> Шифр: ВМДЗ/2009/6 Журнал 2009р. N 6 Гавриш, Н. Зрозуміти іншого, щоб наблизитися до себе: Методична робота з вихователями / Н. Гавриш, В. Желанова. - С.7-13 Корнєєва, О. Використання інтерактивних технологій у методичній роботі / О. Корнєєва. - С.14-22 Лохвицька, Л. "Пізнайки" навколо нас: розвиток пізнавальної активності у дошкільників / Л. Лохвицька. - С.27-34 Герасименко, Л. Навчаємося читати з "Кубиками Зайцева": Переваги методика Миколи Зайцева / Л. Герасименко. - С.35-39 Джемула, Г. Наступність у формуванні навчальних умінь / Г. Джемула. - С.40-45 Адаменко, Л. Портфоліо дошкільника як інструмент комплексної діагностики / Л. Адаменко. - С.46-49 Неменуща, О. Театралізація англійських казок для дошкільників / О. Неменуща. - С.50-58 Лещенко, С. Використання народної казки в музичному вихованні дошкільників / С. Лещенко. - С.59-65 Горбатих, В. Готуємося до школи...з конструктором / В. Горбатих. - С.66-70 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Джемула, Г. Наступність у формуванні навчальних умінь [Текст] / Г. Джемула> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2009. - N6. - С. 40-45 Рубрики: Дошкільна освіта--корекційна робота--мовленнєвий розвиток Дошкільна освіта--заняття з математики Кл.слова (ненормовані): наступність у навчанні Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2012/4 Журнал 2012р. N 4 Ладивір, Світлана. Сьогодення дошкілля / С. Ладивір. - С.4-12. Гурковська, Тетяна. Педагогічні стереотипи у взаємодії з дитиною / Т. Гурковська. - С.13-18. Морозова, Людмила. Аналітичні аспекти планування роботи дошкільного навчальног закладу / Л. Морозова. - С.19-28. Морозова, Людмила. Складання аналізу роботи закладу за минулий рік:: крок за кроком / Л. Морозова. - С.29-32. Косачова, Тетяна. Особливості планування освітньої роботи у дошкільних навчальних закладах на літній період / Т. Косачова, І. Резніченко. - С.33-44. Галяпа, Марія. Планування й організація оздоровчої роботи з дітьми в літку / М. Галяпа. - С.45-50. Орієнтовна циклограма діяльності вихователя-методиста на травень. - С.51-52. Садова, Надія. Створюємо сайт дошкільного навчального закладу / Н. Садова. - С.53-57. Кучеренко, Марина. Ніколи не пізно: вчимося мислити / М. Кучеренко. - С.58-65. Дитячий журнал "Малятко" - інструмент виховання дитини. - С.66-67. Клименко, Антоніна. Тривалість робочого часу вихователя-методиста / А. Клименко. - С.68-69. Свята та цікаві події червня. - С.70-71. Джемула, Г. День захисту дітей: дошкільникам про права дитини / Г. Джемула. - С.72-79. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Д 40 Джемула, Г. День захисту дітей: дошкільникам про права дитини / Галина Джемула> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2012. - № 4. - С. 72-79. Рубрики: Дошкільна освіта--свята, розваги, сценарії Кл.слова (ненормовані): сценарії розваг -- театралізовані розваги -- дошкільники -- День захисту дітей, сценарій Анотація: Сценарій свята для дітей старшого дошкільного віку. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
> Шифр: ВМДЗ/2017/5 Журнал 2017р. N 5 Романюк, І. СМС для вихователів-методистів / Ірина Романюк, Світлана Боднарук. - С.4–8. Дятленко, Н. Лялька як персона, або Нові можливості застосування ляльки в педагогічному процесі / Наталія Дятленко. - С.9–14. Лохвицька, Л. Іграшки – "моральні путівники" дошкільників / Любов Лохвицька, Оксана Михайленко, Тетяна Гнатенко, Людмила Єфіменко. - С.15–23. Інші автори: Михайленко О., Гнатенко Т., Єфіменко Л. Лук’янова, С. Емоційні намистинки для маленької дитинки: емоційно-розвивальне середовище / С. Лук’янова ; Світлана Лук’яноа. - С.24–31. Кононко, О. Найголовніше – "погода" вдома, або Як сформувати емоційну сприйнятливість і чутливість / Олена Кононко. - С.32–39. Клименко, Л. Розвиваємо лідерський потенціал дошкільників: семінар / Людмила Клименко. - С.40–48. Варфоломєєва, Т. "Четвертий зайвий" – не зайвий у корекційній роботі / Тетяна Варфоломєєва, Валентина Литвинова. - С.49–53. Кобякова, Д. Театр мімів, або Ігри перед дзеркалом з батьками : [інформ. стенд] / Д. Кобякова. - С.53–54. День родини. - С.56–57. Джемула, Г. Родина у кожного : сценарій родин. свята / Галина Джемула. - С.58–63. Складання річного плану роботи дошкільного навчального закладу: чек-ліст : [пам’ятка для вихователя-методиста]. - С.64–65. Виявлення пропозицій педагогів для складання річного плану роботи дошкільного навчального закладу : [анкета для педагогів]. - С.66–67. Особливості організації тренінгу. - С.68–69. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Д 40 Джемула, Г. Родина у кожного : сценарій родин. свята / Галина Джемула> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 5. - С. 58–63.
Кл.слова (ненормовані): сценарії свят -- родинні свята Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2018/1 Журнал 2018р. N 1 Половіна, О. Педагог для дошкільника: хто він? / Олена Половіна. - С.4–10. Святенко, О. Секрети оперативного управління для вихователя-методиста / Олена Святенко. - С.11–17. Імідж вихователя-методиста як керівника: компетентнісний підхід. - С.18–20. Формуємо культуру ділового спілкування в педагогічному колективі. - С.[21]. Стиль керівництва та спілкування вихователя-методиста : анкета для педагогів закладу дошк. освіти. - С.22–23. Алєксєєнко, К. Переглянь вебінар – отримай сертифікат! / Катерина Алєксєєнко. - С.24–26. Бєлєнька, Г. Ранок радісних зустрічей / Ганна Бєлєнька, Інна Кондратець. - С.27–35. Черешнюк, О. Визначаємо готовність вихователів до економічного виховання дошкільників / Олена Черешнюк. - С.36–40. Соціально-економічне виховання дошкільників. - С.41–44. Соціально-економічне виховання дошкільників: основні терміни та поняття. - С.45. Корнєєва, О. Парк професій, або Як зацікавити дошкільників професіями дорослих / Оксана Корнєєва, Ольга Стягунова. - С.46–53. День спонтанного прояву доброти. - С.54–55. Джемула, Г. Хай живе доброта! : сценарій свята до Дня спонтан. прояву доброти для дітей дошк. віку / Галина Джемула. - С.56–60. Михайленко, О. Співчуття і доброта здатні творити дива : конспект заняття з морал. виховання для дітей ст. групи / Оксана Михайленко, Анастасія Василенко. - С.61–64. [Добірка матеріалів щодо сертифікації педагогічних працівників дошкільних навчальних закладів]. - С.[69–71]. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Д 40 Джемула, Г. Хай живе доброта! : сценарій свята до Дня спонтан. прояву доброти для дітей дошк. віку / Галина Джемула> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 1. - С. 56–60.
Дошкільна освіта--свята, розваги, сценарії Кл.слова (ненормовані): дошкільне виховання -- моральне виховання -- День спонтанного прояву доброти, свято -- доброта -- сценарії свят Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2018/3 Журнал 2018р. N 3 Навчаймося дистанційно: інтелектуальні карти в професійному житті педагога. - С.4–10. Молчанюк, К. Лепбук – розвивальна книжка з індивідуальним характером / Кароліна Молчанюк. - С.11–17. Безсонова, О. Свобода самовизначення, або Формуємо успішну особистість на етапі дошкільного дитинства / Ольга Безсонова. - С.18–24. Лохвицька, Л. Казка вчить, як на світі жить, або Вчимо творити добро через казку / Любов Лохвицька. - С.25–33. Чернишова, Л. Формуємо уявлення про відносність добра і зла: робота з казкою / Лана Чернишова. - С.[34–35]. Бєлєнька, Г. Запрошуємо до столу, або Як виховувати культуру харчування / Ганна Бєлєнька, Світлана Кондратюк. - С.36–42. Як поліпшити апетит дитини. - С.43. Якщо дитина відмовляється від їжі. - С.44. Організовуємо режимні моменти, пов’язані з харчуванням дітей, правильно. - С.45–47. Джемула, Г. Як вивчити з дитиною числа та цифри: порадник для батьків / Галина Джемула. - С.48–53. Всесвітній день перелітніх птахів. - С.54–55. Джемула, Г. Прилітайте, птахи, прилітайте! : сценарій муз. розваги до Всесвіт. дня перелі. птахів / Галина Джемула. - С.56–60. Карабаєва, І. Сенсорно-пізнавальна компетенція: визначаємо рівень сформованості у старших дошкільників / Ірина Карабаєва. - С.61–68. Карабаєва, І. Моніторимо рівень сформованості математичної компетенції старших дошкільників / Ірина Карабаєва. - С.69–71. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Д 40 Джемула, Г. Як вивчити з дитиною числа та цифри: порадник для батьків / Галина Джемула> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 3. - С. 48–53. - Зміст: Ознайомлюємо з цифрами ; Закріплюємо порядок чисел ; Перетворюємо навчання на гру ; Ознайомлюємо зі складом числа ; Навчаємо писати цифри ; Проводимо асоціації ; Додаток : Вчимося рахувати : вірші для ознайомлення дітей з цифрами Галини Джеджули.
Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- методика навчання дошкільників Анотація: У статті подано поради щодо вивчення з дошкільниками цифр і чисел. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Д 40 Джемула, Г. Прилітайте, птахи, прилітайте! : сценарій муз. розваги до Всесвіт. дня переліт. птахів / Галина Джемула> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 3. - С. 56–60.
Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- сценарій музичної розваги -- музичні розваги -- Всесвітній дня перелітних птахів, свято Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2018/6 Журнал 2018р. N 6 Терещенко, Л. Комунікативна компетентність педагога: три методики для діагностування / Людмила Терещенко. - С.4–11. Савінова, Н. Як спілкуватися з педагогами корисно і приємно: сім порад вихователю-методисту / Наталія Савінова. - С.12–15. Кіндрат, І. Технологія складання інтелектуальних карт: плануємо освітній процес / Інна Кіндрат. - С.16–24. - Бібліогр.: 2 назви. Бондаренко, А. Зв’язне мовлення засобами наочного моделювання / Анжела Бондаренко, Оксана Сизонова. - С.25–33. Грицишина, Т. Моделюємо навколишній світ / Таїсія Грицишина. - С.34–41. Терещенко, І. Де живе саламандра, або Географія для дошкільників / Ірина Терещенко. - С.42–46. Савінова, Н. Де заховано скарб, або Геокешинг у дитячомку садку / Наталія Савінова. - С.47–51. Бєлєнька, Г. Прогулянка – час яскравих вражень, активності й пізнання / Ганна Бєлєнька, Марина Машовець. - С.52–58. Організовуємо прогулянку для дошкільників. - С.59–60. Настільки добре я виконую свою роботу? : тест для самооцінювання діяльності вихователя-методиста закладу дошк. освіти. - С.61. Як педагогу подолати страх, спілкуючись із керівником. - С.[62–63] Пухнастий друг: як відзначити Міжнародний день кота. - С.64–65. Джемула, Г. Котячі справи : сценарій розваги до Міжнар. дня кота для дітей ст. групи / Галина Джемула. - С.66–71. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Д 40 Джемула, Г. Котячі справи : сценарій розваги до Міжнар. дня кота для дітей ст. групи / Галина Джемула> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 6. - С. 66–71.
Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- сценарії -- еколого-натуралістична тематика -- коти -- Міжнародний день кота, свято -- старший дошкільний вік Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2018/11 Журнал 2018р. N 11 Горбенко, І. Комплексна оцінка розвитку дитини з особливими освітніми потребами: хто, коли і навіщо / Інна Горбенко. - С.4–7. Горбенко, І. Індивідуальна програма розвитку – від А до Я / Інна Горбенко. - С.8–15. Горбенко, І. Хто та як вивчає ефективність ІПР / Інна Горбенко. - С.16–17. Команда психолого-педагогічного супроводу: хто що робить : [шпаргалка]. - С.[18–20]. Термінологічний путівник інклюзивною освітою. - С.21. Якщо дитина народилася особливою : [пам’ятка для батьків]. - С.[21]. Дитина з особливими потребами в інклюзивній групі : [пам’ятка]. - С.[23]. Черешнюк, О. Як навчити дітей відчувати час, або Тайм-менеджмент для дошкільників / Олена Черешнюк. - С.24–29. Стягунова, О. "Економічний ігроленд" як технологія економічного виховання дошкільників / Ольга Стягунова, Гання Степанченко, Марина Летенко. - С.30–38. Стягунова, О. Мій тато – турист, або Як ознайомлювати дошкільників із професіями дорослих / Ольга Стягунова, Оксана Корнєєва. - С.39–48. Панфілова, М. Як навчити дітей сортувати сміття весело й корисно / Марія Панфілова, Наталія Подкур. - С.49–55. Увага! Корисні знаки. - С.[56]. Бєлєнька, Г. Чому діти не хочуть виконувати трудові доручення / Ганна Бєлєнька. - С.57–61. Малишева, О. Право вихователя-методиста на підтвердження кваліфікаційної категорії при переході з посади на посаду : [роз’яснення] / О. Малишева. - С.62–63. Малишева, О. Атестація вихователя, який навчається в закладі вищої освіти : [роз’яснення] / О. Малишева. - С.63. Всесвітній день снігу – насолода пізнавального процесу. - С.65–66. Джемула, Г. Хай живе сніг! : сценарій розваги для дітей ст. дошк. віку / Галина Джемула. - С.67–71. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Д 40 Джемула, Г. Хай живе сніг! : сценарій розваги для дітей ст. дошк. віку / Галина Джемула> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 11. - С. 67–71.
Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- розваги дошкільників -- сценарій розваги для дітей старшого дошкільного віку Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2019/2 Журнал 2019р. N 2 Кочерга, О. Психофізіологічний аспект народження партнерства / Олександр Кочерга. - С.4–12. Савінова, Н. Компетентнісне навчання і партнерська взаємодія: уникаємо помилок / Наталія Савінова. - С.13–20. Безсонова, О. Форми групової взаємодії дошкільників / Ольга Безсонова, Лариса Дудинська. - С.21–29. Бернацька, О. Як загасити агресію батьків: поради вихователю / Олена Бернацька. - С.30–31. Дитина погано поводиться: як про це повідомити батькам, щоб заручитися їхньою підтримкою : [поради вихователю]. - С.[32–33]. Як запобігти стресу та подолати його : [поради вихователю]. - С.[34]. Партнерська взаємодія учасників освітнього процесу: Що До Чого : [тест для самоперевірки]. - С.35–37. Ночвінова, О. Workshop у дитячому садку, або Творимо дива разом / Олена Ночвінова. - С.38–40. Половіна, О. Розвиваємо творчий потенціал дітей під час прогулянки / Олена Половіна. - С.41–45. Щоб зима була в радість, або Як уберегти дитину від обмороження : [буклет для батьків]. - С.[46–47]. Коваленко, А. Квест у методичному кабінеті / Алла Коваленко. - С.48–51. Вербська, О. Інтерактивний куб, або Лайфхаки вихователю з формування у дітей навичок пожежної безпеки / Оксана Вербська. - С.52–57. Джемула, Г. Будемо друзями вогню! : сценарій розваги для дітей старш. дошк. віку до Дня пожеж. безпеки / Галина Джемула. - С.60–63. Положення про конкурс "Методична кухня: оригінальні рецепти від шефа". - С.64–66. Атестація у ЗДО: поширені запитання. - С.[70–71]. "Ігри" з вогнем. До Дня пожежної безпеки . - С.58–59. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Д 40 Джемула, Г. Будемо друзями вогню! : сценарій розваги для дітей старш. дошк. віку до Дня пожеж. безпеки / Галина Джемула> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 2. - С. 60–63.
Кл.слова (ненормовані): безпека життєдіяльності -- пожежна безпека -- День пожежної охорони, свято Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2019/3 Журнал 2019р. N 3 Гавриш, Н. Впевнений старт: гострі кути впровадження програми / Наталія Гавриш, Олена Хартман. - С.4–12. Брежнєва, О. Вивчаємо цифри та числа за програмою "Впевнений старт" / Олена Брежнєва. - С.13–16. Зайцева, Л. Точна наука розвиває творчі задатки, або Математика для дошкільників / Лариса Зайцева. - С.17–24. Тоцька, Т. Поняття "час", "мить", "вічність" у творах Василя Сухомлинського для дітей / Тетяна Тоцька. - С.25–32. Зорич, С. Цікаво про нудне, або Мистецтво сторітелінгу / Світлана Зорич. - С.33–35. Гавриш, Н. Розвиток мовлення: розв’язуємо актуальні проблеми / Наталія Гавриш. - С.36–44. Степовенко, С. Як "Шість капелюхів" і "Кубування" допоможуть зрозуміти літературні твори / Світлана Степовенко. - С.45–49. Савінова, Н. Гра дитини як лакмусовий папірець її психологічного неблагополуччя / Наталія Савінова. - С.50–54. Насильство в сім’ї – не злочин? Ламаємо стереотипи : [пам’ятка для батьків]. - С.[55–61]. Тристан, А. Як вони це роблять: дошкільна освіти Німеччини / Анна Тристан. - С.62–65. Хто ми є? До Всесвітнього дня вишиванки. - С.66–67. Джемула, Г. Україна вишивана : сценарій розваги до Всесвіт. дня вишиванки / Галина Джемула. - С.68–71. Фрази з подвійним змістом: що ми говоримо і що чує дитина : [буклет для батьків]. - С.[58–59]. Булінг у дитячому садку – міф чи реальність : [пам’ятка для батьків]. - С.[60–61]. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Д 40 Джемула, Г. Україна вишивана : сценарій розваги до Всесвіт. дня вишиванки / Галина Джемула> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 3. - С. 68–71.
Кл.слова (ненормовані): дошкільна освіта -- інсценування -- народознавча тематика -- національні обереги -- вишиванка -- Всесвітній день вишиванки, свято -- українська вишивка -- сценарії -- розваги Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2019/5 Журнал 2019р. N 5 Гавриш, Н. Середовищна модель – панацея? Ламаємо стереотипи / Надія Гавриш. - С.4–1. Кляшторна, Г. Ловці хмаринок, або Метеостанція у закладі дошкільної освіти / Ганна Кляшторна, Тетяна Амбражевич. - С.11–15. Афанасьєва, О. Як працюють "знайки": дослідна лаб. в дитячому садку / Олена Афанасьєва, Ольга Чаюн. - С.16–21. Кононко, О. Досвід особистості – ключове поняття оновленої програми "Я у Світі" / Олена Кононко. - С.22–26. Готуємося до літнього оздоровчого періоду: що робить вихователь : [чек-ліст]. - С.[27–29]. Швидка методична допомога в літній період. - С.[30]. Бойко, Н. Дистанційне навчання педагогів, або Віртуальний кабінет Google Classroom за 10 років / Наталія Бойко. - С.31–38. Лахненко, І. Lightshot: зробіть скриншот без зайвих рухів / Ірина Лахненко. - С.39–42. Уникаємо ознак "комп’ютерного обличчя". - С.[43]. Емоційне вигорання педагогів. - С.[44–45]. Як позбутися темних кіл під очима. - С.[46]. Безсонова, О. Вчимося діяти у конфліктах із батьками / Ольга Безсонова. - С.47–50. Вільгоцька, Н. Як розвивати мовлення дітей у пісочниці / Наталія Вільгоцька. - С.51–55. Бойко, О. Методичний квест "Розвиток образного мовлення дітей старшого дошкільного віку" / Олена Бойко. - С.56–58. Ясентюк, С. Блоки Дьєнеша для логіко-математичного розвитку дітей / Світлана Ясентюк, Алла Котненко. - С.59–64. Хто ховається в слоні? : до Міжнар. дня шахів. - С.65–66. Джемула, Г. Пригода у Шаховому королівстві / Галина Джемула. - С.67–71. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |