Шифр: УШ/2018/28/30
   Журнал

Управління школою [Текст] : Науково-методичний журнал. - Х. : ТОВ "Видавнича група "Основа", 2002 - . - Виходить тричі на місяць
2018р. N 28/30
Зміст:
Стасенко, В. Г. Крокуємо від традиційної школи до НУШ : (тезаурус) / В. Г. Стасенко, О. А. Фоменко, В. В. Волканова. - С.2-43.
Сидорова, О. В. Інноваційні технології формування професійної компетентності педагога Нової української школи / О. В. Сидорова. - С.44-49.
Лютко, О. Методика "Філософія для дітей” як інструмент розвитку наскрізних умінь молодших школярів / О. Лютко, В. Зиль. - С.54-59.
Лабус, Н. А. Оцінювання якості освітньої діяльності : 60-62. / Н. А. Лабус
Ігнат, І. А. Співпраця - запорука доброго іміджу закладу освіти на світовому просторі / І. А. Ігнат. - С.63-66.
Калошин, В. Ф. Уроки, які дає сучасна школа / В. Ф. Калошин, Д. В. Гоменюк. - С.67-72.
Пугач, М. П. Значение педагогічної творчості О. М. Бандурки в роботі закладів освіти / М. П. Пугач, І. В. Батрун. - С.73-79.
Воронова, С. В. Коуч-технологія для директора школи / С. В. Воронова. - С.80-94.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Лютко, О.
    Методика "Філософія для дітей” як інструмент розвитку наскрізних умінь молодших школярів [Текст] / О. Лютко, В. Зиль // Управління школою : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 28/30. - С. 54-59.
Рубрики: Початкова школа--навчання--методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
початкова школа -- Нова українська школа -- методи викладання -- методика P4C -- навчальні програми -- учитель-модератор -- урок-дослідження -- 1 клас


Дод.точки доступу:
Зиль, В.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ВМДЗ/2019/4
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2019р. N 4
Зміст:
Шаповал, Н. Вітер змін, або Оновлення векторів у методичній роботі / Наталія Шаповал. - С.4–11.
Літвінова, Н. PlatforM – сучасна форма методичної роботи з педагогами / Наталія Літвінова. - С.12 –20.
Кіндрат, І. Як спланувати день за 5 хвилин, або Планування за принципом методичного конструктора / Інна Кіндрат. - С.21–27.
Плануємо освітній процес за принципом методичного конструктора. - С.[28].
Складаємо план роботи на рік: чек-ліст. - С.[29–32].
Дідура, Л. Магічні коди, або Ласкаво просимо на QR-квест / Любов Дідура, Олена Кривенко, Олена Міняйло. - С.33–38.
Лютко, О. Сократівські діалоги для дошкільників / Оксана Лютко. - С.39–44.
Лютко, О. Як навчити педагогів експериментувати засобом мислення / Оксана Лютко. - С.45–48.
Філософія для дітей : [глосарій]. - С.49.
Як навчати дітей ставити запитання по суті : [пам’ятка для батьків]. - С.[50–51].
Дитина йде до першого класу: що мають знати батьки : [пам’ятка для батьків]. - С.[52–54].
Охорона праці та безпека життєдіяльності у ЗДО: вивчаємо документ за 5 хвилин : [поради щодо роботи з офіц. документами] / [56–58].
Розшукується безпечна іграшка: на які написи звернути увагу : [пам’ятка]. - С.[59–61].
Як убезпечити життя дітей : [тест для педагогів з метою самодіагностики]. - С.62–63.
Ночвінова, О. Умілі рученята готують подарунки до свята / Олена Ночвінова. - С.64–65.
Мій найліпший друг : до Міжнар. дня друзів. - С.66–67.
Джемула, Г. Подружити всіх : сценарій розваги для дітей ст. дошк. віку до Дня друзів / Галина Джемула. - С.68–71.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.2.016:1](477)
Л 96


    Лютко, О.
    Сократівські діалоги для дошкільників / Оксана Лютко // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 4. - С. 39–44. - Зміст: Суть методики ; Організація дослідження ; Особливості роботи з дітьми ; Варіанти заміни ліпманівських текстів ; Додаток : Заняття зі старшими дошкільниками на тему "Дорослий"
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток мислення
   Дошкільна освіта--філософія для дітей

Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- методика навчання -- філософія -- дошкільна освіта -- розвиток мислення -- Філософія для дітей, методика -- ліпманівські тексти -- сократівські діалоги
Анотація: У статті викладено теоретико-методичні підходи до розвитку самостійного мислення дошкільників за допомогою методики "Філософія для дітей".


Дод.точки доступу:
Ліпман, Метью (заслужений професор філософії та видатний університетський вчений, фундатор Інституту критичного мислення (1987–1997) та Інституту вдосконалення філософії для дітей (англ. – Institute for the Advancement of Philosophy for Children) в Університеті Монтклер (США) ; 1923–2010) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.2.091.12:005.572:061.2](477)
Л 96


    Лютко, О.
    Як навчити педагогів експериментувати засобом мислення / Оксана Лютко // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 4. - С. 45–48. - Зміст: Методика як засіб для зміни моделі освітнього процесу ; Секрети "сократівського діалогу" ; Додаток 1 : Практикум для педагогів закладу дошкільної освіти ; Додаток 2 : Проблемний текст Євгена Лаківського "Толерантність на відстані".
УДК
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--робота з педагогами
Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- методична робота -- розвиток мислення -- філософія -- навчання педагогів -- сократівські діалоги -- практикуми для педагогів -- проблемні тексти -- дивергентне мислення -- освітній процес -- інформаційна модель -- рефлексивна модель
Анотація: У статті йдеться про використання методики "Філософія для дітей" для навчання педагогів дошкільних навчальних закладів трансформуванню традиційної інформаційної моделі освітнього процесу в рефлексивну.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)