Шифр: ДФ1/2006/1
   Журнал

Дефектологія [Текст] : Науково-методичний журнал. - К. : "Педагогічна преса", 1995 - . - Виходить кожного кварталу
2006р. N 1
Зміст:
Андрусишина, Л. Стан сформованості загальнофункціональних механізмів мовлення у старших дошкільників із ЗНМ / Л. Андрусишина. - С.33 - 35
Бистрова, Ю. Психологічні аспекти проблеми конфліктної поведінки дітей з вадами розумового розвитку / Ю. Бистрова. - С.36 - 38
Кульбіда, С. Правила дактилювання / С. Кульбіда. - С.39 - 41
Манько, М. Діагностика мовленнєвого розвитку дітей раннього віку / М. Манько. - С.41 - 44
Рібцун, Ю. Вивчення моторної функції молодших дошкільників із ЗНМ / Ю. Рібцун. - С.44 - 48
Легкий, О. Особливості формування трудових рухів та дій у дітей з порушеннями зору на уроках трудового навчання / О. Легкий. - С.48 - 50
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Кульбіда, С.
    Правила дактилювання [Текст] / С. Кульбіда // Дефектологія : Науково-методичний журнал. - 2006. - N1. - С. 39 - 41
ДРНТІ
ББК 88.351.3
Рубрики: дактилювання
   спеціальна освіта

Кл.слова (ненормовані):
вади слуху -- мовлення дактильне
Анотація: В статті зображено методичний підхід до вивчення правил дактилювання, які переосмислені, уточнені, розширені, конкретизовані наведеними прикладами, і є джерелом для вивчення і практичного використання фахівцями спеціальних навчальних закладів для осіб з вадами слуху


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ДФ1/2006/2
   Журнал

Дефектологія [Текст] : Науково-методичний журнал. - К. : "Педагогічна преса", 1995 - . - Виходить кожного кварталу
2006р. N 2
Зміст:
Данілавічютє, Е. "Читання" для 2-4 класів загальноосвітніх шкіл для дітей з тяжкими порушеннями мовлення / Е. Данілавічютє. - С.5-9.
Кобильченко, В. Проведення групових занять з корекції психосоціального розвитку учнів 1-4 класів з порушенням зору / В. Кобильченко. - С.10-13.
Трикоз, С. Корекційно-розвивальна спроямованість змісту курсу "Я і Україна" в загальноосвітніх навчальних закладах для розумово відсталих дітей / С. Трикоз. - С.14-16.
Ардобацька, К. Забезпечення корекційно-розвивальної спрямованості навчання дітей з обмеженими розумовими можливостями на уроках математики / К. Ардобацька. - С.16-19.
Конопляста, С. Проблеми корекції мовленнєвого розвитку дітей із вродженим незрощенням губи і піднебіння в системі комплексної реабілітації / С. Конопляста. - С.35-38.
Тарасюк, С. Особливості особистісної агресії молодших підлітків із затримкою психічного розвитку / С. Тарасюк. - С.38-42.
Таран, О. Системний підхід у розробці теоретичних засад дослідження Я-концепції слабозорих дошкільників / О. Таран. - С.43-46.
Качуровська, О. Новітні засоби корекції та розвитку мовлення учнів із ТВМ / О. Качуровська. - С.46-49.
Кульбіда, С. Освіта XXI століття: сучасні підходи до гуманізації навчання нечуючих осіб / С. Кульбіда. - С.53-55.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Кульбіда, С.
    Освіта XXI століття: сучасні підходи до гуманізації навчання нечуючих осіб [Текст] / С. Кульбіда // Дефектологія : Науково-методичний журнал. - 2006. - N2. - С. 53-55.
Рубрики: Діти з особливими потребами
   дефектологія



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ДФ1/2006/3
   Журнал

Дефектологія [Текст] : Науково-методичний журнал. - К. : "Педагогічна преса", 1995 - . - Виходить кожного кварталу
2006р. N 3
Зміст:
Кульбіда, С. Білінгвальне навчання нечуючих: стан, перспективи розвитку / С. Кульбіда. - С.2-3.
Бистрова, Ю. Вибір сиратегії поведінки в конфлікті підлітками з порушенням інтелектуального розвитку / Ю. Бистрова. - С.23-27.
Дмитрієва, І. Шляхи естетичного виховання розумово відсталих дітей / І. Дмитрієва. - С.35-39.
Андрющенко, Н. Поєднання гри та навчання на уроках української мови в 1 класі спеціальної школи / Н. Андрющенко. - С.41-42.
Шевченко, О. Підготовка вчителів-дефектологів в Україні у 20-х роках XX ст. / О. Шевченко. - С.43-48.
Вавіна, Л. До 90-річчя від дня народження І. Г. Єременка / Л Вавіна, Г. Мерсіянова
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Кульбіда, С.
    Білінгвальне навчання нечуючих: стан, перспективи розвитку [Текст] / С. Кульбіда // Дефектологія : Науково-методичний журнал. - 2006. - N3. - С. 2-3.
Рубрики: вади слуху
   дефектологія



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ОДнв/2018/4
   Журнал

Особлива дитина: навчання і виховання [Текст]/ науковий, навчальний, інформаційний журнал. - Київ : Педагогічна преса ; К. : Інститут спеціальної педагогіки національної академії педагогічних наук України, 1995 . - ISSN 2312-2781. - Виходить кожного кварталу
2018р. N 4
Зміст:
Кобильченко, В. Концептуальні засади психологічної допомоги молодшим школярам із порушеннями зору та їх найближчому соціальному оточенню / Вадим Кобильченко. - С.7–14. - Бібліогр.: 7 назв.
Кл.слова: емпатія, психологічне здоров’я, психологічне консультування
Кульбіда, С. Конфігурація як компонент жесту / Світлана Кульбіда. - С.15–31. - Бібліогр.: 27 назв. : мал., таб.
Кл.слова: жестова мова, жестова одиниця, жестове мовлення
Прохоренко, Л. Суб’єктно-когнітивна концепція саморегуляції навчання школярів із затримкою психічного розвитку / Леся Прохоренко. - С.32–39. - Бібліогр.: 6 назв. : мал.
Кл.слова: мотивація, самоконтроль, рефлексія
Омельченко, І. Методологічні орієнтири екзистенціально-суб’єктного підходу до дослідження комунікативної діяльності у дошкільників із затримкою психічного розвитку / Ірина Омельченко. - С.40–52. - Бібліогр.: 15 назв.
Кл.слова: спілкування, комунікація, діалогічне спостереження
Данілавічютє, Е. Концептуальна модель використання МКФ-ДП в інклюзивному навчальному процесі / Еляна Данілавічютє. - С.53–64. - Бібліогр.: 7 назв. : мал.
Кл.слова: інклюзивна освіта, інклюзивне навчання, діти з особливими освітніми потребами
Лещій, Н. Культурологічний підхід у парадигмі фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми зі складними порушеннями розвитку / Наталія Лещій. - С.65–74. - Бібліогр.: 15 назв. : мал.
Кл.слова: реабілітаційна робота, спортивно-оздоровча робота, діти з особливими потребами
Пахомова, Н. Особистісний потенціал дитини старшого дошкільного віку із моторною алалією: психологічні особливості розвитку / Наталія Пахомова, Інна Баранець. - С.75–87. - Бібліогр.: 13 назв.
Кл.слова: мовленнєва діяльність, пізнавальні процеси, моторна алалія
Некраш, Л. Теоретичні аспекти формування концепції раннього втручання в психолого-педагогічних дослідженнях / Людмила Некраш. - С.88–95. - Бібліогр.: 15 назв.
Кл.слова: раннє втручання, діагностика порушень, діти раннього віку
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


811.161.2'33
К 90


    Кульбіда, С.
    Конфігурація як компонент жесту / С. Кульбіда // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 4. - С. 15–31 : мал., таб. - Бібліогр.: 27 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Українська мова--прикладна лінгвістика--сурдолінгвістика
Кл.слова (ненормовані):
жестова мова -- жестові одиниці -- жестове мовлення -- жести -- лінгвальна категорія -- хмари зразків -- конфігурації руки -- жестикуляція
Анотація: Досліджено жестові одиниці та описано особливості конфігурації - структурної одиниці кінетики української жестової мови. Уточнено кількість конфігурацій в українській жестовій мові, порівняно з кількісними показниками інших жестових мов. Наведено приклади застосування одноручних (дворучних симетричних) жестових одиниць.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ОДнв/2020/2
   Журнал

Особлива дитина: навчання і виховання [Текст]/ науковий, навчальний, інформаційний журнал. - Київ : Педагогічна преса ; К. : Інститут спеціальної педагогіки національної академії педагогічних наук України, 1995 . - ISSN 2312-2781. - Виходить кожного кварталу
2020р. N 2
Зміст:
Кобильченко, В. Професійна взаємодія психолога в умовах закладу дошкільної освіти / Вадим Кобильченко. - С.7–19. - Бібліогр.: 4 назви.
Кульбіда, С. Вивчення будови словосполучення на уроках української мови з використанням жестової мови : у 5 класі спеціальних закладів загальної середньої освіти (Н 90) (на допомогу практикам) / Світлана Кульбіда. - С.20–40. - Бібліогр.: 14 назв.
Любченко, В. Команда психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами у закладі освіти : (організація діяльності та нормативно-правове забезпечення) / Валентина Любченко. - С.41–48. - Бібліогр.: 10 назв.
Лещій, Н. Розроблення методики фізкультурно-оздоровчої роботи в умовах освітньо-реабілітаційного центру для дітей зі складними порушеннями розвитку / Наталія Лещій. - С.49–56. - Бібліогр.: 6 назв.
Хохліна, О. До проблеми психологічних засад педагогічного впливу на дітей з особливими освітніми потребами / Олена Хохліна. - С.57–63. - Бібліогр.: 11 назв.
Трофименко, Л. Специфіка формування граматичної компетенції у дітей із тяжкими порушеннями мовлення / Людмила Трофименко. - С.64–73. - Бібліогр.: 8 назв.
Долженко, С. Концептуальні засади вивчення мовленнєвої діяльності з позицій психолінгвістичного підходу / Світлана Долженко, Юлія Рібцун. - С.74–80. - Бібліогр.: 11 назв.
Чайка, І. Вплив сімейних взаємин на самоактуалізацію вчителів початкової школи / Ірина Чайка. - С.81–92. - Бібліогр.: 22 назви.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


376.016:811.161.2’221.24](477)
К 90


    Кульбіда, С.
    Вивчення будови словосполучення на уроках української мови з використанням жестової мови : у 5 класі спеціальних закладів загальної середньої освіти (Н 90) (на допомогу практикам) / Світлана Кульбіда // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2020. - № 2. - С. 20–40. - Бібліогр.: 14 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Викладання української мови в школі--словотвір
   Діти з особливими потребами--порушення слуху--навчання

Кл.слова (ненормовані):
українська жестова мова -- методика викладання -- будова словосполучення -- головне слово -- залежне слово -- розбір словосполучення -- жести -- глухі учні -- компетенції -- тестові завдання -- спеціальні заклади загальної середньої освіти
Анотація: Розроблено методику формування понять і закономірностей з теми "Будова словосполучення" у 5 класі учнями з порушеннями слуху спеціальних закладів загальної середньої освіти (Н 90). Розкрито поетапне, репродуктивно-діяльнісний, креативно-дослідницький підхід засвоєння навчального матеріалу з урахуванням концепту "Українська жестова мова у комунікативній діяльності". В авторській методиці "Будова словосполучення" пердставлено три аспекти: перелік і зміст компетенцій теоретичного і практичного рівнів, які глухі учні 5 класу набудуть на основі засвоєних знань, умінь, розумінь і перекладу; системи вправ, правил, завдань, які спрямовані на розвиток і вдосконалення жестомовної комунікативної компетенції, граматико-орфографічних умінь учнів із порушеннями слуху, їхнього жестового, дактильного, писемного мовлення; орієнтовні тестові завдання, що відповідають зовнішньому незалежному оцінюванню.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)