> Шифр: ГЕШ-1/2008/1 Журнал 2008р. N 1 Корнєєв, В. Сучасний урок географії: підготовка до уроку, тематичне і поурочне планування / В. Корнєєв. - С.2-7 Заставний, Ф. Особливості національного складу населення і перспективи розвитку Донецького економічного району / Ф. Заставний. - С.9-12 Ісаєва, Г. Технологія ефективності лекції на уроках географії у старшій школі / Г. Ісаєва. - С.13-15 Дячук, Л. Урок на тему "Види ризику у підприємницькій діяльності та методи їх оцінки" / Л. Дячук, Г. Дячук. - С.19-21 Копилець, Є. Еколого-географічний проект "Суд над вулканізмом" / Є. Копилець. - С.22-26 Гільберг, Т. Тестовий контроль з географії: переваги й недоліки / Т. Гільберг. - С.27-30 Кравчук, О. Вправи і задачі межпредметного змісту (географія-біологія) / О. Кравчук, Е. Шухова. - С.31-35 Столяров, Г. Європейський Союз: критерії до вступу / Г. Столяров. - С.36-37 Швець, М. Замки, палаци і фортеці України / М. Швець. - С.38-39 (далі буде) Шаблій, О. Велич постаті фундатора української географії Степана Рудницького / О. Шаблій. - С.40-47 : портр Бойко, В. Історія української географії та картографії / В. Бойко. - С.48-50 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Гільберг, Т. Тестовий контроль з географії: переваги й недоліки [Текст] / Т. Гільберг> // Географія та основи економіки в школі : Науково-методичний журнал. - 2008. - N1. - С. 27-30 Рубрики: оцінювання з географії Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ГЕШ-1/2009/1 Журнал 2009р. N 1 Гільберг, Т. Статистика на уроках географії / Т. Гільберг. - С.7-10. Герман, О. Навчальна дискусія як спосіб формування ключових компетентностей учнів у курсах шкільної географії / О. Герман. - С.11-13. Топузов, О. Економізація шкільної географічної освіти (історичний аспект) / О. Топузов, А. Шуканова. - С.29-33. Гілецький, Й. Перевали українських Карпат / Й. Гілецький. - С.34-39. Костриця, М. Біля підвалин національної географії: (До 170-річчя з дня народження П. П. Чубинського) / М. Костриця. - С.40-44. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ГЕШ-1/2009/2 Журнал 2009р. N 2 Варакута, О. Формування понять "План місцевості" та "географічна карта" на уроках географії в 6 класі / О. Варакута. - С.7-14 Криворотова, О. Інтегрований урок з географії та біології на тему "Тваринний та рослинний світ Північної Америки" в 7 класі / О. Криворотова, І. Гарнагіна. - С.14-22 Савлук, Г. Урок на тему "Китайська Народна республіка" 10 клас / Г. Савлук. - С.22-25 Шуканова, А. Урок на тему "Безробіття: Чому виникає і яким буває?" 10 клас / А. Шуканова. - С.25-32 Гільберг, Т. Подільські Товтри-одне із семи природних чудес України / Т. Гільберг. - С.38-41 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Гільберг, Т. Подільські Товтри-одне із семи природних чудес України [Текст] / Т. Гільберг> // Географія та основи економіки в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - N2. - С. 38-41 Рубрики: екологія України Заповідники, парки України Кл.слова (ненормовані): Медобори -- національні парки України Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ГЕШ-1/2009/4 Журнал 2009р. N 4 Гільберг, Т. Реалізація компетентнісного ппідходу до навчання нас уроках географії / Т. Гільберг. - С.7-10 Скавронський, П. Психолого-педагогічна характеристика процесу засвоєння на уроках географії під час формування картознавчої компетенції учнів основної школи / П. Скавронський. - С.26-30 Гетьман, В. Біосферний запаовідник "Асканія-Нова" / В. Гетьман. - С.31-35 Шевченко, В. Й.-В. Гете - природознавець : до 260-річчя від дня народження великого поета і натураліста / В. Шевченко. - С.42-44 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Гільберг, Т. Реалізація компетентнісного підходу до навчання нас уроках географії [Текст] / Т. Гільберг> // Географія та основи економіки в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - N4. - С. 7-10 Рубрики: викладання географії уроки географії Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Гільберг, Т. Статистика на уроках географії [Текст] / Т. Гільберг> // Географія та основи економіки в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - N1. - С. 7-10. Рубрики: викладання економічної та соціальної географії в школі Кл.слова (ненормовані): СТАТИСТИКА Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ГЕШ-1/2010/9 Журнал 2010р. N 9 Покась, Л. Креативна технологія навчання формує мислення майбутнього / Л. Покась, В. Сінгаєвська. - С.2-5 Гільберг, Т. Географія. Навчальна програма для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Профільний рівень / Т. Гільберг, Л. Паламарчук, М. Бочко. - С.6-17 Губатюк, І. Структуризація економічних благ за різними критеріями та ознаками / І. Губатюк. - С.18-19 Бойко, Н. Уроки-ігри з економіки / Н. Бойко. - С.20-27 Скавронський, П. Бердичів : від минулого до сьогодення / П. Скавронський. - С.30-35 Гордєєв, А. Географ-картограф Пірі Рейс / А. Гордєєв, В. Шевченко. - С.37-39 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Г 11 Гільберг, Т. Географія. Навчальна програма для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Профільний рівень [Текст] / Т. Гільберг, Л. Паламарчук, М. Бочко> // Географія та основи економіки в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - N 9. - С. 6-17 Рубрики: Викладання географії Кафедра географії методична допомога вчителям Ніжина Дод.точки доступу: Паламарчук, Л.; Бочко, М. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПШ-2/2018/8 Журнал 2018р. N 8 Щодо вивчення у закладах загальної середньої освіти навчальних предметів у 2018/2019 навчальному році : [лист... від 03. 07. 2018 р. № 1/9-415]. - С.1. Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення в закладах загальної середньої освіти навчальних предметів та організації освітнього процесу в 2018/2019 навчальному році : дод. до листа М-ва освіти та науки України від 03. 07. 2018 р. № 1/9-415. - С.1–15. Вашуленко, М. Про роботу за Букварем нового видання / М. Вашуленко, О. Вашуленко. - С.16–21. - Бібліогр.: 2 назви. Пономарьова, К. Пріоритети в навчанні грамоти першокласників НУШ : (методичний коментар щодо роботи за навчально-методичним комплектом до Букваря К. Пономарьової) / К. Пономарьова. - С.21–26. - Бібліогр.: 10 назв. Захарійчук, М. Реалізація завдань Нової української школи на основі навчального змісту Букваря (авт. М. Захарійчук) / М. Захарійчук. - С.26–30. Чумарна, М. Як у краплинці роси : (з досвіду творення інтегрованого підручника для найменших) / М. Чумарна. - С.31–33. Петрук, О. Українська мова як державна : методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу в перших класах закладів загальної середньої освіти з навчанням мовами національних меншин у 2018/2019 навчальному році / О. Петрук. - С.34–35. Гільберг, Т. Організація освітнього процесу в 1 класі засобами інтегрованого курсу "Я досліджую світ" / Т. Гільберг, С. Тарнавська. - С.36–43. - Бібліогр.: 8 назв. Мельник, Д. Презентація проекту "Із чого виготовляють папір" / Д. Мельник. - С.44–46. Ляшенко, А. Презентація проекту "Бізнес-школа Агента змін" / А. Ляшенко. - С.46–49. Балютіна, К. Актуальні проблеми початкової школи і шляхи їх вирішення / К. Балютіна. - С.50–54. - Бібліогр.: 10 назв. Савчук, М. Радість пізнання та успіху, або Про творчий потенціал учителя / М. Савчук. - С.56. Сидоренко, С. Україна – свята моя земля : (музично-літературна композиція) / С. Сидоренко. - С.57–59. Степанець, С. Я – це Україна! / С. Степанець. - С.60–61. - Бібліогр.: 2 назви. Мельник, Д. Із чого виготовляють папір / Д. Мельник. - С.61. - Бібліогр.: 4 назви. Лесик, Л. Велика таємниця маленької батарейки / Л. Лесик. - С.62–63. Ляшенко, А. Бізнес-школа Агента змін / А. Ляшенко. - С.63. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Г 11 Гільберг, Т. Організація освітнього процесу в 1 класі засобами інтегрованого курсу "Я досліджую світ" / Тетяна Гільберг, Світлана Тарнавська> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 8. - С. 36–43. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): інтегровані курси -- підручники -- календарно-тематичне планування -- інтегративний підхід -- інтеграція змісту -- Я досліджую світ, інтегрований курс -- початкова школа -- 1 клас Анотація: Розглянуто, як застосовується інтегративний підхід за підручником для 1 класу "Я досліджую світ", а також подано орієнтовне календарно-тематичне планування з інтегрованого курсу. Дод.точки доступу: Тарнавська, С. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПШ-2/2019/1 Журнал 2019р. N 1 Лук’янець, А. Історія журналу – це історія розвитку і становлення початкової освіти України / А. Лук’янець ; А. Лук’янець. - С.1. Савчук, Т. Сила добрих сердець / Т. Савчук. - С.3–7. Панчак, О. Розвиток навички читання як виду мовленнєвої діяльності : (з досвіду роботи) / О. Панчак. - С.8–12. Базарницька, І. Урок української мови у 3 класі з використанням комп’ютерних технологій / І. Базарницька. - С.13–14. Шишова, О. Урок української мови у 4 класі / О. Шишова. - С.15–17. Піддубко, О. Урок математики у 1 класі / О. Піддубко. - С.17–19. Ягупа, І. Інтегровані заняття у 1 класі / І. Ягупа. - С.19–28. Ісаєва, Л. Конспект уроку з використанням міжпредметних зв’язків : (3 клас) / Л. Ісаєва. - С.28–30. Веремійчик, І. Інтеграція трудового навчання, образотворчого мистецтва, математики та природознавства у предметних дидактичних іграх : (2 і 3 класи) / І. Веремійчик. - С.31–34. Висоцька, Л. Ранкова зустріч / Л. Висоцька. - С.34–36. Губарєва, С. Пташина їдальня / С. Губарєва. - С.37–39. Геряк, Т. Захисники Вітчизни у моїй родині / Т. Геряк. - С.39–40. Гільберг, Т. Встановлення причиново-наслідкових зв’язків як спосіб формування дослідницьких умінь у молодших школярів на інтегрованих уроках курсу "Я досліджую світ" / Т. Гільберг, С. Тарнавська. - С.41–46. - Бібліогр.: 4 назви. Підберезня, Я. Інтегрований урок з інформатики та основ початкового курсу природознавства / Я. Підберезня, О. Ільйонок. - С.47–49. Гонтаровська, Н. Організаційно-педагогічні умови впровадження науково-педагогічного проекту "Інтелект України" : (практична робота навчальних закладів м. Дніпра) / Н. Гонтаровська. - С.50–53. - Бібліогр.: 8 назв. Зубченко, Т. Культура взаємин у сім’ї / Т. Зубченко. - С.54–57. Палій, В. Гра "23 мислинки" / В. Палій. - С.57. Кацубо, Я. Щаслива родина – щаслива дитина : (свято з елементами гуманної педагогіки) / Я. Кацубо. - С.58–60. Грошева, О. Готуємося до НУШ: співучителювання / О. Грошева, М. Грішак. - С.62. Конкурс "Розповідь про добрі справи". - С.63–64. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Г 11 Гільберг, Т. Встановлення причиново-наслідкових зв’язків як спосіб формування дослідницьких умінь у молодших школярів на інтегрованих уроках курсу "Я досліджую світ" / Тетяна Гільберг, Світлана Тарнавська> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 1. - С. 41–46. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): інтегровані курси -- дослідницькі уміння -- причиново-наслідкові зв’язки -- Я досліджую світ, інтегрований курс -- пізнавальні інтереси -- навколишній світ -- природні явища -- емпіричні зв’язки -- календарно-тематичне планування Анотація: У статті розповідається про формування та розвиток дослідницьких умінь у молодших школярів під час уроків інтегрованого курсу "Я досліджую світ". Представлено орієнтовне календарно-тематичне планування з інтегрованого курсу "Я досліджую світ". Дод.точки доступу: Тарнавська, С. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПШ-2/2020/1 Журнал 2020р. N 1 Бех, І. Виховна інноватика Василя Сухомлинського / Іван Бех. - С.1–3. Якименко, С. Екскурсія до історичної локації "Ольвія" : (освітній нетворкінг) / Світлана Якименко [и др.]. - С.4–11. Інші автори: Тимченко А., Іванець Н., Філімонова Т., Дрозд О. Фідкевич, О. Формувальне оцінювання як інструмент підвищення якості навчання / Олена Фідкевич, Наталія Бакуліна. - С.12–14. - Бібліогр.: 13 назв. Єгупова, В. Урок української мови у 4 класі / Віта Єгупова. - С.15–16. Разгільдєєва, Л. Урок літературного читання / Любов Разгільдєєва. - С.16–18. Кобцева, Н. Урок позакласного читання у 3 класі / Наталія Кобцева. - С.18–20. Прошкуратова, Т. Система інтегрованих завдань з теми "Життя тварин у довкіллі" / Тамара Прошкуратова, Аліна Пархоменко. - С.20–22. Діхтяренко, Л. Ми пізнаємо природу – спостерігаємо за тваринами : ("Я досліджую світ", 1 цикл навчання) / Людмила Діхтяренко. - С.23–25. Лісовець, О. Зустрічається зима з весною / Олена Лісовець. - С.25–26. Гільберг, Т. Орієнтовне календарно-тематичне планування з інтегрованого курсу "Я досліджую світ" : до підручника "Я досліджую світ", 2 клас, ІІ частина (автори Гільберг Тетяна, Тарнавська Сніжана, Павич Ніна; видавництво "Генеза", 2019) / Тетяна Гільберг, Світлана Тарнавська. - С.27–37. Петрина, А. Заняття з трудового навчання у 2 класі / Алла Петрина. - С.38–39. Микитюк, В. Урок природознавства у 4 класі / Валентина Микитюк. - С.40–42. Тернавич, Т. Інсценізація – один із напрямів особистісно орієнтованого навчання : (виховний захід) / Тетяна Тернавич. - С.42–44. Зайцева, Н. М. Створення ситуації успіху в освітньому процесі на уроках математики / Н. М. Зайцева. - С.45–47. Дяченко, Л. Як організувати роботу дітей в інклюзивному класі на уроках української мови і читання / Людмила Дяченко. - С.48–50. Савенков, І. Методичні основи занять лікувальною фізкультурою в спеціальних медичних групах у школі / Іігор Савенков. - С.51–54. - Бібліогр.: 2 назви. Крат, Л. Захистити дитячу душу / Любов Крат. - С.55–57. Попкова, Т. Нестандартні уроки – втілення життєвих компетенцій у дію / Тетяна Попкова, Світлана Зінченко. - С.58–59. Мазур, Н. Застосування методів критичного мислення на уроках у 3 класі / Наталя Мазур. - С.59–60. Конкурс "І сталося диво...". - С.62–63. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Г 11 Гільберг, Т. Орієнтовне календарно-тематичне планування з інтегрованого курсу "Я досліджую світ" [Текст] : до підручника "Я досліджую світ", 2 клас, ІІ частина (автори Гільберг Тетяна, Тарнавська Сніжана, Павич Ніна; видавництво "Генеза", 2019) / Тетяна Гільберг, Світлана Тарнавська> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 1. - С. 27–37. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): інтегровані курси -- методика викладання -- календарно-тематичне планування -- планування уроків -- Я досліджую світ, інтегрований курс -- початкова школа -- 2 клас Анотація: Орієнтовне календарно-тематичного планування з інтегрованого курсу "Я досліджую світ" за типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом О. Я. Савченко та Р. Б. Шияна, 2 клас. Дод.точки доступу: Тарнавська, С. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПШ-2/2020/2 Журнал 2020р. N 2 (608) Тюріна, І. Педагог НУШ – ресурсна особистість / Ірина Тюріна. - С.1–2. Пархоменко, Н. Вчимося обирати шкільний підручник / Наталія Пархоменко. - С.3–9. Гільберг, Т. Формування підприємницької компетентності в інтегрованому курсі "Я досліджую світ" / Тетяна Гільберг, Світлана Тарнавська. - С.10–15. - Бібліогр.: 14 назв. Гуськова, О. Практика ейдетики в початковій школі : (узагальнення досвіду) / Ольга Гуськова. - С.15–19. - Бібліогр.: 11 назв. Побережна, О. Урок з української мови в 4 класі / Олена Побережна. - С.20–21. Карнаухова, Т. Урок позакласного читання в 1 циклі навчання / Тетяна Карнаухова. - С.21–23. Горніцька, А. Урок позакласного читання, 4 клас / Анастасія Горніцька, Євгеній Сіменик. - С.24–27. - Бібліогр.: 5 назв. Антонкова, М. Тематичний день у 2 класі / Марія Антонкова. - С.27–34. Маркович, С. Літературний КВК для 3 класу / Стефа Маркович, Ірина Плечій-Дронишинець. - С.34–37. Чуйко, А. Урок англійської мови для 2 класу НУШ : за підручником Fly High 2 (New Ukrainian) / Анна Чуйко. - С.38–40. Заєць, Л. Урок – математичний кафетерій / Людмила Заєць. - С.41–42. Мазур, Н. Урок з природознавства у 4 класі / Наталя Мазур. - С.43–44. - Бібліогр.: 3 назви. Каращук, Л. Цікаві вправи і завдання для дітей з особливими освітніми потребами / Людмила Каращук. - С.45–47. Тимощук, О. Використання навчального мережевого проєкту "Будьте здорові!" в початковій школі / Оксана Тимощук. - С.48–49. Красоткіна, Н. Слово в житті людини : (виховне заняття в початкових класах на тему: "Культура мовлення") / Н. Красоткіна. - С.50–51. Явтухова, Н. Збережемо природу Запорізького краю / Наталія Явтухова. - С.52. Череушенко, Т. З чого починається патріотизм, або складові національного та патріотичного виховання / Тамара Череушенко. - С.53–54. Яценя, А. Запалити вогник знань / Алла Яценя. - С.54–55. Войтович, О. Піжамна вечірка в НУШ, або Новорічні дива у 2-В класі : (навчально-розважальна гра) / Оксана Войтович. - С.55–56. Осколок, Л. Подорож до "Країни правильного харчування" / Людмила Осколок. - С.57–60. Хлібовська, О. Щоб мандрувати, треба дорожні правила вивчати : (свято-розвага для учнів 1 класу) / Оксана Хлібовська. - С.60–62. Конкурс "І сталося диво...". - С.63–64. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Г 11 Гільберг, Т. Формування підприємницької компетентності в інтегрованому курсі "Я досліджую світ" [Текст] / Тетяна Гільберг, Світлана Тарнавська> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 2(608). - С. 10–15. - Бібліогр.: 14 назв. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): інтегровані курси -- Я досліджую світ, інтегрований курс -- методика викладання -- підприємницька компетентність -- інтегроване навчання -- компетентнісний підхід -- фінансова грамотність -- економічне виховання -- підприємницька діяльність -- початкова школа Анотація: У статті розповідається про те, що Концепція Нової української школи передбачає формування підприємницької компетентності з початкової школи, зокрема розглянуто формування підприємницької компетентості під час вивчення інтегрованого курсу "Я досліджую світ". Дод.точки доступу: Тарнавська, С. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПШ-2/2020/11/12 Журнал 2020р. N 11/12 (617-618) Світлої пам’яті Олександри Яківни Савченко. - С.1. Гільберг, Т. Організація уроку інтегрованого курсу "Я досліджую світ" у I циклі навчання / Тетяна Гільберг, Світлана Тарнавська. - С.3-9. - Бібліогр.: 18 назв. Мовчун, А. Формування мовних знань і правописних умінь учнів 3 класу на уроках перевірки і корекції знань, умінь і навичок / Антоніна Мовчун. - С.10-15 Мисько, Г. Гра - провідний вид діяльності молодших школярів / Галина Мисько. - С.15-24. - Бібліогр.: 5 назв. Юстенюк, О. Урок читання у 2 класі / Олена Юстенюк. - С.24-25. Шостак, М. Тести для перевірки розуміння прочитаного : (2 клас) / Марія Шостак. - С.25-28. Ніколаєнко, В. Розмаїттям кольоровим прикрашає осінь край : (урок-проєкт у 3 класі) / Валентина Ніколаєнко. - С.28-30. Фещенко, Н. У країні знань. Твори з науковою інформацією : (урок літературного читання у 4 класі) / Наталія Фещенко. - С.31-32. Пліс, Т. Всеволод Нестайко "Троє за парканом" : (урок літературного читання, 4 клас) / Тетяна Пліс. - С.33-35. Тарнавська, С. Сила математичного слова / Світлана Тарнавська. - С.35-37 Кацубо, Я. Відкрите заняття - гра "Розумники і Розумниці" / Яна Кацубо. - С.37-40 Петрина, А. "Вербички - сестрички закосичилися". Еколого - народознавчий проєкт - усний журнал. / Алла Петрина. - С.41-44 Бурячок, Г. Село моє, для мене ти єдине / Галина Бурячок. - С.45-46 Чудакова, О. Повернений ліс / Оксана Чудакова. - С.46-48. - Бібліогр.: 4 назви. Якубенко, О. Розробки уроків відповідно до нозології дитини з ООП : (навчання грамоти, математика, "Я досліджую світ" за програмою О. Я. Савченко) / Олена Якубенко. - С.49-53. Голішенко, Н. Актуальність проблематики казок В. О. Сухомлинського в контексті сучасних тенденцій виховання учнів / Наталія Голішенко. - С.54-55. - Бібліогр.: 5 назв. Прошкуратова, Т. Система інтегрованих завдань / Тамара Прошкуратова, Любов Пиліпко. - С.56-58. Братошко, С. Вишита поезія. До 150-річчя від дня народження видатної поетеси і громадської діячки Лесі Українки / Світлана Братошко. - С.59. Попова, Г. Булінг: боротьба триває! Толерантний всесвіт побудуй! : (з досвіду роботи) / Галина Попова. - С.60-62. - Бібліогр.: 3 назви. Кисла, Н. Майстер-клас для вчителів "Дерево власних резервів / Наталія Кисла. - С.63-65 Красоткіна, Н. День української писемності та мови : свято-урок / Надія Красоткіна. - С.66-68 Швець, О. Свято врожаю / Олександр Швець. - С.69-72 Конкурс "І сталося диво...". - С.73-76 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Г 11 Гільберг, Т. Організація уроку інтегрованого курсу "Я досліджую світ" у I циклі навчання [Текст] / Тетяна Гільберг, Світлана Тарнавська> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 11/12(617-618). - С. 3-9. - Бібліогр.: 18 назв. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): інтегровані курси -- Я досліджую світ, курс -- проєктування уроку -- чуттєве пізнання -- організація уроку -- початкова школа Анотація: У статті висвітлено особливості проєктування уроку з інтегрованого курсу "Я досліджую світ" в початковій шоклі. Дод.точки доступу: Тарнавська, С. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |