Шифр: Д199251/2016/1
   Журнал

Дошкільне виховання [Текст] : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків/ Міністерство освіти і науки України. - К. : Світич, 1931 - . - ISSN 0321-1401. - Виходить щомісячно
2016р. N 1
Зміст:
Крутій, К. STREAM-освіта дошкільнят: вихвуємо культуру інженерного мислення / К. Крутій, Т. Грицишина. - С.3-7.
Стеценко, Ірина. Фрактали: математика, мистецтво, винахідництво: Впроваджуємо STREAM-освіту / І. Стеценко. - С.8-9.
Нечитайло, Наталя. Особливий підхід до "особливих" родин : з досвіду роботи / Н. Нечитайло, І. Кваріані. - С.10-13.
Грядовкіна, Жанна. Через дію до пізнання: Монтессорі-підхід до організації предметно-маніпулятивної діяльності малюків / Ж. Грядовкіна, О. Решетняк. - С.15-19.
Гетьманенко, Ірина. Як Мар’янка речі розгубила, а зима її провчила: Комплексне заняття для старших дошкільнят спеціальної групи з вадами мовлення / І. Гетьманенко. - С.22-24.
Стаднійчук, Марія. Такі різні сніговички: Художньо-педагогічне спілкування з молодшими дошкільнятами / М. Стаднійчук. - С.26-27.
Дудченко, Рита. Енергія-помічниця : Інтерактивні казки для старших дошкільнят / Р. Дудченко. - С.28-30.
Шинкар, Ірина. Йшов сніжок на торжок : Фізкультурна розвага для молодших дошкільнят / І. Шинкар. - С.31-33.
Василець, Вікторія. Чарівні мелодії зими : Тематичне музичне заняття для старших дошкільнят / В. Василець. - С.34-35.
Гросул, Тетяна. Подарунок для матусі : Свято для молодших дошкільнят та їхніх мам / Т. Гросул. - С.36-39.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.1
К 84


    Крутій, К.
    STREAM-освіта дошкільнят: вихвуємо культуру інженерного мислення [Текст] / К. Крутій, Т. Грицишина // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2016. - N 1. - С. 3-7. . - ISSN 0321-1401
ББК 74.1
Рубрики: Дошкільна освіта--інтегровані заняття
Кл.слова (ненормовані):
інженерне мислення -- інтеграційний підхід до освіти -- критичне мислення дошкільнят


Дод.точки доступу:
Грицишина, Т.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ВМДЗ/2018/6
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2018р. N 6
Зміст:
Терещенко, Л. Комунікативна компетентність педагога: три методики для діагностування / Людмила Терещенко. - С.4–11.
Савінова, Н. Як спілкуватися з педагогами корисно і приємно: сім порад вихователю-методисту / Наталія Савінова. - С.12–15.
Кіндрат, І. Технологія складання інтелектуальних карт: плануємо освітній процес / Інна Кіндрат. - С.16–24. - Бібліогр.: 2 назви.
Бондаренко, А. Зв’язне мовлення засобами наочного моделювання / Анжела Бондаренко, Оксана Сизонова. - С.25–33.
Грицишина, Т. Моделюємо навколишній світ / Таїсія Грицишина. - С.34–41.
Терещенко, І. Де живе саламандра, або Географія для дошкільників / Ірина Терещенко. - С.42–46.
Савінова, Н. Де заховано скарб, або Геокешинг у дитячомку садку / Наталія Савінова. - С.47–51.
Бєлєнька, Г. Прогулянка – час яскравих вражень, активності й пізнання / Ганна Бєлєнька, Марина Машовець. - С.52–58.
Організовуємо прогулянку для дошкільників. - С.59–60.
Настільки добре я виконую свою роботу? : тест для самооцінювання діяльності вихователя-методиста закладу дошк. освіти. - С.61.
Як педагогу подолати страх, спілкуючись із керівником. - С.[62–63]
Пухнастий друг: як відзначити Міжнародний день кота. - С.64–65.
Джемула, Г. Котячі справи : сценарій розваги до Міжнар. дня кота для дітей ст. групи / Галина Джемула. - С.66–71.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.2.016:91](477)
Г 85


    Грицишина, Т.
    Моделюємо навколишній світ / Таїсія Грицишина // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 6. - С. 34–41.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--моделювання
Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- методика навчання -- географія -- туристично-краєзнавча робота -- туристично-краєзнавча діяльність -- наочне моделювання -- масштаб -- план -- план-схема -- місцевість
Анотація: У статті йдеться про наочне моделювання як метод ознайомлення дітей із навколишнім світом.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ВМДЗ/2019/7
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2019р. N 7
Зміст:
Резніченко, І. STEM-освіта для дошкільників / Ірина Резніченко. - С.4–9.
Резніченко, І. STEM-педагоги розкривають секрети / Ірина Резніченко. - С.10–15.
Лайфаки для STEM-педагога / розробила Ірина Резніченко. - С.16.
Коваленко, А. Діяльнісний підхід: учимося, граючи / Алла Коваленко. - С.17–19.
Грицишина, Т. Абетка для туриста: як навчити старших дошкільників "читати" мапу / Таїсія Грицишина. - С.20–23.
Зеніч, Т. Плекаємо любов до України: квест-технології / Тетяна Зеніч, Ірина Яковенко. - С.24–28.
Левінець, Н. Оптимальна рухова активність дітей протягом дня – в трьох таблицях / Наталія Левінець. - С.29–31.
Медико-педагогічний контроль: хто за що відповідає. - С.32–34.
Безсонова, О. Мотивація до дії як основа формування сталого способу життя / Ольга Безсонова. - С.35–38.
Освіта для сталого розвитку дошкільників, або Як організувати роботу з дітьми. - С.39–43.
Освіта для сталого розвитку: поради педагогам. - С.44.
Модель світу без відходів від Coca-Cola: екошпаргалка для дорослих і дітей. - С.45–47.
Завгородня, Т. Тематичний проєкт "Вода! Водиця!", або Як навчити старших дошкільників берегти воду / Тетяна Завгородня, Олена Личана, Наталія Холод. - С.48–56.
Як зберегти воду : побут. хитрощі / [буклет]. - С.[55–56].
Я розумію тебе: до Міжнародного дня миру. - С.57–58.
Головіченко, О. Все починається з добра : сценарій муз. розваги за мотивами творів Василя Сухомлинського для дітей серед. групи / Ольга Головіченко, Лариса Омельченко, Оксана Хижа. - С.59–62.
Коротіна, Л. Новий правопис: з проєкту в життя / Людмила Коротіна, Ганна Степанець. - С.63–69.
Новий правопис. Перевірте себе. - С.70–71.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.2.015.31:796](477)
Г 85


    Грицишина, Т.
    Абетка для туриста: як навчити старших дошкільників "читати" мапу [Текст] / Таїсія Грицишина // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 7. - С. 20–23. - Зміст: Топографічні знаки ; Топографічна мапа ; Масштаб ; Географічна мапа.
УДК
Рубрики: Дошкільне виховання--орієнтування на місцевості
Кл.слова (ненормовані):
дошкільне виховання -- фізичне виховання -- туризм -- орієнтування на місцевості -- мапа -- географічні мапа -- топографічна мапа -- топоргафічні знаки -- масштаб
Анотація: У статті йдеться про навчання дошкільників читати мапу.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ВМДЗ/2019/6
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2019р. N 6
Зміст:
Панченко, О. Емоційні порушення у дітей: пріоритети командної роботи / Олег Панченко [та ін.]. - С.4–10.
Інші автори: Піроженко Т., Кабанцева А., Олена Хартман, Ольга Стягунова, Оксана Корнєєва, Наталія Цапро, Олена Симоненко
Луценко, І. Психолого-педагогічний супровід дітей в ситуації воєнного конфлікту / Ірина Луценко. - С.11–13.
Кабанцева, А. SOS! Сигналізують дитячі емоції / Анастасія Кабанцева, Оксана Корнєєва. - С.14–19.
Емоції, стан, поведінка: основні терміни та поняття : [глосарій]. - С.20–21.
Ура! Екскурсія, або Вихователь дбає про безпеку : [пам’ятка]. - С.[22–24].
Грицишина, Т. Як навчити дитину орієнтуватися / Таїсія Грицишина. - С.25–28.
Зеніч, Т. "Морські пригоди", або Фізкультурний квест у середній групі / Тетяна Зеніч. - С.29–33.
Почніть загартовувати дитину влітку. - С.[34–35].
Дроб’язко, О. Як проводити перші батьківські збори-Незбори в дитячому садку / О. Дроб’язко ; Олексчандр Дробязко. - С.36–40.
Батьківські збори: як підготувати та провести. - С.[41].
Як полегшити адаптацію дитини до дитячого садка: алгоритм дій батьків. - С.[42–45].
Адаптація до дитячого садка: 14 порад для батьків майбутніх вихованців. - С.[46–49].
Безсонова, О. Молодий педагог і батьки, або Авторитет не залежить від віку / Ольга Безсонова. - С.50–53.
Стій, готуйсь, рушай: кольорові пригоди до Міжнародного для світлофора. - С.54–55.
Джемула, Г. Світлофор і його друзі : сценарій розваги для дітей ст. групи до Дня світлофора / Галина Джемула. - С.56–60.
Іваненко, І. Закон про державну мову: що має знати вихователь-методист / І. Іваненко ; Ірина Іванченко, Ганна Степанець. - С.61–66.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.2.015.31:796](477)
Г 85


    Грицишина, Т.
    Як навчити дитину орієнтуватися / Таїсія Грицишина // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 6. - С. 25–28. - Зміст: Як розвивати спостережливість ; Як ознайомити з компасом ; Як складати схему маршруту.
УДК
Рубрики: Дошкільне виховання--орієнтування на місцевості
Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- фізичне виховання -- туризм -- орієнтування на місцевості -- спостережливість -- маршрут
Анотація: У статті йдеться про методику, яка дає змогу педагогам застосовувати засоби туризму для навчання дошкільників.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)