Н 34 Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 1 / Гол. ред. В. П. Яковець, Відп. ред. Є. І. Коваленко ; Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2001. - 202 с. - Літ. в кінці статей. - 9.20 грн. Зміст: Яковець, Н. І. Формування професійних умінь і навичок студентів фізико-математичного факультету під час проходження педагогічної (IV курс) практик / Н. І. Яковець, Н. А. Барило, Н. М. Стрельнікова. - С .5-11 Кедров, Б. Ю. З досвіду роботи з міжнародною комп’ютерною мережею Internet. 1. Груупи новин або телеконференції / Б. Ю. Кедров. - С .11-18 Крига, Т. І. Асоціативно-вербальне поле слова хліб як джерело формування лінгвістичного мислення, практичних умінь і навичок / Т. І. Крига. - С .18-25 Кушнір, В. А. особливості педагогічного процесу як "зустрічі" різних світів / В. А. Кушнір. - С .25-32 Світич, С. І. Загальнометодичний принцип комунікативності в навчанні іноземних мов (на матеріалі англійської мови) / С. І. Світич. - С .32-35 Драчук, Л. І. Теоретичні основи морально-етичного виховання учнів у процесі вивчення української літератури / Л. І. Драчук. - С .35-44 Лащенко, В. Ф. Завдання екологічної освіти в контексті нової філософії життя / В. Ф. Лащенко. - С .44-49 Чеботарьова, Л. І. Зміст і форми економічної підготовки школярів / Л. І. Чеботарьова. - С .49-56 Шмалєй, С. В. Зміст педагогічного процесу формування екологічної свідомості особистості / С. В. Шмалєй. - С .56-66 Желіба, О. В. Графіки на уроках історії: проблема класифікації / О. В. Желіба. - С .66-74 Дарійчук, Л. П. Використання засобів наочності як метод стимулювання навчально-пізнавальної діяльності студентів на заняттях з англійської мови / Л. П. Дарійчук. - С .74-78 Останіна, Н. С. Шкільні клуби - ефективна форма виховання підлітків / Н. С. Останіна. - С .78-84 Адамів, Г. С. Технології розвитку у студентів педучилища пізнавальної самостійності / Г. С. Адамів. - С .84-92 Кузьменко, В. Ю. Сутність здорового способу життя: історично-педагогічний аналіз проблеми / В. Ю. Кузьменко. - С .92-100 Гусейнова, Л. В. Виконавська культура вчителя музики як проблема дослідження / Л. В. Гусейнова. - С .100-104 Харабет, В. В. Полісистемність як об’єктивна якість педагогічних систем професійної освіти / В. В. Харабет. - С .104-108 Хоменко, З. В. Підготовка майбутніх вчителів музики до роботи з хором / З. В. Хоменко. - С .108-111 Семикліт, Н. І. Роль краєзнавства у формуванні духовно-естетичних потреб майбутніх вчителів / Н. І. Семикліт. - С .111-114 Костенко, Л. В. Самостійна пізнавальна діяльність студентів і її структурні компоненти / Л. В. Костенко. - С .114-118 Щербініна, О. М. Розвиток музично-стильових уявлень як проблема фахової підготовки музиканта-педагога / О. М. Щербініна. - С .118-122 Єльнікова, Г. В. Атестація керівників: проблеми, шляхи вирішення / Г. В. Єльнікова, А. А. Петренко. - С .122-132 Заверико, Н. В. Моделі профілактики адиктивної поведінки підлітків та молоді: зарубіжний досвід / Н. В. Заверико. - С .132-140 Чувакова, Т. Г. Вступ учителя до педагогічної діяльності у США / Т. Г. Чувакова. - С .140-146 Парфанович, І. І. Зарубіжний досвід виховної роботи з умовно засудженими неповнолітніми / І. І. Парфанович. - С .146-151 Коваленко, Є. І. Сухомлинський В. О. про сутність і умови формування творчої особистості / Є. І. Коваленко. - С .151-158 Ростовський, О. Я. Взаємозв’язок мистецтв як тенденція розвитку музичної освіти в Україні на початку XXI століття / О. Я. Ростовський. - С .158-163 Олійник, Н. А. Участь Чернігівського земства у справі опіки над знедоленими дітьми в кінці XIX - на початку XX століття / Н. А. Олійник. - С .163-169 Таран, О. М. Краєзнавчий принцип у дидактиці С. Русової / О. М. Таран. - С .169-173 Єремеєва, В. М. Проблема індивідуалізації в історичному контексті / В. М. Єремеєва. - С .173-177 Володченко, Ж. М. Протиріччя особистості С. Петлюри / Ж. М. Володченко, О. А. Лисиця. - С .177-182 Аніщенко, О. В. Фахова освіта жінок у Київській губернії: погляд з елементами ретроспективи та перспективи / О. В. Аніщенко. - С .182-189 Новгородська, Ю. Г. Мистецтво як засіб життєтворчості особистості у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського / Ю. Г. Новгородська. - С .189-192 Яковець, Н. І. Про сучасне європейське бачення середньої освіти / Н. І. Яковець, М. О. Шевчук. - С .192-198 Бєлкіна, Н. І. Нові підходи до підготовки вчителя в умовах заочної форми навчання (на прикладі курсу "Історія педагогіки") / Н. І. Бєлкіна. - С .198-200
РУБ 15 Рубрики: Педагогічна практика Морально-етичне виховання Екологічна освіта--школярі Шкільні клуби Здоровий спосіб життя--виховання Вчитель музики--підготовка Вчитель майбутній --музика і хореографія Атестація керівників Адиктивна поведінка--діти--підлітки Вчителі--заочна підготовка Дод.точки доступу: Яковець, Василь Павлович (д. ф.-м. наук, проф.); Коваленко, Євгенія Іванівна (к. пед. н., доц.); Сухомлинський, В. О. \о нем\; Русова, Софія Федорівна (педагог, громадський діяч ; 1856-1940) \о ней\; Петлюра, С. \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 21 Ч.З.№2 (10), аб (9), фб (1), ав (1) Свободны: Ч.З.№2 (10), аб (9), фб (1), ав (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал / Гол. ред. В. П. Яковець, Відп. ред. Є. І. Коваленко ; Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2000. - 214 с. - Літ. в кінці статей. - 9.10 грн. Зміст: ПЕДАГОГІКА ТА МЕТОДИКА Яковець, В. П. Збереження і розвиток наукових традицій Ніжинської вищої школи / В. П. Яковець. - С .5-7 Яковець, Н. І. Порівняльні дослідження європейських педевтологів первинної підготовки і навчального навантаження вчителів / Н. І. Яковець. - С .8-15 Коваленко, Є. І. Самостійна робота студентів як засіб набуття досвіду творчої діяльності / Є. І. Коваленко. - С .16-22 Золотар, О. М. Активізація пізнавальної діяльності учнів на народознавчому матеріалі під час вивчення курсу "Рідний край" / О. М. Золотар. - С .23-27 Адамів, Г. С. Формування способів мислительних дій як професійних умінь у студентів педучилища / Г. С. Адамів. - С .28-30 Костенко, Л. В. До питання про формування пізнавальної діяльності студентів / Л. В. Костенко. - С .31-33 Кивлюк, О. П. Нові інформаційні технології навчання - фактор підвищення творчої активності молодших школярів / О. П. Кивлюк. - С .34-37 Харабет, В. В. Процес педагогічного проектування як аналогова модель процесу інженерного проектування / В. В. Харабет. - С .38-42 Конончук, А. І. Соціальна ситуація формування особистості в сім’ї / А. І. Конончук, Д. Гутник. - С .43-46 Хлєбік, С. Р. Соціально-педагогічний зміст навчання і виховання музично обдарованої молоді / С. Р. Хлєбік. - С .47-50 Грисюк, О. М. Взаємодія загальноосвітньої і дитячої музичної шкіл як шлях формування музичної культури школярів / О. М. Грисюк. - С .51-54 Лукашова, Н. І. Розвиток творчого мислення учнів при розв’язуванні ускладнених завдань з хімії / Н. І. Лукашова, С. М. Лукашов, О. А. Мусієнко. - С .55-60 Крицький, В. М. Структура виконавсько-інтерпретаційної діяльності у педагогічному процесі / В. М. Крицький. - С .61-63 Щербініна, О. М. До проблеми авторського тексту в процесі формування виконавського стилю музиканта-педагога / О. М. Щербініна. - С .64-67 Кушнір, В. А. Особливості педагогічного процесу (культурологічне бачення) / В. А. Кушнір. - С .68-73 Станіславська, К. Використання ігрових методів у навчальному процесі творчих вузів / К. Станіславська. - С .74-76 Гусейнова, Л. В. Теоретичні основи інструментально-виконавської підготовки вчителя музики / Л. В. Гусейнова. - С .77-80 Шилова, Г. П. Культурні еталони у сприйманні музики (до постановки проблеми) / Г. П. Шилова. - С .81-87 Останіна, Н. С. Формування у студентів педвузу готовності до роботи в клубах учнівської молоді / Н. С. Останіна. - С .88-91 Пихтіна, Ніна Порфиріївна. Феномен чутливості до інформації про наслідки наркотизації як головна позитивна основа профілактики адиктивної поведінки учнів / Н. П. Пихтіна. - С .92-95 Губченко, Т. В. Спілкування як провідний вид діяльності у сфері дозвілля школярів / Т. В. Губченко. - С .96-99 Стрельнікова, Н. М. Теоретичні основи формування культури спілкування майбутніх вчителів з батьками учнів шкіл / Н. М. Стрельнікова. - С .100-105 Шевчук, М. О. З досвіду національного виховання у школах Ніжинського району / М. О. Шевчук, Р. І. Ярешко. - С .106-109 Василюк, А. В. До проблеми соціального статусу вчителя: Порівняння і висновки / А. В. Василюк. - С .110-114 Барило, О. А. Розвиток логічного мислення школярів / О. А. Барило. - С .115-120 ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ Резан, Л. І. Музично-виконавська підготовка в теорії та практиці навчання (історичний аспект) / Л. І. Резан. - С .121-124 Ростовський, О. Я. Музична педагогіка за доби просвітництва / О. Я. Ростовський. - С .125-133 Чувакова, Т. Г. Ціннісні орієнтації професійної підготовки вчителів у США / Ж. М. Володченко; В. М. Вишнева; Н. І. Бєлкіна; Л. О. Мартиненко. - С .134-137 Кузьмич, Л. В. Піднесення методико-математичної думки на рубежі ХІХ - ХХ ст. / Л. В. Кузьмич. - С .138-143 Володченко, Ж. М. Система естетичного виховання в Ніжинських гімназіях (остання чверть ХІХ - початок ХХ ст.) / Ж. М. Володченко. - С .143-149 Кавунник, Олена Анатоліївна. З історії музичної освіти у Ніжинській вищій школі / О. А. Кавунник. - С .150-154 Вишнева, В. М. Педагогічні ідей В. М. Верховинця. Сучасне бачення / В. М. Вишнева. - С .155-159 Семиклят, Н. І. Художнє краєзнавство як засіб естетичного виховання майбутнього вчителя / Н. І. Семиклят. - С .160-163 Бєлкіна, Н. І. Мандрівні дяки як унікальне явище українського освітнього руху / Н. І. Бєлкіна. - С .164-166 Баленко, Н. М. Засади народної педагогіки у спадщині І. Франка / Н. М. Баленко. - С .167-170 Мартиненко, Л. О. Ніжинський період у житті професора О. Ф. Музиченка / Л. О. Мартиненко. - С .171-174 Сурмачевська, О. Визначний педагог М. Ф. Даденков - випускник Ніжинської вищої школи / О. Сурмачевська. - С .175-179 Таран, О. М. Русова С. про вимоги до вчителя оновленої школи / О. М. Таран. - С .180-183 Супруненко, М. І. Розвиток фізико-математичної освіти у Ніжинській вищій школі / М. І. Супруненко. - С .184-187 ПСИХОЛОГІЯ Папуча, М. В. Опосередковуюча дія і генеза структур свідомості / М. В. Папуча. - С .188-191 Любчук, О. К. Здатність до прийняття учбової задачі - необхідний критерій психологічної готовності дитини до оволодіння учбовою діяльністю / О. К. Любчук. - С .192-196 Андрєєва, Я. Ф. Психологічні особливості читання / Я. Ф. Андрєєва. - С .197-200 Щотка, О. П. Психологічна технологія консультування керівників організацій з проблем управлінського спілкування / О. П. Щотка. - С .201-206 Кричковська, Т. Д. Психологічні характеристики потреби у професійній самореалізації майбутніх вчителів / Т. Д. Кричковська. - С .207-210
РУБ 15 Рубрики: Нові інформаційні технології навчання Національне виховання--Ніжин Читання--психологія Студенти--самостійна робота Дод.точки доступу: Яковець, Василь Павлович (д. ф.-м. наук, проф.); Верховинець, В. М. \о нем\; Музиченко, О. Ф. \о нем\; Даденков, М. Ф. \о нем\; Русова, Софія Федорівна (педагог, громадський діяч ; 1856-1940) \о ней\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя; Ніжинська вища школа \о ней\ Примірників всього: 25 Ч.З.№2 (10), аб (13), ав (1), фб (1) Свободны: Ч.З.№2 (10), аб (13), ав (1), фб (1) |
> Шифр: П372405/2006/5 Журнал 2006р. N 5 Лісаченко, В. Біографія Умані : через минуле у майбутнє / В. Лісаченко. - С.23-31 Кочубей, Т. Україна і Польща у форматі освітніх проблем / Т. Кочубей. - С.32-35 Мицик, Ю. Історія забороненої країни ( опис Прусії у хроніці Олександра Гваньїні) / Ю. Мицик. - С.36-107 Калакура, О. Поляки на землях України в лещатах імперії (1900-1917 рр.) / О. Калакура. - С.129-139 Кравченко, О. Пантелеймон Куліш та Михайло Грабовський : до історії взаємин / О. Кравченко. - С.154-159 Денисенко, В. Єзуїтські школи та їх вплив на розвиток духовної освіти в Україні / В. Денисенко. - С.173-176 Гарбузова, І. Педагогічні ідеї Александра Камінського та їх реалізація на Уманщині / І. Гарбузова. - С.177-181 Кушнір, В. Педагогіка серця Януша Корчака та Василя Сухомлинського / В. Кушнір. - С.182-187 Біда, О. Я.А.Коменський- ініціатор методики викладання природознавства / О. Біда. - С.188-192 Побірченко, Н. Школа базиліанського кляштору в Умані / Н. Побірченко. - С.193-199 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Кушнір, В. Педагогіка серця Януша Корчака та Василя Сухомлинського [Текст] / В. Кушнір> // Пам’ять століть : Історичний науковий та літературний журнал. - 2006. - N5. - С. 182-187 Дод.точки доступу: Корчак, Януш \о нем\; Сухомлинський, Василь Олександрович \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: РШ/2007/4 Журнал 2007р. N 4 Радул, В. Соціальна зрілість особистості / В. Радул. - С.3-6 Завіна, В. Формування пізнавально-інтелектуальної компетентності майбутніх учителів початкових класів / В. Завіна. - С.6-9 Краснощок, І. Професійно-особистісний саморозвиток майбутнього вчителя як складова педагогічної освіти / І. Краснощок. - С.9-11 Мазур, Н. Зміст професійної культури викладача вищої школи / Н. Мазур. - С.12-14 Монарьов, Р. Особливості вивчення категорії "соціально-професійна активність особистості майбутнього вчителя" / Р. Монарьов. - С.14-17 Лебедик, І. Соціально-професійна комунікація як фактор розвитку професійної самореалізації студента / І. Лебедик. - С.17-20 Квас, В. Самодостатність вузівських дисциплін для професійної підготовки студентів / В. Квас. - С.20-23 Бабенко, Т. Зміст інформаційної культури майбутнього вчителя історії / Т. Бабенко. - С.23-26 Кушнір, В. Особливості гуманістичного аспекту педагогічного процесу / В. Кушнір. - С.27-30 Наумець, О. Шляхи вдосконалення оцінки праці вчителів / О. Наумець. - С.30-32 Дубінка, М. Психолого-педагогічні умови забезпечення ефективності міжособистісного спілкування / М. Дубінка. - С.33-36 Ткаченко, О. Зміст етнопедагогічної компетентності вчителя-вихователя / О. Ткаченко. - С.36-38 Кравцов, В. Теоретичні засади визначення сутності методологічної культури вчителя / В. Кравцов. - С.39-41 Галета, Я. Особливості становлення особистості в умовах інформаційного суспільства / Я. Галета. - С.47-50 Рацул, А. Порівняльна характеристика технологій навчання іноземних мов у другій половині ХХ століття / А. Рацул. - С.50-52 Рацул, А. Педагогічні умови родинно-сімейного виховання дітей / А. Рацул. - С.53-56 Савченко, Н. Українське мистецтво в полікультурному просторі / Н. Савченко. - С.56-58 Таран, І. Вплив та християнських цінностей на становлення особистості молодшого школяра / І. Таран. - С.59-61 Ликов, В. Ідея раннього залучення дітей до продуктивної праці в народнопедагогічній спадщині В. О. Сухомлинського / В. Ликов. - С.62-64 Філоненко, О. РОль позакласної роботи в системі трудового виховання І. Г. Ткаченка / О. Філоненко. - С.64-67 Радул, О. Залучення дітей підліткового віку до праці у давніх слов’ян VI-XIII ст. / О. Радул. - С.68-71 Кравцова, Т. Теоретичні основи вивчення дитини представниками реформаторської педагогіки кінця XIX - початку XX ст. / Т. Кравцова. - С.74-75 Дяченко, Т. Історія становлення та розвитку професії педагога вищої школи / Т. Дяченко. - С.76-78 Гур’янова, О. У пошуках школи майбутнього / О. Гур’янова. - С.79-80 Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Кушнір, В. Особливості гуманістичного аспекту педагогічного процесу [Текст] / В. Кушнір> // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2007. - N4. - С. 27-30 . - ISSN 0131-6788 Рубрики: гуманізація освіти Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: МШ-1/2007/3 Журнал 2007р. N 3 Лікарчук, І. Зовнішнє незалежне оцінювання - 2007. Програмові вимоги зовнішнього незалежного оцінювання з математики / І. Лікарчук. - С.3-7 Чашечникова, О. Програма спецкурсу "Графіки функцій та рівнянь, аналітичний вираз яких містить тригонометричні функції" / О. Чашечникова, Л. Чашечникова, О. Мартиненко. - С.23-35 Марченко, О. Систематизація знань старшокласників на уроках математики з комп’ютерною підтримкою / О. Марченко. - С.35-40 Кушнір, В. Методичні особливості формування умінь побудови графіків функцій методом перетворень / В. Кушнір, Г. Кушнір, Р. Ріжняк. - С.41-44 Грищенко, В. Феномен академіка Митропольського / В. Грищенко. - С.55-56 : портр 2-га стр. обклад. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Кушнір, В. Методичні особливості формування умінь побудови графіків функцій методом перетворень [Текст] / В. Кушнір, Г. Кушнір, Р. Ріжняк> // Математика в школі : Науково-методичний журнал. - 2007. - N3. - С. 41-44 Рубрики: Уроки математики викладання математики Дод.точки доступу: Кушнір, Г.; Ріжняк, Р. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ШО1/2007/3 Журнал 2007р. N 3 Гончаренко, С. Методологічні знання як виявлення фундаменталізації професійної підготовки вчителя / С. Гончаренко, В. Кушнір, Г. Кушнір. - С.2-8 Більченко, Є. Проблема тексту культури в змісті освіти / Є. Більченко. - С.8-12 Василюк, А. Освітня політика Європейського Союзу / А. Василюк. - С.13-17 Музиченко, Ю. Професійна мобільність учителя в умовах формування загальноєвропейського освітнього простору / Ю. Музиченко. - С.17-21 Першукова, О. Реформи навчання іноземних мов у Європі - відповідь на виклики сучасності / О. Першукова. - С.21-24 Жорнова, О. Культуротворча практика в університеті: досвід реалізації / О. Жорнова. - С.25-30 Наконечна, Н. Особливості організації і проведення пластових виховних таборів / Н. Наконечна. - С.30-34 Грабовий, А. Розвиток ідей про навчальний хімічний експеримент у вітчизняній педагогіці / А. Грабовий. - С.35-38 Кулікова, Л. Традиції античної освіти у вітчизняних навчальних закладах ХVII - першої половини XIX ст. / Л. Кулікова. - С.39-45 Шпарик, О. Наукова біографія Конфуція як джерело реконструкції його світоглядних і освітніх ідей / О. Шпарик. - С.45-50 Побірченко, Н. Авторська школа академіка Олександра Антоновича Захаренка / Н. Побірченко. - С.50-55 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Гончаренко, С. Методологічні знання як виявлення фундаменталізації професійної підготовки вчителя [Текст] / С. Гончаренко, В. Кушнір, Г. Кушнір> // Шлях освіти : Науково-методичний журнал. - 2007. - N3. - С. 2-8 Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів методологія педагогіки Дод.точки доступу: Кушнір, В.; Кушнір, Г. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: МШ-1/2008/6 Журнал 2008р. N 6 Тарасенкова, Н. Зміст і структура математичної компетентності учнів загальноосвітніх навчальних закладів / Н. Тарасенкова, В. Кірман. - С.3-9 Швець, В. Наближені обчислення у 7 - 8 класах / В. Швець, В. Кліндухова. - С.12-17 ( Поч див. № 2, 3 ) Кирик, І. Робота над помилками як одна з основних форм подолання прогалин у знаннях і вміннях учнів з геометрії / І. Кирик. - С.22-25 Богатирьова, І. Про посилення розвивальної функції задач у курсі математики 5 - 6 класів / І. Богатирьова. - С.27-32 Білянін, Г. Планування і організація поточного контролю результатів навчання математики в коледжах / Г. Білянін. - С.32-37 Кушнір, В. Методичні особливості використання властивостей функцій у процесі розв’язування математичних задач / В. Кушнір, Г. Кушнір, Р. Ріжняк. - С.37-42 Курченко, О. Математичні моделі : прикладні та міжпредметні зв’язки / О. Курченко, К. Рабець. - С.43-46 Шмигевський, М. Історія арифмктики / М. Шмигевський. - С.46-54 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Кушнір, В. Методичні особливості використання властивостей функцій у процесі розв’язування математичних задач [Текст] / В. Кушнір, Г. Кушнір, Р. Ріжняк> // Математика в школі : Науково-методичний журнал. - 2008. - N6. - С. 37-42 Рубрики: викладання математики Дод.точки доступу: Кушнір, Г.; Ріжняк, Р. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ШО1/2008/4 Журнал 2008р. N 4 Гончаренко, С. Методологічні особливості наукових поглядів на педагогічний процес / С. Гончаренко, В. Кушнір, Г. Кушнір. - С.2-9 Павленко, А. Про гуманізацію і гуманітаризацію фізичної освіти / А. Павленко. - С.10-12 Бірюк, Л. Аксіологічний підхід до формування майбутнього вчителя початкової ланки освіти / Л. Бірюк. - С.24-26 Сухомлинська, О. Педагогічна спадщина як предмет вивчення (на прикладі доробку К. Д. Ушинського) / О. Сухомлинська. - С.37-40 Антонець, Н. К. Д. Ушинський як реформатор Смольного інституту / Н. Антонець. - С.41-48 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Гончаренко, С. Методологічні особливості наукових поглядів на педагогічний процес [Текст] / С. Гончаренко, В. Кушнір, Г. Кушнір> // Шлях освіти : Науково-методичний журнал. - 2008. - N4. - С. 2-9 Рубрики: Педагогіка Дод.точки доступу: Кушнір, В.; Кушнір, Г. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: МШ-1/2009/1/2 Журнал 2009р. N 1/2 Кушнір, В. Використання евристичних алгоритмів та модельних перетворень у процесі розв’язування текстових математичних задач / В. Кушнір, Г. Кушнір, Р. Ріжняк. - С.17-22. Бевз, Г. Нерівності / Г. Бевз. - С.23-27. Шмигевський, М. Математика в історичному розвитку / М. Шмигевський. - С.48-51. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Кушнір, В. Використання евристичних алгоритмів та модельних перетворень у процесі розв’язування текстових математичних задач [Текст] / В. Кушнір, Г. Кушнір, Р. Ріжняк> // Математика в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - N1/2. - С. 17-22. Рубрики: викладання мистецтва Дод.точки доступу: Кушнір, Г.; Ріжняк, Р. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: МШ-1/2009/5 Журнал 2009р. N 5 Жалдак, М. Кількість точок, довжина, площа, об’єм, маса, ймовірність - міри множин / М. Жалдак, Г. Михалін, О. Стогній. - С.3-8 Семененко, А. Комп’ютерне тестування як метод контролю рівня навчальних досягнень учнів / А. Семененко. - С.8-13 Кушнір, В. Формування в учнів складних умінь використовувати моделювання у процесі розв’язування математичних задач інтегративного змісту / В. Кушнір, Р. Ріжняк. - С.13-17 Охріменко, Ю. Мотиваційні засади навчальної діяльності з математики під час вивчення фізики / Ю. Охріменко. - С.26-28 Борисова, В. XII Всеукраїнський турнір юних математиків / В. Борисова, І. Мітельман, К. Рабець. - С.28-30 Васько, О. Відкриті завдання як засіб організації навчання на курсах за вибором / О. Васько. - С.30-32 Буковська, О. Навчальний проект "Світ багатогранників": Організація диференційованої самостійної навчальної діяльності старшокласників в умовах профільного навчання геометрії / О. Буковська. - С.32-38 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: МШ-1/2009/6 Журнал 2009р. N 6 Кушнір, В. Дослідження та розвиток творчості під час вивчення математики / В. Кушнір, А. Ольшанецька, І. Дворак. - С.3-9 Степовий, М. Уроки економічного виховання в 5-6 класах / М. Степовий, Н. Степова. - С.23-24 Грицик, Т. Формування поняття гармонічного коливання в умовах профільного навчання математики / Т. Грицик, В. Забранський. - С.36-41 Овчинникова, Т. Суповідна роль біологічного матеріалу на етапі систематизації і поглиблення знань про функції та їх властивості в класах природничого профілю / Т. Овчинникова. - С.42-45 Талалуєва, Н. Видатний учений і чудова людина / Н. Талалуєва. - С.48 : портр Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Кушнір, В. Дослідження та розвиток творчості під час вивчення математики [Текст] / В. Кушнір, А. Ольшанецька, І. Дворак> // Математика в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - N6. - С. 3-9 Рубрики: Викладання математики в школі--розвиток творчості викладання математики у ВНЗ Кл.слова (ненормовані): вивчення математики Дод.точки доступу: Ольшанецька, А.; Дворак, І. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |