> Шифр: ШО1/2011/4 Журнал 2011р. N 4 Костенко, Ліна. Осінній день, осінній день, осінній! : [текст вірша] / Л. Костенко. - 2-а с. обкл. Сухомлинська, Ольга Василівна. Колектив і особистість у контексті філософії освіти / О. В. Сухомлинська. - С.2-5. - Бібліогр.: 6 назв. Гірний, Олег Ігорович. Творчість як педагогічна проблема : тренінг творчості / О. І. Гірний. - С.5-10. - Бібліогр.: 21 назв. Харченко, Тетяна Гадульзянівна. Індивідуальний підхід у підготовці майбутніх учителів як чиник гуманізації педагогічної освіти у Франції / Т. Г. Харченко. - С.11-18. - Бібліогр.: 15 назв. Волик, Лариса Віталіївна. Екстраполяція ідей університетської освіти у дитяче середовище / Л. В. Волик. - С.18-21. - Бібліогр.: 3 назв. Хоружий, Григорій Фокович. Вища освіта на шляху оптимізації / Г. Ф. Хоружий. - С.22-27. - Бібліогр.: 6 назв. Дічек, Наталя Петрівна. Диференційований підхід до навчального процес : спроба ретроаналізу / Н. П. Дічек. - С.28-33. - Бібліогр.: 21 назв. Лашко, Михайло Васильович. Становлення Марії Грінченко як педагога-просвітника / М. В. Лашко. - С.33-37. - Бібліогр.: 16 назв. Квас, Олена Валеріївна. Світ дитинства епохи Середньовіччя / О. В. Квас. - С.38-41. - Бібліогр.: 8 назв. Новицька, Ольга Валеріївна. Організація науково-дослідної роботи як складової реформування системи освіти в Україні (1920-1924) / О. В. Новицька. - С.42-47. - Бібліогр.: 14 назв. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Г 11 Гірний, Олег Ігорович. Творчість як педагогічна проблема : тренінг творчості / О. І. Гірний, М. М. Савчин> // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2011. - № 4. - С. 5-10. - Бібліогр.: 21 назв. Рубрики: Творчість Здібності Кл.слова (ненормовані): дивергенція -- конвергенція -- тренінги творчості -- підготовка вчителів -- розвиток творчості Анотація: У статті розглядається проблема реалізації психологічної моделі конвергентно-дивергентного мислення під час тренінгів. Дод.точки доступу: Савчин, Марія Михайлівна Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |