> Шифр: ВМДЗ/2013/8 Журнал 2013р. N 8 Добровольська, Оксана. Творчість родом з дитинства / О. Добровольська. - С.4-7. Крикун, Анастасія. Підготовка вихователів до роботи з обдарованими дітьми / А. Крикун. - С.8-11. Руденко, Людмила. Діагностика творчих здібностей дітей старшого дошкільного віку / Л. Руденко, Т. Шинкар. - С.12-18. Недашківська, Ніна. Мовленнєві витинанки: вигадуємо казку / Н. Недашківська, О. Кононенко, О. Лахтадир. - С.20-23. Бишовець, Тетяна. Виховуємо "дослідників-чомусиків" / Т. Бишовець, Л. Слободянюк. - С.24-28. Бойко, Лідія. Міні-музей одного предмета / Л. Бойко, О. Гузь, Н. Чудовська. - С.29-36 : фотогр. Гузиніна, Вікторія. Мистецтво бісерографії / В. Гузиніна. - С.37-42 : фотогр. Полякова, Людмила. Нетрадиційні техніки малювання - стимул до творчості / Л. Полякова. - С.43-50. Безпала, Світлана. Розвиток конструкційних здібностей дітей за допомогою конструкторів LEGO Education / С. Безпала, М. Губко, М. Безпала. - С.51-56 : фотогр. Шпильова, Алла. Така незнайома знайома казка, або Використовуємо елементи ТРВЗ / А. Шпильова. - С.57-63. Роговик, Ірина. Фестиваль родинних театрів / І. Роговик. - С.64-67 : фотогр. Створюємо домашній театр. - С.68-69 : фотогр. Балашук, Інна. Мюзикл у дитячому садку: плекаємо юних акторів / І. Балашук, Л. Корікова. - С.72-77 : фотогр. Долинна, Ольга. Освітні програми у 2013/2014 навчальному році / О. Долинна, Т. Носачова. - С.78. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
К 82 Крикун, Анастасія. Підготовка вихователів до роботи з обдарованими дітьми / А. Крикун> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 8. - С. 8-11. Рубрики: Заклади дошкільної освіти--вихователі Дошкільна освіта--обдарованість дошкільників Кл.слова (ненормовані): обдаровані діти -- вихователі -- професійна компетентність -- підготовка вихователів -- критерії -- творчий потенціал -- дитяча творчість -- дошкільні заклади Анотація: Стаття присвячена проблемі підготовки вихователів до роботи з обдарованими дітьми. Визначено роль педагога у створенні сприятливих умов для розвитку обдарованих дітей. Висвітлено критерії, за якими слід оцінювати готовність вихователів до роботи з талановитими дошкільниками, та умови формування й розвитку професійної компетентності педагогів. Розглянуто організацію роботи з обдарованими дітьми. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
> Шифр: РШ/2013/11 Журнал 2013р. N 11 Зязюн, Іван. Історичні витоки психологічної педагогіки / І. Зязюн. - С.3-12. - Бібліогр.: 39 назв. Дічек, Наталія. Психолого-педагогічні дослідження в УРСР у контексті індивідуалізації шкільного навчального процесу : (1945 - початок 1950-х років) / Н. Дічек. - С.13-20. - Бібліогр.: 45 назв. Редько, Валерій. Забезпечення наступності іншомовної освіти в системі "старша школа - ВНЗ": зацікавлений погляд на проблему / В. Редько, О. Пасічник. - С.21-30. - Бібліогр.: 16 назв. : схема, табл. Грабовий, Андрій. Модернізація хімічного експерименту в загальноосвітніх навчальних закладах / А. Грабовий. - С.31-35. - Бібліогр.: 33 назви. Бондар, Володимир. Адаптивне навчання студентів як передумова реалізації компетентнісного підходу до професійної підготовки вчителя / В. Бондар, І. Шапошнікова. - С.36-41. - Бібліогр.: 6 назв. Митник, Олександр. Психолого-педагогічні засади підготовки вчителя у системі післядипломної освіти до реалізації компетентнісного підходу / О. Митник. - С.42-44. - Бібліогр.: 15 назв. Матвієнко, Олена. Організаційно-педагогічні умови формування ціннісного ставлення до здоров’я у дітей молодшого шкільного віку / О. Матвієнко. - С.45-48. - Бібліогр.: 12 назв. Махінов, Віктор. Соціокультурна комунікативно-мовленнєва діяльність на заняттях з іноземної мови / В. Махінов. - С.49-51. - Бібліогр.: 14 назв. Кочерга, Олександр. Розвиток психологічної компетентності вчителя початкової школи / О. Кочерга. - С.52-56. - Бібліогр.: 13 назв. Доброханська, Оксана. Освітнє середовище ЗНЗ як фактор розвитку надпредметних компетентностей учнів / О. Доброханська. - С.56-58. - Бібліогр.: 5 назв. Денисюк, Оксана. Ключові предметні компетентності школяра як засіб формування сучасної особистості / О. Денисюк. - С. : табл. Інші автори: Казарян І., Лямічев В., Титаренко Н. Затворнюк, Оксана. Формування професійної компетентності майбутніх психологів у позааудиторній діяльності / О. Затворнюк. - С.62-65. - Бібліогр.: 8 назв. Нечипоренко, Катерина. Сучасні методи навчання як засіб реалізації компетентнісного підходу в початковій освіті / К. Нечипоренко. - С.66-69. - Бібліогр.: 7 назв. Полякова, Олена. Реалізація компетентнісного підходу в оцінювальній діяльності вчителя початкових класів / О. Полякова. - С.69-72. - Бібліогр.: 6 назв. Шапошнікова, Анна. Формування професійної компетентності майбутнього практичного психолога: обгрунтування психолого-педагогічних умов / А. Шапошнікова. - С.73-76. - Бібліогр.: 10 назв. Крикун, Анастасія. Психолого-педагогічні умови реалізації компетентнісного підходу в сучасній інклюзивній освіті / А. Крикун. - С.77-80. - Бібліогр.: 16 назв. Отич, Олена. Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України - 20 років / О. Отич. - 2-га с. обкл. Любченко, Надія. Університет менеджменту освіти НАПН України: "Плекаємо таланти педагогічних кадрів!" / Н. Любченко. - 3-тя с. обкл. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
К 82 Крикун, Анастасія. Психолого-педагогічні умови реалізації компетентнісного підходу в сучасній інклюзивній освіті / А. Крикун> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 11. - С. 77-80. - Бібліогр.: 16 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Інклюзивна освіта--початкова освіта Інклюзивна освіта--дошкільна освіта Кл.слова (ненормовані): інклюзивна дошкільна освіта -- інклюзивна початкова освіта -- якість освіти -- компетентнісний підхід в освіті Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |