К 72 Костенко, Тетяна Миколаївна. Організація образотвочої діяльності молодших школярів з порушеннями зору [Текст] : навчально-методичний посібник / Т. М. Костенко ; НАПН України, Інститут спеціальної педагогіки. - К. : ФОП Симоненко, 2018. - 100 с. - ISBN 978-966-97877-3-6 : 49.35 грн.
Дефектологія--корекційна педагогіка--діти з вади зору Кафедра педагогіки, початкової освіти та освітнього менеджменту Кл.слова (ненормовані): образотворча діяльність -- діти з вадами зору -- молодші школярі Дод.точки доступу: Національна академія педагогічних наук України; Інститут спеціальної педагогіки Примірників всього: 1 Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ОДнв/2019/4 Журнал 2019р. N 4 Адамюк, Наталія. Освітній перекладач жестової мови : кадрове забезпечення комунікативних потреб жестомовних збодувачів освіти / Н. Адамюк. - С.7-14. Шевцов, Андрій. Психологічний механізм соціальної адаптації молоді з обмеженнями життєдіяльності / А. Шевцов, І. Чухрій. - С.15-29. Литовченко, Світлана. Діяльність ІРЦ у системі підтримки дітей з особливими потребами: актуальні питання / С. Литовченко. - С.30-36. Ярмола, Наталія. Компетентнісний підхід до соціальної адаптації дітей з інтелектуальними порушеннями в умовах навчального закладу / Н. Ярмола. - С.37-45. Кобильченко, Вадим. Зорове сприйняття та його порушення в дитячому віці / В. Кобильченко. - С.46-59. Костенко, Тетяна. Психодіагностичні методики для дітей із порушеннями зору: адаптація та модифікація / Т. Костенко. - С.60-67. Чеботарьова, Олена. Науково-методичні підходи до реалізації змісту освіти учнів із порушеннями інтелектуального розвитку згідно концепції НУШ / О. Чеботарьова. - С.68-76. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Костенко, Тетяна. Психодіагностичні методики для дітей із порушеннями зору: адаптація та модифікація [Текст] / Т. Костенко> // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2019. - N 4. - С. 60-67. . - ISSN 2312-2781 Рубрики: Діти з особливими потребами--дошкільний вік Кл.слова (ненормовані): психодіагностика -- діти з порушеннями зору Анотація: Висвітлено проблему діагностики дітей із порушеннями зору, що пов’язана зі специфікою підготовки діагностичного матеріалу індивідуально для кожної дитини залежно від зорового діагнозу. Визначено важливе значення адаптації (модифікації) діагностичного матеріалу в контексті якісного та ефективного навчання дітей із порушеннями зору як у спеціальних закладах так і загальноосвітніх з інклюзивною формою навчання. Проаналізовано стан діючих, стан розроблення та адаптації (модифікації) діагностичних методик в закладах освіти на сьогодні. Піднято питання розроблення єдиного переліку діагностичних методик обстеження дітей з різною патологією зору з відповідними вимогами та рекомендаціями. Запропоновано вимоги до стимульного матеріалу методик, до організації і проведення обстеження дітей із порушеннями зору, представлено пам’ятку особливостей зорового приймання при порушеннях зору, яку можна використовувати не лише при проведенні діагностики, а й під час написання висновків та рекомендацій. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: Л432446/2021/9 (8 травня) Газета 2021р. N 9 (8 травня) Костенко, Тетяна. Василь Стефаник: листи до Шептицького : до 150-річчя класика / Т. Костенко. - С.1, 3. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Костенко, Тетяна. Василь Стефаник: листи до Шептицького [Текст] : до 150-річчя класика / Т. Костенко> // Літературна Україна : газета письменників України. - 2021. - N 9 (8 травня). - С. 1, 3. Рубрики: Українська література--історія, 19 ст. кінець ; 20 ст. початок Дод.точки доступу: Стефаник, Василь Семенович (укр. письменник ; 1871-1936) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |