Шифр: ВОУ1/2013/1
   Журнал

Вища освіта України [Текст] : Теоретичний та науково-методичний часопис/ Інститут вищої освіти АПН України. - К. : "Педагогічна преса", 2001 - . - Виходить кожного кварталу
2013р. N 1
Зміст:
Андрущенко, Віктор. Інтеграція цінностей: педагогічний досвід Європи. Стаття перша. Велика Хартія Університетів / Віктор Андрущенко. - С.5-10. - Бібліогр.: 6 назв.
Закревський, Володимир. Трансформація діяльності соціогуманітарної галузі: концептуальна версія / Володимир Закревський. - С.11-16. - Бібліогр.: 1 назв.
Прудченко, Інна. Індивідуальний сенс педагогічної освіти / Інна Прудченко. - С.17-22. - Бібліогр.: 7 назв.
Онкович, Ганна. Медіадидактика вищої школи: український досвід / Ганна Онкович. - С.23-29. - Бібліогр.: 15 назв.
Корсак, Костянтин. Сучасна точка біфуркації світової науки і перспективи глобального майбутнього / Костянтин Корсак. - С.30-35. - Бібліогр.: 7 назв. : табл.
Морозов, Володимир. Педагогічний процес як просвітництво і дослідницька діяльність / Володимир Морозов. - С.36-41. - Бібліогр.: 9 назв.
Смолінська, Олеся. Етичність як чинник розширення та обмеження дієвості організаційної культури педагогічних університетів / Олеся Смолінська. - С.42-49. - Бібліогр.: 18 назв. : рис.
Дем’яненко, Наталія. Контекстність освітнього простору вищої школи: рівень магістратури / Наталія Дем’яненко. - С.50-56. - Бібліогр.: 16 назв.
Дмитрієв, Валерій. Маркетингова стратегія ВНЗ / Валерій Дмитрієв. - С.57-62. - Бібліогр.: 13 назв. : рис.
Куліненко, Лілія. Педагогічна практика: компетентнісний підхід / Лілія Куліненко. - С.63-68. - Бібліогр.: 13 назв.
Похресник, Анатолій. Освітньо-філософський аналіз особливостей сучасного стану і тенденцій зміни сфери навчання і виховання / Анатолій Похресник. - С.69-74. - Бібліогр.: 10 назв.
Блохін, Олег. Український спорт у сучасній соціокультурній реальності / Олег Блохін. - С.75-81. - Бібліогр.: 15 назв.
Коваль, Людмила. Професійна підготовка майбутніх учителів початкової школи: культуротворчий вимір / Людмила Коваль. - С.82-87. - Бібліогр.: 9 назв.
Козієвська, Олена. Академічна мобільність: причини вибору навчання за кордоном / Олена Козієвська. - С.88-97. - Бібліогр.: 28 назв.
Печко, Наталія. Формування моральної культури як основна мета виховання особистості / Наталія Печко. - С.98-104. - Бібліогр.: 13 назв.
Ярчук, Юлія. Природа "здорового способу життя" та чинники його формування / Юлія Ярчук. - С.105-111. - Бібліогр.: 22 назви.
Луговий, Володимир. Міжнародна науково-практична конференція "Європейська інтеграція вищої освіти України в контексті Болонського процесу" / Володимир Луговий, Світлана Калашнікова, Жанна Таланова. - С.112-115
Світлої пам’яті Владлена Степановича Лутая : 17 лютого [2013 р.] пішов із життя Лутай Владлен Степанович - відомий науковець, вчений і педагог. - С.116 : портр.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Закревський, Володимир.
    Трансформація діяльності соціогуманітарної галузі: концептуальна версія / Володимир Закревський // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 1. - С. 11-16. - Бібліогр.: 1 назв.
ББК 74.58
Рубрики: Вища освіта--філософія освіти
   Вища освіта--наукова діяльність у ВНЗ

Кл.слова (ненормовані):
соціогуманітарна галузь науки -- наукові кадри -- суспільствознавство -- оцінювання наукових робіт -- авторецензія -- рецензії незалежних експертів -- рецензування наукових праць -- дисертація -- публічний захист дисертації -- демократизація експертної діяльності -- життєвий шлях ученого -- практична значущість інтелектуального продукту -- підготовка наукових кадрів -- наукові кадри вищої кваліфікації -- атестація наукових працівників -- рейтинги учених -- статус ученого -- ефективність наукової діяльності -- реформа соціогуманітарної галузі
Анотація: Висунуто пропозиції щодо демократизації рецензування наукових праць, стимулювання експертної активності вчених, інтенсифікації професійної взаємодії у межах академічних співтовариств. Розроблено низку інновацій, спрямованих на технолого-методичне й організаційне забезпечення вимірювання та оцінювання результатів наукової діяльності. Зроблено спробу класифікувати науковий продукт за змістом, цільовим призначенням та формою. Обґрунтовано: вимоги щодо підвищення продуктивності кінцевих результатів праці соціогуманітарної еліти; необхідність удосконалення програми атестації науковців та диференціювання статусно-репутаційних рівнів науковців у межах учених ступенів "кандидат наук" та "доктор наук".


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)