> Шифр: ВОУ1/2013/4 Журнал 2013р. N 4 Андрущенко, Віктор. Філософія неформальної освіти: проблеми та перспективи розвитку / Віктор Андрущенко. - С.5-9. - Бібліогр.: 3 назви. Луговий, Володимир. Нобелівські лауреати і топ-заклади вищої освіти, країни та континенти з передовим університетським потенціалом / Володимир Луговий. - С. - Бібліогр.: 15 назв. : табл. Інші автори: Калашнікова С., Слюсаренко О., Таланова Ж. Шульгіна, Людмила. Аналіз фінансово-економічних умов отримання вищої освіти в Україні / Людмила Шульгіна. - С.21-31. - Бібліогр.: 26 назв. : табл. Нестерова, Марія. Когнітивні аспекти прийняття управлінських рішень: завдання вищої освіти / Марія Нестерова. - С.32-37. - Бібліогр.: 11 назв. Москалик, Геннадій. Феномен "освіти" у педагогічному дискурсі на межі століть / Геннадій Москалик. - С.38-44. - Бібліогр.: 9 назв. Тарутіна, Зінаїда. Новітні досягнення у вивченні людини як засіб підвищення якості вищої освіти / Зінаїда Тарутіна. - С.45-51. - Бібліогр.: 12 назв. Касьянов, Дмитро. Трансформація освіти в контексті вимог нанотехнологічного розвитку / Дмитро Касьянов. - С.52-58. - Бібліогр.: 10 назв. Косенко, Олександра. Фізика у вищій школі в умовах нанореволюції / Олександра Косенко. - С.59-64. - Бібліогр.: 12 назв. Бобало, Юрій. Концепції створення електронних підручників для вищих навчальних закладів / Юрій Бобало. - С. - Бібліогр.: 8 назв. : іл. Інші автори: Мандзій Б., Стахів П., Шаховська Н. Семеніхіна, Олена. Наслідки поширення IT і зміщення акцентів навчання математики у вищій школі / Олена Семеніхіна, Інна Шишенко. - С.71-78. - Бібліогр.: 8 назв. : табл. Олексенко, Роман. Економічна освіта і виховання як засоби розвитку світоглядних засад сучасного підприємництва / Роман Олексенко. - С.79-85. - Бібліогр.: 13 назв. Париш, Наталія. Інформаційно-аналітичні та просвітницькі технології у формуванні екологічної культури студентів інженерно-педагогічних спеціальностей / Наталія Париш. - С.86-93. - Бібліогр.: 15 назв. Баранівський, Василь. Доступ до вищої освіти в контексті стратифікаційних змін у країнах Заходу / Василь Баранівський. - С.94-106. - Бібліогр.: 32 назви. Дебич, Марія. Еволюція вищої освіти на зламі століть та перспективи її розвитку / Марія Дебич. - С.107-113. - Бібліогр.: 9 назв. : рис. Покажчик публікацій журналу за 2013 рік / уклад. Морозова А. В. - С.123-125 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Нестерова, Марія. Когнітивні аспекти прийняття управлінських рішень: завдання вищої освіти / Марія Нестерова> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 4. - С. 32-37. - Бібліогр.: 11 назв. Рубрики: Вища освіта--підготовка кадрів Кл.слова (ненормовані): соціоекономічні системи Анотація: У статті розглядаються когнітивні аспекти прийняття рішень в соціально-економічній сфері. Володіння навиками ефективного мислення, уміння працювати в слабоструктурованих системах і ситуаціях, знання когнітивних технологій - ось передбачуваний набір чекань від суб’єкта економічної діяльності і, відповідно, від сучасної системи вищої освіти. Для вирішення цих завдань перспективним уявляється використання як в практиці управління, так і в системі вищої освіти когнітивних технологій, зокрема, когнітивного моделювання. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВОУ1/2014/4 Журнал 2014р. N 4 Андрущенко, Віктор. Герменевтика освіти : (спроба теоретичного аналізу) / Віктор Андрущенко. - С.5-9. - Бібліогр.: 3 назви. Корсак, Костянтин. Основи нової національної ідеї у контексті розвитку вищої освіти України / Костянтин Корсак. - С.10-15. - Бібліогр.: 7 назв. Рябченко, Володимир. Фальсифікація вищої освіти в Україні як суспільна проблема: світоглядно-компетентнісний аспект / Володимир Рябченко. - С.16-22. - Бібліогр.: 7 назв. Похресник, Анатолій. Вища освіта і Римський клуб: минуле і майбутнє / Анатолій Похресник. - С.23-28. - Бібліогр.: 13 назв. Нестерова, Марія. Трансдисциплінарність сучасної науки як виклик для вищої освіти / Марія Нестерова. - С.29-34. - Бібліогр.: 9 назв. Колос, Катерина. Типологія компонентного складу комп’ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти / Катерина Колос. - С.35-43. - Бібліогр.: 15 назв. Береза, Вадим. Стан, суперечності та перспективи розвитку політичної освіти в сучасному українському суспільстві / Вадим Береза. - С.44-49. - Бібліогр.: 5 назв. Козлов, Дмитро. Формування управлінської компетентності майбутнього викладача вищої школи: зарубіжний досвід / Дмитро Козлов. - С.50-58. - Бібліогр.: 16 назв. : табл. Федоров, Олександр. Медіаосвіта та медіакритика в контексті підготовки майбутніх педагогів / Олександр Федоров. - С.59-70. - Бібліогр.: 17 назв. : мал. Шелюк, Людмила. Світовий досвід демократизації освітньої політики / Людмила Шелюк. - С.71-76. - Бібліогр.: 5 назв. Бак, Мирослав. Вартість ресурсів для забезпечення університетської освіти / Мирослав Бак. - С.77-84. - Бібліогр.: 2 назви. Онкович, Ганна. Наукова конференція як інтерактивна медіаосвітня технологія / Ганна Онкович. - С.85-93. - Бібліогр.: 12 назв. Козієвська, Олена. Державне регулювання процесів академічної мобільності у країнах Скандинавії (на прикладі Ісландії, Данії, Норвегії, Фінляндії, Швеції) / Олена Козієвська. - С.94-100. - Бібліогр.: 13 назв. : табл. Колесниченко, Наталія. Підготовки бакалаврів романо-германської філології в системі університетської освіти Німеччини / Наталія Колесниченко. - С.101-108. - Бібліогр.: 12 назв. Ланських, Оксана. Мовні стратегії в системі державної освітньої політики / Оксана Ланських. - С.109-113. - Бібліогр.: 7 назв. Покажчик публікацій журналу за 2014 рік. - С.114-116 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Н 56 Нестерова, Марія. Трансдисциплінарність сучасної науки як виклик для вищої освіти / Марія Нестерова> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 4. - С. 29-34. - Бібліогр.: 9 назв. Рубрики: Вища освіта в Україні--інноваційний розвиток Наукові кадри--підготовка--трансдисциплінарний підхід Україна--Вища освіта Кл.слова (ненормовані): когнітивні стратегії -- міждисциплінарність -- трансдисциплінарність -- трансдисциплінарні проекти -- підготовка дослідників Анотація: У статті розглянуто феномен трансдисциплінарності сучасної науки і водночас окреслено завдання для системи вищої освіти. Сучасна наука і конвергентні технології вимагають від майбутніх дослідників здатності працювати в складних трансдисциплінарних проектах. Відповідно завданням вищої освіти є створити необхідний простір досвіду і надати необхідні когнітивні стратегії. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВОУ1/2015/3 Журнал 2015р. N 3 Андрущенко, Віктор. Ціннісна невизначеність особистості таїї подолання засобами освіти / В. Андрущенко. - С.5-14. Астахова, Валентина. Приватна вища освіта України напередодні свого чвертьвікового ювілею / В. Астахова. - С.14-19. Терепищий, Сергій. Проблема універсальної картини світу в структурі розуміння сучасної людини / С. Терепищий. - С.19-26. Шовш, Катерина. Основні суперечності технологізації інформаційної культури вчителя / К. Шовш. - С.26-35. Нестерова, Марія. Когнітивістика в системі вищої освіти: інформаційно-комунікативний контекст / М. Нестерова. - С.35-40. Сацик, Володимир. У пошуку ефективної стратегії розвитку вищої освіти в Україні (аналіз можливостей та обмежувальних факторів) / В. Сацик. - С.40-53. Корінець, Зиновій. Професійна культура як чинник самоорганізації педагогічної діяльності / З. Корінець. - С.53-59. Кульбашна, Ярослава. Інтернаціоналізація вищої медичної освіти: проблеми і перспективи / Я. Кульбашна. - С.59-65. Богданова, Наталія. Естетичний чинник у структурі студентського самоврядування / Н. Богданова. - С.65-71. Завальнюк, Олена. Значення фізичної культури і спорту у вихованні патріотичних почуттів особистості / О. Завальнюк. - С.71-77. Дебич, Марія. Імплементація програм спільних / подвійних ступенів: досвід вищої школи Ірландії / М. Дебич. - С.77-84. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Н 56 Нестерова, Марія (кандидат філософських наук; докторантка Київського національного університету ім. Т. Шевченка). Перспективи застосування когнітивних технологій у системі вищої освіти [Текст] / М. Нестерова> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2015. - № 2. - С. 16-20. - Бібліогр. в кінці ст. 4 назв. Рубрики: Вища освіта--когнітивні технології Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- когнітивні технології -- форсайт Анотація: Розглянуті перспективи застосування когнітивних технологій у системі вищої освіти. Основним завданням вищої освіти можна вважати підвищення рівня когнітивної ефективності. Нові когнітивні технології повинні враховувати особливості індивідуальних когнітивних систем. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Н 56 Нестерова, Марія. Когнітивістика в системі вищої освіти: інформаційно-комунікативний контекст [Текст] / М. Нестерова> // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2015. - N 3. - С. 35-40. Рубрики: Вища освіта--когнітивні технології Кл.слова (ненормовані): інформаційно-комунікативні технології -- когнітивістика Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВОУ1/2016/1 Журнал 2016р. N 1 Андрущенко, Віктор. Ідеологічні засади сучасного законотворення в галузі освіти / В. Андрущенко. - С.5 Бакіров, Віль. Харківський університетський консорціум: новий рівень інкорпорації університетських ресурсів / В. Бакіров, Л. Бєлова. - С.10 Рубанець, Олександра. Когнітивні засади формування інноваційної культури у вищій школі / О. Рубанець. - С.17 Терепищий, Сергій. Причини та витоки глобалізації освітнього ландшафту / С. Терепищий. - С.22 Коваленко, Вільям. Розумові технології у вирішенні глобальних і фахових проблем вищої освіти / В. Коваленко. - С.30 Нестерова, Марія. Імплементація когнітивних технологій соціальної згуртованості в систему вищої освіти: європейський досвід / М. Нестерова. - С.37 Цвєткова, Ганна. Інноваційність як принцип нового педагогічного мислення та шлях професійної самореалізації викладачів гуманітарних дисциплін / Г. Цвєткова. - С.42 Опанасюк, Юлія. Дистанційне навчання як наслідок еволюції традиційної системи освіти / Ю. Опанасюк. - С.49 Силадій, Іван. Демократизація як відповідь освіти на виклики глобалізованного світу / І. Силадій. - С.54 Яременко, Лілія. Необхідність удосконалення навчальної практики майбутніх педагогів на базі позашкільних закладів освіти / Л. Яременко. - С.59 Курбатов, Сергій. Сучасні британські інновації в розробці міжнародних університетських рейтингів / С. Курбатов. - С.65 Щербакова, Олена. Аналітичний огляд новітніх франкомовних видань із риторики, ораторського мистецтва і культури мовленнєвої комунікації представників університетської й академічної еліти Франції, Бельгії та Південної Африки / О. Щербакова. - С.74 Курбатов, Сергій. "ПОБАЧИТИ СЛОНА..." Рецензія на книгу: "Моніторинг інтеграції української системи вищої освіти в Європейський простір вищої освіти та наукового дослідження: моніторингове дослідження: аналітичний звіт / Міжнародний благодійний фонд "Міжнародний фонд досліджень освітньої політики" / С. Курбатов. - С.83 Астахова, Валентина. Кадровий потенціал сучасних освітніх систем: стан і перспективи / В. Астахова. - С.85 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Н 56 Нестерова, Марія. Імплементація когнітивних технологій соціальної згуртованості в систему вищої освіти: європейський досвід [Текст] / М. Нестерова> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2016. - № 1. - С. 37-41. - Бібліогр. в кінці ст. 4 назв Рубрики: Освітні технології--вища школа Кл.слова (ненормовані): когнітивні технології -- соціальна згуртованість -- трансверсальні компетенції Анотація: У статті розглядається європейський досвід упровадження когнітивних технологій підвищення соціальної згуртованості в систему сучасної вищої освіти. Окрім упровадження принципів інклюзії, рівності в освіті, важливим фактором, що сприяє покращенню соціальної згуртованості, стабільності та єдності суспільства, є розвиток за допомогою освітніх когнітивних технологій трансверсальних компетенцій. Саме вони створюють умови для громадянського, публічного діалогу, ненасильницького типу комунікації. Ці "навички ХХІ століття" є надзвичайно актуальними не тільки й не стільки для європейського суспільства, а й для нашої країни. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВОУ1/2017/3 Журнал 2017р. N 3 Андрущенко, Віктор. Освіта без насильства / В. Андрущенко. - С.7-12. Захарова, Оксана. Тимчасово переміщені ВНЗ: основні проблеми та першочергові напрями їх розв’язання / О. Захарова, Ж. Гончарова. - С.13-22. Горбунова, Людмила. Теорія трансформативного навчання дорослих: еволюція концептів і методологій / Л. Горбунова. - С.23-34. Книш, Інна. Класична освітня парадигма: суб’єкт-суб’єктні відносини / І. Книш. - С.35-41. Капустін, Сергій. Поняття світогляду в сучасному філософсько-педагогічному дискурсі / С. Капустін. - С.43-49. Шудло, Світлана. Трансформаційний потенціал емпіричних досліджень для вищої освіти: міф чи реальність? / С. Шудло, О. Заболотна. - С.50-56. Коваленко, Вільям. Розумні технології у сфері вищої фахової освіти: теоретико-методологічні та методико-технологічні основи / В. Коваленко. - С.57-63. Гончарова, Ольга. Природа педагогічного таланту в аспекті постнекласики і мислення у складності / О. Гончарова. - С.64-75. Складій, Іван. Основні фактори формування демократичних цінностей студентської молоді / І. Складій. - С.76-83. Нестерова, Марія. Практичні аспекти застосування когнітивних технологій в освіті / М. Нестерова. - С.84-85. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Н 56 Нестерова, Марія. Практичні аспекти застосування когнітивних технологій в освіті [Текст] / М. Нестерова> // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2017. - N 3. - С. 84-85.
Кл.слова (ненормовані): когнітивні технології в освіті -- Науково-дослідний центр когнітивістики Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВОУ1/2019/3 Журнал 2019р. N 3 Андрущенко, Віктор. Глобальні тренди розвитку освіти XXI століття / В. Андрущенко. - С.5-15. Барановська, Наталія. Життя, сповнене наукового пошуку : (творча діяльність професора В. І. Онопрієнка) / Н. Барановська, Г. Січкаренко. - С.15-21. Похресник, Анатолій. Стратегія реформування вищої освіти України в контексті нових інформаційних викликів / А. Похресник. - С.21-27. Магера, Сергій. Європейський вектор розвитку української культури / С. Магера. - С.27-35. Подолякіна, Ольга. Світові гуманістичні кризи та перспективи суспільного прогресу в умовах глобалізації / О. Подолякіна. - С.35-42. Нестерова, Марія. Соціальна згуртованість університетської спільноти / М. Нестерова, М. Дєліні, А. Заможський. - С.42-51. Сікорський, Петро. Якість середньої освіти - основний чинник якісної вищої освіти / П. Сікорський, І. Колодій. - С.51-61. Пирогова, Тетяна. Формування естетичних смаків та естетичних оцінок учнівської та студентської молоді / Т. Пирогова. - С.61-69. Козлакова, Галина. Вища технічна освіта у Словаччині: гуманітарна складова і дослідження / Г. Козлакова. - С.69-76. Дебич, Марія. Якість вищої освіти в умовах інтернаціоналізації / М. Дебич. - С.76-86. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Нестерова, Марія. Соціальна згуртованість університетської спільноти [Текст] / М. Нестерова, М. Дєліні, А. Заможський> // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2019. - N 3. - С. 42-51. Рубрики: Соціологія молоді Кл.слова (ненормовані): освітній простір -- освітнє середовище -- соціальна згуртованість -- університетська спільнота Дод.точки доступу: Дєліні, Марина; Заможський, Андрій Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |