> Шифр: ПШ-2/2013/8 Журнал 2013р. N 8 Цимбалару, А. Особливості організації взаємодії молодших школярів з освітнім середовищем на різних етапах навчального процесу / А. Цимбалару. - С.12-17. Прищепа, О. Розвиток мовленнєвої компетентності учнів 1-2 класів / О. Прищепа. - С.17-20. Гречук, В. Шляхи вдосконалення математичної підготовки молодших школярів / В. Гречук, Н. Кіщук. - С.25-31. Лишенко, Г. Календарне планування уроків математики / Г. Лишенко. - С.37-44. Коровіна, О. Адаптація до навчального процесу учнів 6-річного віку / О. Коровіна. - С.46-48. Біленко, О. Школа сприяння здоров’ю - імідж сучасного навчального закладу / О. Біленко. - С.48-49. Титаренко, Н. Взаємозв’язок фізичного і розумового виховання початківців / Н. Титаренко. - С.52-53. Алпатова, Т. Сходинками правового виховання в початковій школі / Т. Алпатова. - С.57-59. Кабанова, Л. Родинне свято "Рідну землю, де живем, Україною зовем" / Л. Кабанова, С. Андрійчук. - С.59-61. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Г 81 Гречук, В. Шляхи вдосконалення математичної підготовки молодших школярів [Текст] / В. Гречук, Н. Кіщук> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 8. - С. 25-31. . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--уроки математики Дод.точки доступу: Кіщук, Н. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: УПШ/2016/1 Журнал 2016р. N 1 Проценко, О. Початкова школа у контексті сучасних змін в освіті: Репортаж з круглого столу в МОН України / О. Проценко. - С.4-5. Проценко, О. Від початкової до основної школи без проблем: Репортаж з науково-практичного семінару / О. Проценко. - С.6-7. Божинський, В. Дистанційне навчання: зміст, умови запровадження, особливості організації освітнього процесу / В. Божинський. - С.8-10. Гречук, В. Змістова лінія "Робота з даними" як системоутворювальний компонент змісту початкового курсу математики / В. Гречук, Н. Кіщук. - С.14-18. Королюк, Т. Народне мистецтво різноманітне, древнє, прекрасне, кожному рідне / Т. Королюк. - С.19-24. Дульська, М. Гра як форма організації літературознавчої діяльності / М. Дульська. - С.24-29. Пастушенко, В. Друзі пізнаються в біді : урок літературного читання у 4-му класі / В. Пастушенко. - С.29-32. Харук, С. Подбаймо про пернатих друзів! : урок природознавства для 4-го класу / С. Харук. - С.34-38. Чмиренко, Н. Ми про життя й здоров’я дбаємо - безпеки правила вивчаємо : урок з основ здоров’я для 3-го класу / Н. Чмиренко. - С.41-44. Макарова, О. Країна батьківської майстерності : Третє заняття Школи батьківства / О. Макарова. - С.49-52. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Г 81 Гречук, В. Змістова лінія "Робота з даними" як системоутворювальний компонент змісту початкового курсу математики [Текст] / В. Гречук, Н. Кіщук> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 1. - С. 14-18. Рубрики: Початкова школа--уроки математики Кл.слова (ненормовані): графічні об’єкти -- предметні об’єкти Дод.точки доступу: Кіщук, Н. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПШ-2/2018/3 Журнал 2018р. N 3 Гриценко, О. Інформаційно-методичне забезпечення реалізації Держстандарту початкової освіти на основі роботи творчої групи / О. Гриценко, Т. Юрченко. - С.1–5. - Бібліогр.: 13 назв. Як видавництво "Літера ЛТД" реалізує формулу НУШ. - С.6–7. Іванчук, Л. Використання медіадидактики на компетентнісно зорієнтованому уроці в початкових класах / Л. Іванчук. - С.8–10. - Бібліогр.: 5 назв. Кочерга, О. Становлення позиції свідомого читача в учнів початкової школи: психофізіологічний аспект : (чутливість до читацької компетентності) / О. Кочерга. - С.11–15. - Бібліогр.: 4 назви. Колот, М. Творчі види робіт на уроках української мови / М. Колот. - С.15–20. - Бібліогр.: 8 назв. Решетняк, Н. Урок навчання грамоти (читання), 1 клас : (за Букварем М. С. Вашуленка, О. В. Вашуленко) / Н. Решетняк. - С.20–22. Петренко, І. Система вправ і завдань на практичне засвоєння української фразеології молодшими школярами / І. Петренко. - С.22–26. Лящук, Л. Тарас Шевченко – видатний син України : (літературне читання, 4 клас) / Л. Лящук. - С.26–29. - Бібліогр.: 2 назви. Прикмета, О. Розробка уроку з позакласного читання, 2 клас / О. Прикмета. - С.30–31. Висоцька, Л. Книга в житті моєї родини : (3 клас) / Л. Висоцька. - С.31–34. Чабайовська, М. Проектна діяльність молодших школярів у процесі вивчення курсу українознавства за вибором "Я люблю Україну" / М. Чабайовська, В. Синільник. - С.34–37. - Бібліогр.: 12 назв. Кіщук, Н. Системний підхід до формування поняття натурального числа / Н. Кіщук. - С.38–43. - Бібліогр.: 6 назв. Волошанюк, В. Урок математики у 1 класі з використанням ігрових технологій / В. Волошанюк. - С.43–44. Шимко, А. Інтегрований урок у 1 класі : (українська мова, природознавство, математика, трудове навчання) / А. Шимко. - С.44–46. Глухова, В. Інтегрований урок у 2 класі : (природознавство, читання, образотворче мистецтво) / В. Глухова. - С.46–47. Грицюк, Я. Інтегрований урок у 3 класі : (природознавство, Основи здоров’я) / Я. Грицюк, Н. Білецька. - С.48–49. Чорна, Н. Інтегрований урок з інтерактивними методами навчання, 4 клас / Н. Чорна. - С.50–52. Бондарчук, І. Ваші діти – другокласники : (батьківські збори) / І. Бондарчук. - С.53–55. Прокоф’єва, Л. У світі все починається з мами : (родинне свято в 3 класі) / Л. Прокоф’єва. - С.56–58. Борисюк, Ж. Славимо Великдень : (виховний захід) / Ж. Борисюк. - С.59–60. Кульганик, Г. Великий син великого народу / Г. Кульганик. - С.61–63. Синільник, В. 64. / В. Синільник [и др.] Інші автори: , , Якими іграшками гралися наші бабусі Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 11 Кіщук, Н. Системний підхід до формування поняття натурального числа / Наталія Кіщук> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 3. - С. 38–43. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): математика -- натуральне число -- системний підхід -- лічба -- образно-графічний рівень -- образне число -- початкова школа -- 1 клас Анотація: Завданням даної статті є представлення образно-графічної математичної мови для формування поняття натурального числа у першокласників. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПШ-2/2018/7 Журнал 2018р. N 7 Майданенко, С. Розвиток духовного потенціалу обдарованої дитини / С. Майданенко. - С.1–2. - Бібліогр.: 3 назви. Ханзель, Ж. STEM-освіта у науково-педагогічному проекті "Інтелект України" / Ж. Ханзель. - С.3–5. - Бібліогр.: 7 назв. Каракоз, Сусанна. Марія Чумарна / Сусанна Каракоз. - С.6–9. Ілляшенко, Т. Програма психолого-педагогічного супроводу дітей з гіперактивним розладом / Т. Ілляшенко. - С.10–13. - Бібліогр.: 3 назви. Лагодюк, В. Шляхи вдосконалення математичної початкової освіти у проектних класах "Інтелект України" / В. Лагодюк, І. Федорчук. - С.14–19. Балютіна, К. Причини графічних відхилень у молодших школярів / К. Балютіна. - С.20–23. - Бібліогр.: 8 назв. Ростикус, Н. Система вправ із розвитку зв’язного діалогічного мовлення молодших школярів / Н. Ростикус. - С.23–28. Євтушик, Н. Бінарний урок (позакласне читання та музичне мистецтво) у 3 класі / Н. Євтушик, Н. Ставілова. - С.28–32. - Бібліогр.: 4 назви. Радченко, А. Урок літературного читання у 2 класі / А. Радченко. - С.32–33. Губарєва, С. "Материнська мова – мова колискова" : роль рідної мови в збереженні та передачі культурних надбань роду і народу (Виховна година) / С. Губарєва. - С.34–35. - Бібліогр.: 5 назв. Кравченко, Л. Урок-квест / Л. Кравченко. - С.36–38. - Бібліогр.: 1 назва. Кучер, Т. Формування ключових компетентностей учнів засобами інтерактивних та інформаційно-комунікаційних технологій навчання на уроках основ здоров’я у 2 класі / Т. Кучер. - С.38–43. Кіщук, Н. Системний підхід до ознайомлення учнів із арифметичними діями / Н. Кіщук. - С.43–48. Ступак, Г. Письмове ділення в початковій школі / Г. Ступак. - С.48–50. - Бібліогр.: 4 назви. Цимбалару, А. Дидактичні засади розвитку початкової освіти: варіативність програмового забезпечення / А. Цимбалару. - С.51–54. - Бібліогр.: 2 назви. Калмикова, Л. Що потрібно знати вчителю про знання у дітей мови та метамови / Л. Калмикова. - С.54–58. - Бібліогр.: 7 назв. Голибарт, Є. Міркування про впровадження норм християнської моралі у свідомість учасників освітньо-виховного процесу в початковій школі / Є. Голибарт. - С.59. Скребець, В. Моя Батьківщина – Україна / В. Скребець. - С.60. Азарова, Н. Зародження і розвиток кобзарського мистецтва в Україні. Кобзарські традиції Сумщини / Н. Азарова. - С.61–62. Уварова, Ю. "Найдорожча рідна мова джерельцем радісно дзвенить..." / Ю. Уварова. - С.63. Якимець, Л. Я люблю своє місто Житомир / Л. Якимець. - С.64. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 11 Кіщук, Н. Системний підхід до ознайомлення учнів із арифметичними діями / Наталія Кіщук> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 7. - С. 43–48. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): уроки математики -- методика викладання -- арифметичні дії -- числові вирази -- кількісні відношення -- початкова школа Анотація: Метою статті є розкриття методики формування уявлень про арифметичнії дії з позиції кількісних відношень. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПШ-2/2018/9 Журнал 2018р. N 9 Савченко, О. Модернізація початкової освіти: діалог з В. О. Сухомлинським / О. Савченко. - С.1–6. - Бібліогр.: 8 назв. Ликов, В. Творча екстраполяція народних ідей В. О. Сухомлинського в загальноосвітній школі України 60-х – 90-х рр. ХХ ст. / В. Ликов. - С.6–9. - Бібліогр.: 8 назв. Білохвощенко, С. Реформування початкової школи крізь призму здобутків Василя Сухомлинського / С. Білохвощенко, М. Кальчук, С. Махиня. - С.10–13. - Бібліогр.: 5 назв. Кондратенко, Л. Особливості сприймання сучасними учнями початкової школи навчальної інформації / Л. Кондратенко. - С.14–17. - Бібліогр.: 9 назв. Яковенко, Л. Зразки проведення ранкових зустрічей / Л. Яковенко. - С.18–20. Сідлецький, А. Урок позакласного читання, 4 клас / А. Сідлецький. - С.20–22. Скворцова, С. Система навчальних завдань, зорієнтована на якісний результат : (методичні аспекти впровадження навчального комплекту "Математика. 1 клас" С. Скворцової та О. Онопрієнко) / С. Скворцова, О. Онопрієнко. - С.23–26. - Бібліогр.: 5 назв. Кіщук, Н. Системний підхід до ознайомлення учнів із арифметичними діями / Н. Кіщук. - С.26–30. - Бібліогр.: 4 назви. Кучер, Т. Формування ключових компетентностей учнів засобами інтерактивних та інформаційно-комунікаційних технологій навчання на уроках основ здоров’я у 2 класі / Т. Кучер. - С.30–33. - Бібліогр.: 26 назв. Красоткіна, Н. Розвиваємо у дітей спостережливість : (матеріал для виховних занять у початковій школі) / Н. Красоткіна. - С.34–36. Вашуленко, М. 1 клас. Читання, письмо, розвиток мовлення / М. Вашуленко, О. Прищепа, О. Вашуленко. - С.37–42. Лишенко, Г. 1 клас. Математика / Г. Лишенко. - С.43–44. Паніна, С. Партнерські стосунки в системі "дитина–батьки–вчитель" як чинник гармонійного розвитку учнів / С. Паніна. - С.45–48. Сарієнко, В. Інформативний компонент методики вивчення величин у початковій школі / В. Сарієнко, В. Чайченко, К. Голік. - С.49–54. - Бібліогр.: 7 назв. Заїка, А. "Знання чи навички?!" Або "Знання і навички!" / А. Заїка. - С.55. Болтромюк, Д. Книга – безмежний шлях у світ знань : (виховний захід для учнів 1 класу) / Д. Болтромюк. - С.56–57. - Бібліогр.: 2 назви. Неізвідська, Л. "Спасибі, Вчителю!." / Л. Неізвідська. - С.58–59. Толосюк, Т. Осінь – радісна пора! Йде до школи дітвора! / Т. Толосюк. - С.59–60. Серпуховітіна, Т. Конкурс "Маленька панянка" / Т. Серпуховітіна. - С.62–64. - Бібліогр.: 5 назв. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 11 Кіщук, Н. Системний підхід до ознайомлення учнів із арифметичними діями / Наталія Кіщук> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 9. - С. 26–30. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): уроки математики -- методика викладання -- арифметичні дії -- таблиця множення -- множення -- ділення -- початкова школа Анотація: У статті розповідається про ознайомлення молодших школярів із арифметичними діями. Необхідність проаналізувати з учнями, як побудовано послідовність результатів таблиць множення. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПШ-2/2018/12 Журнал 2018р. N 12 Гекало, Л. Розвиток творчого потенціалу педагога / Л. Гекало. - С.1–3. - Бібліогр.: 5 назв. Степанян, Н. Позаурочна робота в класах, які працюють за проектом "Інтелект України" / Н. Степанян, В. Рожнова. - С.4–6. Болтромюк, Д. Загальнопедагогічні чинники у формуванні особистості під час виховного процесу / Д. Болтромюк. - С.6–8. - Бібліогр.: 7 назв. Каракоз, С. Борис Олійник : (1935–2017) / С. Каракоз. - С.9–13. Киян, Л. Інтегрований урок української мови у 1 класі / Л. Киян. - С.14–17. - Бібліогр.: 11 назв. Лісовець, О. Урок літературного читання у 3 класі : (з елементами критичного мислення) / О. Лісовець. - С.17–19. Чайченко, В. Методика навчання молодших школярів вимірювальних дій в умовах інновацій початкової освіти / В. Чайченко, В. Сарієнко. - С.19–23. - Бібліогр.: 7 назв. Листопад, Н. Методичні настанови щодо вивчення довжини у 1 класі / Н. Листопад. - С.24–27. Кіщук, Н. Розв’язування алгебраїчних рівнянь на образно-графічному рівні / Н. Кіщук. - С.27–32. - Бібліогр.: 2 назви. Крижанівська, М. Інтегрований відкритий тематичний день / М. Крижанівська. - С.33–35. Сидоренко, Н. Бінарний урок з природознавства й англійської мови у 1 класі / Н. Сидоренко, О. Пікалова. - С.35–37. Чупріна, І. У майстерні Снігової королеви : (урок-казка) / І. Чупріна. - С.38. Єфименко, О. Екологічний підхід до організації освітнього простору в початковій школі / О. Єфименко. - С.39–40. - Бібліогр.: 9 назв. Ґолибард, Є. Очищуюча сила сорому / Є. Ґолибард. - С.41–42. Третяк, З. Щаслива родина – щаслива дитина / З. Третяк. - С.43–49. - Бібліогр.: 5 назв. Якубенко, О. З чого розпочати роботу в інклюзивному класі / О. Якубенко. - С.50–51. Марченко, Н. Письменник, укорінений у майбутнє : (до 70-ліття від дня народження Анатолія Костецького) / Н. Марченко. - С.52–54. Марченко, Н. Півстоліття Івана, або Осягнення батьківства та гармонійної родинності : (до ювілею Івана Андрусяка) / Н. Марченко. - С.54–55. Кострицька, З. До Дня Соборності України : (виховний захід) / З. Кострицька. - С.56–57. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 11 Кіщук, Н. Розв’язування алгебраїчних рівнянь на образно-графічному рівні / Наталія Кіщук> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 12. - С. 27–32. - Бібліогр.: 2 назви. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): уроки математики -- методика викладання -- рівняння -- образно-графічний рівень -- розв’язування рівнянь -- нерівності -- вправи -- початкова школа Анотація: Мета статті – розробити методику формування поняття рівняння та навичок розв’язування рівнянь на образно-графічному рівні. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПШ-2/2019/6 Журнал 2019р. N 6 Рондяк, Л. Технології формування партнерської взаємодії учнів у практичній підготовці майбутніх учителів початкових класів / Леся Рондяк. - С.1–6. - Бібліогр.: 12 назв. Зілінська, Н. Використання лепбуку на уроці літературного читання / Наталія Зілінська. - С.6–11. - Бібліогр.: 6 назв. Космовський, Б. Конструювання і моделювання в Новій українській школі / Богдан Космовський. - С.11–16. - Бібліогр.: 12 назв. Котяхова, Н. Розвиток емоційного інтелекту молодших школярів у контексті Нової української школи / Наталія Котяхова. - С.17–21. - Бібліогр.: 8 назв. Сарієнко, В. Величини у початковій школі в контексті їх фундаментального змісту / Владислав Сарієнко, Валентина Чайченко. - С.22–26. - Бібліогр.: 15 назв. Кіщук, Н. Формування усних прийомів обчислень на образно-графічному пізнавальному рівні / Наталія Кіщук. - С.27–30. Гречук, В. Компетентнісний підхід до ознайомлення із геометричними фігурами / Василь Гречук. - С.31–35. - Бібліогр.: 4 назви. Бурлака, С. Діти об’єднують Україну : (сценарій свята до Дня захисту дітей, 1 клас) / Світлана Бурлака. - С.36–39. Петрик, О. Реалізація комунікативно-діяльнісного підходу у мовно-мовленнєвій освіті молодших школярів / Ольга Петрик. - С.39–43. - Бібліогр.: 6 назв. Горбунова, Л. Урок літературного читання, 2 клас / Леся Горбунова. - С.43–47. - Бібліогр.: 7 назв. Дризлова, В. Вчимося бути толерантними : година спілкування з елементами казкотерапії (4 клас) / Вікторія Дризлова. - С.48–51. Дробчак, Я. Урок-мандрівка як засіб формування в учнів початкової школи ключових компетентностей / Ярослава Дробчак, Іван Кутняк. - С.51–53. Бурлака, С. "Що ж ти нам, весно, нині принесла..." / Світлана Бурлака. - С.54–59. - Бібліогр.: 5 назв. Ґолибарт, Є. Пізнай себе і допоможи дітям пізнавати себе / Євген Ґолибарт. - С.61–62. Конкурс "Розповідь про добрі справи". - С.63–64. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 11 Кіщук, Н. Формування усних прийомів обчислень на образно-графічному пізнавальному рівні / Наталія Кіщук> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 6. - С. 27–30. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): викладання математики -- обчислювальні прийоми -- конструктивні вміння -- сенсорний рівень -- віднімання -- додавання -- арифметичні дії -- двоцифрові числа -- початкова школа -- 1–2 класи Анотація: У статті продемонстровано способи розробки навчально-освітнього середовища, яке забезпечує формування конструктивних умінь учнів у процесі оволодіння обчислювальними прийомами на першому циклі початкової школи (1–2 класи). Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПШ-2/2019/7 Журнал 2019р. N 7 Вашуленко, М. Шановна Алло Максимівно, вітаю Вас і Ваш колектив високопрофесійного видання в освітній системі України – журналу "Початкова школа" – із його славним Золотим 50-річним ювілеєм! / Микола Вашуленко. - С.1. Павлик, О. Професійно зростаємо у незмінній співпраці / Олена Павлик. - С.2. Охрімчук, Р. Моя "Початкова школа": сьогодні їй 50 / Раїса Охрімчук. - С.3. Якуніна, Т. Його нев’януча "Червона рута" : (до 70-ї річниці від дня народження Володимира Івасюка) / Тетяна Якуніна, Михайло Гаврилів. - С.4–6. - Бібліогр.: 9 назв. Федько, Я. Українська народна пісня, її культуротворчі та виховні особливості / Ярина Федько. - С.7–11. - Бібліогр.: 4 назви. Булахова, Л. Десять ключових компетентностей – основа формування успішного громадянина / Людмила Булахова, Галина Жук. - С.12–14. Ілляшенко, Т. Чому діти агресивні? / Тамара Ілляшенко. - С.15–18. Болтромюк, Д. Формування життєвих девізів особистості : практико-орієнтоване заняття / Діана Болтромюк. - С.19–20. Кіщук, Н. Формування усних прийомів обчислень на образно-графічному пізнавальному рівні / Наталія Кіщук. - С.21–23. - Бібліогр.: 4 назви. Вашуленко, М. Методичні рекомендації до роботи за новим підручником "Українська мова", 2 клас : (автори М. С. Вашуленко, С. Г. Дубовик, К. : "Видавничий дім "Освіта", 2019 рік) / Микола Вашуленко, Світлана Дубовик. - С.24–28. Трофіленко, В. Робота над розвитком мовлення учнів – важлива складова комунікативної компетентності / Валентина Трофіленко. - С.28–30. Мокрій, Л. Математичний калейдоскоп : (виставка-ярмарок педагогічний ідей) / Людмила Мокрій. - С.30–34. Немченко, Н. КВК "Знай, люби і бережи" / Наталія Немченко. - С.34–36. Гриценко, О. Використання кубиків ЛЕГО на урока курсу "Я досліджую світ" / Ольга Гриценко. - С.37–39. - Бібліогр.: 8 назв. Семенів, Н. Океани Землі : (дослідницько-пошуковий проект) / Наталія Семенів. - С.40. Поліщук, В. Формування життєвих компетенцій у молодшому шкільному віці / Валерій Поліщук, Тамара Поліщук. - С.41–45. Коряченко, Л. Не знищуй своє майбутнє! : (урок-мозаїка за участі батьків) / Лідія Коряченко. - С.46–49. Ґолибард, Є. Етика на шляху до мудрості / Євген Ґолибард. - С.50–51. Чумарна, М. Мова – не лише слова : мовний розвиток засобами гри / Марія Чумарна. - С.52–53. Охрімчук, Р. Виховання дітей в американській сім’ї / Раїса Охрімчук. - С.56–58. Сотнічук, Л. Долаємо вершини разом / Лариса Сотнічук. - С.59–60. Конкурс "Розповідь про добрі справи". - С.61–63. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 11 Кіщук, Н. Формування усних прийомів обчислень на образно-графічному пізнавальному рівні [Текст] / Наталія Кіщук> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 7. - С. 21–23. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): математика -- методика викладання -- обчислювальні прийоми -- конструктивні вміння -- віднімання -- додавання -- арифметичні дії -- двоцифрові числа -- множення -- ділення -- початкова школа Анотація: У статті продемонстровано способи розробки навчально-освітнього середовища, яке забезпечує формування конструктивних умінь учнів у процесі оволодіння обчислювальними прийомами на образно-графічному рівні на першому циклі початкової школи (1–2 класи). Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПШ-2/2019/10 Журнал 2019р. N 10 Кіщук, Н. Особливості навчання молодших школярів порбудови математичних моделей / Н. Кіщук. - С.8-15. Шнайдер, А. Застосування ігрових форм роботи на уроках хореографії для розвитку емоційної сфери учнів / А. Шнайдер. - С.30-32. Петрук, О. Навчання української грамоти у 2 класі шкіл з навчанням мовами національних меншин / О. Петрук. - С.36-39. Череушенко, Тамара. Вершини доброти : програма родинного виховання учнів початкових класів / Т. Череушенко. - С.42-44. Мельник, Олександр. Алгоритм підготовки та проведення уроку на засадах компетентнісного підходу / О. Мельник. - С.45-48. Сакалюк, Олена. Розвивальні ігри та вправи у навчально-виховному процесі / О. Сакалюк. - С.48-50. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Кіщук, Н. Особливості навчання молодших школярів побудови математичних моделей [Текст] / Н. Кіщук> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 10. - С. 8-15. . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--навчання математики Кл.слова (ненормовані): навчання математики в початковій школі -- побудова математичних моделей Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПШ-2/2019/12 Журнал 2019р. N 12 Сисенко, Т. Довіра до освіти починається з педагогіки партнерства / Тетяна Сисенко. - С.1–2. Павич, Н. Організація роботи у парі та групі на уроках у початковій школі / Ніна Павич. - С.2–7. - Бібліогр.: 14 назв. Здорова, В. ЛЕГО – технологія для української мови / Вікторія Здорова [и др.]. - С.7–16. - Бібліогр.: 3 назви. Інші автори: Джулинська І., Павленко Л., Шевченко О. Сінна, І. "Екскурсія" до друкарні : урок української мови в 3 класі / Ірина Сінна. - С.17–18. Черноус, З. Інтегрований урок, 3 клас : (Читання. Українська мова. Я у світі. Музика. Трудове навчання. Образотворче мистецтво) / Зоя Черноус. - С.19–21. Гринчак, В. Формування математичної компетентності в учнів початкових класів засобами діяльнісного підходу : (урок математики в 4 класі) / Василина Гринчак. - С.22–24. - Бібліогр.: 7 назв. Козак, М. Методичні аспекти реалізації окремих змістових ліній у підручниках з математики для 1–2 класів авторів М. Козак, О. Корчевської / Мирослава Козак, Ольга Корчевська, Ірина Жаркова. - С.24–28. - Бібліогр.: 5 назв. Романюк, А. Кримські гори : (урок природознавства у 4 класі) / Алла Романюк. - С.29–30. Михайлова, Л. Подорож до її Величності води : (виховна годиина) / Л. Михайлова. - С.30–32. Лаврів, Н. Методи розвитку критичного мислення у молодших школярів / Наталія Лаврів. - С.32–34. - Бібліогр.: 5 назв. Кіщук, Н. Дроби як функціональні відношення та їх вивчення у початковій школі на образно-графічному рівні / Наталія Кіщук. - С.35–41. - Бібліогр.: 6 назв. Момот, М. Народні свята зимового циклу / Марія Момот. - С.42–46. Зінченко, С. Запрошуємо до поетичної кав’ярні : (виховний захід за творчістю Ліни Костенко) / Світлана Зінченко. - С.47–48. Лісниченко, Т. Її квіти ніколи не в’януть : (усний журнал до 119-ї річниці від дня народження Катерини Білокур) / Тетяна Лісниченко. - С.49–51. - Бібліогр.: 4 назви. Городна, О. Фізичне виховання дітей у сім’ї / Олена Городна. - С.55. Вихор, А. Рухова активність учнів початкової школи – важлива складова освітнього процесу / Алла Вихор. - С.56. - Бібліогр.: 2 назви. Чорна, Г. Милосердя Святого Миколая / Галина Чорна. - С.57. Конкурс "І сталося диво...". - С.59–60. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 11 Кіщук, Н. Дроби як функціональні відношення та їх вивчення у початковій школі на образно-графічному рівні [Текст] / Наталія Кіщук> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 12. - С. 35–41. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): методика викладання математики -- образно-графічний рівень -- уявлення про дріб -- образні числа -- арифметичні дії -- початкова школа Анотація: У статті продемонстровано методику формування уявлення про дріб як про міру зв’язку між величинами на образно-графічному рівні. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |