> Шифр: УШ/2018/28/30 Журнал 2018р. N 28/30 Стасенко, В. Г. Крокуємо від традиційної школи до НУШ : (тезаурус) / В. Г. Стасенко, О. А. Фоменко, В. В. Волканова. - С.2-43. Сидорова, О. В. Інноваційні технології формування професійної компетентності педагога Нової української школи / О. В. Сидорова. - С.44-49. Лютко, О. Методика "Філософія для дітей” як інструмент розвитку наскрізних умінь молодших школярів / О. Лютко, В. Зиль. - С.54-59. Лабус, Н. А. Оцінювання якості освітньої діяльності : 60-62. / Н. А. Лабус Ігнат, І. А. Співпраця - запорука доброго іміджу закладу освіти на світовому просторі / І. А. Ігнат. - С.63-66. Калошин, В. Ф. Уроки, які дає сучасна школа / В. Ф. Калошин, Д. В. Гоменюк. - С.67-72. Пугач, М. П. Значение педагогічної творчості О. М. Бандурки в роботі закладів освіти / М. П. Пугач, І. В. Батрун. - С.73-79. Воронова, С. В. Коуч-технологія для директора школи / С. В. Воронова. - С.80-94. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Лютко, О. Методика "Філософія для дітей” як інструмент розвитку наскрізних умінь молодших школярів [Текст] / О. Лютко, В. Зиль> // Управління школою : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 28/30. - С. 54-59. Рубрики: Початкова школа--навчання--методи навчання Кл.слова (ненормовані): початкова школа -- Нова українська школа -- методи викладання -- методика P4C -- навчальні програми -- учитель-модератор -- урок-дослідження -- 1 клас Дод.точки доступу: Зиль, В. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2019/4 Журнал 2019р. N 4 Шаповал, Н. Вітер змін, або Оновлення векторів у методичній роботі / Наталія Шаповал. - С.4–11. Літвінова, Н. PlatforM – сучасна форма методичної роботи з педагогами / Наталія Літвінова. - С.12 –20. Кіндрат, І. Як спланувати день за 5 хвилин, або Планування за принципом методичного конструктора / Інна Кіндрат. - С.21–27. Плануємо освітній процес за принципом методичного конструктора. - С.[28]. Складаємо план роботи на рік: чек-ліст. - С.[29–32]. Дідура, Л. Магічні коди, або Ласкаво просимо на QR-квест / Любов Дідура, Олена Кривенко, Олена Міняйло. - С.33–38. Лютко, О. Сократівські діалоги для дошкільників / Оксана Лютко. - С.39–44. Лютко, О. Як навчити педагогів експериментувати засобом мислення / Оксана Лютко. - С.45–48. Філософія для дітей : [глосарій]. - С.49. Як навчати дітей ставити запитання по суті : [пам’ятка для батьків]. - С.[50–51]. Дитина йде до першого класу: що мають знати батьки : [пам’ятка для батьків]. - С.[52–54]. Охорона праці та безпека життєдіяльності у ЗДО: вивчаємо документ за 5 хвилин : [поради щодо роботи з офіц. документами] / [56–58]. Розшукується безпечна іграшка: на які написи звернути увагу : [пам’ятка]. - С.[59–61]. Як убезпечити життя дітей : [тест для педагогів з метою самодіагностики]. - С.62–63. Ночвінова, О. Умілі рученята готують подарунки до свята / Олена Ночвінова. - С.64–65. Мій найліпший друг : до Міжнар. дня друзів. - С.66–67. Джемула, Г. Подружити всіх : сценарій розваги для дітей ст. дошк. віку до Дня друзів / Галина Джемула. - С.68–71. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Л 96 Лютко, О. Сократівські діалоги для дошкільників / Оксана Лютко> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 4. - С. 39–44. - Зміст: Суть методики ; Організація дослідження ; Особливості роботи з дітьми ; Варіанти заміни ліпманівських текстів ; Додаток : Заняття зі старшими дошкільниками на тему "Дорослий"
Дошкільна освіта--філософія для дітей Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- методика навчання -- філософія -- дошкільна освіта -- розвиток мислення -- Філософія для дітей, методика -- ліпманівські тексти -- сократівські діалоги Анотація: У статті викладено теоретико-методичні підходи до розвитку самостійного мислення дошкільників за допомогою методики "Філософія для дітей". Дод.точки доступу: Ліпман, Метью (заслужений професор філософії та видатний університетський вчений, фундатор Інституту критичного мислення (1987–1997) та Інституту вдосконалення філософії для дітей (англ. – Institute for the Advancement of Philosophy for Children) в Університеті Монтклер (США) ; 1923–2010) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Л 96 Лютко, О. Як навчити педагогів експериментувати засобом мислення / Оксана Лютко> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 4. - С. 45–48. - Зміст: Методика як засіб для зміни моделі освітнього процесу ; Секрети "сократівського діалогу" ; Додаток 1 : Практикум для педагогів закладу дошкільної освіти ; Додаток 2 : Проблемний текст Євгена Лаківського "Толерантність на відстані".
Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- методична робота -- розвиток мислення -- філософія -- навчання педагогів -- сократівські діалоги -- практикуми для педагогів -- проблемні тексти -- дивергентне мислення -- освітній процес -- інформаційна модель -- рефлексивна модель Анотація: У статті йдеться про використання методики "Філософія для дітей" для навчання педагогів дошкільних навчальних закладів трансформуванню традиційної інформаційної моделі освітнього процесу в рефлексивну. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |