К 17 Калмикова, Лариса Олександрівна. Психологія розвитку мовленнєвої діяльності дітей дошкільного віку [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наук.ступеня доктора психол.наук. Спец. 19.00.07-педагогічна та вікова психологія / Л. О. Калмикова ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут психології ім. Г. С. Костюка . - К. : АПН України. ІП ім. Г. Костюка, 2011. - 42 с. -
РУБ 88 Рубрики: Психологія дошкільного віку Мовлення дошкільнят Кафедра дошкільної освіти автореферати дисертацій--психологія Дод.точки доступу: Національна академія педагогічних наук України; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
> Шифр: ПШ-2/2015/6 Журнал 2015р. N 6 Поліщук, Валерій. Молодший шкільний вік як життєвий феномен / В. Поліщук. - С.1-7. Мартинюк, Інна. Вивчення особливостей характеру молодшого школяра як передумова успішного навчання / І. Мартинюк. - С.7-10. Третяк, Ольга. Методика виховання ціннісного ставлення до людини у молодших школярів / О. Третяк. - С.10-14. Калмикова, Лариса. Концепція безперервної психологічної підготовки майбутніх педагогів / Л. Калмикова. - С.15-19. Формуємо національну свідомість молодших школярів. - С.28-29. Скрипник, Тетяна. Система занять корекційно-розвивального напряму для дітей з аутизмом в початковій школі / Т. Скрипник. - С.35-37. Таранушенко, Тетяна. Індивідуалізація пізнавальної діяльності школярів / Т. Таранушенко. - С.38-40. Ігнатенко, Галина. Графічна підготовка як складник професійної компетентності вчителя / Г. Ігнатенко, О. Ігнатенко. - С.45-49. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 17 Калмикова, Лариса. Концепція безперервної психологічної підготовки майбутніх педагогів [Текст] / Л. Калмикова> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2015. - N 6. - С. 15-19. . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--психологічна підготовка педагогів Кл.слова (ненормовані): психологія розвитку -- психологія педагогічного спілкування -- педагогічна психологія -- психолінгвістика Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПШ-2/2015/10 Журнал 2015р. N 10 Коломієць, Надія. Навчальне середовище як ресурсний центр розвитку особистості учня / Н. Коломієць. - С.1-4. Калмикова, Лариса. Концепція безперервної психологічної підготовки майбутніх педагогів / Л. Калмикова. - С.5-8. Клименко, Анна. Система вивчення будови слова у початковій школі / А. Клименко. - С.9-11. Ткачук, Галина. Технології формування зв’язного мовлення молодших школярів засобами художніх творів В. О, Сухомлинського / Г. Ткачук. - С.12-15. Майборода, Валентина. Організація уроків позакласного читання у 2 класі / В. Майборода. - С.16-17. Ковальова, Вікторія. Чарівна краса осені (урок мислення серед природи, 4 клас) / В. Ковальова. - С.18-20. Хорунжий, В. Уроки трудового навчання за новими підручниками (4 клас) / В. Хорунжий, Н. Романова. - С.21-26. Гергель, Євгеній. Особливості підготовки вчителів початкової школи на психолого-педагогічному факультеті / Є. Гергель. - С.26-28. Павлик, Олена. Формування творчої особистості майбутнього вчителя початкової школи в умовах вузівської освіти / О. Павлик. - С.29-31. Кисільова-Біла, Валентина. Становлення творчої особистості майбутнього вчителя у процесі вивчення природничо-наукових дисциплін / В. Кисільова-Біла, Н. Майбородюк, І. Любар. - С.32-35. Кравцова, Інна. Плекаймо творчу особистість у співпраці / І. Кравцова, Т. Мещерякова. - С.35-38. Білоконна, Ніна. Виховні можливості уроків літературного читання / Н. Білоконна, І. Кравцова, О. Павлик. - С.38-41. Варданян, Марина. Освітній буктрейлер як інноваційна технологія для початкової школи / М. Варданян. - С.42-43. Лисогор, Людмила. Використання ігрового моделювання на уроках природознавства в початковій школі / Л. Лисогор. - С.44-45. Войтко, Оксана. Висока культура читання у початковій школі - запорука успішного навчання / О. Войтко. - С.46-49. Сарамотіна, Ірина. Фізкультхвилинка "Ланцюжок" / І. Сарамотіна. - С.61. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 17 Калмикова, Лариса. Концепція безперервної психологічної підготовки майбутніх педагогів [Текст] / Л. Калмикова> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2015. - N 10. - С. 5-8. . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів--психологічна компетентність Кл.слова (ненормовані): психологічні особливості учнів -- психологія професійної діяльності Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: РШ/2015/11/12 Журнал 2015р. N 11/12 Коцур, Віктор. Духовна велич Переяславсько-в'юнищанської Шевченкіани / В. Коцур. - С.3-9. - Бібліогр.: 11 назв. Рик, Сергій. Екологічна освіта: досвід міжнародного проекту "EcoBRU" / С. Рик. - С.10-14. Чернов, Борис. Концепція розвитку теоретичних знань і методичних компетенцій педагогів з екології: зміст і основні положення / Б. Чернов [и др.]. - С.15-20. - Бібліогр.: 4 назв. : мал. Інші автори: Коцур Н., Ковальська К., Дзюбенко О. Калмикова, Лариса. Психолінгвістика на службі у лінгводидактики: наукова школа нового інтегративного типу / Л. Калмикова. - С.21-25. : фотогр. Куйбіда, Віктор. Відображення антропогенних факторів у народній природничій термінології / В. Куйбіда. - С.26-30. - Бібліогр.: 26 назв. : фотогр. Малинка, Юлія. Становлення толерантної особистості в українському соціумі / Ю. Малинка. - С.31-34. - Бібліогр.: 6 назв. Василькевич, Ярослава. Освіта обдарованих дітей: тенденції та виклики сьогодення / Я. Василькевич. - С.35-39. - Бібліогр.: 7 назв. : фотогр. Овсієнко, Людмила. Реалізація ідеї текстоцентризму в навчанні лінгвістики тексту студентів-філологів / Л. Овсієнко. - С.40-43. - Бібліогр.: 8 назв. Шевчук, Лариса. Професійна підготовка майбутнього вчителя математики під час навчання у ВНЗ / Л. Шевчук. - С.44-47. - Бібліогр.: 13 назв. Янц, Наталія. Активізація творчої діяльності майбутніх соціальних педагогів під час підготовки до сценарної та режисерської роботи / Н. Янц. - С.48-52. - Бібліогр.: 12 назв. Різник, Любов. Соціально-педагогічна практика студентів як значуща складова професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів / Л. Різник. - С.53-56. - Бібліогр.: 6 назв. Горденко, Світлана. Організація навчання населення діям в умовах надзвичайних ситуацій / С. Горденко. - С.57-60. - Бібліогр.: 3 назв. Лохвицька, Любов. Реформування національної вищої освіти на європейських засадах: опанування польського досвіду / Л. Лохвицька. - С.61-64. - Бібліогр.: 5 назв. Борисова, Олена. П’ять років проекту з міжнародної співпраці / О. Борисова. - С.65-67. Бова, Віта. Позачасовість та позапросторовість ідеї "сродності" Григорія Сковороди у соціоосвітньому просторі / В. Бова. - С.68-71. - Бібліогр.: 3 назв. Розсоха, Антоніна. Проблеми освіти епохи античності в епіграмах Марка Марціала / А. Розсоха. - С.72-75. - Бібліогр.: 10 назв. Шкира, Ольга. Соціально-комунікаційний простір бібліотечного середовища: нові підходи в змісті і основних завданнях / О. Шкира. - С.76-78. - Бібліогр.: 6 назв. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 17 Калмикова, Лариса. Психолінгвістика на службі у лінгводидактики: наукова школа нового інтегративного типу [Текст] / Л. Калмикова> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2015. - № 11/12. - С. 21-25. : фотогр. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Психологія--психолінгвістика Мовознавство--психолінгвістика Мовознавство--лінгводидактика Кафедра прикладної лінгвістики Кафедра психології Кл.слова (ненормовані): наукова школа -- психолінгвістика -- наукові ідеї Анотація: У статті розкрито підходи до організації та функціонування психолінгвістичної наукової школи, яка є науковим напрямом, дослідницьким колективом і науково-освітньою школою. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: Д199251/2016/5 Журнал 2016р. N 5 Калмикова, Лариса. Проблеми з мовленням? Подбаймо про мотиви : діаностика і розвиток мовленнєвих мотивів старших дошкільнят / Л. Калмикова. - С.2-5 Гончаренко, Алла. Створюймо краєзнавчі програми : бесіда ентузіаста і скептика про програму "Я - киянин" / А. Гончаренко. - С.6-7 Смольникова, Галина. Вдалий план - запорука успіху : поради практичному психологу / Г. Смольникова. - С.8-11 Шевчук, Антоніна. Дитяча хореографія : методи роботи з дошкільнятами / А. Шевчук. - С.13-16 Головіченко, Ольга. У світі танцювального мистецтва : заняття для дітей середньої групи / О. Головіченко. - С.17-19 Чмирьов, Олександр. Флорбол - територія здоров’я / О. Чмирьов. - С.20-23 Остапенко, Наталія. Казкове містечко : розвивально-дидактичний посібник для дітей від 3 до 6 років / Н. Остапенко. - С.24 Коваленко, Алла. Скажімо "НІ!" негідним вчинкам : заняття для старших дошкільнят / А. Коваленко, Т. Хінціцька. - С.25-27 Лебедєва, Світлана. Хмаринка кличе до гри : заняття для дітей раннього віку / С. Лебедєва, І. Кліценко. - С.28-29 Пазли: тренуємо розум у грі. - С.30 Лу'кянчук, Лариса. Свійські тварини : заняття для дітей середньої групи / Л. Лу'кянчук. - С.31 Спіркіна, Тетяна. Прямокутник. Цікаво познайомитись! : заняття для дітей середньої групи / Т. Спіркіна. - С.32-33 Зоря, Катерина. Веселі ложки : розвага для старших дошкільнят та їх батьків / К. Зоря. - С.34-38 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 17 Калмикова, Лариса. Проблеми з мовленням? Подбаймо про мотиви [Текст] : діаностика і розвиток мовленнєвих мотивів старших дошкільнят / Л. Калмикова> // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2016. - N 5. - С. 2-5 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток мовлення Кл.слова (ненормовані): мовлення дітей -- проблеми з мовленням -- діагностика мовлення дітей -- ігрова ситуація Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 17 Калмикова, Лариса Олександрівна. Формування у дітей старшого дошкільного віку мовленнєвої діяльності: діагностико-розвивальний комплекс [Текст] : навчально-методичний посібник / Л. О. Калмикова. - К. : СЛОВО, 2016. - 384 с. - ISBN 978-966-194-243-0 : 115.00 грн. РУБ 372(075.3) Рубрики: Дошкільна освіта--підручники та посібники для ВНЗ Мовлення дошкільнят Мовленнєвий розвиток--дошкільний вік Мовленнєва діяльність--дошкільники Кафедра дошкільної освіти Примірників всього: 1 Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2016/11 Журнал 2016р. N 11 Половіна, Олена. Пейзажний живопис: від милування природою до її усвідомленого поціновування / О. Половіна. - С.4-11. Кіндрат, Інна. Опановуємо технологію конструювання літературних проектів / І. Кіндрат. - С.12-20. Коваленко, Алла. Розвиваємо мовлення вихователів: методичний турнір / А. Коваленко. - С.22-27. Калмикова, Лариса. Діагностика мовленнєвого розвитку / Л. Калмикова, Н. Харченко, Т. Бондаренко. - С.27-33. Мишолов, Наталія. Слово до слова складається мова, або Формуємо мовленнєву компетенцію дошкільників / Н. Мишолов, В. Таран, О. Ряба. - С.33-41. Як навчити дітей розповідати : пам’ятка для батьків. - С.41-42. Бобко, Ольга. Дидактичні ігри на корекційних заняттях / О. Бобко. - С.42-51. Король, Альона. Технологія ”Фідбек" як засіб співпраці вчителя-логопеда з батьками / А. Король. - С.51-59. Соломко, Вікторія. Колядуємо, щедруємо, радіємо, святкуємо / В. Соломко. - С.59-64. Усесвітній день ”дякую". - С.64-66. Ільчук, Галина. День вдячності та добрих справ / Г. Ільчук. - С.66-70. Орієнтовна циклограма діяльності вихователя-методиста на грудень. - С.70-71. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПШ-2/2016/12 Журнал 2016р. N 12 Васильєва, Ольга. Зростання юних громадян / О. Васильєва. - С.1-2. Попова, Людмила. Ювілей сільської вчительки : (до 60-річчя трудової діяльності С. П. Логачевської, заслуженого вчителя України, кандидата педагогічних наук) / Л. Попова. - С.2-3. Савченко, Олександра. Методика роботи з ілюстративним матеріалом на уроках літературного читання / О. Савченко. - С.4-10. Вашуленко, Оксана. Варіативність уроків компетентнісно орієнтованого навчання грамоти (читання) першокласників / О. Вашуленко. - С.10-14. Митник, Олександр. Розвиток пізнавальної сфери особистості молодшого школяра на уроках літературного читання / О. Митник, С. Швець, Г. Буряк. - С.15-19. Логачевська, Світлана. Тестові завдання з математики для 4 класу / С. Логачевська, Т. Логачевська. - С.20-24. Завдання для перевірки навчальних досягнень учнів 4 класу "Основи здоров’я. - С.24-28. Коряченко, Лідія. Гра-подорож "Правила дорожні знай - випадків нещасних уникай” / Л. Коряченко. - С.28-33. Вінніченко, Ольга. Творчість дітей у позакласній роботі / О. Вінніченко. - С.33. Фаніна, Марина. Критичне мислення як засіб формування та розвитку творчих здібностей молодших школярів / М. Фаніна. - С.34-36. Калмикова, Лариса. Феномени "компетенція” і "компетентність” у психолого-педагогічній науці і вищій педагогічній освіті : на допомогу розробникам ОПТ і ОНП: погляд фахівців суміжної спорідненої спеціальності / Л. Калмикова, Г. Калмиков, Н. Харченко. - С.37-41. Хороленко, Ганна. Мої друзі - батьки, наші порадники - діти : (круглий стіл) / Г. Хороленко. - С.42-43. Петрик, Ольга. Проблемна ситуація як фактор мотивації вивчення української мови молодшими школярами / О. Петрик. - С.44-46. Карапузова, Наталія. Педагогічна спадщина В. А. Євтушевського (1836-1888 рр.) - скарбничка ідей сучасного вчителя / Н. Карапузова, Л. Процай. - С.47-49. Глушко, Оксана. Педагогічна технологія "Росток” - компетентнісно орієнтована технологія навчання / О. Глушко. - С.50-51. Лопатньова, Тетяна. Як виховувати творчу особистість / Т. Лопатньова. - С.51-52. Плечій, Ірина. Урок математики в 1 класі / І. Плечій. - С.52-53. Ісаєва, Лариса. Інтегрований урок у 4 класі : (читання, “Я і Україна”) / Л. Ісаєва. - С.53-54. Скворцова, Світлана. Оновлена програма "Математика. 1-4 класи” (2016 р.): реалізація принципів наступності між дошкіллям і початковою школою / С. Скворцова. - С.55-56. Онопрієнко, Оксана. Функції контролю й оцінювання навчальних досягнень молодших школярів у системі уроків / О. Онопрієнко. - С.56-57. Гапоненко, Людмила. Цікавий світ птахів / Л. Гапоненко. - С.59-60. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2016/12 Журнал 2016р. N 12 Гавриш, Наталія. Матриця професійних можливостей: перезавантаження / Н. Гавриш. - С.4-9. Грицак, Тамара. Зберігаєм гостроту зору дітей / Т. Грицак, І. Гринчук. - С.9-15. Сварковська, Ліна. Дихальна гімнастика - найкращі ліки для дітей зі ”слабкими" легенями / Л. Сварковська. - С.15-23. Нерянова, Дар’я. Перший раз до вчителя-логопеда: як підготуватися / Д. Нерянова. - С.23-27. Калмикова, Лариса. Діагностика мовленнєвого розвитку / Л. Калмикова, Н. Харченко, Т. Бондаренко. - С.27-36. Савінова, Наталія. Сюжетно-ігрові заняття з фізкультури як засіб діагностики рухової підготовленості дошкільників / Н. Савінова, В. Карачун, Т. Лощиліна. - С.36-47. Бур’яновська, Тетяна. Ставаймо на лижі, сідаймо в санчата, або Особливості проведення зимових прогулянок / Т. Бур’яновська. - С.47-55. Стрітення Господнє. - С.55-57. Терещенко, Катерина. Весна-полонянка : сценарій свята для дітей середнього та старшого дошкільного віку / К. Терещенко. - С.57-62. Орієнтовна циклограма діяльності вихователя-методиста на січень. - С.62-64. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 17 Калмикова, Лариса. Феномени "компетенція” і "компетентність” у психолого-педагогічній науці і вищій педагогічній освіті [Текст] : на допомогу розробникам ОПТ і ОНП: погляд фахівців суміжної спорідненої спеціальності / Л. Калмикова, Г. Калмиков, Н. Харченко> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 12. - С. 37-41. . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Вища освіта в Україні--компетентнісний підхід Кл.слова (ненормовані): декларативні знання -- процедуральні знання -- компетентнісний підхід в освіті -- фахова компетентність -- професійна діяльність -- уміння -- навички Дод.точки доступу: Калмиков, Георгій; Харченко, Наталія Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 17 Калмикова, Лариса. Діагностика мовленнєвого розвитку [Текст] / Л. Калмикова, Н. Харченко, Т. Бондаренко> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2016. - N 11. - С. 27-33. Рубрики: Дошкільна освіта--корекційна робота--мовленнєвий розвиток Кл.слова (ненормовані): діагностико-розвивальна програма -- діагностика мовлення -- граматичне структурування Дод.точки доступу: Харченко, Наталія; Бондаренко, Тетяна Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 17 Калмикова, Лариса. Діагностика мовленнєвого розвитку [Текст] / Л. Калмикова, Н. Харченко, Т. Бондаренко> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2016. - N 12. - С. 27-36. Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток мовлення Кл.слова (ненормовані): діагностико-розвивальна програма -- мовленнєві мотиви -- граматичне структурування Дод.точки доступу: Харченко, Наталія; Бондаренко, Тетяна Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: РШ/2019/3/4 Журнал 2019р. N 3/4 Кремень, Василь . Освіта для миру – визначальна ідея поступу в ХХІ століття / В. Кремень. - С.4. Szlosek, Franciszek. 8th Scientific Forum as achievement of over 20 years of creative cooperation between Polish and Ukrainian educators / F. Szlosek. - С.5–6. Коцур, Віктор. Міжнародне співробітництво університету – шлях до європейських цивілізаційних цінностей / В. Коцур. - С.7–11. - Бібліогр.: 5 назв. Лазаренко, Наталія. Сучасні тенденції розвитку системи освіти в країнах ЄС / Н. Лазаренко. - С.12–17. - Бібліогр.: 16 назв. Громов, Євген. До сторіччя становлення системи педагогічної освіти в Республіці Польща (1919–2019) / Є. Громов. - С.18–25. - Бібліогр.: 28 назв. Шапран, Ольга. Сучасні методи навчання у підготовці майбутнього вчителя в Республіці Польща / О. Шапран, Н. Бабченко. - С.26–30. - Бібліогр.: 8 назв. Яніцка-Панек, Тереса. Ідеї педагогічної майстерності академіка Івана Зязюна у підготовці вчителів початкової школи / Т. Яніцка-Панек. - С.31–34. - Бібліогр.: 5 назв. Лащик, Ян. З надією на мир / Я. Лащик. - С.35–38. - Бібліогр.: 7 назв. Sikora, Jan. Work trainers: their professional mission / J. Sikora. - С.39–41. - Ref.: p. 41. Головченко, Гліб . Медіаосвіта: нові напрями досліджень / Г. Головченко. - С.42–47. - Бібліогр.: 11 назв. Засенко, В'ячеслав. Освіта "особливих" дітей: стратегія розвитку / В. Засенко, Л. Прохоренко. - С.48–52. - Бібліогр.: 7 назв. Калмикова, Лариса. Психолінгводидактичні принципи формування у дітей старшого дошкільного віку навичок і вмінь аудіювання та говоріння / Л. Калмикова, Н. Харченко. - С.53–59. - Бібліогр.: 16 назв. Мисан, Інна. Педагогічна технологія збагачення мовлення дітей старшого дошкільного віку фразеологізмами рідної мови / І. Мисан. - С.60–64. - Бібліогр.: 3 назви. Мартинюк, Тетяна. Музичний фестиваль у контексті виховання полікультурності майбутніх учителів інтегрованого курсу "Мистецтво" / Т. Мартинюк, А. Мартинюк. - С.65–70. - Бібліогр.: 11 назв. Малишевський, Олег. Розвиток професійної мобільності майбутніх інженерів-педагогів / О. Малишевський. - С.71–75. - Бібліогр.: 8 назв. Захуцька, Оксана. Центр полоністики НУБіП України у світлі українсько-польської співпраці / О. Захуцька. - С.76. Овсієнко, Яніна. Партнерство, що надихає на нові звершення / Я. Овсієнко. - С.77–78. Кохонець, Петро. Спортивні досягнення переяславського студентства / П. Кохонець. - С.79. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 17 Калмикова, Лариса. Психолінгводидактичні принципи формування у дітей старшого дошкільного віку навичок і вмінь аудіювання та говоріння / Л. Калмикова, Н. Харченко> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2019. - № 3/4. - С. 53–59. - Бібліогр.: 16 назв. . - ISSN 0131-6788
Кафедра дошкільної освіти Кл.слова (ненормовані): мовленнєва діяльність -- механізми мовлення -- аудіювання -- говоріння -- старший дошкільний вік Анотація: Розкрито зміст психолінгводидактичних принципів формування у дітей старшого дошкільного віку мовленнєвої діяльності, зокрема: розвитку аудіювання у взаємозв’язку з говорінням, епігенетичний принцип, об’єктивізації аудіювання, комплексного розвитку психічних процесів, психостанів і властивостей особистості дошкільника. Дод.точки доступу: Харченко, Наталія Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |