> Шифр: ПШ-2/2017/4 Журнал 2017р. N 4 Пєтухова, Л. Стратегії формування професійних компетентностей майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти / Л. Пєтухова. - С.1–3. Андрієвський, Б. Педагогічні аспекти сучасної початкової школи / Б. Андрієвський. - С.3–4. - Бібліогр.: 5 назв. Горлова, А. Формування професійно-особистісних якостей майбутніх учителів початкової школи / А. Горлова. - С.5–6. Казаннікова, О. Стратегії допомоги молодших школярам з проблемами поведінки / О. Казаннікова. - С.6–8. - Бібліогр.: 6 назв. Вінник, Т. Культурологічна підготовленість майбутніх учителів початкової школи / Т. Вінник. - С.9–10. Кабельнікова, Н. Подолання фонематичних помилок на початкових етапах оволодіння навичками письма / Н. Кабельнікова. - С.11–13. - Бібліогр.: 5 назв. Полєвікова, О. Нова українська школа: відчуваємо, думаєммо, дієво : проект інноваційного уроку, присвяченого письменнику рідного краю та його творчості / О. Полєвікова. - С.13–15. Мельничук, Ю. Народознавчий контекст вивчення української мови у школах з мовами навчання національних меншин / Ю. Мельничук. - С.15–17. - Бібліогр.: 5 назв. Владимирова, А. Перформанс за фольклорними мотивами "Від Явдохи до Свята матері" / А. Владимирова, А. Білоус. - С.18–19. - Бібліогр.: 9 назв. Саган, О. Логіка вивчення теми "Інформація" / О. Саган, С. Микитюк. - С.20–23. - Бібліогр.: 8 назв. Юрчук, Ю. Методична розробка уроку інформатики в 4 класі з теми "Текстовий редактор" / Ю. Юрчук. - С.24–25. - Бібліогр.: 1 назва. Сугейко, Л. Формування комунікативної та природознавчої компетентності учнів у процесі роботи над картинами-загадками / Л. Сугейко, Н. Борисенко. - С.26–28. - Бібліогр.: 4 назви. Резнік, Н. Методика роботи вчителя з організації та проведення свят у початковій школі / Н. Резнік. - С.29–31. Голінська, Т. Формування особистості дітей початкової школи засобами арт-терапевничного впливу / Т. Голінська. - С.31–33. - Бібліогр.: 5 назв. Савченко, О. Літературного читання: інтерактивні методи і прийоми / О. Савченко. - С.34–39. - Бібліогр.: 10 назв. Маліновська, Л. Як пробуджується природа навесні : (виховний захід) / Л. Маліновська. - С.40–41. Ткач, Н. Щасливо жити – з фізкультурою дружити : (спортивно-художній проект з елементами національно-патріотичного виховання) / Н. Ткач, Н. Розсоха. - С.41–43. - Бібліогр.: 6 назв. Пономарьова, К. Засвоєння орфограм на уроках української мови в 3 класі / К. Пономарьова. - С.44–47. Марченко, Н. Світ Дитинства і Книжності: до 50-річчя Національної бібліотеки України для дітей / Н. Марченко. - С.48–49. Губарєва, С. День Матері : (виховний захід) / С. Губарєва. - С.50–51. Терещук, А. Підсумковий урок української мови під час вивчення теми "Речення" у 2 класі / А. Терещук. - С.52–53. Карпенко, Т. Активізація пізнавальної діяльності учнів засобами технології "Перевернутий клас" : (майстер-клас) / Т. Карпенко. - С.54–56. Устименко, Т. Ти течеш через віки, Дніпре.ю серцю милий... / Т. Устименко. - С.59. Пилипенко, Т. Сторінками історії нашого міста / Т. Пилипенко. - С.60–61. Сінна, І. Де лелеки водяться, там щастя родиться! : (реалізація міжпредметних зв’язків у проектній діяльності на уроках трудового навчання, 4 клас) / І. Сінна. - С.61–62. Грицюк, Я. Первоцвіти / Я. Грицюк. - С.62–63. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Г 93 Губарєва, С. День Матері : (виховний захід) / Світлана Губарєва> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 4. - С. 50–51. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): день Матері -- свята -- сценарії -- сценарій свята -- ставлення до матері -- образ матері -- початкова школа Анотація: У статті представлено сценарій проведення свята до Дня Матері в початковій школі. Мета якого виховувати любов і шанобливе ставлення до рідної матері; вчити виявляти увагу до рідних; ознайомлювати з народними звичаями, традиціями і обрядами. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПШ-2/2018/2 Журнал 2018р. N 2 Ковальова, В. Розвиток творчої особистості молодшого школяра в умовах компетентнісно орієнтованої освіти / В. Ковальова. - С.1–3. - Бібліогр.: 6 назв. Каракоз, С. Олександр Захаренко (1937–2001) / С. Каракоз. - С.4–7. Піка, Т. Виховання духовно осмисленого патріотизму / Т. Піка. - С.8–9. Козінцева, Т. Критичне мислення як засіб формування та розвитку творчих здібностей молодших школярів / Т. Козінцева. - С.10–13. - Бібліогр.: 7 назв. Губарєва, С. Урок української мови у 2 класі / С. Губарєва. - С.14–15. - Бібліогр.: 7 назв. Гуцалюк, Т. Урок розвитку зв’язного мовлення у 2 класі з використанням технології "Сторітелінгу" / Т. Гуцалюк. - С.15–17. - Бібліогр.: 4 назви. Билиця, І. Вивчення життя та творчості Лесі Українки на уроці літературного читання у 4 класі / І. Билиця. - С.17–20. Романь, Н. Чекаємо весну : (урок позакласного читання, 2 клас) / Н. Романь. - С.20–23. Тарнавська, С. Практична спрямованість обчислювальних навичок молодшого школяра / С. Тарнавська. - С.24–28. - Бібліогр.: 10 назв. Шишова, О. Спрощення таблиці множення / О. Шишова. - С.29–33. Ковальчук, Л. Цікаві задачі не для ледачих / Л. Ковальчук. - С.33–36. Кацубо, Я. Відкритий інтегрований урок у 2 класі / Я. Кацубо. - С.37–39. Філіпінко, Л. Формування екологічної свідомості у молодших школярів : (позакласний захід у 1 класі) / Л. Філіпінко. - С.40–41. Дробчак, Я. Оригамі у навчально-трудовій діяльності як засіб формування творчих компетентностей учнів початкової школи / Я. Дробчак. - С.41–44. Балютіна, К. "Шпаргалка" для батьків / К. Балютіна. - С.45–46. Грошева, О. Створення сприятливого середовища для розвитку соціальної компетентності молодших школярів / О. Грошева. - С.47–49. - Бібліогр.: 5 назв. Кириленко, В. Корекційна робота психолога та соціального педагога / соціального працівника з профілактики й подолання агресивної поведінки молодших школярів / В. Кириленко. - С.50–53. - Бібліогр.: 8 назв. Марченко, Н. КЛЮЧ до читання / Н. Марченко. - С.54–57. Висоцька, Л. Тепло татусевих долонь : (виховний захід, 3-й клас) / Л. Висоцька. - С.58–60. Авдусенко, Л. Цінності інклюзивної освіти / Л. Авдусенко. - С.61. - Бібліогр.: 2 назви. Петрина, А. Світла зірка Лесі Українки / А. Петрина. - С.62. Гринишак, Я. Шануймо рідне / Я. Гринишак. - С.63–64. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Г 93 Губарєва, С. Урок української мови у 2 класі / Світлана Губарєва> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 2. - С. 14–15. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): українська мова -- методика викладання -- комбіновані уроки -- речення -- поширення речень -- побудова речень -- початкова школа -- 2 клас Анотація: У статті подано розробку комбінованого уроку з української мови на тему: "Закріплення знань про речення. Поширення речень. Побудова речень" для учнів початкової школи. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПШ-2/2018/7 Журнал 2018р. N 7 Майданенко, С. Розвиток духовного потенціалу обдарованої дитини / С. Майданенко. - С.1–2. - Бібліогр.: 3 назви. Ханзель, Ж. STEM-освіта у науково-педагогічному проекті "Інтелект України" / Ж. Ханзель. - С.3–5. - Бібліогр.: 7 назв. Каракоз, Сусанна. Марія Чумарна / Сусанна Каракоз. - С.6–9. Ілляшенко, Т. Програма психолого-педагогічного супроводу дітей з гіперактивним розладом / Т. Ілляшенко. - С.10–13. - Бібліогр.: 3 назви. Лагодюк, В. Шляхи вдосконалення математичної початкової освіти у проектних класах "Інтелект України" / В. Лагодюк, І. Федорчук. - С.14–19. Балютіна, К. Причини графічних відхилень у молодших школярів / К. Балютіна. - С.20–23. - Бібліогр.: 8 назв. Ростикус, Н. Система вправ із розвитку зв’язного діалогічного мовлення молодших школярів / Н. Ростикус. - С.23–28. Євтушик, Н. Бінарний урок (позакласне читання та музичне мистецтво) у 3 класі / Н. Євтушик, Н. Ставілова. - С.28–32. - Бібліогр.: 4 назви. Радченко, А. Урок літературного читання у 2 класі / А. Радченко. - С.32–33. Губарєва, С. "Материнська мова – мова колискова" : роль рідної мови в збереженні та передачі культурних надбань роду і народу (Виховна година) / С. Губарєва. - С.34–35. - Бібліогр.: 5 назв. Кравченко, Л. Урок-квест / Л. Кравченко. - С.36–38. - Бібліогр.: 1 назва. Кучер, Т. Формування ключових компетентностей учнів засобами інтерактивних та інформаційно-комунікаційних технологій навчання на уроках основ здоров’я у 2 класі / Т. Кучер. - С.38–43. Кіщук, Н. Системний підхід до ознайомлення учнів із арифметичними діями / Н. Кіщук. - С.43–48. Ступак, Г. Письмове ділення в початковій школі / Г. Ступак. - С.48–50. - Бібліогр.: 4 назви. Цимбалару, А. Дидактичні засади розвитку початкової освіти: варіативність програмового забезпечення / А. Цимбалару. - С.51–54. - Бібліогр.: 2 назви. Калмикова, Л. Що потрібно знати вчителю про знання у дітей мови та метамови / Л. Калмикова. - С.54–58. - Бібліогр.: 7 назв. Голибарт, Є. Міркування про впровадження норм християнської моралі у свідомість учасників освітньо-виховного процесу в початковій школі / Є. Голибарт. - С.59. Скребець, В. Моя Батьківщина – Україна / В. Скребець. - С.60. Азарова, Н. Зародження і розвиток кобзарського мистецтва в Україні. Кобзарські традиції Сумщини / Н. Азарова. - С.61–62. Уварова, Ю. "Найдорожча рідна мова джерельцем радісно дзвенить..." / Ю. Уварова. - С.63. Якимець, Л. Я люблю своє місто Житомир / Л. Якимець. - С.64. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Г 93 Губарєва, С. "Материнська мова – мова колискова" : роль рідної мови в збереженні та передачі культурних надбань роду і народу: (виховна година) / Світлана Губарєва> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 7. - С. 34–35. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): українська мова -- позакласні заняття -- сценарій заходу -- культурні надбання -- матір -- материнська мова -- колискова мова -- рідна мова -- початкова школа Анотація: У статті представлено сценарій проведення позакласного заняття з української мови в початковій школі. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПШ-2/2019/1 Журнал 2019р. N 1 Лук’янець, А. Історія журналу – це історія розвитку і становлення початкової освіти України / А. Лук’янець ; А. Лук’янець. - С.1. Савчук, Т. Сила добрих сердець / Т. Савчук. - С.3–7. Панчак, О. Розвиток навички читання як виду мовленнєвої діяльності : (з досвіду роботи) / О. Панчак. - С.8–12. Базарницька, І. Урок української мови у 3 класі з використанням комп’ютерних технологій / І. Базарницька. - С.13–14. Шишова, О. Урок української мови у 4 класі / О. Шишова. - С.15–17. Піддубко, О. Урок математики у 1 класі / О. Піддубко. - С.17–19. Ягупа, І. Інтегровані заняття у 1 класі / І. Ягупа. - С.19–28. Ісаєва, Л. Конспект уроку з використанням міжпредметних зв’язків : (3 клас) / Л. Ісаєва. - С.28–30. Веремійчик, І. Інтеграція трудового навчання, образотворчого мистецтва, математики та природознавства у предметних дидактичних іграх : (2 і 3 класи) / І. Веремійчик. - С.31–34. Висоцька, Л. Ранкова зустріч / Л. Висоцька. - С.34–36. Губарєва, С. Пташина їдальня / С. Губарєва. - С.37–39. Геряк, Т. Захисники Вітчизни у моїй родині / Т. Геряк. - С.39–40. Гільберг, Т. Встановлення причиново-наслідкових зв’язків як спосіб формування дослідницьких умінь у молодших школярів на інтегрованих уроках курсу "Я досліджую світ" / Т. Гільберг, С. Тарнавська. - С.41–46. - Бібліогр.: 4 назви. Підберезня, Я. Інтегрований урок з інформатики та основ початкового курсу природознавства / Я. Підберезня, О. Ільйонок. - С.47–49. Гонтаровська, Н. Організаційно-педагогічні умови впровадження науково-педагогічного проекту "Інтелект України" : (практична робота навчальних закладів м. Дніпра) / Н. Гонтаровська. - С.50–53. - Бібліогр.: 8 назв. Зубченко, Т. Культура взаємин у сім’ї / Т. Зубченко. - С.54–57. Палій, В. Гра "23 мислинки" / В. Палій. - С.57. Кацубо, Я. Щаслива родина – щаслива дитина : (свято з елементами гуманної педагогіки) / Я. Кацубо. - С.58–60. Грошева, О. Готуємося до НУШ: співучителювання / О. Грошева, М. Грішак. - С.62. Конкурс "Розповідь про добрі справи". - С.63–64. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Г 93 Губарєва, С. Пташина їдальня / Світлана Губарєва> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 1. - С. 37–39. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): екологічне виховання -- природознавство -- метод проектів -- навчальний проект -- проектна діяльність -- природоохоронні вміння -- зимуючі птахи -- дбайливе ставлення -- допомога птахам взимку -- екологічна культура -- початкова школа -- 2 клас Анотація: У статті представлено авторський проект екологічного спрямування "Пташина їдальня" з навчальних дисциплін (природознавство, українська мова, літературне читання, трудове навчання, образотворче мистецтво) для учнів 2 класу. Мета якого формувати практичні природоохоронні вміння, розширити, узагальнити знання учнів з теми "Зимуючі птахи", допомагати птахам узимку, виховувати турботливе ставлення до пернатих друзів. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |