Шифр: ГЕШ-1/2008/1
   Журнал

Географія та основи економіки в школі [Текст] : Науково-методичний журнал/ Мін.освіти і науки, молоді та спорту України. - К. : "Педагогічна преса", 1995 - . - Виходит раз на два місяця
2008р. N 1
Зміст:
Корнєєв, В. Сучасний урок географії: підготовка до уроку, тематичне і поурочне планування / В. Корнєєв. - С.2-7
Заставний, Ф. Особливості національного складу населення і перспективи розвитку Донецького економічного району / Ф. Заставний. - С.9-12
Ісаєва, Г. Технологія ефективності лекції на уроках географії у старшій школі / Г. Ісаєва. - С.13-15
Дячук, Л. Урок на тему "Види ризику у підприємницькій діяльності та методи їх оцінки" / Л. Дячук, Г. Дячук. - С.19-21
Копилець, Є. Еколого-географічний проект "Суд над вулканізмом" / Є. Копилець. - С.22-26
Гільберг, Т. Тестовий контроль з географії: переваги й недоліки / Т. Гільберг. - С.27-30
Кравчук, О. Вправи і задачі межпредметного змісту (географія-біологія) / О. Кравчук, Е. Шухова. - С.31-35
Столяров, Г. Європейський Союз: критерії до вступу / Г. Столяров. - С.36-37
Швець, М. Замки, палаци і фортеці України / М. Швець. - С.38-39 (далі буде)
Шаблій, О. Велич постаті фундатора української географії Степана Рудницького / О. Шаблій. - С.40-47 : портр
Бойко, В. Історія української географії та картографії / В. Бойко. - С.48-50
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Гільберг, Т.
    Тестовий контроль з географії: переваги й недоліки [Текст] / Т. Гільберг // Географія та основи економіки в школі : Науково-методичний журнал. - 2008. - N1. - С. 27-30
Рубрики: оцінювання з географії


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ГЕШ-1/2009/1
   Журнал

Географія та основи економіки в школі [Текст] : Науково-методичний журнал/ Мін.освіти і науки, молоді та спорту України. - К. : "Педагогічна преса", 1995 - . - Виходит раз на два місяця
2009р. N 1
Зміст:
Гільберг, Т. Статистика на уроках географії / Т. Гільберг. - С.7-10.
Герман, О. Навчальна дискусія як спосіб формування ключових компетентностей учнів у курсах шкільної географії / О. Герман. - С.11-13.
Топузов, О. Економізація шкільної географічної освіти (історичний аспект) / О. Топузов, А. Шуканова. - С.29-33.
Гілецький, Й. Перевали українських Карпат / Й. Гілецький. - С.34-39.
Костриця, М. Біля підвалин національної географії: (До 170-річчя з дня народження П. П. Чубинського) / М. Костриця. - С.40-44.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ГЕШ-1/2009/2
   Журнал

Географія та основи економіки в школі [Текст] : Науково-методичний журнал/ Мін.освіти і науки, молоді та спорту України. - К. : "Педагогічна преса", 1995 - . - Виходит раз на два місяця
2009р. N 2
Зміст:
Варакута, О. Формування понять "План місцевості" та "географічна карта" на уроках географії в 6 класі / О. Варакута. - С.7-14
Криворотова, О. Інтегрований урок з географії та біології на тему "Тваринний та рослинний світ Північної Америки" в 7 класі / О. Криворотова, І. Гарнагіна. - С.14-22
Савлук, Г. Урок на тему "Китайська Народна республіка" 10 клас / Г. Савлук. - С.22-25
Шуканова, А. Урок на тему "Безробіття: Чому виникає і яким буває?" 10 клас / А. Шуканова. - С.25-32
Гільберг, Т. Подільські Товтри-одне із семи природних чудес України / Т. Гільберг. - С.38-41
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Гільберг, Т.
    Подільські Товтри-одне із семи природних чудес України [Текст] / Т. Гільберг // Географія та основи економіки в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - N2. - С. 38-41
ББК 26.89(4Укр)
Рубрики: екологія України
   Заповідники, парки України

Кл.слова (ненормовані):
Медобори -- національні парки України


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ГЕШ-1/2009/4
   Журнал

Географія та основи економіки в школі [Текст] : Науково-методичний журнал/ Мін.освіти і науки, молоді та спорту України. - К. : "Педагогічна преса", 1995 - . - Виходит раз на два місяця
2009р. N 4
Зміст:
Гільберг, Т. Реалізація компетентнісного ппідходу до навчання нас уроках географії / Т. Гільберг. - С.7-10
Скавронський, П. Психолого-педагогічна характеристика процесу засвоєння на уроках географії під час формування картознавчої компетенції учнів основної школи / П. Скавронський. - С.26-30
Гетьман, В. Біосферний запаовідник "Асканія-Нова" / В. Гетьман. - С.31-35
Шевченко, В. Й.-В. Гете - природознавець : до 260-річчя від дня народження великого поета і натураліста / В. Шевченко. - С.42-44
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Гільберг, Т.
    Реалізація компетентнісного підходу до навчання нас уроках географії [Текст] / Т. Гільберг // Географія та основи економіки в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - N4. - С. 7-10
ББК 26.8
Рубрики: викладання географії
   уроки географії



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Гільберг, Т.
    Статистика на уроках географії [Текст] / Т. Гільберг // Географія та основи економіки в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - N1. - С. 7-10.
ББК 26.8
Рубрики: викладання економічної та соціальної географії в школі
Кл.слова (ненормовані):
СТАТИСТИКА


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ГЕШ-1/2010/9
   Журнал

Географія та основи економіки в школі [Текст] : Науково-методичний журнал/ Мін.освіти і науки, молоді та спорту України. - К. : "Педагогічна преса", 1995 - . - Виходит раз на два місяця
2010р. N 9
Зміст:
Покась, Л. Креативна технологія навчання формує мислення майбутнього / Л. Покась, В. Сінгаєвська. - С.2-5
Гільберг, Т. Географія. Навчальна програма для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Профільний рівень / Т. Гільберг, Л. Паламарчук, М. Бочко. - С.6-17
Губатюк, І. Структуризація економічних благ за різними критеріями та ознаками / І. Губатюк. - С.18-19
Бойко, Н. Уроки-ігри з економіки / Н. Бойко. - С.20-27
Скавронський, П. Бердичів : від минулого до сьогодення / П. Скавронський. - С.30-35
Гордєєв, А. Географ-картограф Пірі Рейс / А. Гордєєв, В. Шевченко. - С.37-39
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


26.8
Г 11


    Гільберг, Т.
    Географія. Навчальна програма для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Профільний рівень [Текст] / Т. Гільберг, Л. Паламарчук, М. Бочко // Географія та основи економіки в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - N 9. - С. 6-17
ББК 26.8
Рубрики: Викладання географії
   Кафедра географії

   методична допомога вчителям Ніжина



Дод.точки доступу:
Паламарчук, Л.; Бочко, М.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ПШ-2/2018/8
   Журнал

Початкова школа [Текст] : Науково-методичний журнал/ МОН України; Видавництво "Початкова школа". - Київ : Початкова школа, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Виходить щомісячно
2018р. N 8
Зміст:
Щодо вивчення у закладах загальної середньої освіти навчальних предметів у 2018/2019 навчальному році : [лист... від 03. 07. 2018 р. № 1/9-415]. - С.1.
Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення в закладах загальної середньої освіти навчальних предметів та організації освітнього процесу в 2018/2019 навчальному році : дод. до листа М-ва освіти та науки України від 03. 07. 2018 р. № 1/9-415. - С.1–15.
Вашуленко, М. Про роботу за Букварем нового видання / М. Вашуленко, О. Вашуленко. - С.16–21. - Бібліогр.: 2 назви.
Пономарьова, К. Пріоритети в навчанні грамоти першокласників НУШ : (методичний коментар щодо роботи за навчально-методичним комплектом до Букваря К. Пономарьової) / К. Пономарьова. - С.21–26. - Бібліогр.: 10 назв.
Захарійчук, М. Реалізація завдань Нової української школи на основі навчального змісту Букваря (авт. М. Захарійчук) / М. Захарійчук. - С.26–30.
Чумарна, М. Як у краплинці роси : (з досвіду творення інтегрованого підручника для найменших) / М. Чумарна. - С.31–33.
Петрук, О. Українська мова як державна : методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу в перших класах закладів загальної середньої освіти з навчанням мовами національних меншин у 2018/2019 навчальному році / О. Петрук. - С.34–35.
Гільберг, Т. Організація освітнього процесу в 1 класі засобами інтегрованого курсу "Я досліджую світ" / Т. Гільберг, С. Тарнавська. - С.36–43. - Бібліогр.: 8 назв.
Мельник, Д. Презентація проекту "Із чого виготовляють папір" / Д. Мельник. - С.44–46.
Ляшенко, А. Презентація проекту "Бізнес-школа Агента змін" / А. Ляшенко. - С.46–49.
Балютіна, К. Актуальні проблеми початкової школи і шляхи їх вирішення / К. Балютіна. - С.50–54. - Бібліогр.: 10 назв.
Савчук, М. Радість пізнання та успіху, або Про творчий потенціал учителя / М. Савчук. - С.56.
Сидоренко, С. Україна – свята моя земля : (музично-літературна композиція) / С. Сидоренко. - С.57–59.
Степанець, С. Я – це Україна! / С. Степанець. - С.60–61. - Бібліогр.: 2 назви.
Мельник, Д. Із чого виготовляють папір / Д. Мельник. - С.61. - Бібліогр.: 4 назви.
Лесик, Л. Велика таємниця маленької батарейки / Л. Лесик. - С.62–63.
Ляшенко, А. Бізнес-школа Агента змін / А. Ляшенко. - С.63.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.3.016:087.5](073)
Г 11


    Гільберг, Т.
    Організація освітнього процесу в 1 класі засобами інтегрованого курсу "Я досліджую світ" / Тетяна Гільберг, Світлана Тарнавська // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 8. - С. 36–43. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--інтегровані курси
Кл.слова (ненормовані):
інтегровані курси -- підручники -- календарно-тематичне планування -- інтегративний підхід -- інтеграція змісту -- Я досліджую світ, інтегрований курс -- початкова школа -- 1 клас
Анотація: Розглянуто, як застосовується інтегративний підхід за підручником для 1 класу "Я досліджую світ", а також подано орієнтовне календарно-тематичне планування з інтегрованого курсу.


Дод.точки доступу:
Тарнавська, С.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ПШ-2/2019/1
   Журнал

Початкова школа [Текст] : Науково-методичний журнал/ МОН України; Видавництво "Початкова школа". - Київ : Початкова школа, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Виходить щомісячно
2019р. N 1
Зміст:
Лук’янець, А. Історія журналу – це історія розвитку і становлення початкової освіти України / А. Лук’янець ; А. Лук’янець. - С.1.
Савчук, Т. Сила добрих сердець / Т. Савчук. - С.3–7.
Панчак, О. Розвиток навички читання як виду мовленнєвої діяльності : (з досвіду роботи) / О. Панчак. - С.8–12.
Базарницька, І. Урок української мови у 3 класі з використанням комп’ютерних технологій / І. Базарницька. - С.13–14.
Шишова, О. Урок української мови у 4 класі / О. Шишова. - С.15–17.
Піддубко, О. Урок математики у 1 класі / О. Піддубко. - С.17–19.
Ягупа, І. Інтегровані заняття у 1 класі / І. Ягупа. - С.19–28.
Ісаєва, Л. Конспект уроку з використанням міжпредметних зв’язків : (3 клас) / Л. Ісаєва. - С.28–30.
Веремійчик, І. Інтеграція трудового навчання, образотворчого мистецтва, математики та природознавства у предметних дидактичних іграх : (2 і 3 класи) / І. Веремійчик. - С.31–34.
Висоцька, Л. Ранкова зустріч / Л. Висоцька. - С.34–36.
Губарєва, С. Пташина їдальня / С. Губарєва. - С.37–39.
Геряк, Т. Захисники Вітчизни у моїй родині / Т. Геряк. - С.39–40.
Гільберг, Т. Встановлення причиново-наслідкових зв’язків як спосіб формування дослідницьких умінь у молодших школярів на інтегрованих уроках курсу "Я досліджую світ" / Т. Гільберг, С. Тарнавська. - С.41–46. - Бібліогр.: 4 назви.
Підберезня, Я. Інтегрований урок з інформатики та основ початкового курсу природознавства / Я. Підберезня, О. Ільйонок. - С.47–49.
Гонтаровська, Н. Організаційно-педагогічні умови впровадження науково-педагогічного проекту "Інтелект України" : (практична робота навчальних закладів м. Дніпра) / Н. Гонтаровська. - С.50–53. - Бібліогр.: 8 назв.
Зубченко, Т. Культура взаємин у сім’ї / Т. Зубченко. - С.54–57.
Палій, В. Гра "23 мислинки" / В. Палій. - С.57.
Кацубо, Я. Щаслива родина – щаслива дитина : (свято з елементами гуманної педагогіки) / Я. Кацубо. - С.58–60.
Грошева, О. Готуємося до НУШ: співучителювання / О. Грошева, М. Грішак. - С.62.
Конкурс "Розповідь про добрі справи". - С.63–64.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.3.016:087.5](073)(477)
Г 11


    Гільберг, Т.
    Встановлення причиново-наслідкових зв’язків як спосіб формування дослідницьких умінь у молодших школярів на інтегрованих уроках курсу "Я досліджую світ" / Тетяна Гільберг, Світлана Тарнавська // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 1. - С. 41–46. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-5358
ДРНТІ
УДК

Кл.слова (ненормовані):
інтегровані курси -- дослідницькі уміння -- причиново-наслідкові зв’язки -- Я досліджую світ, інтегрований курс -- пізнавальні інтереси -- навколишній світ -- природні явища -- емпіричні зв’язки -- календарно-тематичне планування
Анотація: У статті розповідається про формування та розвиток дослідницьких умінь у молодших школярів під час уроків інтегрованого курсу "Я досліджую світ". Представлено орієнтовне календарно-тематичне планування з інтегрованого курсу "Я досліджую світ".


Дод.точки доступу:
Тарнавська, С.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ПШ-2/2020/1
   Журнал

Початкова школа [Текст] : Науково-методичний журнал/ МОН України; Видавництво "Початкова школа". - Київ : Початкова школа, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Виходить щомісячно
2020р. N 1
Зміст:
Бех, І. Виховна інноватика Василя Сухомлинського / Іван Бех. - С.1–3.
Якименко, С. Екскурсія до історичної локації "Ольвія" : (освітній нетворкінг) / Світлана Якименко [и др.]. - С.4–11.
Інші автори: Тимченко А., Іванець Н., Філімонова Т., Дрозд О.
Фідкевич, О. Формувальне оцінювання як інструмент підвищення якості навчання / Олена Фідкевич, Наталія Бакуліна. - С.12–14. - Бібліогр.: 13 назв.
Єгупова, В. Урок української мови у 4 класі / Віта Єгупова. - С.15–16.
Разгільдєєва, Л. Урок літературного читання / Любов Разгільдєєва. - С.16–18.
Кобцева, Н. Урок позакласного читання у 3 класі / Наталія Кобцева. - С.18–20.
Прошкуратова, Т. Система інтегрованих завдань з теми "Життя тварин у довкіллі" / Тамара Прошкуратова, Аліна Пархоменко. - С.20–22.
Діхтяренко, Л. Ми пізнаємо природу – спостерігаємо за тваринами : ("Я досліджую світ", 1 цикл навчання) / Людмила Діхтяренко. - С.23–25.
Лісовець, О. Зустрічається зима з весною / Олена Лісовець. - С.25–26.
Гільберг, Т. Орієнтовне календарно-тематичне планування з інтегрованого курсу "Я досліджую світ" : до підручника "Я досліджую світ", 2 клас, ІІ частина (автори Гільберг Тетяна, Тарнавська Сніжана, Павич Ніна; видавництво "Генеза", 2019) / Тетяна Гільберг, Світлана Тарнавська. - С.27–37.
Петрина, А. Заняття з трудового навчання у 2 класі / Алла Петрина. - С.38–39.
Микитюк, В. Урок природознавства у 4 класі / Валентина Микитюк. - С.40–42.
Тернавич, Т. Інсценізація – один із напрямів особистісно орієнтованого навчання : (виховний захід) / Тетяна Тернавич. - С.42–44.
Зайцева, Н. М. Створення ситуації успіху в освітньому процесі на уроках математики / Н. М. Зайцева. - С.45–47.
Дяченко, Л. Як організувати роботу дітей в інклюзивному класі на уроках української мови і читання / Людмила Дяченко. - С.48–50.
Савенков, І. Методичні основи занять лікувальною фізкультурою в спеціальних медичних групах у школі / Іігор Савенков. - С.51–54. - Бібліогр.: 2 назви.
Крат, Л. Захистити дитячу душу / Любов Крат. - С.55–57.
Попкова, Т. Нестандартні уроки – втілення життєвих компетенцій у дію / Тетяна Попкова, Світлана Зінченко. - С.58–59.
Мазур, Н. Застосування методів критичного мислення на уроках у 3 класі / Наталя Мазур. - С.59–60.
Конкурс "І сталося диво...". - С.62–63.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.3.016:087.5](477)
Г 11


    Гільберг, Т.
    Орієнтовне календарно-тематичне планування з інтегрованого курсу "Я досліджую світ" [Текст] : до підручника "Я досліджую світ", 2 клас, ІІ частина (автори Гільберг Тетяна, Тарнавська Сніжана, Павич Ніна; видавництво "Генеза", 2019) / Тетяна Гільберг, Світлана Тарнавська // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 1. - С. 27–37. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--інтегровані курси--2 клас
Кл.слова (ненормовані):
інтегровані курси -- методика викладання -- календарно-тематичне планування -- планування уроків -- Я досліджую світ, інтегрований курс -- початкова школа -- 2 клас
Анотація: Орієнтовне календарно-тематичного планування з інтегрованого курсу "Я досліджую світ" за типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом О. Я. Савченко та Р. Б. Шияна, 2 клас.


Дод.точки доступу:
Тарнавська, С.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ПШ-2/2020/2
   Журнал

Початкова школа [Текст] : Науково-методичний журнал/ МОН України; Видавництво "Початкова школа". - Київ : Початкова школа, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Виходить щомісячно
2020р. N 2 (608)
Зміст:
Тюріна, І. Педагог НУШ – ресурсна особистість / Ірина Тюріна. - С.1–2.
Пархоменко, Н. Вчимося обирати шкільний підручник / Наталія Пархоменко. - С.3–9.
Гільберг, Т. Формування підприємницької компетентності в інтегрованому курсі "Я досліджую світ" / Тетяна Гільберг, Світлана Тарнавська. - С.10–15. - Бібліогр.: 14 назв.
Гуськова, О. Практика ейдетики в початковій школі : (узагальнення досвіду) / Ольга Гуськова. - С.15–19. - Бібліогр.: 11 назв.
Побережна, О. Урок з української мови в 4 класі / Олена Побережна. - С.20–21.
Карнаухова, Т. Урок позакласного читання в 1 циклі навчання / Тетяна Карнаухова. - С.21–23.
Горніцька, А. Урок позакласного читання, 4 клас / Анастасія Горніцька, Євгеній Сіменик. - С.24–27. - Бібліогр.: 5 назв.
Антонкова, М. Тематичний день у 2 класі / Марія Антонкова. - С.27–34.
Маркович, С. Літературний КВК для 3 класу / Стефа Маркович, Ірина Плечій-Дронишинець. - С.34–37.
Чуйко, А. Урок англійської мови для 2 класу НУШ : за підручником Fly High 2 (New Ukrainian) / Анна Чуйко. - С.38–40.
Заєць, Л. Урок – математичний кафетерій / Людмила Заєць. - С.41–42.
Мазур, Н. Урок з природознавства у 4 класі / Наталя Мазур. - С.43–44. - Бібліогр.: 3 назви.
Каращук, Л. Цікаві вправи і завдання для дітей з особливими освітніми потребами / Людмила Каращук. - С.45–47.
Тимощук, О. Використання навчального мережевого проєкту "Будьте здорові!" в початковій школі / Оксана Тимощук. - С.48–49.
Красоткіна, Н. Слово в житті людини : (виховне заняття в початкових класах на тему: "Культура мовлення") / Н. Красоткіна. - С.50–51.
Явтухова, Н. Збережемо природу Запорізького краю / Наталія Явтухова. - С.52.
Череушенко, Т. З чого починається патріотизм, або складові національного та патріотичного виховання / Тамара Череушенко. - С.53–54.
Яценя, А. Запалити вогник знань / Алла Яценя. - С.54–55.
Войтович, О. Піжамна вечірка в НУШ, або Новорічні дива у 2-В класі : (навчально-розважальна гра) / Оксана Войтович. - С.55–56.
Осколок, Л. Подорож до "Країни правильного харчування" / Людмила Осколок. - С.57–60.
Хлібовська, О. Щоб мандрувати, треба дорожні правила вивчати : (свято-розвага для учнів 1 класу) / Оксана Хлібовська. - С.60–62.
Конкурс "І сталося диво...". - С.63–64.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.3.016:087.5](477)
Г 11


    Гільберг, Т.
    Формування підприємницької компетентності в інтегрованому курсі "Я досліджую світ" [Текст] / Тетяна Гільберг, Світлана Тарнавська // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 2(608). - С. 10–15. - Бібліогр.: 14 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--інтегровані курси
Кл.слова (ненормовані):
інтегровані курси -- Я досліджую світ, інтегрований курс -- методика викладання -- підприємницька компетентність -- інтегроване навчання -- компетентнісний підхід -- фінансова грамотність -- економічне виховання -- підприємницька діяльність -- початкова школа
Анотація: У статті розповідається про те, що Концепція Нової української школи передбачає формування підприємницької компетентності з початкової школи, зокрема розглянуто формування підприємницької компетентості під час вивчення інтегрованого курсу "Я досліджую світ".


Дод.точки доступу:
Тарнавська, С.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ПШ-2/2020/11/12
   Журнал

Початкова школа [Текст] : Науково-методичний журнал/ МОН України; Видавництво "Початкова школа". - Київ : Початкова школа, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Виходить щомісячно
2020р. N 11/12 (617-618)
Зміст:
Світлої пам’яті Олександри Яківни Савченко. - С.1.
Гільберг, Т. Організація уроку інтегрованого курсу "Я досліджую світ" у I циклі навчання / Тетяна Гільберг, Світлана Тарнавська. - С.3-9. - Бібліогр.: 18 назв.
Мовчун, А. Формування мовних знань і правописних умінь учнів 3 класу на уроках перевірки і корекції знань, умінь і навичок / Антоніна Мовчун. - С.10-15
Мисько, Г. Гра - провідний вид діяльності молодших школярів / Галина Мисько. - С.15-24. - Бібліогр.: 5 назв.
Юстенюк, О. Урок читання у 2 класі / Олена Юстенюк. - С.24-25.
Шостак, М. Тести для перевірки розуміння прочитаного : (2 клас) / Марія Шостак. - С.25-28.
Ніколаєнко, В. Розмаїттям кольоровим прикрашає осінь край : (урок-проєкт у 3 класі) / Валентина Ніколаєнко. - С.28-30.
Фещенко, Н. У країні знань. Твори з науковою інформацією : (урок літературного читання у 4 класі) / Наталія Фещенко. - С.31-32.
Пліс, Т. Всеволод Нестайко "Троє за парканом" : (урок літературного читання, 4 клас) / Тетяна Пліс. - С.33-35.
Тарнавська, С. Сила математичного слова / Світлана Тарнавська. - С.35-37
Кацубо, Я. Відкрите заняття - гра "Розумники і Розумниці" / Яна Кацубо. - С.37-40
Петрина, А. "Вербички - сестрички закосичилися". Еколого - народознавчий проєкт - усний журнал. / Алла Петрина. - С.41-44
Бурячок, Г. Село моє, для мене ти єдине / Галина Бурячок. - С.45-46
Чудакова, О. Повернений ліс / Оксана Чудакова. - С.46-48. - Бібліогр.: 4 назви.
Якубенко, О. Розробки уроків відповідно до нозології дитини з ООП : (навчання грамоти, математика, "Я досліджую світ" за програмою О. Я. Савченко) / Олена Якубенко. - С.49-53.
Голішенко, Н. Актуальність проблематики казок В. О. Сухомлинського в контексті сучасних тенденцій виховання учнів / Наталія Голішенко. - С.54-55. - Бібліогр.: 5 назв.
Прошкуратова, Т. Система інтегрованих завдань / Тамара Прошкуратова, Любов Пиліпко. - С.56-58.
Братошко, С. Вишита поезія. До 150-річчя від дня народження видатної поетеси і громадської діячки Лесі Українки / Світлана Братошко. - С.59.
Попова, Г. Булінг: боротьба триває! Толерантний всесвіт побудуй! : (з досвіду роботи) / Галина Попова. - С.60-62. - Бібліогр.: 3 назви.
Кисла, Н. Майстер-клас для вчителів "Дерево власних резервів / Наталія Кисла. - С.63-65
Красоткіна, Н. День української писемності та мови : свято-урок / Надія Красоткіна. - С.66-68
Швець, О. Свято врожаю / Олександр Швець. - С.69-72
Конкурс "І сталося диво...". - С.73-76
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.3.016:087.5](477)
Г 11


    Гільберг, Т.
    Організація уроку інтегрованого курсу "Я досліджую світ" у I циклі навчання [Текст] / Тетяна Гільберг, Світлана Тарнавська // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 11/12(617-618). - С. 3-9. - Бібліогр.: 18 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--інтегровані курси
Кл.слова (ненормовані):
інтегровані курси -- Я досліджую світ, курс -- проєктування уроку -- чуттєве пізнання -- організація уроку -- початкова школа
Анотація: У статті висвітлено особливості проєктування уроку з інтегрованого курсу "Я досліджую світ" в початковій шоклі.


Дод.точки доступу:
Тарнавська, С.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)