Шифр: РШ/2007/4
   Журнал

Рідна школа [Текст] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Виходить щомісячно
2007р. N 4
Зміст:
Радул, В. Соціальна зрілість особистості / В. Радул. - С.3-6
Завіна, В. Формування пізнавально-інтелектуальної компетентності майбутніх учителів початкових класів / В. Завіна. - С.6-9
Краснощок, І. Професійно-особистісний саморозвиток майбутнього вчителя як складова педагогічної освіти / І. Краснощок. - С.9-11
Мазур, Н. Зміст професійної культури викладача вищої школи / Н. Мазур. - С.12-14
Монарьов, Р. Особливості вивчення категорії "соціально-професійна активність особистості майбутнього вчителя" / Р. Монарьов. - С.14-17
Лебедик, І. Соціально-професійна комунікація як фактор розвитку професійної самореалізації студента / І. Лебедик. - С.17-20
Квас, В. Самодостатність вузівських дисциплін для професійної підготовки студентів / В. Квас. - С.20-23
Бабенко, Т. Зміст інформаційної культури майбутнього вчителя історії / Т. Бабенко. - С.23-26
Кушнір, В. Особливості гуманістичного аспекту педагогічного процесу / В. Кушнір. - С.27-30
Наумець, О. Шляхи вдосконалення оцінки праці вчителів / О. Наумець. - С.30-32
Дубінка, М. Психолого-педагогічні умови забезпечення ефективності міжособистісного спілкування / М. Дубінка. - С.33-36
Ткаченко, О. Зміст етнопедагогічної компетентності вчителя-вихователя / О. Ткаченко. - С.36-38
Кравцов, В. Теоретичні засади визначення сутності методологічної культури вчителя / В. Кравцов. - С.39-41
Галета, Я. Особливості становлення особистості в умовах інформаційного суспільства / Я. Галета. - С.47-50
Рацул, А. Порівняльна характеристика технологій навчання іноземних мов у другій половині ХХ століття / А. Рацул. - С.50-52
Рацул, А. Педагогічні умови родинно-сімейного виховання дітей / А. Рацул. - С.53-56
Савченко, Н. Українське мистецтво в полікультурному просторі / Н. Савченко. - С.56-58
Таран, І. Вплив та християнських цінностей на становлення особистості молодшого школяра / І. Таран. - С.59-61
Ликов, В. Ідея раннього залучення дітей до продуктивної праці в народнопедагогічній спадщині В. О. Сухомлинського / В. Ликов. - С.62-64
Філоненко, О. РОль позакласної роботи в системі трудового виховання І. Г. Ткаченка / О. Філоненко. - С.64-67
Радул, О. Залучення дітей підліткового віку до праці у давніх слов’ян VI-XIII ст. / О. Радул. - С.68-71
Кравцова, Т. Теоретичні основи вивчення дитини представниками реформаторської педагогіки кінця XIX - початку XX ст. / Т. Кравцова. - С.74-75
Дяченко, Т. Історія становлення та розвитку професії педагога вищої школи / Т. Дяченко. - С.76-78
Гур’янова, О. У пошуках школи майбутнього / О. Гур’янова. - С.79-80
Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)




    Краснощок, І.
    Професійно-особистісний саморозвиток майбутнього вчителя як складова педагогічної освіти [Текст] / І. Краснощок // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2007. - N4. - С. 9-11 . - ISSN 0131-6788
Рубрики: саморозвиток
   Підготовка майбутніх вчителів

Кл.слова (ненормовані):
самооцінка


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)