Н 53 Неперервна професійна освіта: Теорія і практика [Текст] : зб. наук. праць. Ч. 1 / Міністерство освіти і науки України, Академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки і психології професійної освіти ; за ред.: І. А. Зязюна, Н. Г. Ничкало. - К. : [б. в.], 2001. - 392 с. - ISBN 966-593-235-7 : 28.50 грн. Зміст: Кремень, В. Г. Освіта в Україні: Стан і перспективи розвитку / В. Г. Кремень. - С .5-14 Зязюн, І. А. Неперервна освіта як основа соціального поступу / І. А. Зязюн. - С .15-22 Зіньковський, Ю. Ф. Перспективи та можливості неперервної технічної освіти / Ю. Ф. Зіньковський. - С .23-26 Ничкало, Н. Г. Теоретико-методологічні проблеми і перспективи розвитку досліджень з неперервної професійної освіти / Н. Г. Ничкало. - С .35-42 КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ НЕПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ . - С .43-240 Сисоєва, С. О. Творчий розвиток особистості в процесі неперервної професійної освіти / С. О. Сисоєва. - С .45-52 Лутай, В. С. Синенергетична парадигма як меторлогічна основа неперервної освіти / В. С. Лутай. - С .53-57 Голобородько, Є. П. Неперервна освіта і особистість учителя / Є. П. Голобородько. - С .58-60 Корсак, К. В. Стандарти і освіта ХХІ століття / К. В. Корсак. - С .61-65 Лещенко, М. П. Теоретико-методологічні засади діагностики педагогічної майстерності вчителя в умовах особистісно орієнтованої системи навчання / М. П. Лещенко. - С .71-74 Пєхота, О. М. Особистісно орієнтовані технології в підготовці вчителя / О. М. Пєхота. - С .81-88 Астахова, В. І. Неперервна освіта: Підсумки першого десятиріччя / В. І. Астахова. - С .94-98 Олійник, М. М. Мотивація навчання і розвиток особистості в системі професійної освіти / М. М. Олійник, Ю. А. Романенко, І. В. Катанова. - С .99-103 Козаков, В. А. Педагогізація суспільства як передумова неперервної освіти: шляхи, досвід / В. А. Козаков, Д. І. Дзвінчук. - С .104-110 Предборська, І. М. Теоретико-методологічні проблеми трансформації української освіти / І. М. Предборська. - С .116-119 Гуревич, Р. С. Принцип наступності у навчанні в контексті неперервної професійної освіти / Р. С. Гуревич, С. Д. Цвілик. - С .124-129 Дубасенюк, О. А. Методологічні основи теорії професійної виховної діяльності педагога / О. А. Дубасенюк. - С .130-133 Побірченко, Н. А. Профорієнтаційний супровід підготовки сучасного фахівця до навчання впродовж життя / Н. А. Побірченко. - С .134-136 Пономарьов, О. С. Управлінська культура як важлива складова системи професійної освіти / О. С. Пономарьов. - С .137-141 Радул, В. В. Явище соціально-педагогічної зрілості / В. В. Радул. - С .142-146 Астахова, К. В. Кадровий потенціал вищої школи в умовах переходу до неперервної освіти / К. В. Астахова. - С .147-153 Шевченко, В. І. Проблема глобального зла і статус педагога / В. І. Шевченко. - С .154-157 Кузнецов, Г. В. Середня школа - вищий навчальний заклад: Проблеми неперервної професійної підготовки / Г. В. Кузнецов, О. М. Долгов, А. С. Головченко. - С .158-160 Цехмістер, Я. В. Допрофесійна підготовка учнівської молоді: Теоретичний аспект / Я. В. Цехмістер. - С .161-165 Отич, О. М. Зміст і структура підготовки вчителя початкових класів до виховної роботи в школі на матеріалі пісенного фольклору / О. М. Отич. - С .173-177 Солдатенко, М. М. Самостійна навчально-пізнавальна діяльність як засіб забезпечення неперервності совіти / М. М. Солдатенко. - С .186-189 Крюкова, Д. Ф. Методологічні особливості побудови розвивального навчання / Д. Ф. Крюкова. - С .190-193 Антонова, О. Є. Загальнопедагогічна підготовка майбутнього вчителя як умова неперервної освіти / О. Є. Антонова. - С .199-201 Довбня, В. М. Засади неперервної освіти в українській філософсько-педагогічній думці першої половини ХХ століття / В. М. Довбня. - С .202-206 Смікал, В. О. Використання взаємодії мистецтв у процесі формування світоглядної культури особистості / В. О. Смікал. - С .211-214 Грищенко, Ю. В. Розвиток вокальної освіти в музичних закладах освіти України (друга половина ХІХ-початок ХХ століття) / Ю. В. Грищенко. - С .220-223 Яковлев, А. А. Вплив типу культури на характер освіти / А. А. Яковлев. - С .224-227 Рабош, І. Т. До проблеми гуманітаризації освіти / І. Т. Рабош. - С .228-233 Єгорова, Є. В. Деякі напрями та перспективи психологічного забезпечення підготовки молоді до професійного самовизначення / Є. В. Єгорова. - С .234-237 РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ В СИСТЕМІ НЕПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ . - С .241-385 Кульчицька, О. І. Проблеми обдарованості в сучасній психології / О. І. Кульчицька. - С .263-267 Гуревич, Р. С. Формування інформаційної кльтури педагога в контесті неперервної освіти / Р. С. Гуревич, А. М. Коломієць, Д. І. Коломієць. - С .276-280 Пилипчук, В. В. Розвиток творчості вчителя професійної школи в умовах адаптованого колективного навчання / В. В. Пилипчук. - С .305-309 Гаріна, М. Г. До проблем морального виховання студентської молоді / М. Г. Гаріна, І. В. Мухмутова, Л. В. Твердоступ. - С .320-322 Слоневська, І. Б. До проблеми формування ціннісних орієнтацій засобами зарубіжної літератури / І. Б. Слоневська. - С .323-326 Горбунь, Е. Л. Вузівський етап формування відповідальності майбутнього вчителя в системі неперервної професійної освіти / Е. Л. Горбунь. - С .327-332 Лихвар, В. Д. Розвиток художньо-творчих здібностей людини / В. Д. Лихвар. - С .333-337 Антрощенко, Т. О. Формування культури міжнаціонального спілкування майбутніх учителів у вивченні психолого-педагогічних дисциплін / Т. О. Антрощенко. - С .338-340 Фалько, М. І. Формування дослідницьких умінь вчителя музики в системі неперервної освіти / М. І. Фалько. - С .349-352 Онацький, В. М. Взаємодія практичного психолога і вчителя у роботі з обдарованими дітьми / В. М. Онацький. - С .358-366 Гончарук, Т. О. Особливості формування установок толерантної свідомості в учнівської молоді / Т. О. Гончарук. - С .367-370 Грищенко, О. А. Вплив інноваційних технологій на розвиток творчої особистості вчителя / О. А. Грищенко. - С .382-385
РУБ 37(09)(4УКР) Рубрики: освіта--неперервна професійна Особистість--розвиток особистості--культура Освіта в Україні Синенергетика Вчитель Педагогічна майстерність Навчання Освіта--наступність в освіті Середня школа Педагог--статус--культура Допрофесійна підготовка Учитель початкових класів--підготовка Самостійна робота Розвивальне навчання Філософсько-педагогічна думка, І пол. ХХ ст. Вчителі--підготовка Майбутні вчителі Освіта--вокальна Культура--вплив на освіту Молодь--допрофесійна підготовка Обдарованість Здібності--розвиток Інформаційна культура Викладачі вищих навчальних закладів--підвищення кваліфікації Вчитель--творчість Моральне виховання студентів Викладання зарубіжної літератури Вчитель музики Практичні психологи--взаємодія з вчителем Технології--інноваційні Толерантність Кл.слова (ненормовані): наступність в освіті Дод.точки доступу: Зязюн, І. А. (д-р філос. наук, проф., дійсний член АПН України) \ред.\; Ничкало, Н. Г. (Док. пед. наук, проф., дійсний член АПН України) \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Академія педагогічних наук УкраїниІнститут педагогіки і психології професійної освіти Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
В 53 Вісник Чернігівського державного педагогічного університету [Текст] : збірник. Вип. 56. Педагогічні науки / Чернігівський державний педагогічний інститут ім. Т. Г. Шевченка ; за ред. М. О. Носко, В. О. Дятлова. - Чернігів : ЧДПУ імені Т. Г. Шевченка, 2008. - 272 с. - 15.00 грн. Зміст: Носко, М. О. Педагог-демократ, патріот, учений, науково-громадський діяч / М. О. Носко. - С .5-7 Довбня, В. М. Костянтин Ушинський як фундатор філософсько-освітньої думки України / В. М. Довбня. - С .8-16 Гуцал, Л. А. Основні принципи педагогіки К. Д. Ушинського / Л. А. Гуцал. - С .17-20 Петренко, О. Б. Гендерний підхід до освіти й виховання дітей у педагогічній концепції К. Д. Ушинського / О. Б. Петренко. - С .36-40 Юда, Л. А. Проблеми народної педагогіки у педагогічної спадщині К. Д. Ушинського / Л. А. Юда. - С .49-51 Турчина, І. С. Ідея національного виховання в педагогічній спадщині К. Ушинського та О. Кониського / І. С. Турчина. - С .67-69 Лисенко, І. В. Внесок Т. Г. Лубенця у розвиток початкової освіти на Чернігівщині кінця ХІХ - початку ХХ століття / І. В. Лисенко. - С .84-87 Коваленко, Є. І. К. Д. Ушинський у контексті діалогу з сучасністю / Є. І. Коваленко. - С .109-111 Стражнікова, І. В. Підготовка вчителя-наставника початкових класів у контексті педагогічних праць К. Д. Ушинського / І. В. Стражнікова. - С .140-142 Кочерга, О. М. Проблеми формування відповідальності вчителя у педагогічній спадщині К. Д. Ушинського / О. М. Кочерга. - С .148-151 Глузман, Н. А. Моделі навчання в системі вищої освіти як педагогічна проблема / Н. А. Глузман. - С .175-178 Герасименко, М. Д. Ушинський К. Д. про місце та роль іноземних мов у навчанні учнів початкової школи / М. Д. Герасименко. - С .192-193 Войтова, Л. В. Внесок К. Д. Ушинського у розробку проблем шкільного краєзнавства / Л. В. Войтова. - С .207-208 Завада, Т. О. Завдання підручника як засіб організації самостійної роботи учнів / Т. О. Завада. - С .212-214 Донець, Г. Ю. Проблеми виховання у педагогічній спадщині К. Д. Ушинського / Г. Ю. Донець. - С .222-224 Заєць, С. С. Проблеми морального виховання дітей-сиріт у педагогічній спадщині К. Ушинського / С. С. Заєць. - С .225-227 Турчин, Т. М. К. Д. Ушинський про моральне виховання в сім’ї / Т. М. Турчин. - С .228-231 Денисенко, Н. В. Кредитно-модульна система навчання як новітня моедль організації навального процесу / Н. В. Денисенко. - С .255-260 РУБ 371 Рубрики: Кредитно-модульна система організації навчального процесу (КМСОНП) Дод.точки доступу: Носко, М. О. \ред.\; Дятлов, В. О. \ред.\; Ушинський, Костянтин Дмитрович (1823-1871) \о нем\; Чернігівський державний педагогічний інститут ім. Т. Г. Шевченка Примірників всього: 2 фб (1), Ч.З.№2 (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПФ/2009/4 Журнал 2009р. N 4 Сидоренко, Л. І. Біологія XXI ст.: методологічні пропозиції в контексті постнекласичної раціональності / Л. І. Сидоренко. - С.3-9. Ніколаєнко, Н. В. Біотехнологічні практики в контексті синергетичної методології / Н. В. Ніколаєнко. - С.6-16. Кравченко, О. М. Герменевтичний смисл сучасних уявлень про Всесвіт / О. М. Кравченко. - С.16-25. Кисляковська, І. В. Кантіанська епістемологія кола в доведенні / І. В. Кисляковська. - С.25-31. Воронов, В. Т. Причинно-системный анализ судебно-медицинских детерминаций / В. Т. Воронов. - С.31-42. Беляева, Е. В. Соотношение биомедицинских и экологических проблем в моральном сознании белорусских студентов / Е. В. Беляева. - С.42-47. Рогожа, М. М. Моральні діяння в контексті індивідуальної і соціальної моралі (на прикладі екологічної проблематики) / М. М. Рогожа. - С.47-57. Толстоухов, А. В. Демократія та державність: парадигма протистояння / А. В. Толстоухов, І. Г. Парапан, Ю. О. Мєлков. - С.57-67. Кондратенко, С. В. Проблема философской интерпретации основных концепций планетарной цивилизации / С. В. Кондратенко. - С.76-84. Масликова, И. И. Общественное благо как ценностный ориентир современной экономики: этико-экономический анализ / И. И. Масликова. - С.84-93. Разумовський, С. О. Соціально-економічний вектор розвитку постіндустріального суспільства / С. О. Разумовський. - С.93-99. Доброносова, Ю. Д. Плюралізм перехідності як ключ розуміння розвитку сучасного українського соціуму / Ю. Д. Доброносова. - С.99-110 Терещенко, Ю. І. Педагогіка: філософія затвердження людського в людині / Ю. І. Терещенко. - С.110-120. Довбня, В. М. Г. Г. Ващенко: проблема антрополого-педагогічного ідеалу вчителя / В. М. Довбня. - С.120-125. Дольська, О. О. Рольові стратегії педагога у просторі рефлексії розуму / О. О. Дольська. - С.125-135. Карівець, І. В. Розум як керівний принцип управління / І. В. Карівець. - С.135-141. Петрук, Н. К. Принцип єдності теоретичного та історичного як спосіб конструювання соціальної реальності / Н. К. Петрук. - С.141-148. Іщенко, Ю. А. Проблема визнання гуманітарної експертизи та гуманітарна складова конфліктів / Ю. А. Іщенко. - С.148-158. Жорнова, О. І. Соціокультурне тло сучасних художніх практик: до ознак позиціонування учасника / О. І. Жорнова. - С.158-166. Зінченко, В. В. Соціально-психологічне невідоме в девіаціях влади і політики / В. В. Зінченко. - С.174-182. Ткачова, В. О. Соціалізаційні аспекти сучасної сім’ї / В. О. Ткачова. - С.182-189. Сірокуров, Є. О. Проблема глобалізації і традиційні сімейні цінності у сучасному православному богослов’ї / Є. О. Сірокуров. - С.189-195. Филиппенко, Н. Г. Из истории Киевского религиозно-философского общества (1908-1919): В. И. Экземплярский об онтологических основаниях нравственности / Н. Г. Филиппенко. - С.195-202. Мірошниченко, В. С. Значення філософії культури в творчості Семена Франка / В. С. Мірошниченко. - С.202-211. Даренська, В. М. Концепція діалектики людського буття В. І. Шинкарука у контексті "основного міфу культури" / В. М. Даренська, В. Ю. Даренський. - С.211-219. Осипов, А. О. Проблема природи людини у розвідках українських вітчизняних філософів: Розробка питання про цілісність людського єства / А. О. Осипов. - С.219-226. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПФ/2010/1 Журнал 2010р. N 1 Молодцов, Б. И. "Демонизм" как парадоксальное проявление субстанционального единства экономического оющественного содержания / Б. И. Молодцов. - С.3-11. Бойченко, М. І. Теорія дії та теорія комунікації як граничне обгрунтування системного підходу в соціальному пізнанні / М. І. Бойченко. - С.11-16. Зінченко, В. В. Діалектика історичності й раціональності суспільної практики у філософії неомарксизму / В. В. Зінченко. - С.16-26. Ілляшук, О. Б. Суспільні та інституційні трансформації в сучасних індустріальних соціальних системах / О. Б. Ілляшук. - С.26-35. Сидоренко, С. А. Постнекласичний дискурс як контекст формування концепту про-екологічних практик / С. А. Сидоренко. - С.35-44. Ларіна, Т. С. Перші університети: природничонаукові та медичні дослідження / Т. С. Ларіна, М. М. Самардак, В. Я. Ушак. - С.44-49. Озадовська, Л. В. Наука і релігія в сучасну епоху: спроби подолання конфлікту розуму і віри / Л. В. Озадовська. - С.49-57. Сірокуров, Є. О. Сучасна православно-богословська думка про новітні нетрадиційні релігійні культи як прояв глобалізації / Є. О. Сірокуров. - С.57-62. Павлов, В. Л. Учение Ч. Дарвина в свете концепции антропосоциогенеза / В. Л. Павлов. - С.62-70. Савельева, М. Ю. Роль понятия "эволюция" в формировании современных философских представлений о человеке / М. Ю. Савельева. - С.70-76. Григор’єв, В. Й. Гуманітаризація здорового способу життя: пошуки альтернатив / В. Й. Григор’єв. - С.76-84. Полюга, В. В. Модель людини у спадщині Василя Стуса і Альбера Камю / В. В. Полюга. - С.84-88. Соболь, Т. В. Феномен самоідентичності у філософії символічного інтеракціонізму / Т. В. Соболь. - С.88-94. Грикун, Ю. О. Проблема "Іншого" в японській системі суспільної організації та міжкультурної комунікації / Ю. О. Грикун. - С.94-100. Сабадуха, В. О. Я-концепція філософа або протест проти постмодерної безвідповідальності філософії перед світом / В. О. Сабадуха. - С.100-110. Осипов, А. О. Проблема природи людини у розвідках вітчизняних філософів: Духовність як засада єдності сутнісних характеристик людини / А. О. Осипов. - С.110-115. Стоян, С. П. Анти-Хейзинга, или возражения по поводу нивелирования игрового компонента в изобразительном искусстве / С. П. Стоян, (Андреев) А. Д. Анд. - С.115-120. Галгаш, Г. Ю. До співвідношення естетичного та моральнісного образів / Г. Ю. Галгаш. - С.120-127. Рогожа, М. М. Соціальна мораль в контексті "невизначеностей" етики / М. М. Рогожа. - С.127-133. Сепетий, Д. П. Філософія смислу В. Франкла як автономна етика відповідальності / Д. П. Сепетий. - С.133-143. Резниченко, Н. А. Размышления о смысле жизни / Н. А. Резниченко. - С.143-148. Король, Л. С. Міфологія смерті у філософському дискурсі / Л. С. Король. - С.148-154. Туренко, В. Е. Сенс любові у філософсько-богословській спадщині Каппадокійської школи / В. Е. Туренко. - С.154-159. Даренский, В. Ю. Исторические и региональные типы Модерна в Украине: есть ли единство в многообразии? / В. Ю. Даренский. - С.159-168. Чуйко, В. Л. Концепт глобалізації як теоретичний простір презентації української філософії / В. Л. Чуйко, С. В. Руденко. - С.168-179. Довбня, В. М. Українська національна ідея як основа освітньої теорії Г. Г. Ващенка / В. М. Довбня. - С.179-188. Тарасенко, І. В. Філософський аналіз практичної дії тексту / І. В. Тарасенко. - С.188-194. Лактіонова, А. В. Мовленнєва нормативність в комунікативній філософії К. О. Апеля / А. В. Лактіонова. - С.194-204. Омельченко, В. Ю. Трансцендентальна прагматика К. О. Апеля: альтернатива аналітичній філософії мови (Л. Вітгенштейн, Р. Карнап) / В. Ю. Омельченко. - С.204-212. Циба, В. М. Вітгенштейн і Кант: критичні моделі трансценденталізму / В. М. Циба. - С.212-220. Гардашук, Т. В. Рецензія / Т. В. Гардашук, М. М. Кисельов, О. А. Ярош. - С.220-222. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПФ/2011/4 Журнал 2011р. N 4 Кудря, І. Г. Клас і соціальна стратифікація в добу глобалізації / І. Г. Кудря. - С.9-15. Требін, М. П. Вплив особливостей пострадянської трансформації на сучасний стан України / М. П. Требін. - С.15-26. - Бібліогр.: 63 назви. Корсак, Ю. К. Філософія про сталий (екобезпечний) розвиток людства: погляди з XX і XXI століть / Ю. К. Корсак. - С.32-37. Сабадуха, В. О. Філософія єдності людини й світу (до діалогу з Олександром Єременком) / В. О. Сабадуха. - С.38-46. - Бібліогр.: 29 назв. Бейлин, М. В. Нанофилософия как ответ на вызовы нанотехнологии / М. В. Бейлин. - С.54-61. Ніколаєнко, Н. В. Природне та штучне в контексті новітніх біотехнологічних практик / Н. В. Ніколаєнко. - С.62-67. Усанов, І. В. Антропологічні основи віртуального світу / І. В. Усанов. - С.67-72. Сидоренко, С. А. Менеджмент в контексті поснекласичної науки / С. А. Сидоренко. - С.85-91. Лактіонова, А. В. Соціолінгвістика: генеза і розвиток проблематики досліджень / А. В. Лактіонова. - С.92-102. Степаненко, І. В. Концептуалізація духовності у контексті постметафізичних імплікацій у філософії свідомості/духу / І. В. Степаненко. - С.103-109. Даренский, В. Ю. Может ли Интернет заменить книгу? : заметки философа / В. Ю. Даренский. - С.109-115. - Бібліогр.: 14 назв. Щербань, О. А. Герменевтика символического содержания художественного произведения / О. А. Щербань. - С.115-122. Семенова, Ю. А. Здорове й хворе тіло людини як соціокультурний феномен / Ю. А. Семенова. - С.123-130. Роговский, А. М. Формы времени в индийской культуре / А. М. Роговский. - С.136-140. Дениско, П. В. Семантика прийому "театр у театрі” на прикладі п’єси Луїджі Піранделло "Шестеро персонажів у пошуках автора” / П. В. Дениско. - С.145-154. - Бібліогр.: 24 назви. Савельева, М. Ю. Просвещенческий "гносеологический миф” как основание мышления М. В. Ломоносова / М. Ю. Савельева. - С.155-163. Павлов, В. Л. Личность и общество в философской концепции Вл. Соловьева / В. Л. Павлов. - С.164-170. Горохолінська, І. В. Передумови та генеза аксіологічної доктрини Канта / І. В. Горохолінська. - С.171-181. Пінчук, Є. А. Античні традиції філософії освіти / Є. А. Пінчук. - С.187-194. Довбня, В. М. Освітня концепція Г. Ващенка у філософському вимірі модерну / В. М. Довбня. - С.194-204. Газнюк, Л. М. Професійна освіта як фактор кар’єрного росту / Л. М. Газнюк, С. О. Разумовський. - С.204-212. Карпець, Л. А. Простір публічних комунікацій як специфічна освітня реальність / Л. А. Карпець. - С.212-218. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Д 58 Довбня, В. М. Г. Г. Ващенко: проблема антрополого-педагогічного ідеалу вчителя [Текст] / В. М. Довбня> // Практична філософія : Науковий журнал. - 2009. - N 4. - С. 120-125. Рубрики: педагоги України Кл.слова (ненормовані): ідеал вчителя Дод.точки доступу: Ващенко, Григорій Григорович (український педагог ; 23.04.1878-02.05.1967) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Д 58 Довбня, В. М. Українська національна ідея як основа освітньої теорії Г. Г. Ващенка [Текст] / В. М. Довбня> // Практична філософія : Науковий журнал. - 2010. - N 1. - С. 179-188. Рубрики: Філософія і освіта Кл.слова (ненормовані): українська національна ідея Дод.точки доступу: Ващенко , Григорій Григорович (український педагог ; 23.04.1878-02.05.1967) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Д 58 Довбня, В. М. Освітня концепція Г. Ващенка у філософському вимірі модерну [Текст] / В. М. Довбня> // Практична філософія : Науковий журнал. - 2011. - N 4. - С. 194-204. Рубрики: Педагогіка України--персоналії педагогів Кафедра педагогіки Чернігівщина--персоналії видатних земляків Прилуччина--персоналії Кл.слова (ненормовані): українські педагоги Анотація: Мета цієї статті - пошук точок дотику ідей модерного освітнього проекту і концепції освіти Г. Ващенка. Дод.точки доступу: Ващенко , Григорій Григорович (український педагог ; 23.04.1878-02.05.1967) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПФ/2012/3 Журнал 2012р. N 3 Еременко, А. М. Философия оксюморон как форма диалектического мышления / А. М. Еременко. - С.3-13. Павлишин, Л. Г. Гармонія з собою та світом як запорука духовності у філософії В. Винниченка та Г. Сковороди / Л. Г. Павлишин. - С.13-18. Кітов, М. Г. Сутність основного питання філософії / М. Г. Кітов. - С.18-24. Облова, Л. А. Смея смеяться (о сущности и человечности смеха) / Л. А. Облова. - С.24-32. Пальчинська, М. В. Віртуалізація як конвергентний процес: соціально-філософський аспект / М. В. Пальчинська. - С.32-36. Козачинська, В. В. Суб’єкт інформаційного суспільства: "образ тіла", спорт та "виклики" тілесності / В. В. Козачинська. - С.36-41. Висоцька, О. Є. Феномен тілесної комунікації за доби постмодерну / О. Є. Висоцька. - С.41-48. Кожем’якіна, О. М. Феномен визнання як ціннісне підгрунтя довіри / О. М. Кожем’якіна. - С.48-54. Закревський, В. Е. Соціалізація соціальної філософії / В. Е. Закревський. - С.54-61. Берегова, Г. Д. Концептуально-методичний підхід до формування світогляду молоді / Г. Д. Берегова. - С.61-66. Бейлін, М. В. Від техніки як артефакту до нанотехнології як складової реальності / М. В. Бейлін. - С.71-77. Алексеенко, А. П. Проблемное поле преподавания философии / А. П. Алексеенко. - С.77-84. Довбня, В. М. Ідея пізнього модерну та передчуття постмодерністської рефлексії в просторі філософії освіти Г. Ващенка / В. М. Довбня. - С.84-93. Пинчук, Є. А. Ідея університету в європейській думці / Є. А. Пинчук. - С.93-100. Цикин, В. А. Роль философии и гуманитарных наук в системе высшего образования / В. А. Цикин. - С.100-106. Карпець, Л. А. Соціокультурні репрезентації медіа простору й освітньо-виховний процес / Л. А. Карпець. - С.106-114. Батаева, Е. В. Социальный феномен виртуальной религии / Е. В. Батаева. - С.114-120. Жадько, К. В. Антична філософія як основа менеджменту та діяльності менеджера / К. В. Жадько. - С.126-136. Лутай, В. С. О взаимодействии капиталистических и социалистических принципов в свете синергетитки / В. С. Лутай. - С.144-151. Зіганшина, Л. О. Новий свідомо-еволюційний етап розвитку світу за вченням П. Іванова та філософією космізму / Л. О. Зіганшина. - С.151-161. Рогожа, М. М. Искусство или наука: заметки о статусе этики / М. М. Рогожа. - С.161-170. Надурак, В. В. Перспективи формування універсальної етики: синергетичний підхід / В. В. Надурак. - С.161-170. Личковах, В. А. Проблеми захисту свободи совісті від конфесійної агресивності псевдо-християн / В. А. Личковах. - С.197-204. Льовкіна, О. Г. Прогностичний потенціал вчення О. О. Богданова / О. Г. Льовкіна. - С.204-211. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Д 58 Довбня, В. М. Ідея пізнього модерну та передчуття постмодерністської рефлексії в просторі філософії освіти Г. Ващенка [Текст] / В. М. Довбня> // Практична філософія : Науковий журнал. - 2012. - N 3. - С. 84-93. Рубрики: Філософія освіти Кл.слова (ненормовані): передчуття постмодерну -- пізній модерн -- постмодерністська рефлексія Дод.точки доступу: Ващенко , Григорій Григорович (український педагог ; 23.04.1878-02.05.1967) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |