П 69 Практикум з курсу "Сучасні педагогічні технології" [Текст] : Навчально-методичний посібник. Ч. 2 / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; За заг. ред. Н. І. Яковець, Уклад. В. М. Солова, Н. І. Яковець, Т. А. Мушенок. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2007. - 220 с. - Загл. обл. : Сучасні педагогічні технології. - 15.90 грн., 0070214 грн. Зміст: ОСНОВНІ НАВЧАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ Практичні можливості та дидактична доцільність інформаційних технологій . - С .5-8 Проблеми дистанційної освіти . - С .8-9 Адаптивна система навчання . - С .9-12 Інтерактивні технології навчання . - С .13-47 Проблемне навчання - основа розвитку здібностей учнів . - С .48-53 Модульно-розвивальне навчання . - С .54-57 Проектні технології в процесі становлення школи . - С .58-61 Бех, І. Особистісно зорієнтоване виховання: шляхи реалізації / І. Бех. - С .62-65 Хоружа, Л. Гуманізація як системоутворюючий компонент реформування сучасної освіти та виховання / Л. Хоружа. - С .66-69 Столяренко, О. Педагогічна підтримка в особистісно зорінтованій парадигмі виховання / О. Столяренко. - С .70-72 Стеців, Л. Реалізуємо метод проектів / Л. Стеців. - С .73-75 Дичковський, С. Дистанційна освіта: учора, сьогодні, завтра / С. Дичковський. - С .75-81 Програма розвитку системи дистанційного навчання на 2004-2006 роки . - С .82-84 Власко, М. П. Про переваги модульно-рейтингової технології навчання / М. П. Власко, О. В. Устименко. - С .84-86 Паламарчук, В. Від творчої особистості - до нових технологій навчання / В. Паламарчук, С. Рудаківська. - С .86-97 Волобуєва, Л. М. Модульно-розвивальне навчання як педагогічна технологія формування особистості / Л. М. Волобуєва. - С .98-102 Строганов, В. До проблеми модульних технологій навчання / В. Строганов. - С .103-105 Бідюк, І. Учні з проблемами в навчанні: діагностика і допомога / І. Бідюк, Г. Лабузна. - С .106-121 Крамаренко, С. Г. Інтерактивні техніки навчання як засіб розвитку творчого потенціалу учнів / С. Г. Крамаренко. - С .122-124 Ампілогова, Л. Інтерактивність у навчальному процесі / Л. Ампілогова. - С .124-128 Пометун, О. Інтерактивне навчання як сукупність технологій / О. Пометун, Л. Пироженко. - С .126-128 Мартинець, А. М. Нові педагогічні технології: інтерактивне навчання / А. М. Мартинець. - С .129-131 Лівандовська, Л. Використання інтерактивних освітніх технологій у навчально-виховному процесі / Л. Лівандовська. - С .132-135 Волосюк, М. А. Проблемне навчання як провідний метод розвивального навчання в умовах особистісно орієнтованої парадигми освіти / М. А. Волосюк. - С .136-144 Сікорський, П. І. Комп’ютерні технології навчання: сутність та особливості впровадження / П. І. Сікорський. - С .145-147 Дерев’янко, Л. Модульно-тьюторська технологія / Л. Дерев’янко. - С .147-149 Крилова, Н. Індивідуальна освіта: принципи і рішення / Н. Крилова. - С .149-152 Сологуб, А. Технологія креативного навчання / А. Сологуб. - С .153-156 Мірошкіна, Н. Адаптивне навчання: можливість чи необхідність? / Н. Мірошкіна. - С .157-158 Гриньова, М. Організація навчальної діяльності підлітків з низьким рівнем успішності / М. Гриньова, К. Вовк. - С .158-160 ТЕХНОЛОГІЇ РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ Общие основы технологий развивающего обучения . - С .162-164 Система развивающего обучения Л. В. Занкова . - С .164-166 Технология развивающего обучения Д. Б. Эльконина - В. В. Давыдова . - С .166-170 Системы разивающего обучения с направленностю на развитие творческих качеств личности . - С .171-174 Личностно ориентированное развивающее обучение . - С .175-176 Технология развивающего обучения (Г. К. Селевко) . - С .176-179 Репкин, В. Что такое ровивающее обучение? / В. Репкин. - С .180-183 Дусавицький, О. Сучасна школа в системі розвивального навчання / О. Дусавицький. - С .183-185 Дусавицький, О. Система розвивального навчання в дзеркалі шкільної практики / О. Дусавицький. - С .185-187 Дусавицький, О. Психолого-педагогічні передумови основної школи в системі розвивального навчання / О. Дусавицький. - С .187-190 Паламарчук, В. Навчаючи, розвивати й виховувати / В. Паламарчук, Л. Данилевська. - С .190-192 Мар’яненко, Л. Розвивальне навчання: психологічне дослідження / Л. Мар’яненко. - С .192-197 Мартинович, М. А. Диагностика и развивающее обучение / М. А. Мартинович. - С .198-203 Репкин, Б. Учитель в системе развивающего обучения / Б. Репкин. - С .203-205 Фурман, А. Розвивальний підручник: підходи до розуміння і створення / А. Фурман. - С .205-210 Мазур, Н. Що радує в дітях? / Н. Мазур. - С .211-212 Максименко, С. Взаємозв’язок навчання і розвитку / С. Максименко. - С .212-215 Вележева, О. Н. Урок в VII классе по системе развивающего обучения / О. Н. Вележева. - С .215-217
РУБ 371(075.35) Рубрики: Дистанційна освіта Модульно-рейтингові технології навчання Інтерактивне навчання Педагогічні технології Розвивальне навчання Дод.точки доступу: Яковець, Наталія Іванівна; Солова, Валентина Миколаївна; Мушенок, Т. А.; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 97 Ч.З.№2 (15), пед. (25), фб (1), ав (2), аб (54) Свободны: Ч.З.№2 (15), пед. (25), фб (1), ав (2), аб (54) |
> Шифр: ВУ/2003/13/15 Журнал 2003р. N 13/15 Крамаренко, С. Г Психолого-педагогічний супровід розвитку особистості як умова гуманізації навчально-виховного процесу / С.Г Крамаренко. - С.41-42 Тематика лекцій з психології. - С.42-44 Гальцева, Т. О. Психологічна допомога вчителям при застосуванні активних методів навчання / Т. О. Гальцева. - С.45-46 Кротенко, В. М. Гендерність і дипсихіз у сучасному виховані / В. М. Кротенко. - С.50-52 Осипова, Л. І. Дидактогенні ситуації в навчально-виховному процесі / Л.І. Осипова. - С.47-50 Кл.слова: Психічні стани Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) Замовлені прим-ки для відділів: Ч.З.№2 |
Крамаренко, С. Г Психолого-педагогічний супровід розвитку особистості як умова гуманізації навчально-виховного процесу [Текст] / С.Г Крамаренко> // Відкритий урок : розробки, технології, досвід : Науково-методичний журнал. - 2003. - N13/15. - С. 41-42
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) Замовлені прим-ки для відділів: Ч.З.№2 |
> Шифр: КШС-2/2012/4 Журнал 2012р. N 4 Громко, Г. Ю. Інформатика в основній школі - очима вчителя / Г. Г. Громко. - С.3-5. Чернікова, Л. А. Формальна логіка в школі? - Ми за! / Л. А. Чернікова, С. В. Васильченко. - С.5-7. Караванова, Т. П. Якою бути інформатиці в основній школі / Т. П. Караванова. - С.8. Семеріков, С. О. Фундаменталізація шкільного курсу інформатики / С. О. Семеріков, І. О. Теплицький. - С.9-10. Пліш, І. В. Модель інформаційного навчального середовища управління якістю освіти загальноосвітнього навчального закладу / І. В. Пліш. - С.11-13. Бондаренко, О. О. Інформаційний супровід проектування та реалізації індивідуальної освітньої траєкторії учнів / О. О. Бондаренко. - С.14-16. Півнєв, В. В. Створення і практичне використання електронного навчального контенту для здійснення профільного навчання і допрофільної підготовки / В. В. Півнєв. - С.16-17. Крамаренко, С. Г. Вплив інформаційних технологій на розвиток творчих здібностей інноваційної особистості / С. Г. Крамаренко. - С.17-18. Бондаренко, В. В. Задачі Всеукраїнської XXV олімпіади з інформатики та рекомендації щодо їх розв’язування / В. В. Бондаренко. - С.19-24. Кузічев, М. М. Задачі I Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформаційних технологій / М. М. Кузічев. - С.25-27. Мотурняк, Є. В. Задачі X Всеукраїнського турніру юних інформатиків / Є. В. Мотурняк. - С.28-32. Зеленяк, О. П. Моделювання динамічної геометричної конфігурації / О. П. Зеленяк. - С.33-40. Макарчук, О. М. Пошук розв’язків задач засобами табличного процесора Microsoft Excel / О. М. Макарчук. - С.41-42. Рудик, О. Б. Встановлення і перші кроки використання LaTEX / О. Б. Рудик. - С.43-47. Білий, О. В. Розгортання системи Linux у комп’ютерному класі / О. В. Білий. - С.48-53. Результати XXV Всеукраїнської олімпіади з інформатики . - С.54-56. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) Учбова література: ПГ / КПМІ / Сп ХІ / Інформатика / 1 / Осн Ф / КПМІ / Сп ПР / Інформатика / 1 / Осн ФМ / КПМІ / Сп МЕ / Інформатика / 1 / Осн ФМ / КПМІ / Сп МІ / Інформатика / 1 / Осн ФМ / КПМІ / Сп МФ / Інформатика / 1 / Осн ФМ / КПМІ / Сп МЕ / Інформатика / 2 / Осн ФМ / КПМІ / Сп МІ / Інформатика / 2 / Осн ФМ / КПМІ / Сп МФ / Інформатика / 2 / Осн ПГ / КПМІ / Сп ХІ / Інформатика / 3 / Осн ФМ / КПМІ / Сп МЕ / Інформатика / 3 / Осн ФМ / КПМІ / Сп МІ / Інформатика / 3 / Осн ФМ / КПМІ / Сп МФ / Інформатика / 3 / Осн ПГ / КПМІ / Сп ХІ / Інформатика / 4 / Осн ФМ / КПМІ / Сп МЕ / Інформатика / 4 / Осн ФМ / КПМІ / Сп МІ / Інформатика / 4 / Осн ФМ / КПМІ / Сп МФ / Інформатика / 4 / Осн ФМ / КПМІ / Сп МЕ / Інформатика / 4 / Осн ПГ / КПМІ / Сп ХІ / Інформатика / 5 / Осн ФМ / КПМІ / Сп МЕ / Інформатика / 5 / Осн ФМ / КПМІ / Сп МІ / Інформатика / 5 / Осн ФМ / КПМІ / Сп МФ / Інформатика / 5 / Осн ФМ / КПМІ / Сп МЕ / Інформатика / 5 / Осн ФМ / КПМІ / Сп МФ / Інформатика / 6 / Осн ФМ / КПМІ / Сп МЕ / Інформатика / 6 / Осн ФМ / КПМІ / Сп МЕ / Інформатика / 7 / Осн ФМ / КПМІ / Сп МІ / Методика навчання інформатики / 8 / Осн ФМ / КПМІ / Сп МІ / Методика навчання інформатики / 9 / Осн ФМ / КПМІ / Сп МІ / Методика навчання інформатики / 10 / Осн |
К 77 Крамаренко, С. Г. Вплив інформаційних технологій на розвиток творчих здібностей інноваційної особистості [Текст] / С. Г. Крамаренко> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 4. - С. 17-18. Рубрики: Творчі здібності учнів Інформаційні технології навчання Кл.слова (ненормовані): інноваційна особистість -- інформаційна компетентність -- сенсорний досвід -- ерудиція учнів Анотація: В статті говориться про те, що розвиток глобальної комп'ютеризації, постійне оновлення інформаційних і комп'ютерних технологій нині безпосередньо пов'язані з розвитком і самореалізацією кожної людини. Водночас інформаційна компетентність виступає як невід'ємна риса інноваційної особистості. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |