378(4УКР)
Н 73


   
    Нові технології навчання [Текст] : Наук. - метод. зб. Вип. 32 / Міністерство освіти і науки України, Науково-методичний центр вищої освіти ; Ред. кол. В. О. Зайчук (гол. ред.), О. Я. Савченко, М. Ф. Дмитриченко та ін. - К. : НМЦ ВО, 2002. - 228 с. - ISBN 966-597-072-0 : 7.60 грн.
    Зміст:
Мельникова, І. М. Сучасні проблеми управління виховним процесом у вищих навчальних закладах України / І. М. Мельникова, О. А. Невмержицький. - С .3
Величко, О. Г. Довгострокове планування - програма дій / О. Г. Величко, В. П. Іващенко, О. Г. Ясев. - С .23
Антонюк, Р. І. Багатокультурність: громадянський та освітянський аспект / Р. І. Антонюк. - С .27
Лазарєв, М. І. Моделі представлення змісту предметних областей інженерних дисциплін / М. І. Лазарєв. - С .38
Шарапова, О. В. Методи НЛП - технологій та системного аналізу в педагогіці / О. В. Шарапова. - С .49
Шарапова, О. В. Про один метод генерування альтернатив у педагогіці / О. В. Шарапова. - С .54
Величко, Т. Г. Застосування модульно-блочної технології з рейтинговою системою оцінки / Т. Г. Величко. - С .58
Демидова, О. О. Урахування права батьків на вибір у реформах освіти США / О. О. Демидова. - С .64
Коваль, О. М. Дистанційна освіта у вищій школі Англії та США / О. М. Коваль. - С .71
Матвієнко, О. В. Дидактичні закономірності і специфічні особливості підготовки менеджерів інформаційних систем / О. В. Матвієнко. - С .76
Кобзар, О. Б. Дидактична роль нових інформаційних технологій у навчальному процесі вищої медичної школи / О. Б. Кобзар. - С .86
Кубіцький, С. О. Шляхи оптимізації витрат на підготовку курсантів ВВНЗ / С. О. Кубіцький. - С .96
Мельник, Л. П. Система принципів педагогічного процесу в роботі вихователів мікросоціуму / Л. П. Мельник. - С .100
Терещенко, Н. М. Нова соціальна роль університетської бібліотеки / Н. М. Терещенко. - С .111
Черних, О. В. Соціально-педагогічне та виховне значення спеціальності "бібліотекар-рекламіст" / О. В. Черних. - С .123
Дерлеменко, В. В. Становлення національної системи розповсюдження сільсько-господарських науково-технічних знань та інформації в Україні / В. В. Дерлеменко. - С .128
Флегонтова, Н. М. Управління підготовкою студентів щодо організації дозвілля школярів на основі концепції соціально-етичного маркетингу / Н. М. Флегонтова. - С .136
Гуменюк, О. М. Організаційно-педагогічні умови професійної підготовки асистентів лікаря-стоматолога / О. М. Гуменюк. - С .146
Демиденко, Т. М. Інформаційна складова підготовки вчителя до інноваційної діяльності / Т. М. Демиденко. - С .154
Харабет, В. В. Критерії оцінки проектів педагогічних систем професійної освіти / В. В. Харабет. - С .160
Головко, М. В. Особливості методики вивчення питань історії науки з використанням можливостей сучасних ЕОМ / М. В. Головко. - С .168
Тараканова, А. П. Нові форми організації хореографічного навчання і виховання (досвід роботи) / А. П. Тараканова. - С .175
Кравець, Н. П. Вплив сенсорного досвіду на засвоєння знань з рідної мови учнями допоміжної школи / Н. П. Кравець. - С .187
Супрун, М. О. Психічна ортопедія: історія становлення та розвитку / М. О. Супрун. - С .194
Гребеняк, Д. В. Юридична поліклініка як одна з форм організації гурткової роботи / Д. В. Гребеняк, Т. В. Шанайда. - С .202
Федорченко, В. К. Стратегія розвитку освіти на порозі ХХІ століття (міжнародний аналітичний огляд) / В. К. Федорченко. - С .205
Негруца, Н. А. Експериментальне дослідження шляхів і засобів формування екологічного світогляду студентів сільськогосподарських технікумів та учнів СПТУ економічних спеціальностей / Н. А. Негруца. - С .212
ДРНТІ
ББК 74.58(4УКР)
РУБ 378(4УКР)
Рубрики: Вищі навчальні заклади


Дод.точки доступу:
Зайчук, В. О. \ред.\; Савченко, О. Я. \ред.\; Дмитриченко, М. Ф. \ред.\; Ляшенко, О. І. \ред.\; Федяєва, А. М. \ред.\; Баженов, В. А. \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Науково-методичний центр вищої освіти
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал / Гол. ред. В. П. Яковець, Відп. ред. Є. І. Коваленко ; Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 1998. - 182 с. - Літ. в кінці статей. - 6.74 грн.
    Зміст:
Крицький, В. М. Формування уміння художньої інтерпретації у студентів музичних факультетів педагогічних вузів / В. М. Крицький. - С .5-9
Походенко, С. В. Становлення мотивації лідерства у підлітків шляхом ідентифікації зі "значущим іншим" / С. В. Походенко. - С .10-16
Савельєва, В. С. Психологічні особливості формування навичок писемного мовленння у дошкільному віці / В. С. Савельєва. - С .17-22
Бєлкіна, Н. Проблеми морального виховання у педагогічній спадщині М. Демкова / Н. Бєлкіна. - С .23-26
Пихтіна, Ніна Порфиріївна. Профілактика адиктивної поведінки молоді в практиці вітчизняної педагогіки / Н. П. Пихтіна. - С .27-32
Дарійчук, Л. П. Психолого-педагогічні умови організації іншомовного спілкування студентів / Л. П. Дарійчук. - С .33-35
Кричковська, Т. Д. "Я" як центральна складова суб’єктивної рольовох позиції індивіда / Т. Д. Кричковська. - С .36-39
Олійник, С. В. Теоретичні засади формування творчого потенціалу майбутнього вчителя / С. В. Олійник. - С .40-42
Плохіх, В. В. Формування уявлення про визначальні умови діяльності у процесах перцептивної антиципації / В. В. Плохіх. - С .43-47
Хиц, Казімеж. П’ятий колос (filar-опора)" - туризм та процес європейської інтеграції / Казімеж Хиц. - С .48-55
Василюк, А. В. Роль академічної лекції у контексті інтегрованого навчання (польський досвід) / А. В. Василюк. - С .56-58
Кивлюк, О. Просвітницька діяльність архієпіскопа Іоана Максимовича в перші роки існування Чернігівського колегіуму / О. Кивлюк. - С .59-62
Гавриленко, Т. До питання про педагогічну діяльність Лазаря Барановича (? - 1693) / Т. Гавриленко. - С .63-66
Олійник, Н. А. Ознайомлення старших дошкільників із світловими і тепловими явищами / Н. А. Олійник. - С .67-69
Репецький, Ю. А. Смисложиттєві орієнтації як показник самовизначеності особистості / Ю. А. Репецький. - С .70-74
Луценко, Ю. Л. Принцип професійної спрямованості курсу вищої математики в сільськогосподарських вузах / Ю. Л. Луценко. - С .75-78
Коваленко, В. О. Особливості розвитку системи освіти в Україні в 20-і роки ХХ ст. / В. О. Коваленко. - С .79-86
Заверико, Н. В. Практика як основа підготовки соціального педагога / Н. В. Заверико. - С .87-92
Лукашова, Н. І. Посилення практичної спрямованості методичної підготовки майбутніх вчителів хімії / Н. І. Лукашова. - С .93-97
Аніщенко, О. В. Деякі питання розвитку жіночої сільськогосподраської освіти на Чернігівщині (1890 - 1914 рр.) / О. В. Аніщенко. - С .98-100
Падун, Н. О. Педагогічні умови організації диференційованого навчання при вивчення біологічних дисциплін / Н. О. Падун. - С .101-104
Коваленко, Є. І. До питання про сутність творчості / Є. І. Коваленко. - С .105-111
Хлєбік, С. Р. Педагогічні умови формування морально-естетичного досвіду молодших школярів засобами мистецтва / С. Р. Хлєбік. - С .112-114
Хоменко, З. В. Проблема інтерпретації музичних творів на заняттях хорового класу / З. В. Хоменко. - С .115-117
Грисюк, О. М. Діагностика ступеня сформованості музичної культури школярів / О. М. Грисюк. - С .118-122
Мішедченко, В. В. Критерії і стан сформованості музичної культури першокурсників на початковому етапі навчання / В. В. Мішедченко. - С .123-126
Коваль, О. В. До питання методології розвитку музичних здібностей школярів у навчальній діяльності / О. В. Коваль. - С .127-130
Селюнін, С. М. Дослідження ефективності футбольної техніки в залежності від способу виконання її елементів / С. М. Селюнін, В. М. Дудка, П. І. Щербак. - С .131-134
Папуча, М. В. Навчання і становлення індивідуальності старшокласників / М. В. Папуча. - С .135-143
Борисюк, С. О. Виховання у майбутнього вчителя любові до дітей: вивчення стану проблеми / С. О. Борисюк. - С .144-149
Таран, О. М. Обгрунтування С. Русовою принципу національної єдиної дільної (трудової) школи / О. М. Таран. - С .150-153
Гуменюк, О. М. Проблема конфлікту в сучасних психологічних дослідженнях / О. М. Гуменюк. - С .154-157
Щотка, О. П. Потенційний керівник і вузівський психолог: на шляху до робочого альянсу / О. П. Щотка. - С .158-161
Новгородська, Ю. Г. Український коледж - школа самореалізації / Ю. Г. Новгородська. - С .162-166
Ковальчук, О. М. Український національний виховний потенціал педагогічної системи Г. Ващенка як заперечення виховних ідеалів тоталітарних систем / О. М. Ковальчук. - С .167-171
Яковець, Н. І. Про діагностичний підхід до здійснення виховного процесу / Н. І. Яковець, М. О. Шевчук. - С .172-173
Жалдак, Л. М. Роль наставника на першому етапі гуртування студентської групи / Л. М. Жалдак. - С .174-177
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Лідерство--підлітки
   Мовлення--дошкільнята

   Моральне виховання

   Адиктивна поведінка--молодь--профілактика

   Спілкування--іншомовне--студенти

   Я - теорія

   Вчитель майбутній--формування

   Дошкільники--навчання

   Освіта в Україні--історія, 20 ст. 20-ті рр.

   Соціальні педагоги--професійна підготовка

   Підготовка майбутніх вчителів хімії

   Освіта в Україні--історія--жіноча освіта, 1890 - 1914 рр.

   Диференційоване навчання--біологія

   Творчість--суть

   Молодші школярі--моральне формування

   Музичні твори--інтерпретація

   Музична культура--школярі

   Музичні здібності

   Футбольна техніка

   Старшокласники--індивідуальність

   Вчитель майбутній--формування

   Конфлікт--психологія

   Психолог вузу

   Коледж

   Студентська група--адаптація

   Адаптація студентів до ВНЗ

   Чернігівщина--освіта--історія
Кл.слова (ненормовані):
жіноча сільськогосподарська освіта


Дод.точки доступу:
Яковець, Василь Павлович (д. ф.-м. наук, проф.); Коваленко, Євгенія Іванівна (к. пед. н., доц.); Демков, Михайло Іванович \о нем\; Максимович, Іоан \о нем\; Русова, Софія Федорівна (педагог, громадський діяч ; 1856-1940) \о ней\; Баранович, Лазар \о нем\; Ващенко, Григорій Григорович (український педагог ; 23.04.1878-02.05.1967) \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 18
ав (2), Ч.З.№2 (7), аб (8), фб (1)
Свободны: ав (2), Ч.З.№2 (7), аб (8), фб (1)

36(05)
М12


   
    Магістеріум [Текст]. Вип. 15. Соціальна робота і охорона здоров’я / Національний університет "Києво-Могилянська академія". - К. : КМ Академія, 2004. - 92 с. - (Магістерські програми). - укр. та англ. мовами. - 3.00 грн.
    Зміст:
Грига, І. Розуміння бездомності: підходи до вивчення / І. Грига, Н. Кабаченко. - С .4-11
Савчук, О. Підходи до подолання наслідків насильства над жінками в сім’ях, де чоловіки зловживають алкоголем / О. Савчук. - С .11-16
Голіченко, О. Система охорони здоров’я: соціальна нерівність та роль держави у забезпеченні рівності в охороні здоров’я / О. Голіченко. - С .23-28
Гроот, В. Соціальне страхування: чому (ні)? / В. Гроот, І. Грига. - С .28-34
Керфут, М. Дослідження дітей вулиці в Києві / М. Керфут. - С .35-42
Гуменюк, О. Соціальні чинники, які впливають на вживання молоддю тютюну та наркотиків / О. Гуменюк. - С .42-48
Подсевак, І. Жорстоке поводження з дітьми в українських сім’ях: чинники та приклади / І. Подсевак. - С .48-54
Богдан, Д. Вулична соціальна робота як метод профілактики ВІЛ/СНІДу / Д. Богдан, С. Філь. - С .59-65
Симкович, А. Аналіз системи охорони здоров’я США / А. Симкович. - С .84-89
ДРНТІ
ББК 65.272я5 + 5я5
РУБ 36(05)


Дод.точки доступу:
Національний університет "Києво-Могилянська академія"
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

Шифр: П3/2002/3/4
   Журнал

Психологія і суспільство [Текст] : Український теоретико-методологічний соціогуманітарний часопис/ Тернопільський національний економічний університет. - Тернопіль : ТНЕУ, 2000 - . - ISSN 1810-2131. - Виходить кожного кварталу
2002р. N 3/4
Зміст:
Фурман, А. Теорія освітньої діяльності як метасистема / А. Фурман. - С.20-58
Кл.слова: ПАРАДИГМА, модульно-розвивальна система
Гуменюк, О. Психологічний оргвплив у структурі модульно-розвивальних взаємин / О. Гуменюк. - С.59-82
Кл.слова: ПАРАДИГМА, модульно-розвивальна система
Комісаров, В. Модель соціально-культурного простору експериментальної школи та її емпіричне обгрунтування / В. Комісаров. - С.83-104
Кл.слова: модульно-розвивальна система, інноваційні моделі, ЗДІБНОСТІ
Тімотін, А. Наукове проектування розвивальної комунікації у цілісному освітньому метапроцесі / А. Тімотін. - С.105-123
Кл.слова: ПОВЕДІНКА, НАВЧАННЯ, СПІЛКУВАННЯ
Бамбурак, Н. Аналіз інноваційних моделей навчання за параметричними ознаками Я-концепції / Н. Бамбурак. - С.124-141
Кл.слова: психосоціальний розвиток
Бугерко, Я. Динаміка різновидів рефлексії у модульно-розвивальному навчальному циклі / Я. Бугерко. - С.142-159
Кл.слова: РЕФЛЕКСІЯ, МИСЛЕННЯ, УЯВЛЕННЯ
Ященко, Е. Параметри психологічного впливу в контексті інноваційного навчання / Е. Ященко. - С.160-169
Кл.слова: ПАРАДИГМА
Розвиток ціннісно-смислової сфери особи за модульно-розвивального навчання / А. Лазарук. - С.170-186
Кл.слова: ЦІННОСТІ, аксіогенез, емпатія
Список наукових праць з теорії , методології та практики модульно-розвивальної освіти. - С.277-284
Бригадир, М. Дослідження умов і чинників ефективної організації модульно-розвивальних занять (багатофакторний аналіз) / М. Бригадир ; Л. Ребуха; А. Гірняк; С. Сівак. - С.187-200
Кл.слова: ІННОВАЦІї, ДІАГНОСТИКА
Ребуха, Л. Система експертно-діагностичного забезпечення експерименту з модульно-розвивального навчання / Л. Ребуха ; А. Гірняк; С. Сівак. - С.201-216
Гірняк, А. Зміст, структура та оформлення розвивального підручника / А. Гірняк ; С. Сівак. - С.217-241
Кл.слова: Психодидактика
Сівак, С. Історико-еволюційне порівняння моделей організації соціально-психологічної роботи / С. Сівак. - С.242-262
Кл.слова: психопрактика, КОНСУЛЬТУВАННЯ, МОНИТОРИНГ
Покажчик статей за 2002 рік. - С.286-290
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Гуменюк, О.
    Психологічний оргвплив у структурі модульно-розвивальних взаємин [Текст] / О. Гуменюк // Психологія і суспільство : Науково-єкономічний та соціально-психологічний часопис. - 2002. - N3/4. - С. 59-82. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 966-654-0
ДРНТІ
ББК 88.840
Рубрики: навчання інноваційне
Кл.слова (ненормовані):
ПАРАДИГМА -- модульно-розвивальна система
Анотація: Загально-визнано, що в сучасній психології наявні три стратегії та відповідні парадигми психологічного впливу ( реактивна-імперативна, акціональна - маніпулятивна, діалогічна - розвивальна), а також описані різноманітні способи, види, принципи і механізми зазначеного діяння.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: П3/2003/1
   Журнал

Психологія і суспільство [Текст] : Український теоретико-методологічний соціогуманітарний часопис/ Тернопільський національний економічний університет. - Тернопіль : ТНЕУ, 2000 - . - ISSN 1810-2131. - Виходить кожного кварталу
2003р. N 1 . - Бібліографія в кінці статтей
Зміст:
Боришевський, М. Сергій Максименко: генетична психологія у проблемному контексті навчання, виховання і розвитку: Фундатори української психології / М. Боришевський, Н. Чепелєва, Г. Куценко; С. Тищенко, А. Шатирко. - С.4-12.
Психофрактали як метапрограми функціонування та розвитку соціальних спільнот / Ю. Романенко. - С.13-33.
Кл.слова: фрактал, етнопсихологія, аутоаннігіляція
Концепції психологічного впливу в сучасній психології: Загальна психологія / О. Гуменюк. - С.34-89.
Кл.слова: навіювання, маніпуляція, макіавеллізм, наслідування
Зелінська, Т. Маскулінність та батьківська амбівалентність / Т. Зелінська. - С.90-102.
Кл.слова: андрогінія, гомофобія, компульсивна поведінка, алекситимія
Якимчук, Т. Профілактика та корекція негативних психічних станів особистості в установах виконання покарань: Експериментальна психологія / Т. Якимчук. - С.119-123.
Кл.слова: агресивність, тривожність, психокорекція
Карпенко, З. Світ гуманістичної психології, або Недовільні асоціації з прикметної нагоди: Критика на книгу: Гуманістична психологія: Антологія: Навч. посібник для студ. вищих навч. закладів: У 3-х т. / Упорядники й наукові редактори Роман Трач і Георгій Балл. - К.,2001 / З. Карпенко. - С.124-130.
Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)




    Гуменюк, О.
    Концепції психологічного впливу в сучасній психології: Загальна психологія [Текст] / О. Гуменюк // Психологія і суспільство : Науково-економічний та соціально-психологічний часопис. - 2003. - N1. - С. 34-89. . - ISSN 966-654-0
ДРНТІ
ББК 88.3 + 88.5
Рубрики: психологічний вплив
Кл.слова (ненормовані):
навіювання, наслідування, мода -- маніпуляція, макіавеллізм -- психологічний вплив


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)


Шифр: ПП/2003/5
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текст] : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : компанія "Социс", 2004 - . - Виходить щомісячно
2003р. N 5
Зміст:
Ложкин, Г. В. Психолог спорта в измерении профессиональной подготовки / Г.В. Ложкин. - С.1-3
Кл.слова: Акмеологічні інваріанти, Конфлікти
Зубкова, І. Ю. Психологічні особливості Я-образу вчителя-професіонала за структурними компонентами цілісної моделі / І.Ю. Зубкова, . - С.4-11
Рудомьоткіна, О. А. Психологічна культура старшокласників як соціально-педпгогічна умова розвитку психічної суб’єктності особистості старшокласника / О.А. Рудомьоткіна. - С.12-16
Цыбур, Е. Н. Теоретические подходы к исследованию феномена любовных аддикаций (зависимостей) в зарубежной и отечественной психологии и психотерапии / Е.Н. Цыбур. - С.17-22
Гуменюк, О. Є. Маніпуляція як різновид психологічного впливу / О.Є. Гуменюк. - С.23-26
Хомик, В. С. Моральний вимір свідомості юнаків: український досвід / В.С. Хомик. - С.27-34
Заика, Е. В. Методики исследования эмоций в клинической психологии / Е. В. Заика, М. Ю. Лотоцкая. - С.35-53
Мізерна, О. О. Корекційна тренінгова програма "самовдосконалення" для подолання агресивних проявів серед підлітків / О.О. Мізерна. - С.54-60
Суровцев, В. В. Формування у молодших школярів виконавської майстерності засобами театральної педагогіки / В.В. Суровцев. - С.61-67
Романовська, Д. Д. Тренінгове опанування учнями проблемно-вирішальної поведінки / Д.Д. Романовська. - С.68-74
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Гуменюк, О. Є.
    Маніпуляція як різновид психологічного впливу [Текст] / О.Є. Гуменюк // Практична психологія та соціальна робота. - 2003. - N5. - С. 23-26. - Библиогр. в конце ст.
ДРНТІ
ББК 88.32
Рубрики: Маніпуляція


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: П3/2003/3
   Журнал

Психологія і суспільство [Текст] : Український теоретико-методологічний соціогуманітарний часопис/ Тернопільський національний економічний університет. - Тернопіль : ТНЕУ, 2000 - . - ISSN 1810-2131. - Виходить кожного кварталу
2003р. N 3
Зміст:
Рибалка, В. Концепція, програма дослідження та класифікація типів особистості Олександра Лазурського / В. Рибалка. - С.4-16
М’ясоїд, П. Психогенетична проблема і моністичний принцип у психології розвитку / П. М’ясоїд ; П. М’ясоїд ; П. М’ясоїд. - С.17-77
Гуменюк, О. Ціннісно-індивідуальнісний самовплив у структурі модульно-розвивальних взаємостосунків / О. Гуменюк. - С.78-96
Коваль, О. Егоїзм як першопричина людських учинків / О. Коваль, . - С.97-106
Ткачук, С. Психологічний аналіз самотворення позитивної Я-концепції / С. Ткачук. - С.107-113
Надвинична, Т. Розвиток наукових шкіл як суспільна проблема / Т. Надвинична. - С.114-122
Головіна, Н. Чинник часу та інтелектуальний потенціал особистості / Н. Головіна. - С.123-132
Мороз, Л. Принципи організації та проведення тренінгу професійно-психологічного спрямування / Л. Мороз. - С.133-140
Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)




    Гуменюк, О.
    Ціннісно-індивідуальнісний самовплив у структурі модульно-розвивальних взаємостосунків [Текст] / О. Гуменюк // Психологія і суспільство : Науково-економічний та соціально-психологічний часопис. - 2003. - N3. - С. 78-96 . - ISSN 966-654-0
ДРНТІ
ББК 88
Рубрики: індивідуальність
   Менталітет

   Мотивація

   Самовплив

Кл.слова (ненормовані):
простір-час


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)


Шифр: П3/2003/4
   Журнал

Психологія і суспільство [Текст] : Український теоретико-методологічний соціогуманітарний часопис/ Тернопільський національний економічний університет. - Тернопіль : ТНЕУ, 2000 - . - ISSN 1810-2131. - Виходить кожного кварталу
2003р. N 4
Зміст:
Гуменюк, О. Духовно-універсумне самотворення - центральна ланка психологічного впливу / О. Гуменюк. - С.10-28
Кл.слова: самореалізація, Я-концепція
Мединська, Ю. Чотири виміри міфу / Ю. Мединська. - С.29-36
Кл.слова: міфологія, ритуал, лібідо
Лазарук, А. Етико-психологічні контури інноваційної освіти / А. Лазарук. - С.37-45
Бугерко, Я. Процеси розгортання інтелектуальної рефлексії у модульно-розвивальному освітньому циклі / Я. Бугерко. - С.46-53
Буян, І. Взаємодія людини та економіки як суспільна проблема / І. Буян. - С.54-60
Ложкін, Г. Поняття відповідальності в історико-філософському та психологічному дискурсах / Г., Лазорко О. Ложкін Г. - С.61-74
Ребуха, Л. Психолого-педагогічні закономірності цілісного модульно-розвивального процесу / Л. Ребуха. - С.75- 95
Ревасевич, І. Обгрунтування психологічної концепції особистісної адаптованості за модульно-розвивальної оргсистеми / І. Ревасевич, . - С.96- 109
Комар, Т. Особливості розвитку ціннісно-потребової сфери студентів з обмеженими можливостями / Т. Комар. - С.110-118
Павліченко, А. Ціннісні орієнтації як установка на продуктивну пошукову діяльність студентів-психологів / А. Павліченко. - С.119-127
Гірняк, А. Психоекологічний потенціал розвивального підручника / А. Гірняк. - С.128-136
Сагач, Г. Павло Флоренський про магічність слова / Г. Сагач. - С.137-140
Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)




    Гуменюк, О.
    Духовно-універсумне самотворення - центральна ланка психологічного впливу [Текст] / О. Гуменюк // Психологія і суспільство : Науково-економічний та соціально-психологічний часопис. - 2003. - N4. - С. 10-28. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 966-654-0
ДРНТІ
ББК 88.37
Рубрики: Духовність
   Самотворення

Кл.слова (ненормовані):
самореалізація -- Я-концепція


Дод.точки доступу:
Юнг, Карл Густав \о нем\

Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)


Шифр: П3/2004/1
   Журнал

Психологія і суспільство [Текст] : Український теоретико-методологічний соціогуманітарний часопис/ Тернопільський національний економічний університет. - Тернопіль : ТНЕУ, 2000 - . - ISSN 1810-2131. - Виходить кожного кварталу
2004р. N 1
Зміст:
Зелінська, Т. Концептуалізація феномена амбівалентності атитюдів особистості / Т. Зелінська. - С.43-55
Орбан-Лембрик, Л. Залежність поведінки особистості від впливу проблемгенного соціуму / Л. Орбан-Лембрик. - С.71-82
Прісняков, В. Моделювання стану творчої особистості / В. Прісняков, Л. Пріснякова. - С.83-89
Болтівець, С. Теорія і методика педагогічної психогігієни / С. Болтівець. - С.90-111
Гуменюк, О. Авторська програма курсу "Психологія Я-концепції" / О. Гуменюк. - С.119-124
Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)




    Гуменюк, О.
    Авторська програма курсу "Психологія Я-концепції" [Текст] / О. Гуменюк // Психологія і суспільство : Науково-економічний та соціально-психологічний часопис. - 2004. - N1. - С. 119-124 . - ISSN 966-654-0
ДРНТІ
ББК 88р
Рубрики: викладання психології в ВНЗ
   Я-концепція

   підготовка практичного психолога

   психологія вищої школи



Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)


Шифр: П3/2004/2
   Журнал

Психологія і суспільство [Текст] : Український теоретико-методологічний соціогуманітарний часопис/ Тернопільський національний економічний університет. - Тернопіль : ТНЕУ, 2000 - . - ISSN 1810-2131. - Виходить кожного кварталу
2004р. N 2
Зміст:
Казміренко, В. Соціально-психологічна регуляція діяльності організацій / В. Казміренко. - С.5-29
Мединська, Ю. Колективне несвідоме як глибинна детермінанта етнічного менталітету / Ю. Мединська. - С.50-117
Гуменюк, О. Я-концепція у плині соціального довкілля / О. Гуменюк. - С.125-143
Довгань, О. Специфіка кризи особистості у юнацькому віці / О. Довгань. - С.144-150
Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)




    Гуменюк, О.
    Я-концепція у плині соціального довкілля [Текст] / О. Гуменюк // Психологія і суспільство : Науково-економічний та соціально-психологічний часопис. - 2004. - N2. - С. 125-143 . - ISSN 966-654-0
ДРНТІ
ББК 88.37
Рубрики: Я-концепція
   самосвідомість

Кл.слова (ненормовані):
індивідуалізм -- колективізм -- Я-структура -- локус контролю -- концепція самоефективності


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)


Шифр: П2/2005/7(лютий)
   Газета

Психолог. Шкільний світ [Текст]/ Всеукраїнська газета для психологів, учителів, соціальних педагогів. - К. : Шкільний світ, 2001 - . - Виходить щотижня
2005р. N 7(лютий)
Зміст:
Гуменюк, О. Проблематика "Я" у психоаналітичній теорії Зигмунда Фрейда / О. Гуменюк. - С.3-7.
Сіроштан, С. психологічна просвіта педпрацівників / С. Сіроштан. - С.8-11.
Кл.слова: психологія вищої школи
Полякова, Г. Підвищення творчої активності підлітків: Школа нашої сучасності / Г. Полякова. - С.12-14.
Павленко, Л. Я - людина серед людей: Урок-роздум на інтегративній основі / Л. Павленко. - С.14-17.
Кл.слова: психологія особистості дитини
Чаюк, М. Формування психологічної готовності випускників школи до дорослого життя / М. Чаюк. - С.18-21.
Кл.слова: самосприйняття особистості, реалізація свого "Я", психологія підлітка
Урбанська, Л. Мовленнєві порушення в дітей з ускладненими дефектами розвитку / Л. Урбанська. - С.22-29.
Кл.слова: розумово відсталі діти, діти-інваліди
Щербакова, Д. Чарівна сила мислення / Д. Щербакова. - С.29-31.
Кл.слова: казкотерапія
Формування навичок профілактики ВІЛ-інфекції в майбутніх педагогів. - Вкладка "ІнфОсвіт", № 5
Кл.слова: валеологічна освіта, здоровий спосіб життя, попередження девіантної поведінки
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Гуменюк, О.
    Проблематика "Я" у психоаналітичній теорії Зигмунда Фрейда [Текст] / О. Гуменюк // Психолог. - 2005. - N7(лютий). - С. 3-7.
ДРНТІ
ББК 88.1
Рубрики: Психологи
   психоаналіз

   Я-концепція



Дод.точки доступу:
Фрейд, Зигмунд \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: П2/2005/13(квітень)
   Газета

Психолог. Шкільний світ [Текст]/ Всеукраїнська газета для психологів, учителів, соціальних педагогів. - К. : Шкільний світ, 2001 - . - Виходить щотижня
2005р. N 13(квітень)
Зміст:
Артихович, В. Розвиток образного мислення - основа формування творчо-дослідницьких навичок / В. Артихович. - С.9-12
Кл.слова: творча уява
Артихович, В. Сходинки творчого мислення / В. Артихович. - С.Вкладка
Гуменюк, О. Структурно-функціональна модель глобальної Я-концепції в науковому підході Роберта Бернса:складові психологічної самоорганізації у сфері самосвідомості людини / О. Гуменюк. - С.3-8
Ємельянова, Т. Емпатія - основа взаємодії(уроки психології) / Т. Ємельянова. - С.13-14
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)