> Шифр: УШ/2020/28/30 Журнал 2020р. N 28/30 Гузик, Н. В. Природні задатки таланту – орієнтир компетентнісного підходу до змісту шкільної освіти / Н. В. Гузик. - С.2–15. Вареха, А. Г. Інноваційна діяльність гімназії в контексті роботи з обдарованими учнями / А. Г. Вареха. - С.16–23. - Бібліогр.: 4 назви. Коротка, С. М. Система роботи з обдарованими дітьми / С. М. Коротка. - С.24–35. - Бібліогр.: 6 назв. Григораш, О. В. Теоретичні засади організації роботи з обдарованими дітьми в закладі загальної середньої освіти / О. В. Григораш. - С.36–63. - Бібліогр.: 12 назв. Кольба, С. Я. Теоретичні засади формування професійно-значущих якостей сучасного вчителя / С. Я. Кольба. - С.64–68. - Бібліогр.: 25 назв. Кулик, В. З. Модель ефективної системи розвитку академічної обдарованості школярів / В. З. Кулик, О. І. Хафізова. - С.69–77. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Г 93 Гузик, Н. В. Природні задатки таланту – орієнтир компетентнісного підходу до змісту шкільної освіти [Текст] / Н. В. Гузик> // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2020. - № 28/30(652-654). - С. 2–15.
Кл.слова (ненормовані): талант -- природні ключові задатки таланту -- академічний тип -- гуманітарно-суспільний підтип -- математично-логічний підтип -- художньо-естетичний тип -- музичний підтип -- образотворчий підтип -- хореографічний підтип -- спортивний тип -- ремісничий тип -- перспективно-стратегічний тип -- соціальний тип -- інтуїтивний тип -- обдарована дитина Анотація: У статті представлено класифікацію природних ключових задатків провідного таланту. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |