> Шифр: РШ/2012/10 Журнал 2012р. N 10 Топузов, Олег. Науково-методичні підходи до організації навчання вчителів географії для професійної діяльності в умовах профільної школи / О. Топузов, Т. Назаренко. - С.3-7. - Бібліогр.: 12 назв. Муранова, Наталія. Компетентнісний підхід у системі доуніверситетської підготовки майбутніх студентів технічних спеціальностей / Н. Муранова. - С.7-12. - Бібліогр.: 13 назв. Митник, Олександр. Теоретико-методологічні засади побудови навчання у ЗНЗ як цілісного творчого процесу / О. Митник. - С.13-17. - Бібліогр.: 8 назв. Міхненко, Галина. Генеза поняття "інтелектуальна мобільність фахівця" / Г. Міхненко. - С.17-22. - Бібліогр.: 18 назв. Жирна, Олена. Розроблення завдань для проведення моніторингових досліджень рівня сформованості базових знань учнів з хімії / О. Жирна, Н. Титаренко. - С.23-27 : табл. Горбачова, Ольга. Дослідження з історичного краєзнавства як інструмент діагностики рівня сформованості історичної компетентності старшокласників / О. Горбачова. - С.28-31 : табл. Семененко, Аліна. Дослідження якості математичної освіти учнів 9-х класів / А. Семененко. - С.31-34. Ткаченко, Валентина. Дослідження з визначення рівня сформованості мовної компетенції семикласників / В. Ткаченко. - С.35-39. - Бібліогр.: 3 назв. : табл. Сухарев, Дмитро. Комп’ютерне тестування з англійської мови як ефективний метод контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів / Д. Сухарев. - С.40-42. Мартинюк, Любов . Музично-виконавська діяльність підлітків в умовах позашкільної спеціалізованої освіти / Л. Мартинюк. - С.43-46. - Бібліогр.: 4 назв. Ткачук, Олеся. Використання дитячих саморобних музичних інструментів на уроках музики / О. Ткачук. - С.47-49. - Бібліогр.: 7 назв. Дзюба, Ірина. Розвиток музично-естетичних смаків школярів засобами сучасної інструментальної музики / І. Дзюба. - С.49-52. - Бібліогр.: 5 назв. Гупан, Нестор. Здійснення диференціації у змісті шкільних навчальних книг доби Української революції / Н. Гупан. - С.53-57. - Бібліогр.: 7 назв. Олексій, Юрій. Підходи до внутрішньої диференціації в навчанні історії старшокласників у рядянській школі : (70 - 80-ті роки ХХ ст.) / Ю. Олексій. - С.57-61. - Бібліогр.: 10 назв. Бондар, Людмила. Особливості диференційованого підходу до навчального процесу в закладах освіти духовного відомства : (кінець XIX ст. - до 1917 р.) / Л. Бондар. - С.62-67. - Бібліогр.: 29 назв. : табл. Панасенко, Елліна. Відображення виховних експериментів у вітчизняних науково-педагогічних досліденнях : (1943 - 50-ті роки ХХ ст.) / Е. Панасенко. - С.68-74. - Бібліогр.: 10 назв. Литвиненко, Григорій. Становлення та перспективи розвитку районних (міських) методичних кабінетів / Г. Литвиненко. - С.75-78. - Бібліогр.: 8 назв. Савченко, Олександра. Впровадження інновацій - об’єкт педагогічної теорії і практики / О. Савченко. - С.79-80. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
> Шифр: РШ/2014/8/9 Журнал 2014р. N 8/9 Бех, Іван. Групові феномени у корекційному контексті / І. Бех. - С.3-8. - Бібліогр.: 6 назв. : фотогр. Абсалямова, Яна. Роль самоменеджменту в стратегії професійної самореалізації викладача ВНЗ / Я. Абсалямова. - С.9-13. - Бібліогр.: 12 назв. Міхненко, Галина. Структура інтелектуальної мобільності майбутніх інженерів / Г. Міхненко. - С.14-19. - Бібліогр.: 19 назв. Редько, Валерій. Дидактичні та методичні підходи до побудови змісту уроків-параграфів шкільних підручників з іноземних мов: методологія та досвід підручникотворення / В. Редько. - С.20-31. - Бібліогр.: 9 назв. : мал. Кучук, Світлана. Теоретичні основи факультативу як форми організації навчання біології у старшій школі / С. Кучук. - С.32-35. - Бібліогр.: 12 назв. : фотогр. Ярова, Олена. Тенденції розвитку природничо-наукової освіти в початковій школі країн Європейського Союзу / О. Ярова. - С.36-40. - Бібліогр.: 9 назв. Шпарик, Оксана. Пошук китайськими освітянами парадигми забезпечення якісної освіти у доробках американських науковців / О. Шпарик. - С.41-45. - Бібліогр.: 12 назв. Матяш, Надія. Систематизація знань про людину в навчальних програмах і підручниках з біології : (1913-1931) / Н. Матяш. - С.46-49. - Бібліогр.: 13 назв. Шевченко, Світлана. Особливості розвитку шкіл національних меншин у контексті диференціації загальної середньої освіти в УРСР : (50 - 60-ті роки XX ст.) / С. Шевченко. - С.50-56. - Бібліогр.: 27 назв. : табл. Монь, Альона. Управління професійною адаптацією молодих учителів у творчості О. Г. Мороза : (1940-2007 рр.) / А. Монь. - С.57-60. - Бібліогр.: 4 назв. Моргун, Володимир. Педагогіка добра: від А. Макаренка та В. Сухомлинського до О. Захаренка й І. Зязюна / В. Моргун. - С.61-66. - Бібліогр.: 13 назв. "Моє педагогічне щастя" : до ювілею академіка Неллі Ничкало. - С.67-68. Шлях "під знаком географії": від учителя-методиста до директора інституту : до ювілею Олега Топузова. - С.69. Нова фестивальна вершина Академії дитячої творчості. - С.70-71 : фотогр. Зязюн, Іван. Сугестологічна природа психологічного досвіду особистості / І. Зязюн. - С.72-80. - Бібліогр.: 14 назв. "Умирають майстри, залишаючи спогад як рану..." : пам’яті Івана Зязюна. - С.80. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
М 11 Міхненко, Галина. Структура інтелектуальної мобільності майбутніх інженерів / Г. Міхненко> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 8/9. - С. 14-19. - Бібліогр.: 19 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Інженери--підготовка--вищі навчальні заклади Вища освіта--технічна освіта Кл.слова (ненормовані): інтелектуальна мобільність -- інтелектуальні здібності -- інтелектуальні здібності -- майбутні інженери Анотація: Автор статті розглядає розроблену структуру інтелектуальної мобільності майбутніх інженерів. Аналізується два основних її компоненти: інтелектуальні здібності та особистісні якості. Обгрунтовується, що формування цієї інтегрованої якості особистості має здійснюватися з огляду на структурну модель інтелекту, розроблену М. Холодною. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
М 11 Міхненко, Галина Едуардівна. Формування інтелектуальної мобільності майбутніх інженерів в умовах освітнього середовища технічного університету [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.істор. наук. Спец.13.00.04-теорія і методика професійної освіти / Г. Е. Міхненко ; Міністерство освіти і науки України, Національний авіаційний університет. - Київ : НАУ, 2016. - 21 с. -
РУБ 74 Рубрики: майбутні інженери Автореферати дисертацій--педагогічні науки--теорія і методика професійної освіти Кафедра педагогіки Кл.слова (ненормовані): інтелектуальна мобільність -- технічні вузи України Дод.точки доступу: Міністерство освіти і науки України; Національний авіаційний університет Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |