> Шифр: ОДнв/2020/4 Журнал 2020р. N 4 Компанець, Наталія. Особливості довільної поведінки у дітей із розладами гіперактивності з дефіцитом уваги / Н. Компанець. - С.7-16. Луценко, Любов. Досвід освітньо-реабілітаційної роботи соціального закладу освіти з кохлеарно-імплантованими учнями / Л. Луценко [и др.]. - С.17-38. Інші автори: Семко А., Романовська О., Кучер, Л. ; Корочкова, Н. Баранець, Інна. Методичні основи формуваня комунікативної компетентності у дітей старшого дошкільного віку із моторною алалією / І. Баранець. - С.39-45. Піканова, Наталія. Інклюзивна група як інститут соціалізації дошкільників із загальним недорозвитком мовлення / Н. Піканова. - С.46-61. Петрикіна, Анна. Методичні рекомендації для педагогічних працівників музеїв закладів освіти з питань формування творчої активності учнів 5-6 класів із порушеннями зору / А. Петрикіна. - С.62-71. Коніна, Надія. Теорія розуму як складова емоційного інтелекту у підлітків з розладами аутистичного спектра / Н. Коніна. - С.72-78. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Коніна, Надія. Теорія розуму як складова емоційного інтелекту у підлітків з розладами аутистичного спектра [Текст] / Н. Коніна> // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2020. - N 4. - С. 72-78. . - ISSN 2312-2781 Рубрики: Психологія--інтелект Діти з особливими потребами--аутизм--емоційний розвиток Кл.слова (ненормовані): теорія розуму -- емоційний інтелект -- емоційний розвиток -- підлітки з розладами аутичного спектра Анотація: Метою статті є висвітлення можливого причинно наслідкового зв’язку між розвитком теорії розуму та рівнем емоційного інтелекту, в тому числі, теорії розуму як невід’ємної складової емоційного інтелекту. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |