> Шифр: ВМДЗ/2012/10 Журнал 2012р. N 10 Поніманська, Тамара. Освітня лінія "Дитина в соціумі" / Т. Поніманська. - С.4-10. Костянтинова, Ольга. Виховуємо патріотів / О. Костянтинова, О. Харитонович, П. Абба. - С.11-24. Терещенко, Людмила. Сім’я як чинник виникнення дитячих невротичних розладів / Л. Терещенко. - С.25-33. Самойлова, Світлана. Методи вивчення індивідуальних особливостей дошкільників / С. Самойлова, О. Лисенко. - С.34-43. Кутеньова, Наталя. Інноваційний підхід до організації методичної роботи з педагогами / Н. Кутеньова. - С.44-52. Кутеньова, Наталія. Створюємо методичний веб-квест крок за кроком / Н. Кутеньова. - С.53-56. Кононко, Олена. Наставництво як форма організації соціального простору початківця / О. Кононко. - С.57-62. Орієнтовна циклограма діяльності вихователя-методиста на листопад. - С.63-64. Клименко, А. Оплата праці завідувача дошкільного закладу за виконання роботи за посадою вихователя-методиста / А. Клименко. - С.65-67. Свята та цікаві події грудня. - С.68-69. Пастухова, Наталя. Новорічна казка "Лускунчик" / Н. Пастухова. - С.70-79. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Костянтинова, Ольга. Виховуємо патріотів / О. Костянтинова, О. Харитонович, П. Абба> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2012. - № 10. - С. 11-24. Рубрики: Дошкільне виховання--патріотичне виховання Кафедра дошкільної освіти Кл.слова (ненормовані): семінар-практикум -- громадянськість -- інтегровані системи -- народознавство -- моральне виховання -- патріотичне виховання дошкільників -- особливості освтньої роботи -- удосконалення фахової майстерності -- завдання -- проекти освітні Анотація: У статті надається матеріал проведення семінар-практикум "Патріотичне виховання засобами інтегрованої освітньої діяльності" для дітей дошкільного віку. Дод.точки доступу: Харитонович, Олена; Абба, Поліна Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
> Шифр: ВМДЗ/2013/10 Журнал 2013р. N 10 Бєлєнька, Ганна. Чи потрібні заняття в дитячому садку? / Г. Бєлєнька. - С.4-10 : фотогр. Токаренко, Надія. Проектна діяльність із дітьми старшого дошкільного віку / Н. Токаренко. - С.11-18 : фотогр. Лукашук, Лариса. Вивчаємо та реалізуємо Базовий компонент дошкільної освіти / Л. Лукашук. - С.19-22. Братанова, Леся. Екологічний проект "Станьмо миром за природу" / Л. Братанова, О. Ніжнік. - С.23-26 : фотогр. Організація проектної діяльності в дошкільному закладі. - С.27. Ганжа, Наталія. Індивідуальні форми методичної роботи з педагогами / Н. Ганжа. - С.28-35. Дятленко, Наталія. Як зробити відкриті заходи ефективними / Н. Дятленко. - С.36-40. Дятленко, Наталія. Рекомендації щодо проведення відкритого заходу / Н. Дятленко. - С.41. Дятленко, Наталія. Проводимо відкритий захід: крок за кроком / Н. Дятленко. - С.42-45. Галяпа, Марія. Взаємовідвідування - ефективний засіб роботи в системі наставництва / М. Галяпа. - С.47-51 : фотогр. Урочисті заходи з нагоди відзначення Всеукраїнського дня дошкілля Крутій, Катерина. Використання мультфільмів як засобу розвитку зв’язного мовлення дошкільників / К. Крутій. - С.53-63. Костянтинова, Ольга. Розвивальне середовище групових приміщень: структура і зміст / О. Костянтинова, О. Харитонович. - С.64-71. Пастухова, Наталія. Казочка про Золоту Осінь і Кришталеву Зимоньку : розвага інтегрованого змісту / Н. Пастухова. - С.74-79 : фотогр. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
К 72 Костянтинова, Ольга. Розвивальне середовище групових приміщень: структура і зміст / О. Костянтинова, О. Харитонович> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 10. - С. 64-71. Рубрики: Заклади дошкільної освіти--розвивальне середовище Кл.слова (ненормовані): предметно-розвивальне середовище -- створення розвивального середовища -- структура розвивального середовища -- центри розвивального середовища -- дошкільні навчальні заклади Анотація: У статті розглянуто проблему створення оптимального розвивального середовища в дошкільному навчальному закладі, зокрема в групових приміщеннях. Висвітлено складові розвивального середовища, принципи його створення та структуру. Дод.точки доступу: Харитонович, Олена Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
> Шифр: ВМДЗ/2013/11 Журнал 2013р. N 11 Панасюк, Тамара. Методична розробка як показник високої професійної майстерності / Т. Панасюк. - С.4-12 : фотогр. Малишева, Ольга. Методична розробка: механізм схвалення / О. Малишева. - С.13-17. Коваленко, Алла. Інтерактивні форми роботи з педагогами в міжатестаційний період / А. Коваленко. - С.18-21. Пазюк, Світлана. Педагогічні умови підтримки обдарованості дошкільників / С. Пазюк. - С.22-29. Кіндрат, Інна. Асоціативні карти в організації навчально-пізнавальної діяльності дітей / І. Кіндрат. - С.30-34 : іл. Мороз, Владлена. Створення спільного освітнього простору дошкільного закладу й бібліотеки / В. Мороз, Л. Левченко. - С.35-40 : фотогр. Костянтинова, Ольга. Розвивальне середовище групових приміщень: структура і зміст / О. Костянтинова, О. Харитонович. - С.41-51. Ліннік, Олена. Використання авторських посібників у організації розвивального середовища дошкільного закладу / О. Ліннік, А. Данієлян. - С.52-58 : фотогр. Токаренко, Надія. Організовуємо проектну діяльність: крок за кроком / Н. Токаренко. - С.59-61 : фотогр. Покроковий алгоритм організації проектної діяльності. - С.62. Рясенчук, Алла. Реалізація тематичного екологічного проекту "Птахи - наші друзі" / А. Рясенчук, Н. Крива. - С.63-70 : фотогр. Джемула, Галина. Зростаймо вдячними! : тематична розвага для дітей старшого дошкільного віку / Г. Джемула. - С.71-77. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Костянтинова, Ольга. Розвивальне середовище групових приміщень: структура і зміст / О. Костянтинова, О. Харитонович> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 11. - С. 41-51. Рубрики: Заклади дошкільної освіти--розвивальне середовище Кл.слова (ненормовані): розвивальне середовище -- структура розвивального середовища -- центри розвивального середовища -- компоненти розвивального середовища -- предметно-ігрове середовище -- дошкільні навчальні заклади Анотація: Стаття присвячена проблемі облаштування розвивального освітнього простору в дошкільному навчальному закладі. Висвітлено зміст та структуру предметно-розвивального середовища. Представлено орієнтовний перелік наповнення предметно-ігрового розвивального середовища у групах для дітей різного віку. Дод.точки доступу: Харитонович, Олена Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |