> Шифр: Умлш-1/2009/4 Журнал 2009р. N 4 Федорчук, Т. Система вправ як засіб вироблення вмінь старшокласників будувати риторичний текст / Т. Федорчук. - С.18-23. Шелехова, Г. Особливості розвитку мовлення старшокласників за новою програмою з української мови ( академічний рівень) / Г. Шелехова. - С.24-27. Ярмолюк, А. Соціокультурна змістовна лінія в структурі уроку української мови / А. Ярмолюк. - С.28-33. Косянчук, С. Самооцінка як регуляторна функція у сфері риторичної діяльності / С. Косянчук. - С.34-39. Цінько, С. Цикл уроків із лінгвістики тексту / С. Цінько. - С.40-45. Бикова, Т. Компаративістика як засіб розвитку читацьких інтересів учнів на уроках української літератури / Т. Бикова. - С.46-49. Ігнатенко, Е. Підготовка вчителя до формування інтелектуально-творчих умінь - складової текстотворної діяльності молодшого школяра / Е. Ігнатенко. - С.52-54. Гудзик, І. Двомовне навчання різних предметів шкільної програми : його сутність / І. Гудзик. - С.55-58. Міхно, О. Педагогічна і просвітницька діяльність Пантелеймона Куліша / О. Міхно. - С.59-60. Плетньова, Л. Завдання в тестовій формі для контролю навчальних досягнень учнів 10-х класів з теми "Стилістичні засоби лексикології і фразеології" / Л. Плетньова. - С.61-64. Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2) Вільні: Ч.З.№3 (2) |
Косянчук, С. Самооцінка як регуляторна функція у сфері риторичної діяльності [Текст] / С. Косянчук> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - N4. - С. 34-39. Рубрики: Викладання української мови в школі--риторика риторика Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2) Вільні: Ч.З.№3 (2) |
> Шифр: Умлш-1/2009/8 Журнал 2009р. N 8 Новосьолова, В. Стилістичні можливості морфології на уроках української мови в 11 класі / В. Новосьолова. - С.2-9 Федорчук, Т. Організаційні форми, методи і прийоми навчання риторики в старшій школі / Т. Федорчук. - С.9-16 Бондаренко, Н. Лінгвістичні засади роботи над стилістичним синтаксисом рідної мови в 11 класі профільної школи (академічний рівень) / Н. Бондаренко. - С.16-19 Ярмолюк, А. Шляхи реалізації соціокультурного підходу до вивчення української мови в старшій школі / А. Ярмолюк. - С.19-24 Бійчук, Г. До проблеми прочитання постмодерних творів у старшій школі / Г. Бійчук. - С.24-28 Русалкіна, Л. Засоби риторики як основа особистісного зростання учнів / Л. Русалкіна, С. Косянчук. - С.28-32 Зарубенко, Н. З досвіду проведення нестандартних уроків української мови / Н. Зарубенко. - С.36-39 Шелехова, Г. Збагачення словникового запасу четвертокласників на уроках українського читання / Г. Шелехова. - С.39-43 Коврігіна, Л. Особливості творення жіночих образів у романі Зінаїди Тулуб "Людолови" / Л. Коврігіна. - С.46-51 Кицак, Л. Детективний жанр у літературі XX ст. / Л. Кицак. - С.51-54 Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2) Вільні: Ч.З.№3 (2) |
Р 88 Русалкіна, Л. Засоби риторики як основа особистісного зростання учнів [Текст] / Л. Русалкіна, С. Косянчук> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - N 8. - С. 28-32 Рубрики: Риторика Особистісно зорієнтоване навчання методична допомога вчителям Ніжина Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Дод.точки доступу: Косянчук, С. Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2) Вільні: Ч.З.№3 (2) |
> Шифр: ВУМЛ-1/2010/34 Журнал 2010р. N 34 Матвіяс, І. Г. Стилістичні нюанси новелістики Василя Стефаника / І. Г. Матвіяс. - С.2-6 Косянчук, С. В. Чи справді риторика так потрібна старшокласникам? / С. В. Косянчук. - С.7-14 Гресь, А. Що робити з дитиною, яка весь час відволікається на уроці? / А. Гресь. - С.15-17(далі буде) Приходченко, К. І. Сумління нації / К. І. Приходченко. - С.вкладка Стреблянська, О. В. Система роботи над учнівським твором / О. В. Стреблянська. - С.23-25 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
К 72 Косянчук, С. В. Чи справді риторика так потрібна старшокласникам? [Текст] / С. В. Косянчук> // Вивчаємо українську мову та літературу : Науково-методичний журнал. - 2010. - N 34. - С. 7-14 Рубрики: Риторика Кафедра методики викладання української мови та літератури методична допомога вчителям Ніжина Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: УЛЗО/2012/11 Журнал 2012р. N 11 Голобородько, Я. Ірраціональні модуси Галини Пагутяк : Літературознавчий есей / Я. Голобородько. - С.2-6. Сулятицький, М. Художні особливості лірики Ольги Слоньовської / М. Сулятицький. - С.6-8. Єременко, О. З відстані болю: до пломінця Чорнобильської свічі / О. Єременко. - С.8-12. Петровська, Т. Робота над поняттям "художній образ", "метафора" на уроках літературного читання / Т. Петровська. - С.16-18. Косянчук, С. Особливості формування ціннісно-смислових орієнтацій старшокласників з огляду на компетентнісний підхід в літературній освіті / С. Косянчук. - С.18-22. Бойко, І. Духовний кодекс людства - Біблія / І. Бойко. - С.27-30. Корнійко, В. Гра як один із методів активного навчання на уроках української мови та літератури / В. Корнійко. - С.32-35. Романишина, Н. Засадничі принципи організації процесу вивчення студентами малої художньої прози історичної тематики / Н. Романишина. - С.42-46. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
К 72 Косянчук, С. Особливості формування ціннісно-смислових орієнтацій старшокласників з огляду на компетентнісний підхід в літературній освіті [Текст] / С. Косянчук> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 11. - С. 18-22. Рубрики: Навчання компетентнісне ціннісні орієнтації--старшокласники Кл.слова (ненормовані): літературна освіта -- гуманітаризація освіти -- стандартизація виховного процесу Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |