> Шифр: ВМДЗ/2012/5 Журнал 2012р. N 5 Дятленко, Наталія. Експеримент у дошкільному закладі: перші кроки / Н. Дятленко. - С.4-8. Кіндрат, Інна. Застосування інтелект-мап у методичній роботі / І. Кіндрат. - С.9-15. Орієнтовна циклограма діяльності вихователя-методиста на червень-липень. - С.16-18. Гурляєва, Тетяна. Виховуємо відповідальність у дошкільників / Т. Гурляєва. - С.19-29. Сварковська, Л. Граємо у футбол / Л. Сварковська. - С.30-39. Сварковська, Ліна. Діагностика рівня оволодіння старшими дошкільниками вміння грати у футбол / Л. Сварковська. - С.40-42. Вовчик-Блакитна, Леся. Невеселі роздуми дитячого психолога біля порогу першого класу, або і знову про шкільну готовність / Л. Вовчик-Блакитна. - С.43-49. Голота, Наталія. Психологічна готовність старших дошкільників до викликів початкової освіти / Н. Голота. - С.50-54. Безруких, Мар'яна. Під знаком прискорення / М. Безруких. - С.55-58. Гурковська, Тетяна. Щоб дитина не загубилася у школі / Т. Гурковська. - С.59-61. Дитина йде до школи. - С.62. Садова, Надія. Наповнюємо сайт дошкільного навчального закладу / Н. Садова. - С.63-70. Петрова, Олена. Удосконалення інформаційно-комунікаційної компетентності педагогів дошкільного навчального закладу / О. Петрова, Л. Погорєлова. - С.71-77. Свята та цікаві події липня і серпня. - С.78-79. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Д 99 Дятленко, Наталія. Експеримент у дошкільному закладі: перші кроки / Н. Дятленко> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2012. - № 5. - С. 4-8.
Кл.слова (ненормовані): педагогічні експерименти -- нормативні документи -- інноваційні потенциали -- інноваційні ініціативи -- науковий супровід -- складання заявки Анотація: У статті надаються рекомендації педагогічним колективам щодо вироблення оптимального шляху організації експериментальної роботи у ДНЗ, та пропонується п'ять перших кроків які потрібно зробити педагогічним колективам на шляху до започаткування дослідно-експериментального процесу. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Д 99 Дятленко, Наталія. Експеримент у дошкільному закладі: перші кроки [Текст] / Н. Дятленко> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2012. - N 5. - С. 4-8. Рубрики: Дошкільна освіта--інноваційна діяльність Кафедра дошкільної освіти Кл.слова (ненормовані): сучасна дошкільна освіта -- інновації в дошкільній освіті Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
> Шифр: ВМДЗ/2012/7 Журнал 2012р. N 7 Дятленко, Наталія. Експеримент продовжується: методологія дослідження / Н. Дятленко. - С.4-8. Піроженко, Тамара. Чому "гальмує" дошкільна освіта / Т. Піроженко, С. Ладивір. - С.9-19. Машковець, Марина. Вплив казки наформування особистості дитини: моральний вспект / М. Машковець, А. Карнаухова. - С.20-24. Науменко, Тетяна. Формування природничо-екологічної компетентності дошкільників засобами авторської казки / Т. Науменко. - С.25-33. Балаюш, О. Брейн-ринг "Підвищення екологічної компетентності педгогів" / О. Балаюш. - С.34-39. Фокіна, Валентина. Діагностика знань дітей дошкільного віку про об’єкти і явища природи / В. Фокіна. - С.40-46. Кондратюк, Олена. Ранкові зустрічі: екологічний аспект / О. Кондратюк. - С.47-58. Терещенко, І. Чим зайняти дітей під час прогулянки на природі: поради батькам / І. Терещенко. - С.59-64. Щецкін, Генадій. Перші дослідження: про деякі властивості повітря / Г. Щецкін. - С.65-68. Орієнтовно-циклограма діяльності вихователя-методиста на серпень. - С.68-69. Свята та цікаві події вересня. - С.70-71. Шаповал, Олена. Свято квітів / О. Шаповал. - С.72-79. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Дятленко, Наталія. Експеримент продовжується: методологія дослідження / Н. Дятленко> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2012. - № 7. - С. 4-8. Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота Дошкільна освіта--дослідницька діяльність дошкільника Кл.слова (ненормовані): провдення експериментів -- професійне зростання -- методологія дослідження -- дослідницька діяльність педагогів -- етапи експерименту -- оформлення результатів Анотація: У статті надано матеріал, для педагогів дошкільних закладів, про етапи експерименту, застосовані методи, способи обробки даних, узагальнення одержаних матеріалів. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
> Шифр: Д199251/2013/1 Журнал 2013р. N 1 Бех, Іван. Курс на діяльнісно-компетентнісний підхід / І. Бех, Л. Зайцева. - С.2-6. Гавриш, Наталія. Організовувати, але не обмежувати / Н. Гавриш, О. Ліннік. - С.8-14. Шипіло, Любов. Грі-драматизації - належну увагу / Л. Шипіло. - С.14-18. Дятленко, Наталія. Адаптивна освіта в Голландії: навчитися - означає самостійно творити! / Н. Дятленко. - С.18-21. Панченко, Вікторія. Ігровий стретчинг для малят / В. Панченко. - С.22-26. Акопян, Лариса. Співробітництво, партнерство, довіра / Л. Акопян, Л. Погорєлова. - С.26-29. Лобчук, Лариса. Народні зимові свята / Л. Лобчук. - С.29-32. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Д 99 Дятленко, Наталія. Адаптивна освіта в Голландії: навчитися - означає самостійно творити! [Текст] / Н. Дятленко> // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2013. - N 1. - С. 18-21. . - ISSN 0321-1401 Рубрики: освіта в зарубіжних країнах Голландія--освіта Кл.слова (ненормовані): адаптивна освіта -- освіта в Голландії Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2013/10 Журнал 2013р. N 10 Бєлєнька, Ганна. Чи потрібні заняття в дитячому садку? / Г. Бєлєнька. - С.4-10 : фотогр. Токаренко, Надія. Проектна діяльність із дітьми старшого дошкільного віку / Н. Токаренко. - С.11-18 : фотогр. Лукашук, Лариса. Вивчаємо та реалізуємо Базовий компонент дошкільної освіти / Л. Лукашук. - С.19-22. Братанова, Леся. Екологічний проект "Станьмо миром за природу" / Л. Братанова, О. Ніжнік. - С.23-26 : фотогр. Організація проектної діяльності в дошкільному закладі. - С.27. Ганжа, Наталія. Індивідуальні форми методичної роботи з педагогами / Н. Ганжа. - С.28-35. Дятленко, Наталія. Як зробити відкриті заходи ефективними / Н. Дятленко. - С.36-40. Дятленко, Наталія. Рекомендації щодо проведення відкритого заходу / Н. Дятленко. - С.41. Дятленко, Наталія. Проводимо відкритий захід: крок за кроком / Н. Дятленко. - С.42-45. Галяпа, Марія. Взаємовідвідування - ефективний засіб роботи в системі наставництва / М. Галяпа. - С.47-51 : фотогр. Урочисті заходи з нагоди відзначення Всеукраїнського дня дошкілля Крутій, Катерина. Використання мультфільмів як засобу розвитку зв’язного мовлення дошкільників / К. Крутій. - С.53-63. Костянтинова, Ольга. Розвивальне середовище групових приміщень: структура і зміст / О. Костянтинова, О. Харитонович. - С.64-71. Пастухова, Наталія. Казочка про Золоту Осінь і Кришталеву Зимоньку : розвага інтегрованого змісту / Н. Пастухова. - С.74-79 : фотогр. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Д 99 Дятленко, Наталія. Як зробити відкриті заходи ефективними / Н. Дятленко> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 10. - С. 36-40. Рубрики: Заклади дошкільної освіти--вихователі--професіоналізм Кл.слова (ненормовані): відкриті заходи -- професійне зростання -- професійна майстерність -- аналізування відкритого заходу -- проведення відкритих заходів -- недоліки відкритих заходів Анотація: У статті йдеться про організацію та проведення відкритих заходів, що є невід'ємною складовою методичної роботи з педагогами. Проаналізовано значення роботи та досвіду колег у професійному зростанні молодих фахівців. Проаналізовано труднощі педагогів у проведенні відкритих заходів та подано рекомендації щодо уникнення типових недоліків в їхній організації. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Д 99 Дятленко, Наталія. Рекомендації щодо проведення відкритого заходу / Н. Дятленко> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 10. - С. 41.
Кл.слова (ненормовані): методична робота -- відкриті заходи -- проведення відкритих заходів -- рекомендації -- вихователі -- позитивний емоційний фон -- методи роботи -- навантаження -- мотиви дитячої поведінки -- сужетно-рольові ігри -- індивідуальні особливості дітей Анотація: Подано методичні рекомендації для вихователів дошкільних навчальних закладів щодо проведення відкритих заходів. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Д 99 Дятленко, Наталія. Проводимо відкритий захід: крок за кроком / Н. Дятленко> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 10. - С. 42-45. Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--підвищення кваліфікації педагога-дошкільника Кл.слова (ненормовані): відкриті заходи -- проведення відкритого заходу -- підготовка до заходу -- аналізування відкритого заходу -- покроковий алгоритм -- сценарій заходу -- колективний перегляд -- рефлексія -- творча дискусія -- підсумки заходу Анотація: У статті розглянуто покроковий алгоритм підготовки та проведення відкритого заходу в дошкільному навчальному закладі. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
> Шифр: ВМДЗ/2014/3 Журнал 2014р. N 3 Дятленко, Наталія. Малокомплектний дошкільний навчальний заклад: різновікові групи / Н. Дятленко. - С.4-8 : фотогр., табл. Кіндрат, Інна. І знову про наступність / І. Кіндрат. - С.9-12 : фотогр., схема. Руснак, Леся. Інтеграція мовленнєвої та природничо-дослідницької діяльності як чинник пізнавального розвитку дошкільників / Л. Руснак, Г. Гладка. - С.13-20 : фотогр. Коваленко, Олена. Просторове моделювання як оригінальний прийом сенсорно-пізнавального розвитку старших дошкільників / О. Коваленко. - С.21-26 : схеми. Целіщева, Ірина. Використання моделювання під час розв’язання текстових задач / І. Целіщева. - С.27-35 : фотогр. Ільченко, Тамара. Презентація дитини як засіб формування ціннісного ставлення до себе та світу / Т. Ільченко. - С.36-39 : фотогр. Михайліченко, Тетяна. Рання профорієнтація дошкільників засобами економічного виховання / Т. Михайліченко, Г. Зюкіна, І. Гармаш. - С.40-47 : фотогр. Шевченко, Тетяна. Педагогічний міст - інноваційна форма методичної роботи / Т. Шевченко. - С.50-53 : фотогр. Зубченко, Тетяна. Мистецтво розмальовування писанки: майстер-клас для педагогів та батьків / Т. Зубченко. - С.54-57. Боровська, Олена. Формування громадської компетентності дошкільників / О. Боровська, Г. Токарєва. - С.58-64 : фотогр. Тлостюк, Ольга. Спадщина Василя Сухомлинського - невичерпне джерело морально-етичного виховання дітей / О. Тлостюк. - С.65-73 : фотогр. Тертишна, Наталія. Про Царівну Оксаночку, вередулю, несміяночку : музично-спортивна розвага для дітей старшого дошкільного віку / Н. Тертишна, Т. Міхова. - С.74-79 : фотогр. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Д 99 Дятленко, Наталія. Малокомплектний дошкільний навчальний заклад: різновікові групи / Н. Дятленко> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 3. - С. 4-8 : фотогр., табл. Рубрики: Заклади дошкільної освіти--малокомплектні ЗДО Кл.слова (ненормовані): малокомплектний дошкільний заклад -- різновікові групи дітей -- особистісно-орієнтована педагогіка -- планування роботи -- методичні поради -- дитиноцентричний принцип -- наслідування -- взаємонавчання -- співпраця з батьками -- дошкільна освіта Анотація: У статті розглянуто проблему створення різновікових груп у дошкільних навчальних закладах. Висвітлено переваги малокомплектних дошкільних закладів та різновікового об'єднання дітей. Проаналізовано труднощі, із якими стикаються педагоги під час роботи в різновіковій групі. Подано методичні рекомендації щодо планування та організації роботи в малокомплектному дошкільному закладі. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
> Шифр: ВМДЗ/2014/8 Журнал 2014р. N 8 Панасюк, Тамара. Орієнтири розвитку дошкільної освіти у 2014/2015 році / Т. Панасюк. - С.4-8. Перелік програм, що є чинними у 2014/2015 році. - С.9. Кіндрат, Інна. Обираємо програму розвитку для роботи з дошкільниками / І. Кіндрат. - С.10-12. Кононко, Олена. Програма розвитку дитини дошкільного віку "Я у Світі: концептуальні засади / О. Кононко. - С.14-23. Дятленко, Наталія. Розвиток дошкільного навчального закладу на основі інклюзивних цінностей / Н. Дятленко. - С.24-28. Гавриш, Наталія. Почуй мене, або Забезпечення ефективної діалогової взаємодії з дошкільниками / Н. Гавриш. - С.29-36. Галяпа, Марія. Мистецтво комунікації як чинник успішності педагога / М. Галяпа. - С.37-40. Козлова, Інна. Незвичайний оркестр: майстри і музиканти / І. Козлова. - С.41-45. Туженкова, Юлія. Методичне об’єднання - ефективна форма роботи з підвищення фахової майстерності вихователів / Ю. Туженкова. - С.46-53. Борук, Ольга. У країні веселих пальчиків : ігри та вправи для розвитку мовлення дітей раннього віку / О. Борук. - С.54-59. Проведення пальчикових ігор з дітьми. - С.60. Ляшенко, Людмила. Незнайко в дитячому садку : розвага до Дня знань для дітей старшого шкільного віку / Л. Ляшенко. - С.64-71. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Д 99 Дятленко, Наталія. Розвиток дошкільного навчального закладу на основі інклюзивних цінностей / Н. Дятленко> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 8. - С. 24-28. Рубрики: Інклюзивна освіта--дошкільні навчальні заклади Дошкільна освіта--інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): інклюзивна освіта -- інклюзивні цінності -- індекс інклюзії -- сталий розвиток -- відсутність насильства -- довіра -- чесність -- співчуття -- оптимізм -- дошкільна освіта -- дошкільні навчальні заклади Анотація: Стаття присвячена проблемі впровадження інклюзивних цінностей в практику роботи дошкільного навчального закладу. Розглянуто різновиди інклюзивних цінностей та охарактеризовано деякі з них. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2014/9 Журнал 2014р. N 9 Ладивір, Світлана. Взаємодія сімейного й суспільного виховання в розвитку ціннісних орієнтирів дошкільників / С. Ладивір. - С.4-13 Ліннік, Олена. Куди зникають "чомучки", або Як зберегти дитячу допитливість? / О. Ліннік. - С.14-21 Шелестова, Людмила. Формування картини світу дітей дошкільного віку / Л. Шелестова. - С.22-29 Дятленко, Наталія. Розвиток дошкільного навчального закладу на основі інклюзивних цінностей / Н. Дятленко. - С.30-38 Калуська, Любомира. Комплексна програма розвитку, навчання та виховання дітей дошкільного віку "Соняшник": концептуальні засади / Л. Калуська. - С.39-43 Кузьмова, Ірина. Як виховати в дитини дошкільного віку потребу бути охайною / І. Кузьмова, Н. Дубина. - С.46-47 Сєроштан, Ольга. Усвідомлена свобода як чинник виховання самостійності / О. Сєроштан. - С.48-51 Бурлаченко, Світлана. Космічне виховання дошкільників з використанням комп’ютерних технологій / С. Бурлаченко, Н. Мишолов, В. Таран. - С.52-55 Грядовкіна, Жанна. Організація діяльності дітей дошкільного віку щодо ознайомлення з природою / Ж. Грядовкіна. - С.56-61 Кісельова, Ірина. Збережемо дерева на землі! : екологічне свято / І. Кісельова, К. Москаленко. - С.64-67 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Д 99 Дятленко, Наталія. Розвиток дошкільного навчального закладу на основі інклюзивних цінностей [Текст] / Н. Дятленко> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2014. - N 9. - С. 30-38 Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): інклюзивний освітній простір -- інклюзивна політика -- робота з індексом інклюзії Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2016/5 Журнал 2016р. N 5 Гончаренко, Алла. Розвінчуємо стереотипні уявлення про заняття / А. Гончаренко, Н. Дятленко. - С.4-12. Романюк, Ірина. Інтегроване заняття: поняття, особливості змісту та структури / І. Романюк, О. Бороздіна. - С.13-21. Левковська, Галина. Формуємо життєву компетентність дошкільників під час інтегрованих занять / Г. Левковська. - С.22-27. Гончаренко, Алла. Програма розвитку дітей старшого дошкільного віку "Я - киянин”: особливості та можливості впровадження / А. Гончаренко. - С.28-30. Романюк, Ірина. Визначаємо та плануємо шляхи розв’язання пріоритетних завдань дошкільного закладу / І. Романюк, С. Боднарук. - С.31-35. Леус, Ірина. Заглянемо до скрині творчості педагогів, або Конкурс педагогічної майстерності в дошкільному закладі / І. Леус, О. Смаль. - С.38-43. Коваленко, Олена. Індивідуальний підхід до формування логіко-математичної компетентності дошкільників / О. Коваленко. - С.44-47. Цибуляк, Наталя. Спостережливий вихователь: який він? / Н. Цибуляк. - С.49-55. Карабаєва, Ірина. Визначаємо особливості індивідуального розвитку старших дошкільників під час експрес-діагностики / І. Карабаєва. - С.56-65. Усесвітній день шоколаду. - С.66-67. Кондратенко, Наталія. Таємниці шоколаду : конспект заняття для дітей старшої групи з порушеннями зору / Н. Кондратенко, С. Виноградова. - С.68-70. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Г 65 Гончаренко, Алла. Розвінчуємо стереотипні уявлення про заняття [Текст] / А. Гончаренко, Н. Дятленко> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2016. - N 5. - С. 4-12. Рубрики: Дошкільна освіта--заняття--організація занять Кл.слова (ненормовані): організовані заняття -- стереотипні уявлення -- засіб згуртування дітей -- мотиватор для досягнення успіху -- найпродуктивніша форма роботи з дітьми -- фронтальне заняття -- рекомендації для педагогів ДНЗ Анотація: В кінці статті розміщено додаток “Як зробити життєдіяльність дітей у дошкільному закладі змістовною та захопливою: рекомендації для педагогів”. Дод.точки доступу: Дятленко, Наталія Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: Д199251/2020/4 Журнал 2020р. N 4 Бєлєнька, Ганна. Творчо спрямована особистість народжується в грі / Г. Бєлєнька, Олександр Семенов. - С.3-6. Дятленко, Наталія. Як допомогти дітям стати творчими? / Н. Дятленко. - С.7-9. Павловська, Тетяна. Картинка до слова - і книжка готова : інтеграція словесної та художньої творчості дошкільнят засобами аплікації / Т. Павловська. - С.10-14. Єрмішкіна, Тетяна. Літературне кафе : творча гра для педагогів / Т. Єрмішкіна. - С.15-17. Патрабой, Ірина. Кольорова казочка : настільний театр для дітей усіх вікових груп / І. Патрабой. - С.18-19. Чеканова, Олена. Як цікаво й ефективно провести час з дітьми під час карантину / О. Чеканова. - С.20-21. Жакун, Оксана. Гімнастика для пальчиков / О. Жакун. - С.22-23. Кожевникова, Тетяна. Разом нраємо - звуки вимовляємо : дидактичні ігри для дітей старшої групи / Т. Кожевникова, І. Кривда. - С.24-26. Калініченко, Галина. Зоопарк запрошує в гості : заняття для дітей старшої групи / Г. Калініченко. - С.27-29. Ганчо, Олена. Країна солодощів : ранкова гімнастика пробудження для дітей середньої групи (за методикою М. Єфименка) / О. Ганчо. - С.30-31. Дайченко, Ольга. Гайда, дітвора, вже чекає гра! : рухливі ігри з музичним супроводом для дітей усіх вікових груп / О. Дайченко. - С.32-33. Новицька, Олена. Інструменти ми вивчаємо і в оркестрі дружно граємо : тематичне музичне заняття для дітей старшої групи / О. Новицька. - С.34-36. Піпа, Юлія. Мікробот рятує подарунки : фізкультурне свято для вихованців усіх дошкільних груп до Дня захисту дітей / Ю. Піпа. - С.37-40. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |