С 47 Сліпухіна, І. Поняття дитячої обдарованості у контексті формування навичок ХХІ століття / Ірина Сліпухіна, Вікторія Щєлко> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2018. - № 1/2. - С. 53–57. - Бібліогр.: 19 назв. . - ISSN 0131-6788
Кл.слова (ненормовані): обдарованість -- обдаровані діти -- компетенції -- здібності -- креативність -- критичне мислення -- дитяча обдарованість Анотація: У статті відображено результати аналізу проблеми виявлення, умов формування і розвитку дитячої обдарованості. З’ясовано зміст і особливості цієї категорії. Встановлено взаємозв’язок поняття обдарованості з рівнем сформованості ключових копетенцій молоді у ХХІ столітті, які зумовлено техніко-технологічними і соціокультурними процесами у сучасному суспільстві. Дод.точки доступу: Щєлко, В. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Г 65 Гончарова, Л. М. Інноваційні технології виявлення, навчання й підтримки розвитку обдарованої молоді / Л. М. Гончарова, С. М. Сінєгіна, В. М. Богомолов> // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2019. - № 28/30. - С. 85–93.
Кл.слова (ненормовані): особистісне зростання учнів -- соціально-психологічна служба -- адаптація -- профільне навчання Дод.точки доступу: Сінєгіна, С. М.; Богомолов, В. М. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Г 93 Гузик, Н. В. Природні задатки таланту – орієнтир компетентнісного підходу до змісту шкільної освіти [Текст] / Н. В. Гузик> // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2020. - № 28/30(652-654). - С. 2–15.
Кл.слова (ненормовані): талант -- природні ключові задатки таланту -- академічний тип -- гуманітарно-суспільний підтип -- математично-логічний підтип -- художньо-естетичний тип -- музичний підтип -- образотворчий підтип -- хореографічний підтип -- спортивний тип -- ремісничий тип -- перспективно-стратегічний тип -- соціальний тип -- інтуїтивний тип -- обдарована дитина Анотація: У статті представлено класифікацію природних ключових задатків провідного таланту. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |