Шифр: КШС-2/2011/1
   Журнал

Комп’ютер у школі та сім’ї [Текст] : Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання АПН України. - К. : Фенікс, 1998 - . - Виходить 8 раз на рік
2011р. N 1
Зміст:
Інформатизація освіти - провідний напрям підвищення результативності навчального процесу : відповіді Президента Національної академії педагогічних наук України Василя Григоровича Кременя на запитання головного редактора журналу "Комп’ютер у школі та сім’ї" Руденка В. Д. - С.3-6
Петухова, Л. Є. Актуальні питання формування інформатичних компетентностей майбутніх учителів початкових класів / Л. Є. Петухова, О. В. Співаковський. - С.7-11
Давиденко, А. А. Роль інформаційно-комунікаційних технологій у навчанні і розвитку підростаючого покоління / А. А. Давиденко. - С.12-14
Спірін, О. М. Основні напрями і тематика дисертаційних досліджень з інформаційно-комунікаційних технологій в освіті / О. М. Спірін. - С.15-18
Кузнецова, І. В. Розвиток пізнавального інтересу і творчої активності учнів / І. В. Кузнецова. - С.19-20
Гром, І. Ю. Досвід організації уроків інформатики в умовах запровадження профільного навчання / І. Ю. Гром. - С.21-22
Кухарська, Н. П. Сканери / Н. П. Кухарська, В. М. Кухарський. - С.23-27
Руденко, В. Д. Методика створення й використання звітів у середовищі Ассеss 2007 / В. Д. Руденко. - С.28-32
Галкіна, М. В. Сучасні технології створення веб-сайтів / М. В. Галкіна. - С.33
Клокар, Н. І. Організаційно-педагогічні засади створення електронних навчально-методичних комплексів для учнів / Н. І. Клокар. - С.34-37
Варгас, В. М. Використання інформаційних технологій у навчально-виховному процесі / В. М. Варгас. - С.38-40
Федоренко, Ю. А. Можливості дистанційного навчання географії й організація дистанційної форми віртуального уроку / Ю. А. Федоренко. - С.40-42
Бондаренко, В. В. Завдання XXII Міжнародної олімпіади з інформатики та рекомендації щодо їх розв’язання / В. В. Бондаренко. - С.43-48
Городчук, Н. Клуб веселих інформатиків / Н. Городчук. - С.50-51
Витяг із переліку електронних засобів навчального призначення, допоміжних засобів навчання та шкільного обладнання, рекомендованих Міністерством для використання в дошкільних і загальноосвітніх навчальних закладах у 2010/2011 навчальному році : Додаток до листа МОН України від 11.01.2011 р. №1/9-11. - С.52-55
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


22.183.4р10
К 89


    Кузнецова, І. В.
    Розвиток пізнавального інтересу і творчої активності учнів [Текст] / І. В. Кузнецова // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 1. - С. 19-20
ББК 22.183.4р10
Рубрики: уроки інформатики
   Пізнавальна діяльність учнів



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: КШС-2/2011/4
   Журнал

Комп’ютер у школі та сім’ї [Текст] : Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання АПН України. - К. : Фенікс, 1998 - . - Виходить 8 раз на рік
2011р. N 4
Зміст:
Жук, Ю. О. Діалектика педагогічного знання в умовах комп’ютерно-орієнтованого процесу навчання / Ю. О. Жук. - С.3-6
Пушкарьова, Т. О. Електронний контент: особливості застосування і нові можливості пізнання світу / Т. О. Пушкарьова. - С.7-10
Цибулько, М. М. Об’єктно-орієнтоване програмування: з чого розпочинати / М. М. Цибулько. - С.11-14
Ганжела, С. І. Формування компетентностей учнів старших класів у процесі навчання інформатики / С. І. Ганжела. - С.15-17
Голодюк, Л. С. Проектування інформаційно-комунікаційного супроводу уроку / Л. С. Голодюк. - С.18-20
Матяш, Н. Ю. Оцінювання навчальних досягнень учнів з біології за допомогою комп’ютерного тестування / Н. Ю. Матяш, Л. П. Міронець. - С.21-23
Саламаха, О. М. Комп’ютерні технології на уроках образотворчого мистецтва / О. М. Саламаха. - С.24-25
Рибалко, О. О. Дидактична гра і навчання молодшого школяра / О. О. Рибалко. - С.26-30
Білий, О. В. Інсталяція Linux / О. В. Білий. - С.31-33
Кузнецова, І. В. Електронний підручник "Основи Інтернету" / І. В. Кузнецова. - С.34-35
Будкевич, Т. В. Програмні засоби навчання фізики, хімії і біології / Т. В. Будкевич. - С.36-41
Погрібний, О. В. Програмні засоби навчання математики / О. В. Погрібний. - С.42-46
Шевчук, П. Г. Від Pascal до С# / П. Г. Шевчук. - С.47-52
Електронні підручники: за і проти. - С.55-56
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


22.183.4
К 89


    Кузнецова, І. В.
    Електронний підручник "Основи Інтернету" [Текст] / І. В. Кузнецова // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 4. - С. 34-35
ББК 22.183.4
Рубрики: Електронні засоби навчання
   Електронні підручники

   Кафедра прикладної математики та інформатики

Кл.слова (ненормовані):
Інтернет -- електронний підручник "Основи інтернету" -- тести з інформатики


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ПП1/2012/4
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текст] : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - київ : Державне видавництво " Педагогічна преса", 1993 - . - Виходить кожного кварталу
2012р. N 4
Зміст:
Ляшенко, І. П. Методи творчого підходу і стратегічні тенденції в процесі розв’язування задач / І. П. Ляшенко, Р. І. Швай. - С.5-10. - Бібліогр.: 10 назв. : рис.
Кравченко, Т. В. Формування батьківської компетентності як засобу підвищення ефективності професійного самовизначення дітей старшого шкільного віку / Т. В. Кравченко. - С.11-16. - Бібліогр.: 5 назв.
Добрянський, І. А. Адаптація першокурсників у приватному ВНЗ: складові психолого-педагогічного супроводу : (з досвіду роботи Кіровоградського інституту регіонального управління та економіки) / І. А. Добрянський, І. В. Кузнецова. - С.17-23. - Бібліогр.: 11 назв.
Левченко, О. О. Абнотивність як складова комплексу професійних компетентностей викладача в процесі формування студента-гуманітарія / О. О. Левченко. - С.23-30. - Бібліогр.: 17 назв.
Афанасенко, Л. А. Проблема активізації професійної самоідентифікації студентів аграрного профілю в умовах професійної підготовки / Л. А. Афанасенко. - С.30-35. - Бібліогр.: 9 назв.
Омельчук, С. А. Методологічна сутність категорії дослідження із філософсько-гносеологічного погляду / С. А. Омельчук. - С.36-42. - Бібліогр.: 14 назв.
Потапчук, Т. В. Теоретичний аналіз поняття "ідентифікація" в науковій царині / Т. В. Потапчук. - С.42-47. - Бібліогр.: 19 назв.
Яценко, Л. В. Формування екологічної культури школярів у процесі позаурочної роботи / Л. В. Яценко. - С.48-52. - Бібліогр.: 10 назв.
Роговець, О. В. Структура громадянськості молодших школярів / О. В. Роговець. - С.53-59. - Бібліогр.: 15 назв.
Кофанова, О. В. Дослідно-експериментальна перевірка ефективності методичної системи хімічної підготовки майбутніх фахівців-екологів / О. В. Кофанова. - С.59-69. - Бібліогр.: 18 назв.
Лякішева, А. В. Психологічні та соціально-педагогічні особливості функціонування студентської групи / А. В. Лякішева. - С.69-74. - Бібліогр.: 8 назв.
Отич, Д. Д. Динаміка змін змісту Я-концепції майбутніх психологів у процесі професійної підготовки / Д. Д. Отич. - С.75-79. - Бібліогр.: 3 назв.
Набок, М. В. Якість загальної середньої освіти як засіб оцінювання ефективності управління освітою регіону / М. В. Набок. - С.80-87. - Бібліогр.: 16 назв.
Карпенко, О. В. Суперечливість трактування категорій освітніх послуг у сучасній педагогічній науці Російської Федерації / О. В. Карпенко, В. В. Вербова, Є. Ф. Демида. - С.88-93. - Бібліогр.: 30 назв.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.58
Д 57


    Добрянський, І. А.
    Адаптація першокурсників у приватному ВНЗ: складові психолого-педагогічного супроводу : (з досвіду роботи Кіровоградського інституту регіонального управління та економіки) / І. А. Добрянський, І. В. Кузнецова // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 4. - С. 17-23. - Бібліогр.: 11 назв.
ББК 74.58
Рубрики: Адаптація студентів до ВНЗ
   Студенти--адаптація до навчання

Кл.слова (ненормовані):
педагогічний процес -- гуманістичні стосунки -- суб’єкти -- навчальний процес -- життєва позиція
Анотація: На прикладі Кіровоградського інституту регіонального управління та економіки досліджено проблему адаптації першокурсників в контексті стратегічних завдань, передбачених концепцією розвитку вишу. Представлено складові психолого-педагогічного супроводу адаптації першокурсників.


Дод.точки доступу:
Кузнецова, І. В.; \о нем\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)