> Шифр: ПШ-2/2017/3 Журнал 2017р. N 3 Кочерга, О. Чутливість психофізіологічних систем та їх вплив на навчання учнів / Олександр Кочерга. - С.1–4. Пилипенко, Т. Урок розвитку зв’язного мовленя, 3 клас / Тетяна Пилипенко. - С.5–7. - Бібліогр.: 7 назв. Куракіна, Т. Невмирущий Кобзар : (літературне читання, 2 клас) / Т. Куракіна. - С.7–9. - Бібліогр.: 3 назви. Стретович, Л. Українські страви на математичній кухні : (інтегрований урок з математики та народознавства) / Любов Стретович. - С.10–12. - Бібліогр.: 2 назви. Склярова, О. Тиждень екологічного виховання / Олена Склярова. - С.12–17. - Бібліогр.: 8 назв. Кулинич, Н. Збережімо первоцвіти : (виховна година) / Ніна Кулинич. - С.17–18. Митник, О. Комп’ютерні засоби становлення творчої особистості молодшого школяра у процесі навчання / Олександр Митник, Наталія Сінельнікова. - С.19–22. - Бібліогр.: 8 назв. Пономарьова, К. Завдання на засвоєння і застосування правил правопису в 2 класі / К. Пономарьова ; Катерина Понамарьова. - С.23–26. Гречук, В. Вивчення геометричного матеріалу у початковій школі / Василь Гречук. - С.27–31. Коряченко, Л. Ця чарівна книжкова країна : (виховний захід для учнів 2 класу) / Лідія Коряченко. - С.32–35. Коряченко, Л. Урок-подорож до лісу : (математика, 2 клас) / Лідія Коряченко. - С.35–37. Коряченко, Л. Квітковий бал на честь Весни-чарівниці / Лідія Коряченко. - С.38–43. Левіна, І. Структура уроку, основні методи та прийоми роботи на уроці, їх доцільність : уроки рукоділля / Ірина Левіна, Тетяна Антипова, Людмила Третьякова. - С.44–47. - Бібліогр.: 7 назв. Мизюк, Н. Все починається з любові / Наталія Мизюк. - С.48–49. Мартиненко, С. Діагностичні методики вивчення внутрішнього стану дітей дошкільного та молодшого шкільного віку / Світлана Мартиненко. - С.50–52. - Бібліогр.: 2 назви. Луценко, І. Правові аспекти запровадження інклюзивної освіти в Україні / І. Луценко. - С.53–56. - Бібліогр.: 9 назв. Цуркан, Н. Розвиток творчої особистості молодшого школяра в умовах модернізації початкової освіти / Наталія Цуркан. - С.57–58. Шевченко, Л. "Наша мова солов’їна" : (мовно-літературний ранок) / Л. Шевченко. - С.59–60. Пилюгина, Л. Вчнозелені красуні. Як зберегти ліс від вирубування перед святом Нового року? / Людмила Пилюгина. - С.63–64. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 90 Кулинич, Н. Збережімо первоцвіти : (виховна година) / Ніна Кулинич> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 3. - С. 17–18. . - ISSN 0131-5358
Початкова школа--виховання--екологічне виховання Кл.слова (ненормовані): екологічне виховання -- виховна година -- сценарій виховної години -- ставлення до природи Анотація: У статті подано сценарій виховного заходу екологічного спрямування для учнів початкової школи. Мета якого: ознайомити дітей з першими весняними квітами лісу; дати знання про первоцвіти,занесені до Червоної книги, розширювати знання про охорону цих рослин; ознайомити з народними легендами, що пов'язані з первоцвітами, виховувати любов до природи, викликати прагнення бережливого ставлення до неї, розвивати навички культури поведінки в природі. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
> Шифр: ПШ-2/2017/7 Журнал 2017р. N 7 Про проведення всеукраїнського експерименту за темою "Реалізація компетентнісного підходу в науково-педагогічному проекті "Інтелект України" на базі загальноосвітніх навчальних закладів : наказ ... від 02.11.2016 № 1319. - С.1. Бондаренко, Л. Центр патріотизму в Білій Церкві / Л. Бондаренко. - С.2–3. Бояренцева, І. Я у світі, 3 клас / І. Бояренцева. - С.3–5. Старовойтова, О. І оживе добра слава козацька : (пізнавально-інформаційна година) / О. Старовойтова. - С.5–7. Поліщук, С. Психологічні особливості брехливості молодших школярів / С. Поліщук. - С.8–11. - Бібліогр.: 5 назв. Лобчук, О. Формування мовленнєвого етикету у молодших школярів / О. Лобчук. - С.12–15. Кулинич, Н. Урок української мови з використанням міжпредметних зв’язків для 2 класу / Н. Кулинич. - С.16–17. Шаповалова, І. "Поетична квітка України" : (поетичний ранок, присвячений Лесі Українці) / І. Шаповалова. - С.18–19. Листопад, Н. Формування у молодших школярів уявлень про час / Н. Листопад. - С.20–25. Ланіна, О. Виховний захід у 1 класі / О. Ланіна. - С.25–27. Криворотенко, Л. Рослинний і тваринний світ Антарктиди : (урок з природознавства у 4 класі) / Л. Криворотенко. - С.27–28. Ступак, Н. Б. Авторські фізкультхвилинки на уроках трудового навчання в початкових класах / Н. Б. Ступак. - С.29–31. Ісаєва, Л. Просвітницький тренінг "Зроби до здоров’я крок" / Л. Ісаєва. - С.32–33. Пекур, В. Історія й сьогодення Боярської ЗОШ № 4 / В. Пекур, О. Сивоконь. - С.34. Рудковська, О. Урок української мови (2 клас) / О. Рудковська, Н. Ванькевич. - С.35–37. Самаріна, О. Урок-казка : (українська мова, 2 клас) / О. Самаріна, О. Сивоконь. - С.37–39. Свиридюк, О. Урок української мови (4 клас) / О. Свиридюк, С. Ляденко. - С.39–40. Москаленко, О. Урок-КВК : (українська мова, 4 клас) / О. Москаленко, О. Сивоконь. - С.41–43. Марченко, Т. Проектна діяльність як засіб формування компетентностей в учінв початкової школи / Т. Марченко. - С.44–46. - Бібліогр.: 7 назв. Сак, Т. Як організувати навчання школярів із затримкою психічного розвитку в інклюзивному класі / Т. Сак. - С.47–49. - Бібліогр.: 4 назви. Жулковський, Б. Православний богослужбовий спів як засіб музичної терапії школярів / Б. Жулковський, М. Омельничук. - С.50–52. - Бібліогр.: 9 назв. Красоткіна, Н. Свято-концерт для бабусь і дідусів / Н. Красоткіна. - С.53–55. Зінченко, Н. Інтелектуальна гра "Найрозумніший" / Н. Зінченко. - С.56–60. Сіровська, О. "Хліб – усьому голова" / О. Сіровська. - С.62–63. Радіонова, Л. "Рідну землю, де живем, Україною зовем!" / Л. Радіонова. - С.63–64. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 90 Кулинич, Н. Урок української мови з використанням міжпредметних зв’язків для 2 класу / Ніна Кулинич> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 7. - С. 16–17. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): міжпредметні зв’язки -- приголосні звуки -- урок української мови 2 класі Анотація: У статті подано розробку уроку з української мови на тему: "Позначення м’якості приголосних звуків знаком м’якшення. Поділ слів з буквосполученням ьо на склади для переносу. Народні символи" для учнів початкової школи. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |