / Таїсія Грицишина. - С.20–23. Зеніч, Т. Плекаємо любов до України: квест-технології / Тетяна Зеніч, Ірина Яковенко. - С.24–28. Левінець, Н. Оптимальна рухова активність дітей протягом дня – в трьох таблицях / Наталія Левінець. - С.29–31. Медико-педагогічний контроль: хто за що відповідає. - С.32–34. Безсонова, О. Мотивація до дії як основа формування сталого способу життя / Ольга Безсонова. - С.35–38. Освіта для сталого розвитку дошкільників, або Як організувати роботу з дітьми. - С.39–43. Освіта для сталого розвитку: поради педагогам. - С.44. Модель світу без відходів від Coca-Cola: екошпаргалка для дорослих і дітей. - С.45–47. Завгородня, Т. Тематичний проєкт "Вода! Водиця!", або Як навчити старших дошкільників берегти воду / Тетяна Завгородня, Олена Личана, Наталія Холод. - С.48–56. Як зберегти воду : побут. хитрощі / [буклет]. - С.[55–56]. Я розумію тебе: до Міжнародного дня миру. - С.57–58. Головіченко, О. Все починається з добра : сценарій муз. розваги за мотивами творів Василя Сухомлинського для дітей серед. групи / Ольга Головіченко, Лариса Омельченко, Оксана Хижа. - С.59–62. Коротіна, Л. Новий правопис: з проєкту в життя / Людмила Коротіна, Ганна Степанець. - С.63–69. Новий правопис. Перевірте себе. - С.70–71. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Г 85 Грицишина, Т. Абетка для туриста: як навчити старших дошкільників "читати" мапу [Текст] / Таїсія Грицишина> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 7. - С. 20–23. - Зміст: Топографічні знаки ; Топографічна мапа ; Масштаб ; Географічна мапа.
Кл.слова (ненормовані): дошкільне виховання -- фізичне виховання -- туризм -- орієнтування на місцевості -- мапа -- географічні мапа -- топографічна мапа -- топоргафічні знаки -- масштаб Анотація: У статті йдеться про навчання дошкільників читати мапу. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2019/6 Журнал 2019р. N 6 Панченко, О. Емоційні порушення у дітей: пріоритети командної роботи / Олег Панченко [та ін.]. - С.4–10. Інші автори: Піроженко Т., Кабанцева А., Олена Хартман, Ольга Стягунова, Оксана Корнєєва, Наталія Цапро, Олена Симоненко Луценко, І. Психолого-педагогічний супровід дітей в ситуації воєнного конфлікту / Ірина Луценко. - С.11–13. Кабанцева, А. SOS! Сигналізують дитячі емоції / Анастасія Кабанцева, Оксана Корнєєва. - С.14–19. Емоції, стан, поведінка: основні терміни та поняття : [глосарій]. - С.20–21. Ура! Екскурсія, або Вихователь дбає про безпеку : [пам’ятка]. - С.[22–24]. Грицишина, Т. Як навчити дитину орієнтуватися / Таїсія Грицишина. - С.25–28. Зеніч, Т. "Морські пригоди", або Фізкультурний квест у середній групі / Тетяна Зеніч. - С.29–33. Почніть загартовувати дитину влітку. - С.[34–35]. Дроб’язко, О. Як проводити перші батьківські збори-Незбори в дитячому садку / О. Дроб’язко ; Олексчандр Дробязко. - С.36–40. Батьківські збори: як підготувати та провести. - С.[41]. Як полегшити адаптацію дитини до дитячого садка: алгоритм дій батьків. - С.[42–45]. Адаптація до дитячого садка: 14 порад для батьків майбутніх вихованців. - С.[46–49]. Безсонова, О. Молодий педагог і батьки, або Авторитет не залежить від віку / Ольга Безсонова. - С.50–53. Стій, готуйсь, рушай: кольорові пригоди до Міжнародного для світлофора. - С.54–55. Джемула, Г. Світлофор і його друзі : сценарій розваги для дітей ст. групи до Дня світлофора / Галина Джемула. - С.56–60. Іваненко, І. Закон про державну мову: що має знати вихователь-методист / І. Іваненко ; Ірина Іванченко, Ганна Степанець. - С.61–66. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Г 85 Грицишина, Т. Як навчити дитину орієнтуватися / Таїсія Грицишина> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 6. - С. 25–28. - Зміст: Як розвивати спостережливість ; Як ознайомити з компасом ; Як складати схему маршруту.
Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- фізичне виховання -- туризм -- орієнтування на місцевості -- спостережливість -- маршрут Анотація: У статті йдеться про методику, яка дає змогу педагогам застосовувати засоби туризму для навчання дошкільників. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |