> Шифр: УПШ/2017/11 Журнал 2017р. N 11 Барна, Марія. Нова українська школа : навчаємо тренерів. / М. Барна, О. Волощенко. - С.3-5. Мачинська, Наталія. Що робити, коли здається, що сили вичерпалися? : професійне вигорання педагогів : причини виникнення і засоби запобігання / Н. Мачинська. - С.6-8. Єфименко, Микола. Театралізована фізкультура : тотальний ігровий метод у фізичному вихованні молодших школярів / М. Єфименко. - С.18-21. Майданюк, Аніта. Мовні явища вивчаємо активно, робим висновки свідомо й самостійно : навчально-дослідницька діяльність на уроках англійської мови / А. Майданюк. - С.29-33. Парфьонова, Ганна. Казки гумористичні незвичайні - і розважають, і життя навчають : урок літературного читання у 2-му класі / Г. Парфьонова. - С.46-49. Макаровська, Олександра. Україна в нас одна : Лінійка-реквієм до річниці Революції Гідності / О. Макаровська. - С.50-51. Кільдій, Тетяна. Навчальна казка допоможе дітям з тваринним ознайомитися світом : Екологічне виховання за допомогою авторських казок / Т. Кільдій. - С.54-56. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Мачинська, Наталія. Що робити, коли здається, що сили вичерпалися? : професійне вигорання педагогів : причини виникнення і засоби запобігання [Текст] / Н. Мачинська> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 11. - С. 6-8. Рубрики: Початкова школа--психологічна служба Кл.слова (ненормовані): професійне вигорання педагога -- надмірне перевантаження -- емоційна стійкість педагога -- профілактика професійного вигорання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: УПШ/2018/1 Журнал 2018р. N 1 Мачинська, Наталія. Як зберегти ентузіазм на довгі роки? : засоби профілактики та подолання професійного вигорання педагогів / Н. Мачинська. - С.4-7. Крамаренко, Алла. Вчимося змалку я і ти любить природу й берегти : формування екологічної компетентності молодших школярів / А. Крамаренко. - С.8-12. Лапшина, Ірина. Досліджуємо звуки мови - і висновки робить готові! : нові підходи до вивчення фонетики у 2-му класі / І. Лапшина. - С.13-15. Ростикус, Надія. Як навчати діалоги складати? : методика формування діалогічного мовлення молодших школярів / Н. Ростикус. - С.16-19. Якименко, Світлана. З дитсадка до школи без проблем : авторська інтегрована особистісно орієнтована технологія "Світ навколо мене" / Світлана Якименко. - С.20-23. Ягупа, Ірина. Цікаво світ театру для себе відкривати : конспект занять інтегрованого навчального дня у 1-му класі / І. Ягупа. - С.24-28. Жаловага, Галина. До лісу завітаймо зрання, щоб повправлятись в додаванні : урок математики у 1-му класі / Г. Жаловага. - С.29-31. Лазоренко, Світлана. Чий синок ясенок? : урок літературного читання у 2-му класі / С. Лазоренко. - С.32-35. Кащенко, Ірина. У країну заметілі нині подорож здійснили : урок природознавства у 4-му класі / І. Кащенко. - С.36-39. Савчук, Тамара. Вогонь - друг, вогонь - ворог : урок-тренінг з курсу "Основи здоров’я" у 2-му класі / Т. Савчук. - С.40-43. Макарова, Оксана. Країна батьківської майстерності : восьме заняття Школи батьківства / О. Макарова. - С.44-52. Жорняк, Богдана. Як не скривдити ліс? : сценарій заходу екологічної тематики / Б. Жорняк, С. Ткачук. - С.53-56. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Мачинська, Наталія. Як зберегти ентузіазм на довгі роки? [Текст] : засоби профілактики та подолання професійного вигорання педагогів / Н. Мачинська> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 1. - С. 4-7. Рубрики: Вчитель початкової школи--професійне вигорання Кл.слова (ненормовані): професійне вигорання педагога -- робочий час -- дозвілля -- формування позитивних мотивів Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: УПШ/2019/2 Журнал 2019р. N 2 Мачинська, Наталія. Якщо директор знає свою справу, то й школа працюватиме на славу : фахова компетентність керівника закладу освіти / Н. Мачинська. - С.3-5. Жаркова, Роксолана. Гендерно чутливе читання дитячих книжок : формування уявлень про стать і гендер засобами літературних творів / Р. Жаркова. - С.6-9. Дутчак, Ірина. Усна народна творчість - джерело формування природничих уявлень молодших школярів / І. Дутчак. - С.10-13. Барна, Марія. Компетентнісні завдання: особливості змісту на різних рівнях : Використання математичних знань у життєвих ситуаціях / М. Барна, Л. Паук. - С.14-16. Дяків, Оксана. Кооперативне навчання: колективна відповідальність - індивідуальна звітність : особливості використання методів кооперативного навчання у шкільній практиці / О. Дяків, О. Чайківська, У. Ільчишин. - С.17-21. Запісов, Сергій. Інклюзія: з практики провінційної школи : організація навчання дітей з вадами розумового розвитку / С. Запісов, Л. Сидор. - С.22-24. Адамів, Галина. Кожна травичка на своєму корені росте : формування громадянськості молодших школярів / Г. Адамів. - С.25-31. Гузар, Ірина. Підтримка вчителя - джерело внутрішніх сил дитини : прийоми створення ситуації успіху / І. Гузар. - С.47-49. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Мачинська, Наталія. Якщо директор знає свою справу, то й школа працюватиме на славу [Текст] : фахова компетентність керівника закладу освіти / Н. Мачинська> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 2. - С. 3-5. Рубрики: Початкова школа--керівництво--фахова компетентність Кл.слова (ненормовані): керівник закладу освіти -- дирекор школи Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |