37(09)
З17


    Зайченко, Наталія Іванівна.
    Педагогічні ідеї та науково-просвітницька діяльність О. О. Потебні (1835-1891) [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.01- загальна педагогіка та історія педагогіки / Н. І. Зайченко ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - Київ : НПУ ім. М.Драгоманова , 2006. - 17 с. -
ДРНТІ
УДК
ББК 74.03(4Укр)
Рубрики: Педагогіка України--педагогічна думка
   Автореферати дисертацій--педагогічні науки--історія педагогіки

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна спадщина


Дод.точки доступу:
Потебня, Олександр Опанасович \о нем\; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)

Шифр: ІМВСШ-1/2012/2
   Журнал

Іноземні мови в сучасній школі [Текст] : науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. - К. : "Педагогічна преса", 2002 - . - Виходит раз на два місяця
2012р. N 2
Зміст:
Сафарян, Світлана. Теорія та практика особистісно орієнтованого навчання / С. Сафарян. - С.2-6.
Буренко, Валентина. Особливості навчання англійської мови учнів 1 класу / В. Буренко. - С.7-9. - Бібліогр.: 5 назв.
Куриш, Світлана. Методологічні передумови ефективності навчальної роботи з іноземних мов в умовах профілізації освіти / С. Куриш. - С.10-13. - Бібліогр.: 12 назв.
Константинова, Єлена. Exam Preparation Tips / Є. Константинова. - С.14-27.
Заводськова, Руслана. "Pretty Halcyon Days". Переклад вірша учнями 10 класу / Р. Заводськова. - С.27, 40.
ІІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з англійської мови, 2011/2012 н. р. (Київ). - С.28-30.
ІІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з німецької мови, 2011/2012 н. р. (Київ). - С.31-37.
Константинова, Єлена. Конкурс на кращого знавця англійської мови : (6 клас) / Є. Константинова. - С.38-40.
Забєліна, Ольга. Fairy - tale World / О. Забєліна. - С.41-43.
Ізбаш, Світлана. Travelling and Money / С. Ізбаш. - С.44-46.
Корницька, Яна. Pets and other Animals : (the "Beginner" Level Learners) / Я. Корницька. - С.47-49.
Зайченко, Наталія. Master-class on Concept Checking / Н. Зайченко. - С.50-51.
Ланова, Алла. Phraseological Units with the Elements of Colour Naming / А. Ланова, Г. Чучмай. - С.52-56. - Бібліогр.: 7 назв.
Авдєєнко, Мар'яна. Канадський варіант англійської мови та його діалекти / М. Авдєєнко. - С.57. - Бібліогр.: 2 назви.
Водоп’янова, Вікторія. Молодший школярик: навчаймо бережно / В. Водоп’янова. - С.58-59. - Бібліогр.: 3 назви.
Шалєєва, Світлана. Театральна студія "Smiley": чарівний світ маленьких акторів / С. Шалєєва. - С.60-64.
Слєпухіна, Маргарита. Super Pop-art Musical "Eternal Love Story" : Розробка святкового заходу для старшокласників / М. Слєпухіна. - С.65-67. - Бібліогр.: 5 назв.
Боднарчук, Ольга. Співробітництво з Корпусом Миру: як це відбувається / О. Боднарчук. - С.58-71.
Є примірники у відділах: всього 1 : НМК іноз. мов (1)
Вільні: НМК іноз. мов (1)


81.43.21-90
З-17


    Зайченко, Наталія.
    Master-class on Concept Checking [Текст] / Н. Зайченко // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2012. - № 2. - С. 50-51.
ББК 81.43.21-90
Рубрики: Англійська мова--методика викладання--перевірка знань
   Викладання англійської мови в школі

Кл.слова (ненормовані):
перевірка знань -- контроль знань -- майстер-клас -- методика викладання
Анотація: Подано майстер-клас для вчителів: перевірка знань учнів з англійської мови.


Є примірники у відділах: всього 1 : НМК іноз. мов (1)
Вільні: НМК іноз. мов (1)


373.2
З-17


    Зайченко, Наталія
    Картина запрошує до розмови : використання методу багатоканальної діяльності в роботі з дітьми старшої групи [Текст] / Наталія Зайченко // Дошкільне виховання. - 2017. - № 7. - С. 20-23 . - ISSN 0321-1401
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--інтегровані заняття
Кл.слова (ненормовані):
сенсорний розвиток -- робота за картиною -- естетичне виховання
Анотація: Подано прийоми активізації мовлення дітей засобами пейзажного живопису за допомогою методу багатокальної діяльності, який передбачає задіювання у роботі з дітьми різних аналізаторів: зору, слуху, дотику, смаку, нюху. Цей метод забезпечує комплексне опрацювання мистецького твору й отримання глибоких вражень у ході інтелектуальної діяльності на основі багатоканального емоційно-чуттєвого сприймання.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)