371
В 53


   
    Вісник Чернігівського державного педагогічного університету [Текст] : збірник. Вип. 56. Педагогічні науки / Чернігівський державний педагогічний інститут ім. Т. Г. Шевченка ; за ред. М. О. Носко, В. О. Дятлова. - Чернігів : ЧДПУ імені Т. Г. Шевченка, 2008. - 272 с. - 15.00 грн.
    Зміст:
Носко, М. О. Педагог-демократ, патріот, учений, науково-громадський діяч / М. О. Носко. - С .5-7
Довбня, В. М. Костянтин Ушинський як фундатор філософсько-освітньої думки України / В. М. Довбня. - С .8-16
Гуцал, Л. А. Основні принципи педагогіки К. Д. Ушинського / Л. А. Гуцал. - С .17-20
Петренко, О. Б. Гендерний підхід до освіти й виховання дітей у педагогічній концепції К. Д. Ушинського / О. Б. Петренко. - С .36-40
Юда, Л. А. Проблеми народної педагогіки у педагогічної спадщині К. Д. Ушинського / Л. А. Юда. - С .49-51
Турчина, І. С. Ідея національного виховання в педагогічній спадщині К. Ушинського та О. Кониського / І. С. Турчина. - С .67-69
Лисенко, І. В. Внесок Т. Г. Лубенця у розвиток початкової освіти на Чернігівщині кінця ХІХ - початку ХХ століття / І. В. Лисенко. - С .84-87
Коваленко, Є. І. К. Д. Ушинський у контексті діалогу з сучасністю / Є. І. Коваленко. - С .109-111
Стражнікова, І. В. Підготовка вчителя-наставника початкових класів у контексті педагогічних праць К. Д. Ушинського / І. В. Стражнікова. - С .140-142
Кочерга, О. М. Проблеми формування відповідальності вчителя у педагогічній спадщині К. Д. Ушинського / О. М. Кочерга. - С .148-151
Глузман, Н. А. Моделі навчання в системі вищої освіти як педагогічна проблема / Н. А. Глузман. - С .175-178
Герасименко, М. Д. Ушинський К. Д. про місце та роль іноземних мов у навчанні учнів початкової школи / М. Д. Герасименко. - С .192-193
Войтова, Л. В. Внесок К. Д. Ушинського у розробку проблем шкільного краєзнавства / Л. В. Войтова. - С .207-208
Завада, Т. О. Завдання підручника як засіб організації самостійної роботи учнів / Т. О. Завада. - С .212-214
Донець, Г. Ю. Проблеми виховання у педагогічній спадщині К. Д. Ушинського / Г. Ю. Донець. - С .222-224
Заєць, С. С. Проблеми морального виховання дітей-сиріт у педагогічній спадщині К. Ушинського / С. С. Заєць. - С .225-227
Турчин, Т. М. К. Д. Ушинський про моральне виховання в сім’ї / Т. М. Турчин. - С .228-231
Денисенко, Н. В. Кредитно-модульна система навчання як новітня моедль організації навального процесу / Н. В. Денисенко. - С .255-260
ББК 74я5
РУБ 371
Рубрики: Кредитно-модульна система організації навчального процесу (КМСОНП)


Дод.точки доступу:
Носко, М. О. \ред.\; Дятлов, В. О. \ред.\; Ушинський, Костянтин Дмитрович (1823-1871) \о нем\; Чернігівський державний педагогічний інститут ім. Т. Г. Шевченка
Примірників всього: 2
фб (1), Ч.З.№2 (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1)

Шифр: РШ/2018/5/8
   Журнал

Рідна школа [Текст] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Виходить щомісячно
2018р. N 5/8
Зміст:
Мельник, О. Електронний підручник: досвід упровадження в Україні та за кордоном / Оксана Мельник, Вікторія Косик. - С.3–9. - Бібліогр.: 14 назв. : рис.
Заєць, С. Контекстний моніторинг освітньої реформи / Світлана Заєць. - С.10–18. - Бібліогр.: 22 назви. : рис.
Клокар, Н. Автономія опорної школи і механізми її забезпечення / Наталія Клокар, Григорій Науменко, Лілія Гунько. - С.19–24. - Бібліогр.: 6 назв. : табл.
Бережна, Т. Організація Шкіл здоров’я в Україні: міжнародний досвід та вітчизняна практика / Таміла Бережна, Ольга Єжова, Антоніна Бєсєдіна. - С.25–30. - Бібліогр.: 10 назв.
Наконечна, Г. Нормативні засади проектування розвивального предметного середовища навчальних кабінетів початкової школи / Галина Наконечна, Олена Низковська, Олена Ночвінова. - С.31–38. - Бібліогр.: 14 назв.
Гриньова, М. Підготовка педагогічних працівників до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання / Марина Гриньова, Ірина Калініченко. - С.39–43. - Бібліогр.: 5 назв. : рис.
Пятничук, Т. Дуальна система навчання: досвід Німеччини та особливості впровадження в Україні / Тетяна Пятничук. - С.44–48. - Бібліогр.: 6 назв.
Бесараб, Н. Вчителям / Наталія Бесараб. - С.48.
Сідоров, В. Формування середовища інтерактивної педагогічної підтримки студентів у процесі кроскультурної підготовки / Вадим Сідоров. - С.49–53. - Бібліогр.: 15 назв.
Куніковські, Є. Системність у польсько-українській співпраці : до ювілею професора Франтішека Шльосека / Єжи Куніковські, Нелля Ничкало. - С.54–57.
Sikora, J. Pedagogical championship in contemporary school : [предметом статті є компетенції, необхідні для ефективного здійснення конкретної та соціально відповідальної діяльності вчителя] / Jan Sikora. - С.58–61. - Bibliogr.: 6 title.
Підсумки заходу "Краща STEM-публікація – 2017". - С.62.
Філончук, З. Музейна STEM-педагогіка в контексті реалізації дидактичних принципів Нової української школи / Зоя Філончук. - С.63–68. - Бібліогр.: 16 назв. : табл.
Кузьменко, О. Інтеграція фізики і дисциплін професійної підготовки у контексті розвитку STEM-освіти / Ольга Кузьменко. - С.69–72. - Бібліогр.: 9 назв. : рис.
Артеменко, О. Всеукраїнський конкурс "Учитель року - 2018" / Олена Артеменко, Наталія Бєлоглазова. - С.73–75.
Биковський, Я. Презентація Стратегії розвитку позашкільної освіти / Ярослав Биковський. - С.76.
Всеукраїнська серпнева конференція "Педагогічний пошук - 2018" / за інформацією НЕНЦ. - С.77.
[Постаті, події] / рубрику веде Олександр Міхно. - С.78–80
Міжнародна науково-практична конференція "Формальна і неформальна освіта у вимірах педагогіки добра Івана Зязюна" / за інформацією ІПООД НАПН України. - 3-тя с. обкл.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


37.014.3(477)
З-12


    Заєць, С.
    Контекстний моніторинг освітньої реформи / Світлана Заєць // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2018. - № 5/8. - С. 10–18 : рис. - Бібліогр.: 22 назви. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--реформування освіти
Кл.слова (ненормовані):
реформи освіти -- модернізація освіти -- трансформація освіти -- шкільна реформа -- моніторинг в освіті -- стейкхолдери -- громадська думка -- опитування
Анотація: У статті обґрунтовано необхідність запровадження контекстного моніторингу реформ в освітній галузі. Запропоновано систематизований перелік основних стейкхолдерів реформи освіти в Україні за сферами їх зацікавленості. Наголошено на необхідності дослідження та вивчення стану громадської думки зацікавлених у реформі осіб, проведення опитувань серед стейкхолдерів освітніх реформ, створенні національної системи моніторингу та оцінювання освітніх реформ.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)