> Шифр: ОДнв/2020/1 Журнал 2020р. N 1 (93) Кобильченко, В. Практичний психолог у закладі дошкільної освіти: завдання та зміст психологічної діяльності / В. Кобильченко. - С.7–20. - Бібліогр.: 8 назв. Мякушко, О. Шляхи отимізації функціонування ресурсної складової навчально-пізнавальних компетентностей у дітей із порушеннями інтелектуального розвитку / О. Мякушко. - С.21–30. - Бібліогр.: 9 назв. Довгополова, К. Психолого-педагогічна оцінка психомоторного розвитку незрячої дитини раннього віку / К. Довгополова. - С.31–38. - Бібліогр.: 5 назв. Бабяк, О. Психокорекція емоційної сфери у дітей із затримкою психічного розвитку / О. Бабяк, Н. Баташева. - С.39–47. - Бібліогр.: 6 назв. Петрикіна, А. Компаративний аналіз поняття "Музейна педагогіка" / А. Петрикіна. - С.48–56. - Бібліогр.: 15 назв. Каплієнко, А. Соціальний запит до рівня професійної компетентності сучасного вчителя-логопеда / А. Каплієнко. - С.57–64. - Бібліогр.: 12 назв. Сняткова, Т. Рання діагностика синдрому госпіталізму в дітей із ДЦП / Т. Сняткова. - С.65–75. - Бібліогр.: 24 назви. Костенко, Т. Курси підвищення кваліфікації з теми: "Орієнтування в просторі незрячих дітей та з порушеннями зору" / Т. Костенко, Г. Кушнір. - С.76–78. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
М 99 Мякушко, О. Шляхи отимізації функціонування ресурсної складової навчально-пізнавальних компетентностей у дітей із порушеннями інтелектуального розвитку / Оксана Мякушко> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2020. - № 1(93). - С. 21–30. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 2312-2781
Кл.слова (ненормовані): діти із порушеннями інтелектуального розвитку -- навчально-пізнавальна компетентність -- пізнавальна активність -- активізація емоцій -- ресурсний компонент -- стимуляція пізнавальної активності -- нормалізація тонічної регуляції Анотація: Діти з інтелектуальними порушеннями характеризуються низькою пізнавальною активністю, що зумовлює потребу в спеціально організованій роботі з її стимуляції. У статті систематизовані й узагальнені напрями такої роботи, зокрема, це: нормалізація тонічної регуляції, активізація емоцій, створення умов для підвищення працездатності та зниження втомлювальності дітей на заняттях. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |