Шифр: ОДнв/2020/1
   Журнал

Особлива дитина: навчання і виховання [Текст]/ науковий, навчальний, інформаційний журнал. - Київ : Педагогічна преса ; К. : Інститут спеціальної педагогіки національної академії педагогічних наук України, 1995 . - ISSN 2312-2781. - Виходить кожного кварталу
2020р. N 1 (93)
Зміст:
Кобильченко, В. Практичний психолог у закладі дошкільної освіти: завдання та зміст психологічної діяльності / В. Кобильченко. - С.7–20. - Бібліогр.: 8 назв.
Мякушко, О. Шляхи отимізації функціонування ресурсної складової навчально-пізнавальних компетентностей у дітей із порушеннями інтелектуального розвитку / О. Мякушко. - С.21–30. - Бібліогр.: 9 назв.
Довгополова, К. Психолого-педагогічна оцінка психомоторного розвитку незрячої дитини раннього віку / К. Довгополова. - С.31–38. - Бібліогр.: 5 назв.
Бабяк, О. Психокорекція емоційної сфери у дітей із затримкою психічного розвитку / О. Бабяк, Н. Баташева. - С.39–47. - Бібліогр.: 6 назв.
Петрикіна, А. Компаративний аналіз поняття "Музейна педагогіка" / А. Петрикіна. - С.48–56. - Бібліогр.: 15 назв.
Каплієнко, А. Соціальний запит до рівня професійної компетентності сучасного вчителя-логопеда / А. Каплієнко. - С.57–64. - Бібліогр.: 12 назв.
Сняткова, Т. Рання діагностика синдрому госпіталізму в дітей із ДЦП / Т. Сняткова. - С.65–75. - Бібліогр.: 24 назви.
Костенко, Т. Курси підвищення кваліфікації з теми: "Орієнтування в просторі незрячих дітей та з порушеннями зору" / Т. Костенко, Г. Кушнір. - С.76–78.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


376-056.36.015.3:159.952.13](477)
М 99


    Мякушко, О.
    Шляхи отимізації функціонування ресурсної складової навчально-пізнавальних компетентностей у дітей із порушеннями інтелектуального розвитку / Оксана Мякушко // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2020. - № 1(93). - С. 21–30. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--інтелектуальні порушення
Кл.слова (ненормовані):
діти із порушеннями інтелектуального розвитку -- навчально-пізнавальна компетентність -- пізнавальна активність -- активізація емоцій -- ресурсний компонент -- стимуляція пізнавальної активності -- нормалізація тонічної регуляції
Анотація: Діти з інтелектуальними порушеннями характеризуються низькою пізнавальною активністю, що зумовлює потребу в спеціально організованій роботі з її стимуляції. У статті систематизовані й узагальнені напрями такої роботи, зокрема, це: нормалізація тонічної регуляції, активізація емоцій, створення умов для підвищення працездатності та зниження втомлювальності дітей на заняттях.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)